Wie kent deze pijlen?

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

Harrows Assassin plus
Gebruikers-avatar
Cootje12
Lid
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2015, 13:05

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Cootje12 »

Tx Fred, hoe weet jij dat zo snel?
Barney phase 5 21 gram. Pro Grip Intermediate
Pentathlon Black standard
2016 3x
2015 5x 180
2014 ---
2013 ---
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

Ervaring Co ;)
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door PennyLanee »

Hallo,

Ik heb hier 2 voor mij onbekende pijlen liggen. Wie weet welke het zijn?

25 gram
Afbeelding

En

26 gram
Afbeelding


grt
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

1e zijn American Dartlines Ace High http://www.bottelsendarts.com/ADL_aces_high.shtml
2e zijn ONE80 Dragon
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Parappo »

Fred Raket schreefCOLON1e zijn American Dartlines Ace High http://www.bottelsendarts.com/ADL_aces_high.shtml
2e zijn ONE80 Dragon
Kenner hoor die Fred :D Ik had hetzelfde gezegd :lol:
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door PennyLanee »

Super bedankt Fred! En Parappo ook als Fred niet zo snel was!
Alhoewel ik me wel ietwat schaam dat ik de Dragon darts niet herkende
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

PennyLanee schreefCOLONSuper bedankt Fred! En Parappo ook als Fred niet zo snel was!
Alhoewel ik me wel ietwat schaam dat ik de Dragon darts niet herkende
Zal het tegen JW zeggen. volgende keer wacht ik wel wat langer :lol:
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Jurgen »

Deze pijlen ben ik naar op zoek:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

Volgens mij heeft Tim een setje. Ooit verkocht door Cobra darts op eBay.co.uk ondertussen hebben ze hun naam meermaals verandert en ik weet zo niet hoe ze nu heten. Black Vein Darts heeft ook geloof ik zo'n setje uitgebracht. Grote kans dat ze bij Elkadarts gemaakt zijn. De set van jouw foto is gekocht door Spekkie23 van Joe(Jimbob)als ik het goed heb +-vorigjaar zomer
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Jurgen »

Thanks Fred, Ik had al van alles gelezen ja maar kon er niet echt precies uit wijs worden. Ik ga eens rondsnuffelen en als Tim dit leest en hij wil er vanaf, ik hou me heel erg aanbevolen :D
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door cookie »

Jurgen schreefCOLONThanks Fred, Ik had al van alles gelezen ja maar kon er niet echt precies uit wijs worden. Ik ga eens rondsnuffelen en als Tim dit leest en hij wil er vanaf, ik hou me heel erg aanbevolen :D
Wat een mooie darts zeg! Met Carrera C3 kan ik niet gooien, maar dit model moet zomaar lukken..

Ik ga eens meezoeken :)
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Jurgen »

cookie schreefCOLON
Jurgen schreefCOLONThanks Fred, Ik had al van alles gelezen ja maar kon er niet echt precies uit wijs worden. Ik ga eens rondsnuffelen en als Tim dit leest en hij wil er vanaf, ik hou me heel erg aanbevolen :D
Wat een mooie darts zeg! Met Carrera C3 kan ik niet gooien, maar dit model moet zomaar lukken..

Ik ga eens meezoeken :)
Ja vond ik dus ook al. Heb zelf ook met C3 gegooid en toch weer aan de kant gedaan. Gooi nu met Irina Armstrong 23gr maar mis net een paar grip ringen aan de achterkant, zit net half met m'n duim op het gladde stuk. Ben benieuwd of jij wat kunt vinden ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

Jurgen, het eBay lid heet nu Clutter-house ;)
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Tim »

Fred Raket schreefCOLONVolgens mij heeft Tim een setje. Ooit verkocht door Cobra darts op eBay.co.uk ondertussen hebben ze hun naam meermaals verandert en ik weet zo niet hoe ze nu heten. Black Vein Darts heeft ook geloof ik zo'n setje uitgebracht. Grote kans dat ze bij Elkadarts gemaakt zijn. De set van jouw foto is gekocht door Spekkie23 van Joe(Jimbob)als ik het goed heb +-vorigjaar zomer
Dat klopt helemaal Fred. Dan heb ik dus het setje van onderstaande foto. Want ik heb ze dmv een ruil van 'Spekkie' overgenomen. Inmiddels wel zonder storm punten:

Afbeelding

Ik heb al meerdere berichten ontvangen over deze pijlen. Echter ben ik niet van plan ze weg te doen...

