Petitie Dartfreakz op Facebook

Media artikelen over de dartsport
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLON
ratm schreefCOLONIk snap helemaal dat voetbal voor gaat en ik snap helemaal dat er geld verdient moet worden. Maar of de prijs hoog is en of het terecht is doet niet ter zaken, er is gewoon geen enkele reden om te betalen voor iets dat je ergens anders gratis kunt krijgen. So simpel is het.
Ook dit is een slecht argument. Waarom zou je betalen voor je artikelen in de supermarkt, als je ze ook in je zak kunt steken en de winkel uit kunt lopen.
Of waarom zou je films en muziek kopen, als het je elders gratis kunt downloaden?
Of betalen voor de trein als je toch niet gecontroleerd wordt?
Nee hoor, dit is een perfect argument! Via Unibet stream kijken is namelijk niet strafbaar en stelen wel. Dus de vergelijking snijdt geen hout.
Daarnaast is het gewoon de realiteit, mensen betalen niet voor iets dat eigenlijk gratis is. Alleen met water uit flesjes is hert de marketing gelukt om sommige mensen zo gek te krijgen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
ratm schreefCOLONIk snap helemaal dat voetbal voor gaat en ik snap helemaal dat er geld verdient moet worden. Maar of de prijs hoog is en of het terecht is doet niet ter zaken, er is gewoon geen enkele reden om te betalen voor iets dat je ergens anders gratis kunt krijgen. So simpel is het.
Ook dit is een slecht argument. Waarom zou je betalen voor je artikelen in de supermarkt, als je ze ook in je zak kunt steken en de winkel uit kunt lopen.
Of waarom zou je films en muziek kopen, als het je elders gratis kunt downloaden?
Of betalen voor de trein als je toch niet gecontroleerd wordt?
Maar dat is op zijn beurt dan weer een slechte vergelijking omdat jouw voorbeelden strafbaar zijn en een stream op Internet opzoeken en kijken niet. Dat lijkt me een behoorlijk drempelverschil.

Los van dat alles vind ik ook zeker niet dat er te weinig darts op rtl is en ze doen het stukken beter dan sbs het deed. Daarom was ik het al oneens met die petitie, maar dat heb ik al eerder gezegd. Vooral zo doorgaan dus en voor die paar avonden PL die dan niet uitgezonden worden zoek ik wel een streampje als ik het per se wil zien.
Een stream opzoeken en kijken is hetzelfde als muziek en films downloaden...
Nee hoor, wettelijk gezien niet. En zelfs muziek en films downloaden is nog niet helemaal strafbaar. Het aanbieden wel.

Maar goed, dat is ook niet de kern van de discussie.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
ratm schreefCOLONIk snap helemaal dat voetbal voor gaat en ik snap helemaal dat er geld verdient moet worden. Maar of de prijs hoog is en of het terecht is doet niet ter zaken, er is gewoon geen enkele reden om te betalen voor iets dat je ergens anders gratis kunt krijgen. So simpel is het.
Ook dit is een slecht argument. Waarom zou je betalen voor je artikelen in de supermarkt, als je ze ook in je zak kunt steken en de winkel uit kunt lopen.
Of waarom zou je films en muziek kopen, als het je elders gratis kunt downloaden?
Of betalen voor de trein als je toch niet gecontroleerd wordt?
Maar dat is op zijn beurt dan weer een slechte vergelijking omdat jouw voorbeelden strafbaar zijn en een stream op Internet opzoeken en kijken niet. Dat lijkt me een behoorlijk drempelverschil.

Los van dat alles vind ik ook zeker niet dat er te weinig darts op rtl is en ze doen het stukken beter dan sbs het deed. Daarom was ik het al oneens met die petitie, maar dat heb ik al eerder gezegd. Vooral zo doorgaan dus en voor die paar avonden PL die dan niet uitgezonden worden zoek ik wel een streampje als ik het per se wil zien.
Een stream opzoeken en kijken is hetzelfde als muziek en films downloaden...
Nee hoor, wettelijk gezien niet. En zelfs muziek en films downloaden is nog niet helemaal strafbaar. Het aanbieden wel.

