Het grote gooiproblemen topic

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Krakakaa
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 08:27

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Krakakaa »

Ok bedankt voor de tips, ik ga is wat dingen uitproberen. En de barrels ook is schoonmaken....is nog nooit gebeurd :oops:
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Rat »

Het gaat om het moment zo dat ik op de trippel 20 mik, en dan een meter onder het bord in de muur gooi, regelmatig.

Maar ik ben niet meer boos, niet meer gefrustreerd, ik begin er zelfs een beetje om te lachen.

Dat is geloof ik de fase net voordat je echt gek wordt, haha, ;-).

Wat een vaag spel is dit zeg!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Pincho schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONMedium shafts en standaard flights eens proberen. vaak is het hoe smaller de flight hoe meer hij gaat hangen.
Gooi je met lang(re) barrels ?
Hoi Fred,

ik gooi met de power 9zero. Is een vrij lange barrel naar mijn idee. Ik gooi nu al met standaard flights van R4X en eerder met de vision van Target waarbij de pijlen nog meer naar onder hingen, omdat die flight inderdaad wat smaller is.
Hoe lang zijn je punten? Bij mij helpt het om er iets kortere punten op te zetten. Een kortere barrel zou ook helpen. Zelf ben ik geen fan van het aanpassen van een natuurlijke worp... Al kan dat wel helpen met veel geduld en wilskracht!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Rat schreefCOLONHet gaat om het moment zo dat ik op de trippel 20 mik, en dan een meter onder het bord in de muur gooi, regelmatig.

Maar ik ben niet meer boos, niet meer gefrustreerd, ik begin er zelfs een beetje om te lachen.

Dat is geloof ik de fase net voordat je echt gek wordt, haha, ;-).

Wat een vaag spel is dit zeg!
Ouderwetse darteritis?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Rat »

Mwa... Geen idee....

Gewoon een zwakke speler atm, laat ik het daar op houden. Weet het verder toch niet meer.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cancellara27 »

Ik heb zojuist een half uurtje dubbels staan oefenen. Zeer weinig geraakt maar o zo veel op het ijzer... dan kan je alleen maar tevreden zijn en hopen dat ze de volgende keer net wel erin gaan :) Ik hou er in ieder geval een goed gevoel aan over
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Rat schreefCOLONMwa... Geen idee....

Gewoon een zwakke speler atm, laat ik het daar op houden. Weet het verder toch niet meer.
Een meter onder het bord is toch wel apart.. Je dart al te lang om zo zwak te zijn toch?
Gebruikers-avatar
Pincho
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2014, 14:24

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Pincho »

cookie schreefCOLON
Pincho schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONMedium shafts en standaard flights eens proberen. vaak is het hoe smaller de flight hoe meer hij gaat hangen.
Gooi je met lang(re) barrels ?
Hoi Fred,

ik gooi met de power 9zero. Is een vrij lange barrel naar mijn idee. Ik gooi nu al met standaard flights van R4X en eerder met de vision van Target waarbij de pijlen nog meer naar onder hingen, omdat die flight inderdaad wat smaller is.
Hoe lang zijn je punten? Bij mij helpt het om er iets kortere punten op te zetten. Een kortere barrel zou ook helpen. Zelf ben ik geen fan van het aanpassen van een natuurlijke worp... Al kan dat wel helpen met veel geduld en wilskracht!
Hoi cookie,

ik heb er al andere punten ingezet. Nu Target laser tips van als ik het goed heb 32 mm dus toch al redelijk kort. Gisteren even wat oude shafts opgezocht die een stuk langer zijn (weet niet of het medium of lange zijn, maar lang waren ze zeker t.o.z. van de short shafts die ik nu had :lol: . Even gegooid en ik merk dat ze al beter in het bord staan. Natuurlijk heb je er altijd wel een keer een pijl bij die alle kanten op wijst, maar dat is natuurlijk ook of hij eerst tegen de flight van de vorige pijl aankomt. Wat ik ook merk is dat ik minder geforceerd/hard hoef te gooien. Weet niet of dat in mijn kop zit of dat het echt zo is, want naar mijn gevoel gooide ik veel stabieler en beter in trosjes en minder afzwaaiers. Toch maar even tijdje proberen met medium shafts. Maar zou het kunnen door deze set-up?
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Pincho schreefCOLON Hoi cookie,

