Michael van Gerwen pijlen

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Fred Raket »

Snakebitemaster schreefCOLONAlle pijlen van shrek zijn rot.
Kun je je een beetje normaal gedragen,oa dit gedrag is niet gewenst !
[MODACTIE]
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door The Runner »

Speciaal voor Snakebitemaster en Santa [emoji6]Afbeelding
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Dartsjournalist »

Als The Masters telt voor een Career Slam, dan zou die eigenlijk ook CLOD moeten winnen. :ugeek:
Twitter: @PVDarts180
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

En Dartsjournalist Interview MvG is met zijn dartpijlen. Iedereen voor de gek houden met zijn XQmax hahaha. Doe je huiswerk en laat zijn pijlen aan de zijkant zien niet dat iedereen erin trapt om XQmax te kopen de namaak met de botte neus. Dibo zei vorige keer ook nog dat van Gerwen niet van zijn Masterdarts afwijkt en dat ze ook anders waren dan de Xqmax (Ik denk. Dat hij nog wat Masterdarts setjes had liggen. Er moet geen grip meer opzitten of moeten al glad zijn en het model moet heel anders zijn in al die jaren..) (ook hebben sommige uitvoeringen van masterdarts een stompere neus) maar Michael gooit met de veel ronde schuinere versie van Masterdarts. Zijn net als de euro 11 van Peter Wright, wat Peter na aapte kijk maar bij de peter Wright Topic). En ik heb foto,s genoeg van de darts van MvG schuin in het bord. en ik heb de orginele darts ook zelf nog en die slijten snel. (ik heb ook nog een nieuw setje) Ik wou zeggen wat ik wou zeggen. Maar ik wou de waarheid wel ff zeggen hoe het is. De rest laat ik aan jullie. Want ik doe mijn huiswerk ook,(En oja vraag Mvg is wanneer hij echt met de XQ pijlen gaat gooien ik kan je vertellen dat gaat nooit gebeuren. want hij kan met geen ene andere rechte barrel gooien waar de lengte van de darts en neus zo gelijk is als de masterdarts.+- 53mm lang,( dus als er een barrel breekt is er een probleem denk ik ) Xqmax 23 gram waren zelfs nog iets langer. (dus geen kortere of nog langere barrel) peter wright kan dat wel en Phill Taylor met verschillende lengtes en modellen darts gooien. Dus MvG ben je wel goed genoeg. ik denk het niet. En met Masterdarts heb je altijd alles gewonnen daarom geef je je zelf vaak de schuld als het mis gaat omdat je zo geloofd in je darts. Dus moet het model lengte van de darts er altijd zo uit blijven zien. anders lukt het je niet.
Laatst gewijzigd door 21 op santa, in totaal 10 keer gewijzigd.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartsjournalist »

Volgens mij maakt Van Gerwen er ook geen geheim van dat hij nog steeds met zijn Masterdarts pijlen gooit, dus ik snap het probleem niet zo. Ik vind het juist goed dat iemand al zo lang bij zijn pijlen blijft, dat gewissel - Wright uitgezonderd - komt het spel meestal ook niet zo ten goede.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door The Runner »

Gooit MvG niet eigenlijk met de McKicks Mighty grip?
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

The Runner schreefCOLON 07 Okt 2018, 18:49 Gooit MvG niet eigenlijk met de McKicks Mighty grip?
Die lijken er nog meer op ja haha.
Laatst gewijzigd door 1 op santa, in totaal 7 keer gewijzigd.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Dartsjournalist schreefCOLON 07 Okt 2018, 16:42 Volgens mij maakt Van Gerwen er ook geen geheim van dat hij nog steeds met zijn Masterdarts pijlen gooit, dus ik snap het probleem niet zo. Ik vind het juist goed dat iemand al zo lang bij zijn pijlen blijft, dat gewissel - Wright uitgezonderd - komt het spel meestal ook niet zo ten goede.
Maar ik ben klaar met zijn pijlen. Alleen jammer voor de mensen die zijn echte pijlen niet meer kunnen kopen. Iedereen wil de echte spelers darts hebben. Bv Ik gooi momenteel met de Suljovic dan wil ik ook echt dat het precies dezelfde zijn.en niet wat erop lijkt.
Laatst gewijzigd door 1 op santa, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door The Runner »

