Petitie Dartfreakz op Facebook

Media artikelen over de dartsport
Gebruikers-avatar
Lange Darm
Lid
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2015, 21:47

Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Lange Darm »

Afbeelding
https://www.facebook.com/Dartfreakz.nl?fref=ts

Persoonlijk vond ik het wel een aardige petitie, wat vinden jullie er van?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartsjournalist »

Het is een kansloze petitie. Ze hadden beter een petitie kunnen starten voor een gratis live stream.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door cancellara27 »

volgend seizoen zijn de rechten van Europa League in handen van Fox. Dus is de kans groot dat darts meer live op tv te volgen zal zijn. SBS krijgt champions league dus dat zal ook niet te zien zijn op RTL. In principe is de weg dus open voor darts (ik weet niet of RTL wel andere voetbalrechten binnen heeft gehaald)
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Lookout »

Zal me niets verbazen dat ook het darten in de toekomst op Fox te zien zal zijn.
180's '16 79x
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DutchTedHankey »

Lange Darm schreefCOLONAfbeelding
https://www.facebook.com/Dartfreakz.nl?fref=ts

Persoonlijk vond ik het wel een aardige petitie, wat vinden jullie er van?
Ik ben vooral heel blij met RTL 7. Realisme kan ook geen kwaad. Denk nog eens terug aan de SBS-tijd.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartmat »

Als inderdaad de livestream gratis is op dagen dat ze voetbal uitzenden, is dat al een hele winst. Snap wel dat ze er geld voor vragen, maar ik ga er niet voor betalen.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Nadyse »

Op tv zou mooi zijn, maar ben nu wel aardig gewend aan de Sky stream, live commentaar is ook stukken beter.
Hoppa
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Swedish Chef »

Fromhot, stream van Sky. Engels commentaar.
Dat is toch de beste oplossing? ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Bram1900
Lid
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:26

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Bram1900 »

Ik denk dat, als RTL ook de Europa League verliest (wat volgens mij niet zeker is?) zich gaat herpositioneren. Johan Derksen stopt volgend jaar met VI, dus t zou me niet verbazen als ook dat programma verdwijnt, RTL 7 volledig op de schop gaat. De vraag is welke ruimte er nog voor darts is, want nu past het mooi in dat meer voor mannen profiel van de zender. Ik hoop het van harte, maar ik geloof dat t darts ook zomaarzou kunnen verdwijnen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door ratm »

Niet eens zo'n hele gekke gedachte Bram. Heb er niet eerder aan gedacht maar kan best zo zijn. Aan de andere kant kunnen ze Derksen natuurlijk ook gewoon vervangen
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Rat »

Ik vind het een domme zelfs een beetje ondankbare petitie.

Had er wel volledig achter gestaan als er eentje was om de stream gratis te krijgen.

Die is nu meer voor mannen.... Met geld....

Heel je jarenlange opgekweekte goodwill kwa darts in 1 keer overboord gegooid, voor wat kutcenten.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartsjournalist »

ratm schreefCOLONNiet eens zo'n hele gekke gedachte Bram. Heb er niet eerder aan gedacht maar kan best zo zijn. Aan de andere kant kunnen ze Derksen natuurlijk ook gewoon vervangen
Dát kan niet. :P
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartsjournalist »

Rat schreefCOLONIk vind het een domme zelfs een beetje ondankbare petitie.

Had er wel volledig achter gestaan als er eentje was om de stream gratis te krijgen.

Die is nu meer voor mannen.... Met geld....

Heel je jarenlange opgekweekte goodwill kwa darts in 1 keer overboord gegooid, voor wat kutcenten.
Dartsinside moet ook ergens van betaald worden... :)
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
MasterCaller
Lid
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 20:49

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door MasterCaller »

Soms denk ik: "zal ik reageren of niet?"


Toch maar niet...
Imagination is more important then knowledge
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Rat »

MasterCaller schreefCOLONSoms denk ik: "zal ik reageren of niet?"


Toch maar niet...
Hmmm..... Dat snap ik niet helemaal. Er wordt toch fatsoenlijk over gediscussierd Sjaak.


