Raymond van Barneveld pijlen

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Fred Raket »

Lookout schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONEven wat anders over de Barney darts van Unicorn.
Hij heeft top gepresteerd met de Phase2 en Phase2A dus in 25gr.
Nu met de Phase5 gooit hij echter weer 21gr.
Ik weet andere balans dus niet 1 op 1 te vergelijken, maar wat nu als die eikels van Unicorn niet stug hun poot hadden stijf gehouden en wel bv een 21 en 23 hadden gemaakt in de Phase2? ????
Hoe hadden mss toen al de prestaties geweest?
Van de phase 2 is er een 23g, namelijk phase 4
Dat snap ik niet helemaal Phase 2 en Phase 4 zit toch een geheel ander soort grip?
Vertel Lookout
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Lookout »

Phase 2 heeft een soort van sharkgrip de phase 4 heeft geen sharkgrip en is gladder en de ringen zijn minder diep.
Als ik dan op zoek ben naar een barrel met de sharkgrip(phase 2) in 23 gram heb ik niets aan de phase 4 in 23 gram.
Dus kan ik fluiten naar die barrel omdat die niet in dat gewicht gemaakt wordt.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Tim »

Lookout schreefCOLONPhase 2 heeft een soort van sharkgrip de phase 4 heeft geen sharkgrip en is gladder en de ringen zijn minder diep.
Als ik dan op zoek ben naar een barrel met de sharkgrip(phase 2) in 23 gram heb ik niets aan de phase 4 in 23 gram.
Dus kan ik fluiten naar die barrel omdat die niet in dat gewicht gemaakt wordt.
De Phase 2 heeft een ringgrip met microgrip net als de Phase 4. Alleen heeft de Phase 4 zwarte lak ik de grove groeven. De Phase 3 heeft sharkgrip en is er idd ook alleen in 25 gram (en 95% Tungsten).
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONEven wat anders over de Barney darts van Unicorn.
Hij heeft top gepresteerd met de Phase2 en Phase2A dus in 25gr.
Nu met de Phase5 gooit hij echter weer 21gr.
Ik weet andere balans dus niet 1 op 1 te vergelijken, maar wat nu als die eikels van Unicorn niet stug hun poot hadden stijf gehouden en wel bv een 21 en 23 hadden gemaakt in de Phase2? ????
Hoe hadden mss toen al de prestaties geweest?
Van de phase 2 is er een 23g, namelijk phase 4
Euh ja van P2 naar P2A naar P3 die ook alleen 25gr is en dan pas P4. Wat heeft dit in de tussentijd te maken als er daarvoor al een optie was.
Wat ik dus eigenlijk bedoelde en Fred in zijn comment aangeeft is dat er mss toen al een betere basis voor vertrouwen had kunnen worden gecreëerd.
Die heeft hij nu ondanks een slippertje in het begin van de P5, wat ik meer de schuld van Unicorn vind omdat die te laat met de darts komen opdagen, wel gevonden en daar ook een degelijke basis gelegd.
Maar mss had die er al kunnen liggen in de P2 periode.

Als telt niet ik dat weet ik, alleen is er gewoon een vreemde manier van keuzes door Unicorn.
Was het niet dat Raymond op een avond met 23gr moest gooien uit de Hero range omdat zijn eigen pijlen weg waren en Gary toen dat als enige kon regelen.
Ook op de GSoD kreeg Barney ineens een ingeving 23gr moet ik hebben en vervolgens won hij het toernooi.

Zoals ik dus aangeef is soms ook de grote Barney overgeleverd aan de wil van Unicorn
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door remcowaleboer »

rproele schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONEven wat anders over de Barney darts van Unicorn.
Hij heeft top gepresteerd met de Phase2 en Phase2A dus in 25gr.
Nu met de Phase5 gooit hij echter weer 21gr.
Ik weet andere balans dus niet 1 op 1 te vergelijken, maar wat nu als die eikels van Unicorn niet stug hun poot hadden stijf gehouden en wel bv een 21 en 23 hadden gemaakt in de Phase2? ????
Hoe hadden mss toen al de prestaties geweest?
Van de phase 2 is er een 23g, namelijk phase 4
Euh ja van P2 naar P2A naar P3 die ook alleen 25gr is en dan pas P4. Wat heeft dit in de tussentijd te maken als er daarvoor al een optie was.
Wat ik dus eigenlijk bedoelde en Fred in zijn comment aangeeft is dat er mss toen al een betere basis voor vertrouwen had kunnen worden gecreëerd.
Die heeft hij nu ondanks een slippertje in het begin van de P5, wat ik meer de schuld van Unicorn vind omdat die te laat met de darts komen opdagen, wel gevonden en daar ook een degelijke basis gelegd.
Maar mss had die er al kunnen liggen in de P2 periode.

