Darryl Fitton pijlen

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Darryl Fitton pijlen

Bericht door Fred Raket »

Hier graag bespreken met welk pijlen Darryl Fitton gooit of heeft gegooid.
Deel je mening/ervaring en plaats graag een foto
;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darryl Fitton dartpijlen

Bericht door Fred Raket »

Hier de huidige Target pro player tungsten, die ook met silica coating te verkrijgen is.

Afbeelding
Afbeelding
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Darryl Fitton pijlen

Bericht door Speedy180 »

Morgenmiddag heb ik 2 setjes van deze prachtige pijlen in mijn bezit...
Eindelijk eens een pijl, waar van ik denk (zonder ook ook maar mee getest te hebben) dat dit een perfecte pijl voor mij is... Zeker omdat ik eerder pijlen heb gehad met vergelijkbare vorm (spitse neus, zoals Jelle Klaasen en Sigma) en ik daar heerlijk mee gooide...
Ik ben dus heel benieuwd of mijn verwachtingen waargemaakt worden... Volgende week maandag kan ik gelijk eens kijken of ze op een toernooi ook doen wat ik van ze vraag, aangezien dan voor mij het Grolsch Open Den Ham op de planning staat!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Darryl Fitton pijlen

Bericht door bullieboy »

Speedy180 schreefCOLONMorgenmiddag heb ik 2 setjes van deze prachtige pijlen in mijn bezit...
Eindelijk eens een pijl, waar van ik denk (zonder ook ook maar mee getest te hebben) dat dit een perfecte pijl voor mij is... Zeker omdat ik eerder pijlen heb gehad met vergelijkbare vorm (spitse neus, zoals Jelle Klaasen en Sigma) en ik daar heerlijk mee gooide...
Ik ben dus heel benieuwd of mijn verwachtingen waargemaakt worden... Volgende week maandag kan ik gelijk eens kijken of ze op een toernooi ook doen wat ik van ze vraag, aangezien dan voor mij het Grolsch Open Den Ham op de planning staat!
Zijn inderdaad mooie darts die Fittons, ik hoop dan ook dat je er veel plezier van hebt! Maar als ik eerlijk mag zijn ik vind de Winmau versie mooier dan de Target versie.

Afbeelding
Let's Play Darts!
BUTTON_POST_REPLY