Maar goed, dat is ook niet de kern van de discussie.
Dat weet ik, het gaat erom dat je mogelijkheden benut, die nadelig zijn voor het algehele aanbod. Straks wordt er weer geklaagd dat er zo weinig darts op tv is. Als RTL7 inkomsten misloopt omdat jij besloten hebt naar een gratis stream te kijken, heb je daar dus aan bijgedragen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
ratm schreefCOLONIk snap helemaal dat voetbal voor gaat en ik snap helemaal dat er geld verdient moet worden. Maar of de prijs hoog is en of het terecht is doet niet ter zaken, er is gewoon geen enkele reden om te betalen voor iets dat je ergens anders gratis kunt krijgen. So simpel is het.
Ook dit is een slecht argument. Waarom zou je betalen voor je artikelen in de supermarkt, als je ze ook in je zak kunt steken en de winkel uit kunt lopen.
Of waarom zou je films en muziek kopen, als het je elders gratis kunt downloaden?
Of betalen voor de trein als je toch niet gecontroleerd wordt?
Maar dat is op zijn beurt dan weer een slechte vergelijking omdat jouw voorbeelden strafbaar zijn en een stream op Internet opzoeken en kijken niet. Dat lijkt me een behoorlijk drempelverschil.

Los van dat alles vind ik ook zeker niet dat er te weinig darts op rtl is en ze doen het stukken beter dan sbs het deed. Daarom was ik het al oneens met die petitie, maar dat heb ik al eerder gezegd. Vooral zo doorgaan dus en voor die paar avonden PL die dan niet uitgezonden worden zoek ik wel een streampje als ik het per se wil zien.
Een stream opzoeken en kijken is hetzelfde als muziek en films downloaden...
Nee hoor, wettelijk gezien niet. En zelfs muziek en films downloaden is nog niet helemaal strafbaar. Het aanbieden wel.

Maar goed, dat is ook niet de kern van de discussie.
Dat weet ik, het gaat erom dat je mogelijkheden benut, die nadelig zijn voor het algehele aanbod. Straks wordt er weer geklaagd dat er zo weinig darts op tv is. Als RTL7 inkomsten misloopt omdat jij besloten hebt naar een gratis stream te kijken, heb je daar dus aan bijgedragen.
Daarom zul je mij daar ook niet over horen klagen ;)
(en anders is er nog altijd Sky)

Offtopic: kan het niet geregeld worden dat je als je iemand quote, je automatisch alleen het gequote bericht meepakt en niet de hele riedel eraan vooraf? Wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Gebruikers-avatar
MasterCaller
Lid
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 20:49

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door MasterCaller »

Voor alle duidelijkheid; er wordt apart betaald voor de TV rechten en de rechten om zaken op internet te streamen. In principe zou in Nederland RTL7 dus de exclusieve rechten daarop hebben. In principe is het dus ook zo dat iedere andere partij aan het einde van het huidige contract mag bieden op deze rechten.

Ik ben benieuwd of die partij dat ook zegt dat daar geen kosten aan verbonden zijn ;)

De bookmakers zoals Unibet betalen derhalve dus ook voor de beelden die ze uitzenden. Dat is ook de reden dat de EuroTour toernooien (nu nog) in beeld gebracht kunnen worden. Ik oordeel absoluut niet over diegene die op een andere wijze darts kijkt, maar diegenen die dit aanbieden zijn echt een groot probleem aan het worden voor de continuïteit van het aanbieden van sportevenementen op deze manier. Het is tot op heden echter niet gelukt deze partijen aan te pakken.
Imagination is more important then knowledge
Tristan
Lid
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 20:48

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Tristan »

MasterCaller schreefCOLONVoor alle duidelijkheid; er wordt apart betaald voor de TV rechten en de rechten om zaken op internet te streamen. In principe zou in Nederland RTL7 dus de exclusieve rechten daarop hebben. In principe is het dus ook zo dat iedere andere partij aan het einde van het huidige contract mag bieden op deze rechten.