?
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DutchTedHankey »

Ik snap dit gezeur over die 15 cent die je per dag moet betalen ook totaalt niet. Volgens mij wordt darts het meeste live uitgezonden van alle sporten in Nederland op een normale zender. Zelfs nietszeggende toernooien als The Masters en noem maar op worden uitgezonden.

En dan is darts nog maar een vierderangs sport. Live voetbal zit voor 95% op betaalzenders, tennis voor het grootste deel. Hockey is uberhaupt bijna niet te zien. Formule 1 zit op een betaalzender. En ga zo maar door.

En ja, tuurlijk voor RTL 7 betaal je al bij je tv-abonnement, maar er staat nergens dat zij verplicht zijn ieder pijltje dat gegooid wordt uit te zenden.

Wees gewoon heel blij met wat RTL allemaal aan darts laat zien. Zeker in vergelijking met hoe het werd uitgezonden en in vergelijking met hoeveel je voor andere sporten moet betalen om het te zien. Een wedstrijdje kijken bij Fox op internet is 6 euro. Voor 1.5 uur. Bij RTL is het 4 euro voor minimaal 12 uur.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Lookout »

DutchTedHankey schreefCOLONIk snap dit gezeur over die 15 cent die je per dag moet betalen ook totaalt niet. Volgens mij wordt darts het meeste live uitgezonden van alle sporten in Nederland op een normale zender. Zelfs nietszeggende toernooien als The Masters en noem maar op worden uitgezonden.

En dan is darts nog maar een vierderangs sport. Live voetbal zit voor 95% op betaalzenders, tennis voor het grootste deel. Hockey is uberhaupt bijna niet te zien. Formule 1 zit op een betaalzender. En ga zo maar door.

En ja, tuurlijk voor RTL 7 betaal je al bij je tv-abonnement, maar er staat nergens dat zij verplicht zijn ieder pijltje dat gegooid wordt uit te zenden.

Wees gewoon heel blij met wat RTL allemaal aan darts laat zien. Zeker in vergelijking met hoe het werd uitgezonden en in vergelijking met hoeveel je voor andere sporten moet betalen om het te zien. Een wedstrijdje kijken bij Fox op internet is 6 euro. Voor 1.5 uur. Bij RTL is het 4 euro voor minimaal 12 uur.
1st Waarom zouden we een xxx bedrag betalen bij RTL7 terwijl er tientallen links van Skysports online staan?
2nd Liever Engels commentaar met inhoud dan dat slappe gelul van die Nederlanders.(is mijn mening spreek dus voor mezelf)
3rd RTL7 teert op Voetbal International en Europa League,voor de rest is het net zo'n waardeloze zender als alle andere zenders.
180's '16 79x
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Calimero »

MasterCaller schreefCOLONSoms denk ik: "zal ik reageren of niet?"


Toch maar niet...
Logisch ook Jacq... misschien kan je wel duidelijkheid geven of RTL7 volgend jaar de Premier League WEL alle avonden live uit gaat zenden?

Hoorde dat de Europa League naar Fox gaat volgend seizoen.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Nadyse »

Ik snap echt voor geen meter waarom er betaald moet worden voor een stream van RTL7.
Als er geen voetbal is dan wordt het programma gewoon uitgezonden incl. reclameblokken.
Als er wel voetbal is dan is het via de stream waarvoor betaald moet worden. Als ze dat betalen nou weglaten kijken er veel meer mensen, en die mensen gaan dezelfde reclameblokken zien als dat ze op tv zouden zien. ( live tv maar dan via internet )
Nu blijven de kijkers van de betaalstream grotendeels weg en zoeken een gratis alternatief, dat bevalt, en blijven ook bij de tv uitzendingen weg want ze blijven hun gratis stream trouw. resultaat, minder kijkcijfers, en uiteindelijk verdwijnt het programma want er kijken te weinig mensen naar

Iets met een kuil graven voor een ander .....
Hoppa
Gebruikers-avatar
RTL7Updates
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 14:18

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door RTL7Updates »

Het blijft toch opmerkelijk hoe jullie over het darts en de uitzendingen denken.

