Dart shirt-blouse

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Dart shirt-blouse

Bericht door Jurgen »

Iemand ervaring hier met de Target Coolplay shirts? Wij als dartteam willen graag teamshirts laten borduren en ons oog was gevallen op deze shirts. Hoe vallen ze uit? Ik zie wel eens darters lopen met veel te grote dartshirts, dat is geen porum natuurlijk dus dat willen we voorkomen. Ik weet dat passen het beste is maar ik ben gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Dart shirt-blouse

Bericht door Dartmat »

Ik heb de zwart-rode coolplay hybrid. Fijn en degelijk shirt. De maten vallen iets groter uit. Nu zit ik zelf qua maat tussen M en L in, dus was een M voor mij prima. Maar als je echt een maat L hebt, zou ik die ook gewoon nemen en niet een maat kleiner.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dart shirt-blouse

Bericht door Fred Raket »

Ik vind het raar dat er bijna nergens maten van borstwijdte te vinden zijn. het ene shirt heb ik XL het andere L en ik hou ook niet van ruime shirts en ruilen etc.

Misschien Target even navragen wat de Chest size is ? http://www.target-darts.co.uk/contacts
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Dart shirt-blouse

Bericht door Jurgen »

Ik heb Target even een bericht gestuurd over aanvullende maten, dan zal ik dit met jullie delen als er wat uit komt. Als er verder nog mensen met ervaring zijn, dan hoor ik het graag ;)
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Dart shirt-blouse

Bericht door Jurgen »

Van Target bijna direct een mailtje terug. Ik moest even contact opnemen met de nederlandse distributeur, Embassy Benelux ofwel bullsdarts. Hier dus maar een mailtje heen gestuurd.
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Dart shirt-blouse

Bericht door Jurgen »

Eric B schreefCOLON
Jurgen schreefCOLONVan Target bijna direct een mailtje terug. Ik moest even contact opnemen met de nederlandse distributeur, Embassy Benelux ofwel bullsdarts. Hier dus maar een mailtje heen gestuurd.
Hier ontvang je mijn info van target ontvangen:

Hey Eric

I have sizes for the Coolplay shirts we stock, please see below:

Sizes Chest Length

Small 101cm 28.1”

Med 107cm 28.9”

Large 112cm 29.7”

XL 120cm 30.5”

2XL 125cm 31.3”

3XL 132cm 32.1”

4XL 137cm


Kind Regards

Target Sports Ltd
Let op, maten nog wel omrekenen. :D
Bedankt Eric! Ik had ook een mailtje terug van Target maar die verwees me dus door. Maar hier kan ik wat mee ;)
BUTTON_POST_REPLY