Ik ben benieuwd of die partij dat ook zegt dat daar geen kosten aan verbonden zijn ;)

De bookmakers zoals Unibet betalen derhalve dus ook voor de beelden die ze uitzenden. Dat is ook de reden dat de EuroTour toernooien (nu nog) in beeld gebracht kunnen worden. Ik oordeel absoluut niet over diegene die op een andere wijze darts kijkt, maar diegenen die dit aanbieden zijn echt een groot probleem aan het worden voor de continuïteit van het aanbieden van sportevenementen op deze manier. Het is tot op heden echter niet gelukt deze partijen aan te pakken.
Ieder probleem is slechts een onbenutte kans ;).

Er komt vast wel een oplossing voor. En te zien aan het prijzengeld en de opkomstcijfers bij de pdc gaat dat vast ook goedkomen met het darts.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Rat »

Ik vind dat sjaak wel een beetje iedereen over 1 kam scheert als hij over 'jullie' spreekt. Want ik, en ik ben zeker niet de enige, zou helemaal niks veranderen aan het TV aanbod.

Helemaal niks meer darts, misschien wel, iets minder. Bv die toernooien die een hele week doen, met minder bekende, laat die eens een keertje schieten. En pak dan een keer een weekendje erbij, met de nieuwe namen. Die toernooien zijn er nu ook genoeg.

Ik snap eerlijk gezegd helemaal niks van de stelling er moet meer darts op TV. We hebben nog nooit zoveel gezien :shock: .

Maar ok, er zijn er dus ook die dat wel doen. En daar heeft sjaak nu een zeer duidelijk verhaal voor weg gezet waarom dat niet realistisch is.

Punt. Als je dat niet begrijpt, dan moet je het gewoon nog een keer lezen.

Waar ik wel helemaal oneens mee ben is over de stream. RTL zit nog steeds vast aan het oude liedje, "wat zijn de kosten van de stream" ipv wat levert het ons op?

Bovendien, hun betaalformules lopen altijd een jaar of tien achter op de huidge trent.

Oude, saaie kost is het, dat hele rtl online gebeuren. En vraag me af, maken ze zelf wel eens gebruik van hun eigen sites? Heeft bv 1 iemand die bij RTL werkt wel eens de ios app gebruikt?

Fijn he? Werkt goed he? Na 1 uur kijken, een keer terug spoelen, en je merkt meteen dat het gewoon rot werkt. Als het al werkt, en/of niet 30 keer vast slaat in een of andere commercial over wit wasgoed. (Op een darts stream..... hallo 1985, jihaa internet!)

Ik snap dat niet hoor, gaat altijd om geld. Uiteraard, daar is ook niks mis mee. Commerciele zender. Maar hoe kan het dat net de zaken waar geld mee verdiend moet worden zo amateuristisch zijn opgezet? Als dat zo belangrijk is? Weet je hoeveel geld je laat liggen met deze ouderwetse instelling?

Nogmaals..... Er meerdere manieren om die stream draaiend te houden met niks of weinig kosten. Er zijn mogelijkheden kosten te delen, je kan van alles bedenken. Maar RTL kiest steeds voor achterhaalde setups. De meest makkelijke manier om maar aan je centjes te komen nietwetende dat deze lakse houding je uiteindelijk geld gaat kosten.

Stel je jezelf WEL de vraag, wat levert het op. Snap je misschien WEL hoeveel je weg hebt gegooid door die stream ineens pay to view te maken.

Sorry hoor.... Internet stepped up, het is geen 1995 meer...