Als telt niet ik dat weet ik, alleen is er gewoon een vreemde manier van keuzes door Unicorn.
Was het niet dat Raymond op een avond met 23gr moest gooien uit de Hero range omdat zijn eigen pijlen weg waren en Gary toen dat als enige kon regelen.
Ook op de GSoD kreeg Barney ineens een ingeving 23gr moet ik hebben en vervolgens won hij het toernooi.

Zoals ik dus aangeef is soms ook de grote Barney overgeleverd aan de wil van Unicorn
De hero pijlen waren toen 22g
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Lookout »

Tim schreefCOLON
Lookout schreefCOLONPhase 2 heeft een soort van sharkgrip de phase 4 heeft geen sharkgrip en is gladder en de ringen zijn minder diep.
Als ik dan op zoek ben naar een barrel met de sharkgrip(phase 2) in 23 gram heb ik niets aan de phase 4 in 23 gram.
Dus kan ik fluiten naar die barrel omdat die niet in dat gewicht gemaakt wordt.
De Phase 2 heeft een ringgrip met microgrip net als de Phase 4. Alleen heeft de Phase 4 zwarte lak ik de grove groeven. De Phase 3 heeft sharkgrip en is er idd ook alleen in 25 gram (en 95% Tungsten).
Ja precies dus de phase 2 en 4 zijn praktisch hetzelfde en de phase 3 heeft inderdaad de sharkgrip..Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik ze in me bezit heb gehad :mrgreen:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door remcowaleboer »

Nieuwe darts --> phase 5 natural 22 gram
Nieuwe shafts --> softflex smoke blue
Nieuwe flights --> Big wing Barney logo red
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
HunterPM
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2015, 12:03

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door HunterPM »

Ik vond ze helemaal niet op de oude phase 5 lijken. Dus zou het niet de nieuwe phase 6 worden?
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door remcowaleboer »

HunterPM schreefCOLONIk vond ze helemaal niet op de oude phase 5 lijken. Dus zou het niet de nieuwe phase 6 worden?
Unicorn heeft getweet dat het z'n phase 5 design is in natural tungsten 22g. Als je goed kijkt zie je dat ze kwa vorm en grip nagenoeg gelijk zijn aan de phase 5 waar hij hiervoor mee gooide.
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
HunterPM
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2015, 12:03

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door HunterPM »

Vorm kan ik niet ontkennen, maar grip lijkt er niet op.
masterdarter
Lid
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:03

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door masterdarter »

En met de onzekerheid en twijfel van van barneveld zullen we binnenkort wel de phase 6 zien hoor haha
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Fred Raket »

Even voor de duidelijkheid, dit zijn de Barney phase5 niet te verwarren met Taylor phase5.

Afbeelding


Hier is de partij van RvB terug te zien
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door PJ74 »

Afbeelding
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Der Kaiser »

Eerst proberen met zijn nieuwe pijlen en tijdens de wedstrijd switchen naar zijn oude....de onzekerheid spat er vanaf. Helaas gaat het niet veel beter tegen taylor.
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door PJ74 »

Je maakt alleen je tegenstander sterker als je twee sets pijen mee het podium opneemt.
Nog sterker als je daadwerkelijk wisselt.
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door rproele »

Met andere woorden zijn we weer terug bij af.
Switchen met flights en shafts en weer naar ander gewicht als ik het hierboven lees.
Die klap van het WK teams is dus harder ingeslagen dan gedacht.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door remcowaleboer »

rproele schreefCOLONMet andere woorden zijn we weer terug bij af.
Switchen met flights en shafts en weer naar ander gewicht als ik het hierboven lees.
Die klap van het WK teams is dus harder ingeslagen dan gedacht.
Shafts en flights waren gewoon hetzelfde, alleen andere kleur shaft en andere opdruk flight
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONMet andere woorden zijn we weer terug bij af.
Switchen met flights en shafts en weer naar ander gewicht als ik het hierboven lees.
Die klap van het WK teams is dus harder ingeslagen dan gedacht.
Shafts en flights waren gewoon hetzelfde, alleen andere kleur shaft en andere opdruk flight
Tijdens World Cup Pairs gooide hij de gewone en slimflights.
Hij gooit variërend met de Big Wing standard en dus ook de slimflights.
Vooral tussen Big en Standard heeft hij vorig jaar in zijn ogen bewust per zaal gevarieerd tijdens de PL.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door remcowaleboer »