santa schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON 07 Okt 2018, 16:42 Volgens mij maakt Van Gerwen er ook geen geheim van dat hij nog steeds met zijn Masterdarts pijlen gooit, dus ik snap het probleem niet zo. Ik vind het juist goed dat iemand al zo lang bij zijn pijlen blijft, dat gewissel - Wright uitgezonderd - komt het spel meestal ook niet zo ten goede.
Maar ik ben klaar met zijn pijlen. Alleen jammer voor de mensen die zijn echte pijlen niet meer kunnen kopen. Iedereen wil de echte spelers darts hebben. Bv Ik gooi momenteel met de Suljovic dan wil ik ook echt dat het precies dezelfde zijn.en niet wat erop lijkt
Dan zou je dat toch ook met Wright moeten hebben, omdat hij elk toernooi weer met een ander setje aan komt zetten, en regelmatig met een setje dat nog niet uit is. Je zal nooit gooien met de pijl waar Wright mee gooit
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

The Runner schreefCOLON 07 Okt 2018, 20:23
santa schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON 07 Okt 2018, 16:42 Volgens mij maakt Van Gerwen er ook geen geheim van dat hij nog steeds met zijn Masterdarts pijlen gooit, dus ik snap het probleem niet zo. Ik vind het juist goed dat iemand al zo lang bij zijn pijlen blijft, dat gewissel - Wright uitgezonderd - komt het spel meestal ook niet zo ten goede.
Maar ik ben klaar met zijn pijlen. Alleen jammer voor de mensen die zijn echte pijlen niet meer kunnen kopen. Iedereen wil de echte spelers darts hebben. Bv Ik gooi momenteel met de Suljovic dan wil ik ook echt dat het precies dezelfde zijn.en niet wat erop lijkt
Dan zou je dat toch ook met Wright moeten hebben, omdat hij elk toernooi weer met een ander setje aan komt zetten, en regelmatig met een setje dat nog niet uit is. Je zal nooit gooien met de pijl waar Wright mee gooit
Want MvG heeft gewoon geen vertrouwen in de XQ en durft dat gewoon niet aan. Maar dan ben ik ook benieuwt als hij nog net zo goed dart. Je zult dit maar niet weten en mensen denken thuis ik heb precies de MvG pijlen. Onee met Wright is het heel anders. Bijna alle setjes van hem kun je kopen en soms probeerd hij is wat voor ff dat is heel wat anders dan wat je jaren met 1 merk heb gedaan en bereikt heb. En volgens mij zijn de XQ 23 gr ook 1mm langer maar dat weet ik niet zeker. Maar ik stop er nu mee ik wil iets meer op het positieve weer gaan richten. Maar ik wil alleen zeggen wat ik ook graag wil zeggen dat zijn mijn meningen. En misschien heeft iemand er toch wat aan om dit te weten.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartsjournalist »

santa schreefCOLON 07 Okt 2018, 20:27
The Runner schreefCOLON 07 Okt 2018, 20:23
santa schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON 07 Okt 2018, 16:42 Volgens mij maakt Van Gerwen er ook geen geheim van dat hij nog steeds met zijn Masterdarts pijlen gooit, dus ik snap het probleem niet zo. Ik vind het juist goed dat iemand al zo lang bij zijn pijlen blijft, dat gewissel - Wright uitgezonderd - komt het spel meestal ook niet zo ten goede.
Maar ik ben klaar met zijn pijlen. Alleen jammer voor de mensen die zijn echte pijlen niet meer kunnen kopen. Iedereen wil de echte spelers darts hebben. Bv Ik gooi momenteel met de Suljovic dan wil ik ook echt dat het precies dezelfde zijn.en niet wat erop lijkt
Dan zou je dat toch ook met Wright moeten hebben, omdat hij elk toernooi weer met een ander setje aan komt zetten, en regelmatig met een setje dat nog niet uit is. Je zal nooit gooien met de pijl waar Wright mee gooit
Want MvG heeft gewoon geen vertrouwen in de XQ en durft dat gewoon niet aan. Maar dan ben ik ook benieuwt als hij nog net zo goed dart. Je zult dit maar niet weten en mensen denken thuis ik heb precies de MvG pijlen. Onee met Wright is het heel anders. Bijna alle setjes van hem kun je kopen en soms probeerd hij is wat voor ff dat is heel wat anders dan wat je jaren met 1 merk heb gedaan en bereikt heb. En volgens mij zijn de XQ 23 gr ook 1mm langer maar dat weet ik niet zeker. Maar ik stop er nu mee ik wil iets meer op het positieve weer gaan richten. Maar ik wil alleen zeggen wat ik ook graag wil zeggen dat zijn mijn meningen. En misschien heeft iemand er toch wat aan om dit te weten.
Waarom iets veranderen wat goed werkt?

