Materiaal en techniek Chat

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Fred Raket »

YDJ1994 schreefCOLONHallo allemaal,

Gisteren is door een bouncer mijn shaft afgebroken van mijn shaft. Helaas is de shaft op een erg vervelend punt afgebroken enn kan ik de shaft er niet meer uitdraaien. Het 'draaigedeelte' zit er namelijk alleen in, er steekt dus niets meer uit.

Ik heb al geprobeerd om door middel van een klein boortje, de barrel er uit te draaien. Dit is helaas niet gelukt.

Op dit moment zit er dus een gat in het deel wat er in zit, en het overige plastic nog steeds vast.

Heeft iemand dit zelf al eens meegemaakt? Of iemand toevallig tips om de shaft er uit te krijgen?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt. Het enige wat ik daaruit vond was dat ik er een verwarmde naald in kon drukken, om hem er vervolgens uit te draaien. Dit is dus op dit moment eigenlijk niet meer mogelijk, aangezien er al een gat in zit door het boren...

Ik hoop dat iemand mij hier mee verder kan helpen!
Platte smalle schroevendraaier even stevig in je barrel drukken, en dan draai je 9 van de 10x de shaft er zo weer uit
YDJ1994
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2016, 14:36

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door YDJ1994 »

Fred Raket schreefCOLON
YDJ1994 schreefCOLONHallo allemaal,

Gisteren is door een bouncer mijn shaft afgebroken van mijn shaft. Helaas is de shaft op een erg vervelend punt afgebroken enn kan ik de shaft er niet meer uitdraaien. Het 'draaigedeelte' zit er namelijk alleen in, er steekt dus niets meer uit.

Ik heb al geprobeerd om door middel van een klein boortje, de barrel er uit te draaien. Dit is helaas niet gelukt.

Op dit moment zit er dus een gat in het deel wat er in zit, en het overige plastic nog steeds vast.

Heeft iemand dit zelf al eens meegemaakt? Of iemand toevallig tips om de shaft er uit te krijgen?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt. Het enige wat ik daaruit vond was dat ik er een verwarmde naald in kon drukken, om hem er vervolgens uit te draaien. Dit is dus op dit moment eigenlijk niet meer mogelijk, aangezien er al een gat in zit door het boren...

Ik hoop dat iemand mij hier mee verder kan helpen!
Platte smalle schroevendraaier even stevig in je barrel drukken, en dan draai je 9 van de 10x de shaft er zo weer uit
Het probleem is nu dat het gat door het gepruts zo groot is dat er niets meer is in te steken. Dit geldt dus ook voor dat barrel hulp dingetje..

Ik kon het niet goed op de foto krijgen. Maar nu hebben jullie ongeveer een idee hoe het eruit ziet
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door cookie »

YDJ1994 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
YDJ1994 schreefCOLONHallo allemaal,

Gisteren is door een bouncer mijn shaft afgebroken van mijn shaft. Helaas is de shaft op een erg vervelend punt afgebroken enn kan ik de shaft er niet meer uitdraaien. Het 'draaigedeelte' zit er namelijk alleen in, er steekt dus niets meer uit.

Ik heb al geprobeerd om door middel van een klein boortje, de barrel er uit te draaien. Dit is helaas niet gelukt.

Op dit moment zit er dus een gat in het deel wat er in zit, en het overige plastic nog steeds vast.

Heeft iemand dit zelf al eens meegemaakt? Of iemand toevallig tips om de shaft er uit te krijgen?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt. Het enige wat ik daaruit vond was dat ik er een verwarmde naald in kon drukken, om hem er vervolgens uit te draaien. Dit is dus op dit moment eigenlijk niet meer mogelijk, aangezien er al een gat in zit door het boren...

Ik hoop dat iemand mij hier mee verder kan helpen!
Platte smalle schroevendraaier even stevig in je barrel drukken, en dan draai je 9 van de 10x de shaft er zo weer uit
Het probleem is nu dat het gat door het gepruts zo groot is dat er niets meer is in te steken. Dit geldt dus ook voor dat barrel hulp dingetje..

Ik kon het niet goed op de foto krijgen. Maar nu hebben jullie ongeveer een idee hoe het eruit ziet
Welke kant stond je boor op te draaien? Naar rechts draai je alleen vaster terwijl er een gat in komt.

Gewoon met je punt rondjes op het afgebroken deel linksom draaien werkt het best.

Of wederom je boortje erin, niet doorduwen en linksom?

