Dart Apps - software

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Jippie
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 19:26

Re: Dart Apps - software

Bericht door Jippie »

Tim schreefCOLONEn werkt de bekende 'Jacco' registratie code nog steeds?
Meteen geïnstalleerd en de code gegoogled, was makkelijk te vinden...
En onder help > registreren is idd te zien dat de code nog werkt.
Jippie, raak!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Tim schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Tim schreefCOLONVandaag Darts14 ge'upgrade naar Darts15. Erg uitgebreid en overzichtelijk darts-software voor op de laptop/pc.

Moet ik nu na 100 legs opnieuw registreren? (Denk van niet aangezien alle gegevens van Darts14 automatisch in Darts15 kwamen te staan.)

En werkt de bekende 'Jacco' registratie code nog steeds?
Darts15 is er niet voor de Mac toch?
Dat weet ik niet. Op hun site (ff googlen op Darts15) wordt echter alleen gesproken Windows. Misschien kun je het gewoon proberen te downloaden? Ik heb verder geen ervaring met een Mac(book).
Met een ander programma op de achtergrond is het wel te draaien.. :)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Voor het spelen van darttoernooien online is er een webcam nodig. Nu heb ik een app gevonden waarmee ik mijn iphone kan gebruiken als webcam voor mijn laptop.

Nu ben ik alleen benieuwd of jullie tips hebben hoe ik mijn iphone bij het bord kan installeren zonder rare fratsen.
Gebruikers-avatar
Pincho
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2014, 14:24

Re: Dart Apps - software

Bericht door Pincho »

Ik gebruik Prodarter.com. Ideale app met leuke spellen ook. Als iemand me wilt toevoegen dan hoor ik het graag via PB.
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Dart Apps - software

Bericht door Kos »

De Jacco Louwrink code werkt nog steeds voor darts 15. Heb gisteren me laptop terug naar fabriekinstellingen gezet zonder na te denken dat ik darts 14 kwijt zou zijn. Maar hij werkt ook voor de darts 15
Nightcrawler
Lid
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 18:57

Re: Dart Apps - software

Bericht door Nightcrawler »

goedemorgen , ik heb problemen met de darts app dartscounter ik speel met deze app altijd tegen de dartbot ( virtuele tegenstander).
deze liep weleens vast maar ging een paar seconden later wel weer verder gisterenavond liep hij weer vast maar wou niet verder !!
en dan komt het ook nog op een verkeerd moment als je net lekker staat te gooien !!
hebben jullie hier ook problemen mee ??
zijn hier misschien oplossingen voor ??
of is er een app met deze zelfde functie ??
wel jammer want het is een hele leuke app !!

:evil: :evil:
hoe beter je scoort hoe makkelijker je finished !! ( roland scholten)
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Dart Apps - software

Bericht door RonG »

Neem gewoon ff contact op met de jongens van Dartcounter.
Via facebook reageren ze erg snel.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
mr nervous
Lid
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2016, 10:09

Re: Dart Apps - software

Bericht door mr nervous »

zijn hier nog mensen die op wda zitten? zoja , kun je dan via een pm je nickname sturen ?
180, 2013 : 150
180 , 2014 : 144
180 , 2015 : 199
180,2016: 210
9 darters 3, 17-5-2016 (174-171-156) 1-6-16 (180-174-147) 28-6-16(180-177-144)
Favoriete spelers , MVG, Klaasen,Hankey,Lewis,Ricky Evans , Michael smith , Peter Wright
plomp1977
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2015, 17:17

Re: Dart Apps - software

Bericht door plomp1977 »

Ik ben Prodarter.com aan het testen, maar als ik een vriend online uitnodig, zie hij deze niet. Visa versa ook hetzelfde. Waar zou dat aan kunnen liggen? Wij gebruiken beiden chrome, maar via explorer zie ik ook geen uitnodiging. Wel zie dat diegene online en beschikbaar is, in de gameroom. Please help. :-)
Pijlen: Unicorn Global Krzysztof Kciuk 20 gram
180: 26 (2015) 27 (2016) 37 (2017) 36 (2018)
HF: 160
Beste leg gemiddelde: 100.2 (15 darter)
3-darts gemiddelde: 50.40 (2017) 51.30 (2018)
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Dart Apps - software

Bericht door nig4nag »

hoi wie kan mij helpen ik weet nie echt hoe dartcounter werkt en ik kom er ook nie echt ui alvast bedankt
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Dart Apps - software

Bericht door De Beste »

nig4nag schreefCOLONhoi wie kan mij helpen ik weet nie echt hoe dartcounter werkt en ik kom er ook nie echt ui alvast bedankt
Welk onderdeel begrijp je niet? De functies spreken naar mijn mening wel voor zich...