ik heb er al andere punten ingezet. Nu Target laser tips van als ik het goed heb 32 mm dus toch al redelijk kort. Gisteren even wat oude shafts opgezocht die een stuk langer zijn (weet niet of het medium of lange zijn, maar lang waren ze zeker t.o.z. van de short shafts die ik nu had :lol: . Even gegooid en ik merk dat ze al beter in het bord staan. Natuurlijk heb je er altijd wel een keer een pijl bij die alle kanten op wijst, maar dat is natuurlijk ook of hij eerst tegen de flight van de vorige pijl aankomt. Wat ik ook merk is dat ik minder geforceerd/hard hoef te gooien. Weet niet of dat in mijn kop zit of dat het echt zo is, want naar mijn gevoel gooide ik veel stabieler en beter in trosjes en minder afzwaaiers. Toch maar even tijdje proberen met medium shafts. Maar zou het kunnen door deze set-up?
Die zijn idd redelijk kort..

Bij mij staan mijn pijlen met korte shafts ook alle kanten op. Hoef dat echt niet te proberen.. En dit is ook precies de reden die jij geeft. Bij korte shafts moet ik hard gooien en dat gaat ten koste van mijn nauwkeurigheid en ontspanning. Dus naar mijn mening: Ja, dat kan zeker door je set-up!

Ik vind het wel interessant dat er veel pro's zijn welke nu met korte shafts gooien. Zou dit een trend zijn of toch bepaalde voordelen hebben?
Krakakaa
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 08:27

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Krakakaa »

cookie schreefCOLONNieuwe pijlen aanmeten is beetje te snel denk. Ik zou even eerst lekker kijken of het met andere shafts (langer of korter) nog steeds zo is. Ik weet iemand die z'n leven lang zo gooide dat pijlen naar links wijzen in het bord :)
Ik heb nu langere shafts en dat gaat al stuk beter. En als ik mijn pijl wat meer naar achter vast houd staat die ook rechter in het bord. Alleen houd dit niet lekker vast haha.

Zijn er nog een richtlijnen wat betreft materiaal? Dat langere shafts minder zwabberen en bepaald soort flight iets is voor harde worp?

Of is het echt allemaal persoonlijk?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Fred Raket »

Krakakaa schreefCOLON
cookie schreefCOLONNieuwe pijlen aanmeten is beetje te snel denk. Ik zou even eerst lekker kijken of het met andere shafts (langer of korter) nog steeds zo is. Ik weet iemand die z'n leven lang zo gooide dat pijlen naar links wijzen in het bord :)
Ik heb nu langere shafts en dat gaat al stuk beter. En als ik mijn pijl wat meer naar achter vast houd staat die ook rechter in het bord. Alleen houd dit niet lekker vast haha.

Zijn er nog een richtlijnen wat betreft materiaal? Dat langere shafts minder zwabberen en bepaald soort flight iets is voor harde worp?

Of is het echt allemaal persoonlijk?
Veel is persoonlijk. Ik ken een knaap die met korte shafts en slim, de pijlen net zo heeft staan als met medium en standaard.
Krakakaa
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 08:27

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Krakakaa »

Fred Raket schreefCOLON
Krakakaa schreefCOLON
cookie schreefCOLONNieuwe pijlen aanmeten is beetje te snel denk. Ik zou even eerst lekker kijken of het met andere shafts (langer of korter) nog steeds zo is. Ik weet iemand die z'n leven lang zo gooide dat pijlen naar links wijzen in het bord :)
Ik heb nu langere shafts en dat gaat al stuk beter. En als ik mijn pijl wat meer naar achter vast houd staat die ook rechter in het bord. Alleen houd dit niet lekker vast haha.

Zijn er nog een richtlijnen wat betreft materiaal? Dat langere shafts minder zwabberen en bepaald soort flight iets is voor harde worp?

Of is het echt allemaal persoonlijk?
Veel is persoonlijk. Ik ken een knaap die met korte shafts en slim, de pijlen net zo heeft staan als met medium en standaard.
Daar was ik al bang voor :D dus het beste is gewoon alles lekker uitproberen?

Ik gooi ook behoorlijk zacht al zeg ik t zelf, iemand tips om harder gooien te oefenen?
Gebruikers-avatar
Pincho
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2014, 14:24

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Pincho »

Thanks Cookie en ook Fred :D ,

geeft me weer moed. Ik ga is een tijdje proberen met medium shafts en kijken of ik mijn ontspannen worp weer terug kan vinden. Ik had bij mijn vorige pijlen ook korte shafts, maar daar had ik geen last bij. Blijft een raar spelletje af en toe. :D
Gebruikers-avatar
Pincho
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2014, 14:24

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Pincho »

Krakakaa schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Krakakaa schreefCOLON
cookie schreefCOLONNieuwe pijlen aanmeten is beetje te snel denk. Ik zou even eerst lekker kijken of het met andere shafts (langer of korter) nog steeds zo is. Ik weet iemand die z'n leven lang zo gooide dat pijlen naar links wijzen in het bord :)
Ik heb nu langere shafts en dat gaat al stuk beter. En als ik mijn pijl wat meer naar achter vast houd staat die ook rechter in het bord. Alleen houd dit niet lekker vast haha.

Zijn er nog een richtlijnen wat betreft materiaal? Dat langere shafts minder zwabberen en bepaald soort flight iets is voor harde worp?

Of is het echt allemaal persoonlijk?
Veel is persoonlijk. Ik ken een knaap die met korte shafts en slim, de pijlen net zo heeft staan als met medium en standaard.
Daar was ik al bang voor :D dus het beste is gewoon alles lekker uitproberen?

Ik gooi ook behoorlijk zacht al zeg ik t zelf, iemand tips om harder gooien te oefenen?
Ik zal gewoon lekker gooien waar jij je het lekkerst bij voelt. Anders ga je denk juist forceren en dat komt zeker niet ten goede van je worp. Als dat een zachte worp is dan so be it. Heb je nu echt veel pijlen die uit het bord vallen door je zachte worp dan kan ik me eigen voorstellen dat je je worp wat wilt aanpassen.
Krakakaa
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 08:27

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Krakakaa »

Ok ok ik ga eerst wel weer wat uren gooien haha. Ik wil misschien wat te veel in 1 keer. :D
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Krakakaa schreefCOLON
cookie schreefCOLONNieuwe pijlen aanmeten is beetje te snel denk. Ik zou even eerst lekker kijken of het met andere shafts (langer of korter) nog steeds zo is. Ik weet iemand die z'n leven lang zo gooide dat pijlen naar links wijzen in het bord :)
Ik heb nu langere shafts en dat gaat al stuk beter. En als ik mijn pijl wat meer naar achter vast houd staat die ook rechter in het bord. Alleen houd dit niet lekker vast haha.

Zijn er nog een richtlijnen wat betreft materiaal? Dat langere shafts minder zwabberen en bepaald soort flight iets is voor harde worp?

Of is het echt allemaal persoonlijk?
Bij de pear flights en de slim flights weet ik wel dat je over het algemeen harder moet gooien. Nu is het door rare combi's uit te halen er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn die de regel bevestigen.

Mijn visie is:
- pak de pijl zo natuurlijk beet
- pas de pijl aan op je worp en ontdek wat elk onderdeel voor invloed heeft op je worp. Denk aan punten, barrel, grip, shafts en flights. Toen ik wist wat mijn favo shafts waren, ben ik alle shafts gaan uitproberen. Doe dit allemaal in een middag en dan weet je wat je moet doen. Kies daarvoor en ga er mee trainen!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Pincho schreefCOLONThanks Cookie en ook Fred :D ,

geeft me weer moed. Ik ga is een tijdje proberen met medium shafts en kijken of ik mijn ontspannen worp weer terug kan vinden. Ik had bij mijn vorige pijlen ook korte shafts, maar daar had ik geen last bij. Blijft een raar spelletje af en toe. :D
Graag gedaan :D

Uiteindelijk draait het idd om de ontspannen worp. Denk maar aan een Mardle die met spijkers raak gooit! Vroeger kon ik niet met 3 verschillende flights gooien en nu wel.. Ontspannen vertrouwen op je eigen oog-hand coordinatie.
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Kos »

De tip van lookout gevolgd om het niveau van de computer op 50 te zetten. Eerst speelde ik altijd op 45. Na een week flink gevloekt te hebben, merk ik dat me gemiddeldes flink omhoog schieten. Gooi nu gemiddeld 56/57 terwijl het eerst rond 48/50 bleef hangen met soms een hoge uitschieter.

Als het volgende week nog zo blijft ga ik het niveau van de pc op 55/57 zetten.