Anders heb je echt heel stevig aangedraaid wat bijna onmogelijk lijkt??
YDJ1994
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2016, 14:36

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door YDJ1994 »

cookie schreefCOLON
YDJ1994 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
YDJ1994 schreefCOLONHallo allemaal,

Gisteren is door een bouncer mijn shaft afgebroken van mijn shaft. Helaas is de shaft op een erg vervelend punt afgebroken enn kan ik de shaft er niet meer uitdraaien. Het 'draaigedeelte' zit er namelijk alleen in, er steekt dus niets meer uit.

Ik heb al geprobeerd om door middel van een klein boortje, de barrel er uit te draaien. Dit is helaas niet gelukt.

Op dit moment zit er dus een gat in het deel wat er in zit, en het overige plastic nog steeds vast.

Heeft iemand dit zelf al eens meegemaakt? Of iemand toevallig tips om de shaft er uit te krijgen?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt. Het enige wat ik daaruit vond was dat ik er een verwarmde naald in kon drukken, om hem er vervolgens uit te draaien. Dit is dus op dit moment eigenlijk niet meer mogelijk, aangezien er al een gat in zit door het boren...

Ik hoop dat iemand mij hier mee verder kan helpen!
Platte smalle schroevendraaier even stevig in je barrel drukken, en dan draai je 9 van de 10x de shaft er zo weer uit
Het probleem is nu dat het gat door het gepruts zo groot is dat er niets meer is in te steken. Dit geldt dus ook voor dat barrel hulp dingetje..

Ik kon het niet goed op de foto krijgen. Maar nu hebben jullie ongeveer een idee hoe het eruit ziet
Welke kant stond je boor op te draaien? Naar rechts draai je alleen vaster terwijl er een gat in komt.

Gewoon met je punt rondjes op het afgebroken deel linksom draaien werkt het best.

Of wederom je boortje erin, niet doorduwen en linksom?

Anders heb je echt heel stevig aangedraaid wat bijna onmogelijk lijkt??
Ik heb een klein boortje zonder boormachine erin gedraaid, niet zelf geboord maar daar kreeg ik hem er niet mee uit..

Nu krijg ik er niets meer in, eigenlijk zit het plastic nu vast in de naden van het schroefdraad
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Diesel »

Ik weet niet welke darts je hebt en of je het kan missen, maar als de kosten te overzien zijn zou ik morgen gewoon een nieuwe set kopen. Klaar.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Fred Raket »

Pak gewoon een schroevendraaier die net past.
YDJ1994
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2016, 14:36

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door YDJ1994 »

Fred Raket schreefCOLONPak gewoon een schroevendraaier die net past.
Probleem is dat ik dit er niet echt meer in kan drukken..
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door dunaart »

Met een dunne spijker de rest eruit pulleken? Draaien lijkt me geen optie meer.
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
YDJ1994
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2016, 14:36

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door YDJ1994 »

dunaart schreefCOLONMet een dunne spijker de rest eruit pulleken? Draaien lijkt me geen optie meer.
Het is me gelukt! Na een avondje prutsen met naalden, spijkers en schroefjes heb ik het plastic er uit gekregen! Bedankt voor jullie hulp!
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Diesel »

Mij overkwam vanavond hetzelfde. Dus ik zal ook eens een dappere poging doen het stukje eruit te krijgen.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
PPostma
Lid
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2015, 06:53

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door PPostma »

Dun spijkerjasje heet maken, er in drukken, afkoelen onder koude kraan... draai je 'm zo uit met tangetje
YDJ1994
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2016, 14:36

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door YDJ1994 »

PPostma schreefCOLONDun spijkerjasje heet maken, er in drukken, afkoelen onder koude kraan... draai je 'm zo uit met tangetje
Idd, zo draai je hem er zo uit.

Geen overhaaste beslissingen maken, dan kun je er uren mee aan het prutsen komen.. En ja, ik spreek nu uit ervaring haha
Vincent_Worst
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 20:49

Materiaal en techniek Chat

Bericht door Vincent_Worst »

Zooo, zometeen in leiden eens nieuwe pijltjes aanschaffen :) gaan eens wat anders proberen :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Fred Raket »

Vincent_Worst schreefCOLONZooo, zometeen in leiden eens nieuwe pijltjes aanschaffen :) gaan eens wat anders proberen :)
Bevallen de Bull's Revolver je niet meer ?
Vincent_Worst
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 20:49

Materiaal en techniek Chat

Bericht door Vincent_Worst »

Scherp fred goed opgelet!!
Ik heb een beetje het gevoel dat de grip niet goed is. Veel pijlen die net op het eind wegglippen.... Pak hem ook vrij ver van achter vast. Eens kijken of ik de juiste pijl kan vinden nu :)
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Jurgen »

Vincent_Worst schreefCOLONScherp fred goed opgelet!!
Ik heb een beetje het gevoel dat de grip niet goed is. Veel pijlen die net op het eind wegglippen.... Pak hem ook vrij ver van achter vast. Eens kijken of ik de juiste pijl kan vinden nu :)
Fred weet van elk forumlid zo'n beetje waar hij/zij mee gooit :P
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door cookie »

Haha te mooi.