1. Start de app
2. Login (via een account of als gast) - (ik heb geen account, dus ik login als gast)
3. Je komt in het menu selecteer spel: kies een spel > bijvoorbeeld wedstrijd
4. Vul de instellingen naar je wens in > selecteer het keuzevakje vs. Dartbot als je tegen een bot wilt spelen, laat het vinkje weg als je tegen een persoon wilt spelen. (vinkje aangezet? Vul het gemiddeld in dat de bot moet gooien/stel de kracht van de bot in.
5. Vul de namen in van de spelers die meedoen > klik eventueel op de groene plus om meer spelers toe te voegen.
6. Kies de gewenste beginscore
7. Kies een speltype Best of/First to en of je dit in legs of in sets wilt. > Klik spel starten
8. De speler die aan de beurt is heeft een grijs balkje over zijn naam > Typ diens score in en druk op het pijltje.

Ook voor de andere spelonderdelen is het niet lastiger dan bovenstaande stappen. Ik zou zegggenn; klik ze aan en probeer het. Het wijst zich allemaal vanzelf.
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Dart Apps - software

Bericht door nig4nag »

De Beste schreefCOLON
nig4nag schreefCOLONhoi wie kan mij helpen ik weet nie echt hoe dartcounter werkt en ik kom er ook nie echt ui alvast bedankt
Welk onderdeel begrijp je niet? De functies spreken naar mijn mening wel voor zich...

1. Start de app
2. Login (via een account of als gast) - (ik heb geen account, dus ik login als gast)
3. Je komt in het menu selecteer spel: kies een spel > bijvoorbeeld wedstrijd
4. Vul de instellingen naar je wens in > selecteer het keuzevakje vs. Dartbot als je tegen een bot wilt spelen, laat het vinkje weg als je tegen een persoon wilt spelen. (vinkje aangezet? Vul het gemiddeld in dat de bot moet gooien/stel de kracht van de bot in.
5. Vul de namen in van de spelers die meedoen > klik eventueel op de groene plus om meer spelers toe te voegen.
6. Kies de gewenste beginscore
7. Kies een speltype Best of/First to en of je dit in legs of in sets wilt. > Klik spel starten
8. De speler die aan de beurt is heeft een grijs balkje over zijn naam > Typ diens score in en druk op het pijltje.

Ook voor de andere spelonderdelen is het niet lastiger dan bovenstaande stappen. Ik zou zegggenn; klik ze aan en probeer het. Het wijst zich allemaal vanzelf.
oke dank u voor u uitleg
TH22
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2016, 00:51

Re: Dart Apps - software

Bericht door TH22 »

Ik gebruik de Russ Bray app, heb zelfs de volledige versie gekocht :D
180's 2017: 225
HF 2017: 164
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

spelers naam bij dartcounter

Bericht door nig4nag »

mijn spelers naam is gewoon alexander
Rabbit
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2017, 09:28

Re: Dart Apps - software

Bericht door Rabbit »

Zelf gebruik ik al een tijdje de app: Darts Scorebord. Sinds een tijdje is het ook mogelijk om een profiel aan te maken en wedstrijden en statistieken op te slaan. Hiervan zijn ook grafiekjes te bekijken. Dit alles is gratis beschikbaar.

Wat ik vooral vaak doe is tegen vrienden gooien die ook een eigen profiel hebben.

De app is via de volgende link te downloaden.
https://play.google.com/store/apps/deta ... scoreboard
NicolasFrennie
Lid
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2017, 18:06

Re: Dart Apps - software

Bericht door NicolasFrennie »

DartBee is een schitterende app voor op de smartphone!! Veel plezier!
Unicorn Phase 2 Gary Anderson Barrels 24g
Start 17/11/2017
180 in 2017: 1
180 in 2018: 2
HF: 112 (T20, 20, D16)
BUTTON_POST_REPLY