Je kan geld VERDIENEN met die stream ipv huilen dat het zoveel kost.

100% gegarandeerd!


--

Verder vind ik dat rtl ook een beetje de waarde van je hardcore community onderschat. Die lost in nummers inderdaad in het niets op in de massa. Maar in deze tijden, met sociale media moet je zo een groep niet onderschatten. Die moet je gebruiken.

Ook al zo een ouderwetse gedachte. En dat is eigenlijk een beetje vreemd, want ze hebben sbs als prima voorbeeld die dat juist als enige nog heeft. Haar hardcore community, die houdt haar overeind en sbs maakt daar wel heel handig gebruik van. (Heb niks met die zender maar eerlijk is braaf, die blijft haar vaste kijker hondstrouw)

Koesteren rtl, je hardcorecommunity.... Of dat nou darts is, zeilen, F1 fans... Dat maakt niet zoveel uit. Niet wegzetten als een klein zielig groepje. Online is zo een groepje heeeeel snel heeeel groot en kan je snel veel op leveren of snel heel veel kosten.
Laatst gewijzigd door 8 op Rat, in totaal 30 keer gewijzigd.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Rat »

Er zijn kinderen van 8 jaar die twee maal de Balkenende norm verdienen omdat ze elke dag 10 seconden video van hun schele cavia op youtube pleuren.

Wakker worden rtl!

Die site kan anders voor minder geld, en dat het meer op leverd. In 2015. Die stream moet je makkelijk minimaal kostendekkend krijgen, anders doe je het niet goed.

Komaan!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door cookie »

RTL is sowieso raar bezig om de ene keer content gratis uit te zenden en later er geld voor te vragen.. ook al is het via een ander mediakanaal. Dit strookt niet en voelt als diefstal..

Los daarvan lach ik mn pijlen uit mn borstzak van de reacties over inkomsten die RTL misloopt door andere "illegale" streams.
Die paar kijkers meer of minder valt/staat het niet mee. En ik geef ze nog gelijk ook dat gratis content opeens betaald moet worden.

Verder top dat ze het super vaak uitzenden. Die visie moeten ze uitbouwen richting internet!
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Nadyse »

Tristan schreefCOLON Je snapt dat die illegale sites de pdc niet betalen? en geen geo-blocking ed hoeven te doen................. :shock: :?
De rechten hebben ze al gekocht, want s'avonds wordt het wel uitgezonden op tv.
Hoppa
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Calimero »

ben benieuwd idd hoe hoog de kosten zijn van zo'n stream.

Dat moet met een paar sponsors wel op te hoesten zijn ( die betalen aanzienlijk minder dan voor tv reclame)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLON Dat weet ik, het gaat erom dat je mogelijkheden benut, die nadelig zijn voor het algehele aanbod. Straks wordt er weer geklaagd dat er zo weinig darts op tv is. Als RTL7 inkomsten misloopt omdat jij besloten hebt naar een gratis stream te kijken, heb je daar dus aan bijgedragen.
Je zegt nu dat het in ons eigen belang is dat wij sociaal naar rtl moeten zijn en betalen voor de stream ipv via gratis streams kijken. Dat klinkt heel logisch maar is het niet. De gratis aangeboden streams zijn er nu eenmaal, of rtl zijn contract verlengt of niet.
Je kan het ook omdraaien, waarom moet rtl het maximale verdienen en kunnen ze niet genoegen nemen met iets minder? Neem je verlies en bied service door de stream gratis aan te bieden en probeer de "schade" te beperken door reclames op de stream.

