Dartkast/automaat

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Dartkast/automaat

Bericht door CyberCow »

Voor webcamdarts heb je zo'n bord toch ook niet nodig. Je kan toch een webcam erneer zetten en dan de scores gewoon zelf opschrijven. Daarin maakt dit toch helemaal geen verschil.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Dartkast/automaat

Bericht door Rat »

Bart, WDA is precies wat je zoekt, ;-).

--

Die kosten voor een potje, dat hoeft natuurlijk niet he. Als een cafe of dartsvereniging zo een ding koopt en het gewoon free to play maakt, denk echt wel dat dat werkt. Is toch ideaal als je niet hoeft te tellen? Zeker in een kroeg.


Maar ook voor training in je eentje lijkt het me makkelijk. Gewoon lekker door rammen en scores en gemmiddeldes etc gaan allemaal vanzelf.

Het zal voor mij wel onbetaalbaar blijken denk ik.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Dartkast/automaat

Bericht door De Beste »

Er bestaan ook wel van die telkastjes die je bij je bord kunt hangen als je zelf niet wilt tellen. Score intypen en klaar....of gebruik een app.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Dartkast/automaat

Bericht door Dartmat »

Ik vind het schrijven leuk om te doen en bovendien goed voor je eigen rekenvaardigheid wat weer van pas komt als je zelf staat te gooien. Straks krijg je allemaal mensen die niet kunnen tellen als ze eens op een gewoon bord moeten gooien.

Normaal ben ik echt niet zo conservatief qua denken enzo, maar ik vind dat schrijven erbij hoort. Maar goed, waarschijnlijk wordt het bij lange niet zo groot als die pipo zelf denkt. Dus het zal wel loslopen.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Dartkast/automaat

Bericht door De Beste »

Natuurlijk mislukt dit. :lol:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Dartkast/automaat

Bericht door The Runner »

Zullen bouncers ook tellen als ze het bord raken?

Voor het rekenwerk van veel darters, vooral beginners, is dit killing. Door te schrijven wordt je rekenwerk ook beter, ben ik van mening. En de lichtval vond ik op de foto's ook niet al te best. Het concept is leuk bedacht, maar ook ik denk niet dat dit een succes gaat worden. En een nieuwe dartbond? Het zal allemaal niet zo'n vaart lopen. We zullen zien...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Dartkast/automaat

Bericht door Rat »

Nou, ik zou hem wel willen. En ik kan goed rekenen, uitstekend zelfs. Alleen dat weten je vrienden en dartsmaten ook. Dus ben/was ik altijd de lul met tellen. :)
Laatst gewijzigd door 1 op Rat, in totaal 12 keer gewijzigd.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dartkast/automaat

Bericht door cookie »

Ik ben de eerste die hem opkoopt wanneer hij failliet is ;) Fijner trainingsbord voor thuis kan ik niet bedenken.

Onderhoudssleutel erbij en speren maar.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Dartkast/automaat

Bericht door rproele »

Op de foto's zien de borden er nu al niet uit, wie doet hiervan vervanging en onderhoud?
Krijg je problemen met dikte van borden of merken?
Of mag alleen een bord van hun erin en moet je die als huurder dan zelf aanschaffen of zit dit in de onderhoudsprijs?
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Dartkast/automaat

Bericht door CyberCow »

rproele schreefCOLONOp de foto's zien de borden er nu al niet uit, wie doet hiervan vervanging en onderhoud?
Krijg je problemen met dikte van borden of merken?
Of mag alleen een bord van hun erin en moet je die als huurder dan zelf aanschaffen of zit dit in de onderhoudsprijs?
Als je het bord al kan vervangen wat ik wel aanneem. Dan zal Unicorn er wel iets van gemaakt hebben dat het alleen met de Unicorn borden gaat werken.
BUTTON_POST_REPLY