Echte Phil Taylor Phase 1 pijlen

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
RvB1908
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2018, 10:53

Echte Phil Taylor Phase 1 pijlen

Bericht door RvB1908 »

Hallo allemaal,

Gisteren was ik in een grote darts speciaal zaak om mijn punten te laten vervangen van phil taylor phase 1 (zie foto groene shaft + Rob Cross flights)
Hierna raakte ik aan de praat en kwam het neer op dat ik een replica voor de verkoop had en hij had zelf de overige pijlen opgekocht toen phil taylor vertrok bij Unicorn. Dus volgens hem kon je alleen de pijlen verkrijgen van Phil Taylor zelf, of als je een setje van hem had gekregen of gekocht.
Hij trok zijn laatste setje pijlen onder een laag stof vandaan en liet ze aan mij zien, ik werd gelijk enthousiast en wou ze kopen. Na lang twijfelen heeft hij ze verkocht aan mij onder voorbehoud dat ik ze zelf zou gebruiken en niet voor de verkoop gebruik, omdat het een collectors item is.

Nu is mijn vraag of jullie dit kunnen bevestigen. Volgens hem hebben de echte Phil Taylor Phase 1 geen World Champion markering bovenaan de Barrel en de replica's wel.

Groeten Leo
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Laatst gewijzigd door 2 op RvB1908, in totaal 3 keer gewijzigd.
RvB1908
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2018, 10:53

Re: Echte Phil Taylor Phase 1 pijlen

Bericht door RvB1908 »

a
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
RvB1908
Lid
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2018, 10:53

Re: Echte Phil Taylor Phase 1 pijlen

Bericht door RvB1908 »

a
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Echte Phil Taylor Phase 1 pijlen

Bericht door Fred Raket »

Aan het aantal ringen te tellen zijn het wel de zgn purist.
Commercieel zijn de Unicorn WC (signature E8000) uitgebracht. maar Taylor speelde met purist met zwarte coating. Of daar Unicorn in stond weet ik niet
ik ben mijn set met verhuizen kwijtgeraakt. Dus de WC is geen replica maar een commercieel uitgebrachte set. Replica zijn de niet Unicorn, wo Bull's @501, Hi-Tec Ruthless Ring grip en velen daarna
BUTTON_POST_REPLY