Trouwens, XQ Max heeft die lijn van masterdarts overgenomen, dus in feite behoort het toe tot XQ Max...
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartmat »

Ik zie het punt of het belang hier eerlijk gezegd ook niet zo van. Zeker niet in combinatie met dit topic over de WGP. :roll:
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Dartmat schreefCOLON 07 Okt 2018, 20:50 Ik zie het punt of het belang hier eerlijk gezegd ook niet zo van. Zeker niet in combinatie met dit topic over de WGP. :roll:
dat klopt
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Als jullie bv een tv zien en bestellen en hij lijkt heel iets anders te zijn stuur je hem ook terug simpel. Maar wat ik zei ik ga er niet meer over in nu ik ben er ook helemaal gaar van hahaha. Meer positieve tijd nu oke om het weer wat gezellige te krijgen...
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door Dartsjournalist »

santa schreefCOLON 07 Okt 2018, 20:56 Als jullie bv een tv zien en bestellen en hij lijkt heel iets anders te zijn stuur je hem ook terug simpel. Maar wat ik zei ik ga er niet meer over in nu ik ben er ook helemaal gaar van hahaha. Meer positieve tijd nu oke om het weer wat gezellige te krijgen...
Wordt er gezegd door winkeliers dat MVG ook daadwerkelijk met die XQ Max pijlen gooit? Er zijn ondertussen ook al denk stuk of tien verschillende MVG setjes uitgebracht door XQ Max...
Twitter: @PVDarts180
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Grand Prix 2018

Bericht door santa »

Dartsjournalist schreefCOLON 07 Okt 2018, 21:52
santa schreefCOLON 07 Okt 2018, 20:56 Als jullie bv een tv zien en bestellen en hij lijkt heel iets anders te zijn stuur je hem ook terug simpel. Maar wat ik zei ik ga er niet meer over in nu ik ben er ook helemaal gaar van hahaha. Meer positieve tijd nu oke om het weer wat gezellige te krijgen...
Wordt er gezegd door winkeliers dat MVG ook daadwerkelijk met die XQ Max pijlen gooit? Er zijn ondertussen ook al denk stuk of tien verschillende MVG setjes uitgebracht door XQ Max...
Er word gezegd met Masterdarts tjonge jongen die 10 verschillende XQmax bedoel ik toch niet dat zijn hele andere dat snap ik ook wel. het gaat om de type waar hij nu mee gooit. Ik laat je dit ook niet winnen. Kijk dan eens bij Peter Wright topic man daar staan de euro 11 en de Masterdarts naast elkaar. Misschien snap je het dan wel. en ik kan je ook foto,s sturen van afgelopen partijen van zijn darts schuin in het bord waarbij je de lange ronde neus ziet. Maar dat er verschillende modellen uitgebracht worden dat snap ik wel dat doet elk merk. Ik ga op jou ook niet meer reageren dat noem je nu een Dartsjournalist. pffff . En kijk naar de modellen van XQ op afbeeldingen met de platte neus. Van mij krijgje geen woord meer 100 keer dat uitleggen. En ik kom hier ook ff een tijdje niet meer hoef ik mij ook niet te ergeren. En vraag een relatie aan met ......
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door DanMan »

Zijn pijlen zijn te oud om precies na te maken.
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door arjen438 »

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5163558698

Iemand hier wat over gehoord?
Naar welke sponser gaan ze nu of waarom gaan ze naar een ander?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Choco115 »

Dat is nog niet bekend, maar unicorn roept al een week dat ze groot nieuws hebben. Dus...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Fred Raket »

Ik denk niet dat MvG met andere pijlen gaat gooien, Ook al gaat een ander merk ze namaken
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door The Runner »

De geruchten zeggen Winmau
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Dartmat »

Target zou wel heel vet zijn, Winmau ook. Hoop niet Unicorn.
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door arjen438 »

Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Fred Raket »

https://winmau.com/#
Met morgen product launch
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Ronn »

Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
BUTTON_POST_REPLY