Er wordt apart betaald voor tv rechten en voor internet rechten. Ik heb rtl nooit gevraag een betaalde stream op te zetten hoor. Dat ze dat doen prima, hun eigen keuze. Maar er moet niet gemekkert worden dat mensen naar andere gratis streams gaan.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DeDeen »

Nadyse schreefCOLON
Tristan schreefCOLON Je snapt dat die illegale sites de pdc niet betalen? en geen geo-blocking ed hoeven te doen................. :shock: :?
De rechten hebben ze al gekocht, want s'avonds wordt het wel uitgezonden op tv.
Lees even goed wat Mastercaller allemaal post.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON Dat weet ik, het gaat erom dat je mogelijkheden benut, die nadelig zijn voor het algehele aanbod. Straks wordt er weer geklaagd dat er zo weinig darts op tv is. Als RTL7 inkomsten misloopt omdat jij besloten hebt naar een gratis stream te kijken, heb je daar dus aan bijgedragen.
Je zegt nu dat het in ons eigen belang is dat wij sociaal naar rtl moeten zijn en betalen voor de stream ipv via gratis streams kijken. Dat klinkt heel logisch maar is het niet. De gratis aangeboden streams zijn er nu eenmaal, of rtl zijn contract verlengt of niet.
Je kan het ook omdraaien, waarom moet rtl het maximale verdienen en kunnen ze niet genoegen nemen met iets minder? Neem je verlies en bied service door de stream gratis aan te bieden en probeer de "schade" te beperken door reclames op de stream.

Er wordt apart betaald voor tv rechten en voor internet rechten. Ik heb rtl nooit gevraag een betaalde stream op te zetten hoor. Dat ze dat doen prima, hun eigen keuze. Maar er moet niet gemekkert worden dat mensen naar andere gratis streams gaan.
Omdat RTL een commerciële zender is. Als het niet rendabel is, kappen ze ermee, zo simpel is het.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Fred Raket »

DeDeen schreefCOLON Omdat RTL een commerciële zender is. Als het niet rendabel is, kappen ze ermee, zo simpel is het.
RTL7 moet het zien als service zeg maar. Stream moet je gewoon kunnen casten op je TV of via Smart TV. Als je geen voetbal wil kijken op RTL7 maar toch naar RTL7 Darts wil kijken, moet dat kunnen via internet. zoals eerder gezegd men loopt achter. Het boeit mij niet of de rechten gescheiden zijn, wij zijn consument en hun zijn de zender. Je betaald tegenwoordig al minimaal €45,-(hfl100,-) aan Ziggo etc om programma's te kunnen kijken.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLONOmdat RTL een commerciële zender is. Als het niet rendabel is, kappen ze ermee, zo simpel is het.
Maar dat geldt net zo goed voor mij als consument. Als zij iets aanbieden dat elders gratis is moeten juist zij als commercieel denkend bedrijf niet zeuren dat ik en andere daar naar gaan. Jij zegt dat hun puur commercieel mogen denken maar wij als consument niet. vanuit hun vind je het logisch dat ze voor het geld gaan maar van mij verwacht je dat ik wel onnodig betaal. Draai het eens om. Als ze iets minder commercieel denken komen de klanten weer terug. Advertenties leveren dan waarschijnlijk meer op dan nu. Wellicht verdienen ze dan minder geld dan nu via de betaal stream. Maar de stream is volgens mij niet meer dan service. Ik stoor me er vooral aan dat er wordt gezegd dat het een probleem is dat m,ensen naar gratis streams gaan. RTL biedt niet iets extra tov de gratis streams, waarom zouden mensen dan betalen?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON
DeDeen schreefCOLONOmdat RTL een commerciële zender is. Als het niet rendabel is, kappen ze ermee, zo simpel is het.
Maar dat geldt net zo goed voor mij als consument. Als zij iets aanbieden dat elders gratis is moeten juist zij als commercieel denkend bedrijf niet zeuren dat ik en andere daar naar gaan. Jij zegt dat hun puur commercieel mogen denken maar wij als consument niet. vanuit hun vind je het logisch dat ze voor het geld gaan maar van mij verwacht je dat ik wel onnodig betaal. Draai het eens om. Als ze iets minder commercieel denken komen de klanten weer terug. Advertenties leveren dan waarschijnlijk meer op dan nu. Wellicht verdienen ze dan minder geld dan nu via de betaal stream. Maar de stream is volgens mij niet meer dan service. Ik stoor me er vooral aan dat er wordt gezegd dat het een probleem is dat m,ensen naar gratis streams gaan. RTL biedt niet iets extra tov de gratis streams, waarom zouden mensen dan betalen?
Het is toch gratis geweest heel lang? Conclusie was dat dat blijkbaar niet genoeg opleverde. En natuurlijk mag jij als consument naar de gratis streams kijken. Alleen verdwijnt dan de stream bij RTL7, dat lijkt me duidelijk.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLON Het is toch gratis geweest heel lang? Conclusie was dat dat blijkbaar niet genoeg opleverde. En natuurlijk mag jij als consument naar de gratis streams kijken. Alleen verdwijnt dan de stream bij RTL7, dat lijkt me duidelijk.
Maar dat is geen probleem want de gratis streams blijven. En er wordt wel gesteld dat de gratis streams een probleem zijn, maar dat is niet zo, de betaalde streams die niets toevoegen zijn een probleem. Als rtl wil dat mensen voor de stream betalen zullen ze a) moeten zorgen dat de stream perfect werkt en b) iets extra's (interviews oid) moeten brengen.

