Target Flights

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Target Flights

Bericht door Erwin26 »

Ik heb sinds een aantal weken nieuwe pijlen van taylor 24gram , hiervoor gooide ik met klaasen pijlen. Mijn worp is hierdoor erg verbeterd kan nu beter groeperen. Maar de ene na de andere flight gaat er aan gebruik al flight protectors, maar ze gaan gewoon dwars door.

Dus mijn vraag wat is een goede flight die wat langer mee gaat?
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Target Flights

Bericht door bullieboy »

Erwin26 schreefCOLONIk heb sinds een aantal weken nieuwe pijlen van taylor 24gram , hiervoor gooide ik met klaasen pijlen. Mijn worp is hierdoor erg verbeterd kan nu beter groeperen. Maar de ene na de andere flight gaat er aan gebruik al flight protectors, maar ze gaan gewoon dwars door.

Dus mijn vraag wat is een goede flight die wat langer mee gaat?
Ik heb goede ervaringen met r4x flights van 100 micron, maar goed als het goed is zijn de target flights ook 100 micron.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Target Flights

Bericht door Ronn »

Erwin26 schreefCOLONIk heb sinds een aantal weken nieuwe pijlen van taylor 24gram , hiervoor gooide ik met klaasen pijlen. Mijn worp is hierdoor erg verbeterd kan nu beter groeperen. Maar de ene na de andere flight gaat er aan gebruik al flight protectors, maar ze gaan gewoon dwars door.

Dus mijn vraag wat is een goede flight die wat langer mee gaat?


Ik weet niet welke Taylor darts je hebt maar misschien zijn tridents wel een optie. Je schrijft dat je met deze darts beter kan groeperen, dus raak je automatisch ook vaker je darts en flights die al in het bord zitten. Met als gevolg sneller slijtende flights. Vaak wordt de flight geraakt door de overgang van barrel naar punt. Door er nu tridents op te zetten heb je een gladde overgang van barrel naar punt en glijd de dart langs de flight ipv er tegen aan te botsen.
Benito vd Pas en Darryl Fitton zijn bijvoorbeeld gebruikers van de tridents.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Target Flights

Bericht door Ronn »

Trident 180

https://youtu.be/56I1-X3DcAE" onclick="window.open(this.href);return false;
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Target Flights

Bericht door Erwin26 »

Ronn schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONIk heb sinds een aantal weken nieuwe pijlen van taylor 24gram , hiervoor gooide ik met klaasen pijlen. Mijn worp is hierdoor erg verbeterd kan nu beter groeperen. Maar de ene na de andere flight gaat er aan gebruik al flight protectors, maar ze gaan gewoon dwars door.

Dus mijn vraag wat is een goede flight die wat langer mee gaat?


Ik weet niet welke Taylor darts je hebt maar misschien zijn tridents wel een optie. Je schrijft dat je met deze darts beter kan groeperen, dus raak je automatisch ook vaker je darts en flights die al in het bord zitten. Met als gevolg sneller slijtende flights. Vaak wordt de flight geraakt door de overgang van barrel naar punt. Door er nu tridents op te zetten heb je een gladde overgang van barrel naar punt en glijd de dart langs de flight ipv er tegen aan te botsen.
Benito vd Pas en Darryl Fitton zijn bijvoorbeeld gebruikers van de tridents.
Oké dank je wel, daar hadden ik nog niet aan gedacht. Ik gooi met de taylor gen 3 pijlen. Dat de flights sneller slijten vind ik ook niet erg , alleen maar een goed teken!
Maar ze scheuren door midden. Ik zal het proberen.
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Target Flights

Bericht door The Runner »

Erwin26 schreefCOLON
Ronn schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONIk heb sinds een aantal weken nieuwe pijlen van taylor 24gram , hiervoor gooide ik met klaasen pijlen. Mijn worp is hierdoor erg verbeterd kan nu beter groeperen. Maar de ene na de andere flight gaat er aan gebruik al flight protectors, maar ze gaan gewoon dwars door.

Dus mijn vraag wat is een goede flight die wat langer mee gaat?


Ik weet niet welke Taylor darts je hebt maar misschien zijn tridents wel een optie. Je schrijft dat je met deze darts beter kan groeperen, dus raak je automatisch ook vaker je darts en flights die al in het bord zitten. Met als gevolg sneller slijtende flights. Vaak wordt de flight geraakt door de overgang van barrel naar punt. Door er nu tridents op te zetten heb je een gladde overgang van barrel naar punt en glijd de dart langs de flight ipv er tegen aan te botsen.
Benito vd Pas en Darryl Fitton zijn bijvoorbeeld gebruikers van de tridents.
Oké dank je wel, daar hadden ik nog niet aan gedacht. Ik gooi met de taylor gen 3 pijlen. Dat de flights sneller slijten vind ik ook niet erg , alleen maar een goed teken!
Maar ze scheuren door midden. Ik zal het proberen.
Of anders Target Stormpunten erin zetten
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY