Darts bij Voetbal Inside

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
He-man
Lid
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:24

Darts bij Voetbal Inside

Bericht door He-man »

Lex Immers weer een stap dichterbij de PDC :roll:

http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/12899
Denial is NOT a river in Egypt
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Bart »

Zijn we wakker of niet!! Lol
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Dartsjournalist »

:shock:
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Vortex »

Ach ja Johan Derksen.. Als Youp van 't Hek dat nou zou hebben gezegd hadden we hier een Buckler momentje te pakken wellicht.. Gezien de sfeer van dat programma moest ik er eigenlijk wel om gniffelen. Het is ook zooo makkelijk, Genee weet donders goed dat er weer iets lelijks uit z'n mond komt als ie dat voorzetje geeft maar dit had hij zelfs niet verwacht denk ik :shock:
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Dartmat »

Het is Johan Derksen, dus dan weet je bij voorbaat al dat je wat hij ook zegt niet serieus kunt en hoeft te nemen.
Brent
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2015, 16:35

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Brent »

Waarom zou je Derksen niet serieus nemen? Ik vind dat hij op heel veel vlakken gelijk heeft, van voetbal tot politiek. Natuurlijk gaat dit wat ver, maar je moet het ook in de grove context van VI kunnen zien. Daarbij is het natuurlijk niet te ontkennen dat er bij darten ander volk loopt dan bij tennis o.i.d..
180'ers 2017: 46
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Dartmat »

Over voetbal lult hij maar degelijk wat in de ruimte. Feitelijke gegevens heeft hij echt met grote regelmaat fout en hij zal zijn vrienden (zoals bijvoorbeeld een Munsterman) altijd blijven verdedigen ook al weet hij donders goed dat het anders zit.

En dat er bij het darten andere mensen rondlopen dan bij tennis is zeker zo. Alleen zijn het bij lange na geen mongolen (en laten we ook vooral niet over het intellect van voetballers of voetbal'supporters' beginnen.).
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Dartfantje »

Neem dit gewoon met een korreltje zout. Darters mongolen noemen gaat ook wel wat ver, maar ik snap zijn punt wel. Zoals Brent ook al zei, darters zijn zeg maar een ander type volk dan tennissers, al moet ik wel zeggen dat ik dat de laatste jaren wel positief zie veranderen (tv en gewoon in het cafe/vereniging)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Dartmat »

Daarom zeg ik ook dat ik Derksen niet serieus neem. Al jaren niet meer ;)

Maar het is raar dat zulke uitspraken komen van iemand uit de voetbalwereld, waar wekelijks veel meer rotzooi gebeurt. Zowel bij supporters als bij de spelers op de prof- en amateurvelden. Gevalletje pot-ketel-zwart van Derksen en een poging tot makkelijk scoren (waarbij hij eraan voorbij gaat dat het publiek grotendeels overlappend is).
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door cookie »

Haha volgens mij is 80% van de kijker van VI dezelfde kijker die naar het WK kijkt. Het siert hem dat hij niet alleen partijdig schopt, maar ook zijn eigen trouwe volgers niet serieus neemt.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Jacco »

Eerlijk is eerlijk, als Johan Derksen iets zegt weet je dat het grof/kwetsend kan zijn. Maar om darters (nota bene MvG) te vergelijken met personen met het syndroom van Down vind ik veel te ver gaan! (Niets ten nadele van mensen met het syndroom van Down overigens). Ik overwoog zelfs direct de TV uit te zetten ;). En, zoals hierboven ook al gezegd, misschien is de gemiddelde darter niet de slimste van zijn klas, maar voetballers zijn dat ook niet.
Dartfreak(z.nl)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Fred Raket »

Ja die darters, die darters ze hebben net geen syndroom van down
Ja, ik vin het ik vin het vreselijk ordinair café volk
ik eh, ik heb er niks mee
ik begrijp die anoratie voor die mensen ook niet


Hij weet niet dat in veel voetbalkantines een dartbord hangt, en veel voetballers ook van het darten genieten, zo niet zelf competitie gooien.

Zijn taalgebruik en woordenkeus zegt al genoeg, splaakgeblek noemen wij darters dat :lol:
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Swedish Chef »

Kan het nooit zo goed uitstaan als die Johan Derksen slim wil gaan doen...
Überhaupt de vergelijking met mensen met Down vind ik beneden alle peil, maar Derksen vindt zichzelf slimmer dan anderen. Oja Johan? Ik ben zowel darts- als voetbalfan, heb jaren voetbal en dartcompetitie gespeeld...en heb een afgeronde universitaire opleiding.
Maakt mij dat beter dan mensen die 'minder' hoog opgeleid zijn? Natuurlijk niet!
Maakt mij dat 'slimmer' dan Johan Derksen? Misschien wel ;) ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Rat »

Ik vind de opmerking respectloos richting mensen met het syndroom van down. Alsof dat mindere mensen zijn. Maar in het kader van dit programma is het gewoon een van de vele grappen die net de bocht uit vliegen. Niet leuk, maar je moet er ook niet te zwaar aan tillen.