Maar ja, even on-topic, over het tv-aanbod van RTL ben ik zeer tevreden!!
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Calimero »

Het tv aanbod van RTL 7 qua darts is niks mis mee!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON Maar dat is geen probleem want de gratis streams blijven. En er wordt wel gesteld dat de gratis streams een probleem zijn, maar dat is niet zo, de betaalde streams die niets toevoegen zijn een probleem. Als rtl wil dat mensen voor de stream betalen zullen ze a) moeten zorgen dat de stream perfect werkt en b) iets extra's (interviews oid) moeten brengen.

Maar ja, even on-topic, over het tv-aanbod van RTL ben ik zeer tevreden!!
Wat betreft punt a, ik verwacht niet dat RTL een groot aantal mensen in dienst neemt om de lokale problemen op mensen hun computers op te lossen... :geek:
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Nadyse »

Ik ga ook een petitie starten :lol:

"Vind jij petitie's ook zo nutteloos ?"
"En wil je een einde aan deze discussie ?"


Teken dan deze petitie......
Of teken niet.....

Doe het NU !!!
Of niet natuurlijk...

Want een Petitie werkt toch niet hahahaha

Of wel natuurlijk...
Hoppa
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door ybabl »

Hahaha, alsof je dat met een petitie eventjes kan opeisen. Straks gaat curlingfreakz.nl zeker ook even met een paar handtekeningen richting Hilversum?
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door Nadyse »

ybabl schreefCOLONHahaha, alsof je dat met een petitie eventjes kan opeisen. Straks gaat curlingfreakz.nl zeker ook even met een paar handtekeningen richting Hilversum?
Dat bedoel ik te zeggen :lol:
Hoppa
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Petitie Dartfreakz op Facebook

Bericht door kosmetdesnor »

Vind dat rtl7 best veel doet om darts op tv te krijgen. En ja voetbal trekt eenmaal meer kijkers dus logisch dat die voorrang krijgt.

Persoonlijk stream ik, als er voetbal op tv is, de darts wel. Dit komt omdat ik geen zin heb op de samenvatting te wachten, reden hiervoor is dat ik dan al de uitslagen gezien heb via facebook of dergelijke en dan vind ik het niets meer aan om te kijken. Toch vind ik dat rtl7 het goed doet om een samenvatting te geven, zodat er toch nog wel wat darts op tv is.

Over betalen van de stream is mijn mening simpel: werkt het prima dan heb ik het er wel voor over maar zodra het niet goed werkt dan niet!
BUTTON_POST_REPLY