rproele schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONMet andere woorden zijn we weer terug bij af.
Switchen met flights en shafts en weer naar ander gewicht als ik het hierboven lees.
Die klap van het WK teams is dus harder ingeslagen dan gedacht.
Shafts en flights waren gewoon hetzelfde, alleen andere kleur shaft en andere opdruk flight
Tijdens World Cup Pairs gooide hij de gewone en slimflights.
Hij gooit variërend met de Big Wing standard en dus ook de slimflights.
Vooral tussen Big en Standard heeft hij vorig jaar in zijn ogen bewust per zaal gevarieerd tijdens de PL.
Klopt, wcod had hij slim flights. Ik bedielde met mijn vorige bericht bedoelde ik ook alleen de switch tijdens de Japan Masters.
Vorig jaar PL had hij de eerste drie weken slim flights. De rest van de reguliere PL competitie had hij de shield flight. En toen tijdens de playoffs de big wings.
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONMet andere woorden zijn we weer terug bij af.
Switchen met flights en shafts en weer naar ander gewicht als ik het hierboven lees.
Die klap van het WK teams is dus harder ingeslagen dan gedacht.
Shafts en flights waren gewoon hetzelfde, alleen andere kleur shaft en andere opdruk flight
Tijdens World Cup Pairs gooide hij de gewone en slimflights.
Hij gooit variërend met de Big Wing standard en dus ook de slimflights.
Vooral tussen Big en Standard heeft hij vorig jaar in zijn ogen bewust per zaal gevarieerd tijdens de PL.
Klopt, wcod had hij slim flights. Ik bedielde met mijn vorige bericht bedoelde ik ook alleen de switch tijdens de Japan Masters.
Vorig jaar PL had hij de eerste drie weken slim flights. De rest van de reguliere PL competitie had hij de shield flight. En toen tijdens de playoffs de big wings.
Ik bedoelde met de tik die hij heeft opgelopen ook meer dat hij met de 21gr Phase5 hele tijd gooide en nu uit jou bericht lezend als ik me niet vergis een 22gr Hero versie.

Dus het koppie is weer slecht en dus weer ander gewicht al is de pijl in model redelijk gelijk.

In de loop der jaren is de switch naar Unicorn financieel vast een toppertje geweest maar de prestaties zijn toch voor een man met zijn status veel te mager.
En dan vraag ik me af, of het winnen van titels en alles wat je daarbij krijgt niet rendabeler had geweest.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door remcowaleboer »

rproele schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
rproele schreefCOLONMet andere woorden zijn we weer terug bij af.
Switchen met flights en shafts en weer naar ander gewicht als ik het hierboven lees.
Die klap van het WK teams is dus harder ingeslagen dan gedacht.
Shafts en flights waren gewoon hetzelfde, alleen andere kleur shaft en andere opdruk flight
Tijdens World Cup Pairs gooide hij de gewone en slimflights.
Hij gooit variërend met de Big Wing standard en dus ook de slimflights.
Vooral tussen Big en Standard heeft hij vorig jaar in zijn ogen bewust per zaal gevarieerd tijdens de PL.
Klopt, wcod had hij slim flights. Ik bedielde met mijn vorige bericht bedoelde ik ook alleen de switch tijdens de Japan Masters.
Vorig jaar PL had hij de eerste drie weken slim flights. De rest van de reguliere PL competitie had hij de shield flight. En toen tijdens de playoffs de big wings.
Ik bedoelde met de tik die hij heeft opgelopen ook meer dat hij met de 21gr Phase5 hele tijd gooide en nu uit jou bericht lezend als ik me niet vergis een 22gr Hero versie.

Dus het koppie is weer slecht en dus weer ander gewicht al is de pijl in model redelijk gelijk.

In de loop der jaren is de switch naar Unicorn financieel vast een toppertje geweest maar de prestaties zijn toch voor een man met zijn status veel te mager.
En dan vraag ik me af, of het winnen van titels en alles wat je daarbij krijgt niet rendabeler had geweest.
Ditvwaren geen hero 22g, ditvwaren gewoon de phase 5 maar dan zonder coatingen in 22 gram. Of bedoelde je dit niet?
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLON
HunterPM schreefCOLONIk vond ze helemaal niet op de oude phase 5 lijken. Dus zou het niet de nieuwe phase 6 worden?
Unicorn heeft getweet dat het z'n phase 5 design is in natural tungsten 22g. Als je goed kijkt zie je dat ze kwa vorm en grip nagenoeg gelijk zijn aan de phase 5 waar hij hiervoor mee gooide.
Ik bedoelde dit bericht van jezelf.
Idd geen Hero maar design.
yordi076
Lid
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:30

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door yordi076 »

Welke darts hat van barne veld vandaag ?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door rproele »

yordi076 schreefCOLONWelke darts hat van barne veld vandaag ?
De verkeerde.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Raymond van Barneveld pijlen

Bericht door Swedish Chef »

rproele schreefCOLON
yordi076 schreefCOLONWelke darts hat van barne veld vandaag ?
De verkeerde.
Hier moest ik toch wel om lachen :)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
BUTTON_POST_REPLY