Eerst werd ik altijd boos als ik van de pc niet kon winnen, tegen een ander persoon werd ik nooit boos want ja die gooit dan gewoon veel beter. Maar merk wel als je tegen iemand of iets speelt dat een iets betere gemiddelde speelt dat je dan geconcentreerd blijft en zelf ook beter gaat gooien
Meerkoet
Lid
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:17

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Meerkoet »

Mijn visie over de lengte-shaft discussie:

Ik ben denk ik al ruim een half jaar veel tijd aan het steken en aan het uitzoeken welke shafts (en dan vooral de lengte) het best bij m'n spel passen. De 2 belangrijkste factoren zijn Natuurlijk de barrel en de worp. Wat past het best bij de pijl? Waarmee is de balans het best? Waarmee staan de pijlen het mooist in het bord? En vooral waarmee gooi je het best je pijlen weg onder druk? Het mentale spelletje komt er zeker ook bij kijken en dan heb ik het vooral over het blindelings kunnen vertrouwen op je materiaal, wat dus weer te maken heeft met mijn laatste punt.

Ik heb 4 soorten standaard shafts onder handen genomen, namelijk de xtra short, short, inbetween en medium shafts. Alles is getest met standaard flights.

Over de xtra short was ik persoonlijk het minst te spreken, de eerste paar worpen ermee waren geweldig maar al vrij snel kreeg ik gigantisch veel bouncers omdat het helemaal geen stabiele vlucht heeft, terwijl ik toch vrij hard gooi. Dit was met een vrij lange en smalle barrel (24g), met een kortere en lichtere(21g) barrel kwamen de shafts bij mij al helemaal niet tot hun recht. En ik was er al vrij snel achter dat deze shafts echt niks voor mij is.

Vervolgens de gewone short shafts, dit zijn de shafts waarmee ik ooit ben begonnen met darten en ik met de langere smalle barrel het meest flexibel kan gooien, en vooral zonder na te denken lekker mijn pijlen in een ritme in het bord kan smijten. Toch zitten er ook veel nadelen aan deze shafts. Een korte shaft maakt je vlucht toch heel gevoelig dus zonder een echte focus heb ik veel last van afzwaaiers. Vooral 60 scores kwamen niet constant voor, maar toch gooi ik hiermee wel veel tripples en scores als 41,45,66,81,85,121 enz kunnen aan de lopende band vallen in het ritme. Opvallend: ik heb mijn beste wedstrijden en overwinningen tot nu toe met deze shafts behaald. Toch merk ik dan ondanks een hoop training het erg wisselvallig is en merk ik op toernooien dat na een geweldige pot het de wedstrijd erna gewoon niet meer valt(hier zal het mentale gedeelte zeker meespelen) ook gooi ik in wedstrijden veruit de meeste 180-ers met deze set-up. (Met de lichtere kortere barrel kon ik met korte shafts ook niet overweg)

Dan de Inbetween shafts, waar ik momenteel in wedstrijden mee gooi. Met deze shafts viel het me direct op dat je het beste van zowel de medium (constant scoren) als van de short shafts hebt (flexibele worp) hebt.
Ik vind zelf dat de shafts beter tot hun recht komen op een zwaardere barrel (maar dat komt mischien ook omdat met deze shaft de balans op mijn pijl geweldig is) Maar de verschillen zijn kleiner dan bij kortere shafts. Ik zie deze lengte shaft in mijn spel als de meest wendbare van allemaal. Dit komt mischien ook omdat ik al vrij snel het blinde vertrouwen in mijn set up met deze shaft had.

En als laatste de medium shaft, scorend gooi ik hiermee veruit het hoogste, de 20 en de 19 mis ik echt nauwelijks hiermee. Alleen met deze shaft kan ik gewoon niet in mijn ritme gooien, wat er voor zorgt dat mijn arm vaak 'vast' zit en Ik dus meteen een enorme afzwaaier krijg. Soms krijg ik zelfs het idee dat ik darteritus op voel komen, als ik bijv naar de trippel 18 ga. Ook vind ik het ontzettend moeilijk om hiermee de hoge dubbels te raken. (Zelfs zonder druk erop) Dit is dan bij een lange smalle, iets zwaardere barrel. Bij de kortere, lichtere barrel gaat het me het beste af met een medium shaft en merk ik niks van de problemen die ik wel met de andere barrel heb. Niet alleen scorend gooit het lekker, maar ook flexibel naar de dubbels toe.

Dit is puur het resultaat wat vanuit mijn ervaring naar voren is gekomen, het is persoonlijk dus zal nooit bij iedereen dezelfde uitkonst hebben. Mijn resultaten zijn er zeker van vooruit gegaan, en ik hoop andere mensen die zelf ook zitten te twijfelen er verder mee te kunnen helpen. Om achter deze resultaten te komen ben ik een aantal keer gigantisch op m'n bek gegaan op toernooitjes.Ook ben ik een paar keer uit het niets opgestaan en heb ik een paar mooie prestaties neergezet.