Ik heb ook 21 grams Cobra Rainbow darts gehad met Taylor- en sharkgrip. Spijt dat ik ze verkocht heb toen...:

Afbeelding
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Jurgen »

Aha dank allemaal! Tijd voor een custom setje maar een keer ben ik bang... :lol:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

Jurgen schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Jurgen schreefCOLONThanks Fred, Ik had al van alles gelezen ja maar kon er niet echt precies uit wijs worden. Ik ga eens rondsnuffelen en als Tim dit leest en hij wil er vanaf, ik hou me heel erg aanbevolen :D
Wat een mooie darts zeg! Met Carrera C3 kan ik niet gooien, maar dit model moet zomaar lukken..

Ik ga eens meezoeken :)
Ja vond ik dus ook al. Heb zelf ook met C3 gegooid en toch weer aan de kant gedaan. Gooi nu met Irina Armstrong 23gr maar mis net een paar grip ringen aan de achterkant, zit net half met m'n duim op het gladde stuk. Ben benieuwd of jij wat kunt vinden ;)
Keith Deller 23g al geprobeerd ? deze heeft de micro grip achter op ten opzichte van Fittons
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door cookie »

Tim schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONVolgens mij heeft Tim een setje. Ooit verkocht door Cobra darts op eBay.co.uk ondertussen hebben ze hun naam meermaals verandert en ik weet zo niet hoe ze nu heten. Black Vein Darts heeft ook geloof ik zo'n setje uitgebracht. Grote kans dat ze bij Elkadarts gemaakt zijn. De set van jouw foto is gekocht door Spekkie23 van Joe(Jimbob)als ik het goed heb +-vorigjaar zomer
Dat klopt helemaal Fred. Dan heb ik dus het setje van onderstaande foto. Want ik heb ze dmv een ruil van 'Spekkie' overgenomen. Inmiddels wel zonder storm punten:



Ik heb al meerdere berichten ontvangen over deze pijlen. Echter ben ik niet van plan ze weg te doen...
Ja en dan de vraag... wat voor pijlen zijn het? Ga het nog wel posten op verschillende plekken..
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLON
Tim schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONVolgens mij heeft Tim een setje. Ooit verkocht door Cobra darts op eBay.co.uk ondertussen hebben ze hun naam meermaals verandert en ik weet zo niet hoe ze nu heten. Black Vein Darts heeft ook geloof ik zo'n setje uitgebracht. Grote kans dat ze bij Elkadarts gemaakt zijn. De set van jouw foto is gekocht door Spekkie23 van Joe(Jimbob)als ik het goed heb +-vorigjaar zomer
Dat klopt helemaal Fred. Dan heb ik dus het setje van onderstaande foto. Want ik heb ze dmv een ruil van 'Spekkie' overgenomen. Inmiddels wel zonder storm punten:



Ik heb al meerdere berichten ontvangen over deze pijlen. Echter ben ik niet van plan ze weg te doen...
Ja en dan de vraag... wat voor pijlen zijn het? Ga het nog wel posten op verschillende plekken..
Cobra darts Rainbow ;)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door cookie »

Awesome! Ik ga eens graven!

Toch zijn ze moeilijk te vinden. Wie heeft een idee hoe we deze weer kunnen kopen?

Daarnaast ben ik ook op zoek naar iemand die mij kan helpen aan 3 sets Harrows Atlantis 95 23gr. Je hoeft niet de sets bij elkaar te hoeven krijgen, maar het persoon die me er aan kan helpen zou ook al fijn zijn!
bentvelzen
Lid
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2015, 13:45

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door bentvelzen »

Deze pijlen een tijdje terug gekregen van mijn neef die was gestopt met darten, heb alleen geen idee welke pijl het is. Iemand anders misschien?
Afbeelding
180's.
2015: 3
2016: 1
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door PennyLanee »

We hebben weer een vraag over pijlen:
Afbeelding
95% tungsten
27/28 gram
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

Lijken me uit de Nodor serie nu NR 1405
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door PennyLanee »

Fred Raket schreefCOLONLijken me uit de Nodor serie nu NR 1405
Thanks again!!! Lijkt er inderdaad heel veel op.
De pijl hier in de winkel is 2 mm korter dan de 1405 maar lijkt er verder heel veel op ja!
Nogmaals: BEDANKT!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door Fred Raket »

PennyLanee schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONLijken me uit de Nodor serie nu NR 1405
Thanks again!!! Lijkt er inderdaad heel veel op.
De pijl hier in de winkel is 2 mm korter dan de 1405 maar lijkt er verder heel veel op ja!
Nogmaals: BEDANKT!
Zulke pijlen zijn veel uitgebracht en in verloop aangepast. Je kan ze ook met STAG in gravering tegenkomen, Soms staat er NODOR 95% in of....
BUTTON_POST_REPLY