"Het mentale aspect rondom het darten"

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Ik ben een beginner, wat te doen ?

Bericht door Speedy180 »

Bij een dartclub heb ik gezeten (is in 2010 opgeheven), maar dit ging niet verder dan partijtjes spelen. Echt coachen werd er dus niet gedaan. Een dartclub hebben we hier in de regio dan ook niet echt meer... Ja, ik ken nog wel een dartclub, maar ook dat gaat niet verder dan het spelen van partijtjes...

Die coaching is iets wat ik, in mijn ogen, wel nodig ben, om een eerste stap naar een hoger level te kunnen maken, maar aan deze coaching ontbreekt het dus helaas... Ik wil zo graag... Misschien wel TE graag, maar ik kan jullie niet duidelijk genoeg vertellen WAT de dartsport voor mij persoonlijk betekent...

Ik zou zo graag eens iemand vinden, die EN verstand heeft van de sport, in ALLE aspecten EN die het leuk vind om samen met mij m'n nivo op te krikken.
Zo iemand heb ik helaas nog niet kunnen vinden, aangezien de mensen met wie ik train zelf teveel van het spelletje houden en dus niet bereid zijn hun pijltjes een keer aan de kant te leggen om puur te kijken naar mijn techniek en alles wat er nog meer bij komt kijken...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Ik ben een beginner, wat te doen ?

Bericht door Lookout »

Speedy180 schreefCOLONBij een dartclub heb ik gezeten (is in 2010 opgeheven), maar dit ging niet verder dan partijtjes spelen. Echt coachen werd er dus niet gedaan. Een dartclub hebben we hier in de regio dan ook niet echt meer... Ja, ik ken nog wel een dartclub, maar ook dat gaat niet verder dan het spelen van partijtjes...