Als laatste wil ik zeggen dat wat mij wel het meest geholpen heeft bij mijn keuze was het volgende: zoeken welke goede spelers met dezelfde pijl als ik gooien, welke set up hebben ze erop zitten? Met welke speler van deze kan ik me het beste identificeren kwa worp en hoe de pijlen in het bord staan? Uiteraard moet je niet vergeten jezelf te zijn en zeker niet gaan forceren om net zoals 'zij' te kunnen gooien. Maar het kan wel net dat ene puzzelstukje zijn dat je spel weer verder verbeterd.
Fan van Dave Chisnall en Adrian Lewis
Gebruikers-avatar
Titanium
Lid
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2015, 04:32

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door Titanium »

Meerkoet schreefCOLONMijn visie over de lengte-shaft discussie:

Dan de Inbetween shafts, waar ik momenteel in wedstrijden mee gooi. Met deze shafts viel het me direct op dat je het beste van zowel de medium (constant scoren) als van de short shafts hebt (flexibele worp) hebt.
Ik vind zelf dat de shafts beter tot hun recht komen op een zwaardere barrel (maar dat komt mischien ook omdat met deze shaft de balans op mijn pijl geweldig is) Maar de verschillen zijn kleiner dan bij kortere shafts. Ik zie deze lengte shaft in mijn spel als de meest wendbare van allemaal. Dit komt mischien ook omdat ik al vrij snel het blinde vertrouwen in mijn set up met deze shaft had.
Als laatste wil ik zeggen dat wat mij wel het meest geholpen heeft bij mijn keuze was het volgende: zoeken welke goede spelers met dezelfde pijl als ik gooien, welke set up hebben ze erop zitten? Met welke speler van deze kan ik me het beste identificeren kwa worp en hoe de pijlen in het bord staan? Uiteraard moet je niet vergeten jezelf te zijn en zeker niet gaan forceren om net zoals 'zij' te kunnen gooien. Maar het kan wel net dat ene puzzelstukje zijn dat je spel weer verder verbeterd.
Hartelijk dank hiervoor! Ik ben net begonnen met het darten (tenminste nu een stuk serieuzer) en hier heb je wat aan! Ik zat zelf nog te twijfelen met de inbetweeners maar die ga ik dan even bestellen en proberen. Ben benieuwd!
Ook het laatste stukje is zeer belangrijk! Forceer jezelf niet en creëer je eigen natuurlijke worp.
Goed stuk voor een boel mensen die net begonnen zijn met het darten net als ik.
I ain't afraid of life...Life is afraid of me!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

Serieuze analyse!

Is het een optie om mentale training te doen en medium shaft? Zou zeker vertrouwen putten uit het constante!

In between lijkt me ook prima optie! Ondanks het goede gevoel met short denk ik dat je pijl teveel dwarrelt.. Dit is bij mij het probleem met korte shafts.
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door nig4nag »

ik heb een probleempje als ik de pijlen in het bord gooi dan allen ze er gewoon weer uit wat kan ik hier aan doen
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door IvanTheDarts180 »

Hallo, ik heb sinds een week of 2 mijn barney purist phase 5. Getest met standaard medium shafts. Waarmee ze hartstikke mooi in het bord kwamen. Nou heb ik thuis mijn tit. Slikstiks erop gedraaid met zelfde soort flights en ook zelfde lengte shaft. Toch zakken ze dan allemaal veel verder in het bord. Want gebruik nu weer tijdelijk pro grips van target ook zelfde lengte en ook weer mooi in het bord
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door cookie »

nig4nag schreefCOLONik heb een probleempje als ik de pijlen in het bord gooi dan allen ze er gewoon weer uit wat kan ik hier aan doen
- nieuw bord
- punten even met schuurpapiertje
- andere setup
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Het grote gooiproblemen topic

Bericht door nig4nag »

cookie schreefCOLON
nig4nag schreefCOLONik heb een probleempje als ik de pijlen in het bord gooi dan allen ze er gewoon weer uit wat kan ik hier aan doen
- nieuw bord
- punten even met schuurpapiertje
- andere setup
het is pas een nieuw bord dus dat word het niet
ik ga eerst mijn punten schuren als dat niet helpt dan kijk ik wel verder
BUTTON_POST_REPLY