Take one on the chin en lekker door gaan, ;-).
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door DanMan »

Als Derksen geen scherpe opmerkingen op of over het randje plaatste, zou VI nooit elders in de media opduiken dan op RTL7.
Nu praat en schrijft iedereen over Johan en zijn opmerkingen. Zelfs hier!

Dus missie geslaagd, zou ik zeggen.

Zijn kennis over voetbal vind ik persoonlijk wel meevallen. Zijn visie verandert met de tijd of met zijn humeur (heel leuk vind ik nog altijd de keer dat Van Basten bij VI was en hij Derksen op zijn nummer zette... zie https://youtu.be/0yW5ZbZDxhc) en hij praat veel, maar zegt heel weinig.

En verder moet iedereen, inclusief mensen met het syndroom van Down, goed onthouden uit welke mond dit komt.
Derksen zelf is nou ook niet echt een modelmens, zullen we maar zeggen. Op welk vlak dan ook...
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Bart »

Ik zie VI toch ook wel voor een deel als caberet, en ik vind het vaak nog grappig ook
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Jacco »

Dat was voor mij 5 minuten VI voor vandaag. Je zou denken dat ze geleerd hebben van de kritiek die er is gekomen op de uitspraak van Johan Derksen, maar ze begonnen direct over darten en haalden de uitspraak van Roland Scholten van zaterdag erbij 'Dat heb ik altijd bij Schotten. We zijn wel down, maar nog niet uitgeschakeld.' (of wat zijn precieze woorden dan ook waren) ...
Dartfreak(z.nl)
Brent
Lid
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2015, 16:35

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Brent »

Jacco schreefCOLONDat was voor mij 5 minuten VI voor vandaag. Je zou denken dat ze geleerd hebben van de kritiek die er is gekomen op de uitspraak van Johan Derksen, maar ze begonnen direct over darten en haalden de uitspraak van Roland Scholten van zaterdag erbij 'Dat heb ik altijd bij Schotten. We zijn wel down, maar nog niet uitgeschakeld.' (of wat zijn precieze woorden dan ook waren) ...
Beetje zelfkritiek, kom op!
Als ze over over curling hadden geluld zou je waarschijnlijk moeten lachen.
180'ers 2017: 46
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Jacco »

Brent schreefCOLONBeetje zelfkritiek, kom op!
Als ze over over curling hadden geluld zou je waarschijnlijk moeten lachen.
Misschien wel idd; al vind ik vooral waarmee ze vergelijken onacceptabel, niets ten nadele van mensen met het syndroom van Down, maar in mijn ogen is het ook onrespectvol tegenover hen. Terwijl zij lijden aan een aangeboren afwijking. Natuurlijk kan ik wel wat hebben, maar vind deze vergelijking gewoon ongepast en onrespectvol. Ik bedoel mensen mogen zich best negatief uitlaten over darten, maar dit is gewoon ronduit kwetsend, zowel tegenover darters als tegen mensen met het syndroom van Down.
Dartfreak(z.nl)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door De Beste »

Geef zo'n uitspraak simpelweg geen podium.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door DanMan »

We moeten met zijn allen eens een beetje minder lichtgeraakt worden...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door ratm »

DanMan schreefCOLON Zijn kennis over voetbal vind ik persoonlijk wel meevallen. Zijn visie verandert met de tijd of met zijn humeur (heel leuk vind ik nog altijd de keer dat Van Basten bij VI was en hij Derksen op zijn nummer zette... zie https://youtu.be/0yW5ZbZDxhc) en hij praat veel, maar zegt heel weinig.
Ik vond van Basten toen tenenkrommend slecht eerlijk gezegd (en ik was in die tijd zeker geen fan van Derksen). Ik heb graag dat een bondscoach vragen beantwoord ipv de vraag ontwijken een journalist ondervragen.

Verders zal hij denk ik nooit een hele wedstrijd darts bekeken hebben dus zijn mening daarover vind ik niet zo relevant.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Swedish Chef »

DanMan schreefCOLONWe moeten met zijn allen eens een beetje minder lichtgeraakt worden...
Prima, dan stel ik voor om de uitspraak van Derksen te veranderen naar "...het zijn nog net geen lompe MBO'ers..."

Is de uitspraak zo beter?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Darts bij Voetbal Inside

Bericht door Jacco »

Swedish Chef schreefCOLON
DanMan schreefCOLONWe moeten met zijn allen eens een beetje minder lichtgeraakt worden...
Prima, dan stel ik voor om de uitspraak van Derksen te veranderen naar "...het zijn nog net geen lompe MBO'ers..."

Is de uitspraak zo beter?
Voor mij wel iig.
Dartfreak(z.nl)
BUTTON_POST_REPLY