Het volgende:
1. RTL 7 heeft voor de komende jaren nog steeds de uitzendrechten in handen van Europa League
(https://rtl7updates.wordpress.com/2014/ ... bij-rtl-7/" onclick="window.open(this.href);return false;)
2. Het voetbal trekt nog steeds meer kijkers dan het voetbal, dus voetbal heeft voorrang tov het darts!
3. Voetbal International wordt waarschijnlijk omgedoopt tot Voetbal Insite, er wordt nog een online platform voor ontwikkeld.
4. Jullie mogen van geluk spreken dat RTL 7 de Premier League live wil uitzenden, want er werd over nagedacht om de uitzendrechten voor het darts niet eens te verlengen! Alleen de wedstrijden van het WK werden goed bekeken. De overige toernooien helaas niet zo goed. Er zit enigszins stijging in het aantal kijkers bij de LIVE uitzendingen van de Premier League, ruim 400.000 kijkers!
(https://rtl7updates.wordpress.com/kijkc ... ague-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;)
RTL7UPDATES.wordpress.com / Volg ons ook op twitter: @rtl7updates
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Lookout »

RTL7Updates schreefCOLONHet blijft toch opmerkelijk hoe jullie over het darts en de uitzendingen denken.

Het volgende:
1. RTL 7 heeft voor de komende jaren nog steeds de uitzendrechten in handen van Europa League
(https://rtl7updates.wordpress.com/2014/ ... bij-rtl-7/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
2. Het voetbal trekt nog steeds meer kijkers dan het voetbal, dus voetbal heeft voorrang tov het darts!
3. Voetbal International wordt waarschijnlijk omgedoopt tot Voetbal Insite, er wordt nog een online platform voor ontwikkeld.
4. Jullie mogen van geluk spreken dat RTL 7 de Premier League live wil uitzenden, want er werd over nagedacht om de uitzendrechten voor het darts niet eens te verlengen! Alleen de wedstrijden van het WK werden goed bekeken. De overige toernooien helaas niet zo goed. Er zit enigszins stijging in het aantal kijkers bij de LIVE uitzendingen van de Premier League, ruim 400.000 kijkers!
(https://rtl7updates.wordpress.com/kijkc ... ague-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
Het vragen van een kleine bijdrage om online darts te kunnen kijken heeft mij ertoe gedreven om nooit meer darts te kijken op RTL7.
Kom op zeg dezelfde live-stream kun je gratis bekijken op andere streams,hoe goed ben je dan wel niet bij je hoofd om er voor te betalen?
Hetzelfde geldt voor de RTLXL app mensen klagen al maanden dat de app niet goed werkt en RTL doet er helemaal niets aan om de fouten uit de app te herstellen.
En dan heb ik het nog niet eens over al die achterlijke reclames keer op keer waar je doodziek van wordt.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartmat »

Ah zo te lezen mogen we rtl7 op de blote knietjes bedanken dat we nog überhaupt darten kunnen kijken.

Ik denk dat op een enkeling na, niemand punt 1, 2 en 3 zal bestrijden. Maar voor de rest heeft Lookout zeker een punt. Waarom betalen voor iets wat net zo makkelijk gratis te verkrijgen is? Dat is natuurlijk vervelend voor jullie maar zo werkt het nu eenmaal met de moderne techniek en Internet. Mijn inziens kun je beter de stream gratis aanbieden en de inkomsten halen uit reguliere reclameblokken net zoals op tv ipv 5 minuten lang het beeld: we zijn zometeen weer terug. Al weet ik natuurlijk ook niet in hoeverre dat dat mogelijk is, maar het klinkt mij in ieder geval een stuk logischer en meer kijkers trekkend.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Fred Raket »

Je kunt pas geld voor een stream vragen als ie perfect werkt voor PC,Laptop en mobiel via Android,Windows en Apple. zomaar een stream draaien die niet goed werkt heeft totaal geen nut. Het moet een meerwaarde hebben t.o. bestaande streams om voor RTL7 te kiezen. Dat zou RTL als zgn commerciële zender toch moeten weten, of denken ze dat wij nog 5 jaar achter zijn met internetgebruik of ? Denk eerder dat RTL achter loopt mbt mobiel TV kijken. ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Fred Raket »

De Petitie is duidelijk toch ?

WIL JE MEER LIVE DARTS OP TV ? JA=LIKE EN DEEL !
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Rat »

Volgens mij hebben we nog nooit zoveel darts op TV gezien als nu.
BUTTON_POST_REPLY