In mijn beleving kan je de Revolver maar op 1 manier beet houden. Kuil van de pijl aan zijkant van je duim of op je duim.

Als dit lukt gaat het goed, anders idd hier en daar een dwarrelpijl.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Swedish Chef »

Jurgen schreefCOLON
Vincent_Worst schreefCOLONScherp fred goed opgelet!!
Ik heb een beetje het gevoel dat de grip niet goed is. Veel pijlen die net op het eind wegglippen.... Pak hem ook vrij ver van achter vast. Eens kijken of ik de juiste pijl kan vinden nu :)
Fred weet van elk forumlid zo'n beetje waar hij/zij mee gooit :P
@Fred: leuke challenge, waar gooi ik op het moment mee? :) :D ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Fred Raket »

TheHawk schreefCOLONDe 24 gr versie blijkt dus gewoon 26gr te wegen. De pijl vliegt wel mooi!
In winkel gekocht of ?
Vincent_Worst
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 20:49

Materiaal en techniek Chat

Bericht door Vincent_Worst »

Ik had 1 post geplaatst haha! Zolang ben ik nog geen lid hier!

Ik heb nu de tripple B van barney. 24 gram.

Moet zeggen dat ik er lekker mee staat te gooien :)

En minder "missers" door wegglippers
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Fred Raket »

Swedish Chef schreefCOLON
Jurgen schreefCOLON
Vincent_Worst schreefCOLONScherp fred goed opgelet!!
Ik heb een beetje het gevoel dat de grip niet goed is. Veel pijlen die net op het eind wegglippen.... Pak hem ook vrij ver van achter vast. Eens kijken of ik de juiste pijl kan vinden nu :)
Fred weet van elk forumlid zo'n beetje waar hij/zij mee gooit :P
@Fred: leuke challenge, waar gooi ik op het moment mee? :) :D ;)
Volgens mij gooi jij altijd met Wade/Nicholson pijlen.

Zag het in de post van Vincent zij oude bord gister. 3B is ook een leuke pijl Vincent
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door Swedish Chef »

Fred Raket schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
Jurgen schreefCOLON
Vincent_Worst schreefCOLONScherp fred goed opgelet!!
Ik heb een beetje het gevoel dat de grip niet goed is. Veel pijlen die net op het eind wegglippen.... Pak hem ook vrij ver van achter vast. Eens kijken of ik de juiste pijl kan vinden nu :)
Fred weet van elk forumlid zo'n beetje waar hij/zij mee gooit :P
@Fred: leuke challenge, waar gooi ik op het moment mee? :) :D ;)
Volgens mij gooi jij altijd met Wade/Nicholson pijlen.

Zag het in de post van Vincent zij oude bord gister. 3B is ook een leuke pijl Vincent
Klopt Fred, na een hele tijd twijfelen en niet helemaal tevreden zijn met andere pijlen, weer terug bij waar ik het lekkerst mee gooi. Omdat de Unicorn Nicholson niet meer gemaakt worden Wade Phase II 22 gram aangeschaft en ze gaan weer heerlijk richting het bord! (hopelijk) blijvertjes! ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door TheHawk »

Fred Raket schreefCOLON
TheHawk schreefCOLONDe 24 gr versie blijkt dus gewoon 26gr te wegen. De pijl vliegt wel mooi!
In winkel gekocht of ?
Ebay, heb de verkoper een mail gestuurd. Het zijn wel de op Ebay afgebeelde 24gr darts dat is het gekke er van.
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Wie kent deze pijlen?

Bericht door cookie »

Fred.. Ik ben toch even benieuwd waar al jouw kennis vandaan komt. Ik ken letterlijk niemand die meer van materiaal af weet dan dat jij doet.
John Berendsen
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2015, 09:48

Re: Surround zelf maken?

Bericht door John Berendsen »

100enjammer schreefCOLONWie heeft er van welk materiaal ooit zelf een surround gemaakt?
:roll:
Waarom zou je een nieuwe maken terwijl je een orginele onder de 10 euro hebt.
BUTTON_POST_REPLY