Unicorn producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

Dat is ook een goeie! Met als eis van de PDC dat Unicorn nu met een fatsoenlijk bord op de proppen komt... :mrgreen:
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartmat »

Dartsjournalist schreefCOLONAlles wat met XQMax te maken heeft kan je denk wel doorstrepen.


Ik denk dat het om een nieuwe PDC-deal gaat. Het huidige contract loopt geloof ik in 2017 af.
Bron: http://www.pdc.tv/news/article/ne94lh5x ... icorn-deal
Zou jammer zijn. Winmau is veel beter maar die zullen het niet doen.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartfantje »

Gerucht gaat dat Wolfie tekent bij Unicorn. Als dit gebeurt, dan lijkt de overstap naar de PDC ook wel te gebeuren. BDO is een zinkend schip dit moment, dus waarom ook niet
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartsjournalist »

Dartfantje schreefCOLONGerucht gaat dat Wolfie tekent bij Unicorn. Als dit gebeurt, dan lijkt de overstap naar de PDC ook wel te gebeuren. BDO is een zinkend schip dit moment, dus waarom ook niet
Dan verliest die meteen z'n laatste beetje geloofwaardigheid. :lol:
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Unicorn producten

Bericht door RonG »

Die heeft altijd alles en iedereen van PDC verguisd.
Dan zal hij echt omgeturnd moeten zijn.

Alhoewel hij laatst wel heel goed ontvangen was op mix toernooi BDO/PDC.
Misschien heeft hij toch zijn gedachten erover laten gaan.
Is wel een goede speler.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartsjournalist »

World Champion Gary Anderson has set his sights on a history-making treble to celebrate signing a new contract with Unicorn.

The Scot has penned a new deal which will take the partnership with Unicorn to the 10 year mark and he is aiming for a third consecutive World Championship crown to celebrate.

"It is no coincidence that I have produced the best darts of my life since joining up with Unicorn in 2011. I was the nearly man. Well, now I'm not. To win back-to-back World Championship titles has been a huge achievement. To win three on the spin is the ultimate," he said.

"People talk about Michael van Gerwen. He is in great form but if he was the main man, he would have two World Championships to his name! I enjoy playing Michael. There is always added spice and hopefully it will be a great rivalry over the coming years," the Scot added.

"But for me, this is the toughest era in the history of the sport. Taylor, Lewis, Wright, Wade, Barneveld etc and add to that all the fantastic young players breaking through and you can see why it means so much to win two World Championships. It has never been harder to win big tournaments. It is a golden era for darts."

"Unicorn was the final piece in the jigsaw for me. I have always received fantastic support. It is a family and I want to achieve a lot more for them as well."

Anderson is without doubt one of the greatest players in the history of the sport. Those back-to-back World crowns in 2015 and 2016, when he beat Phil Taylor and Adrian Lewis in the Alexandra Palace finals, have etched his name in darts folklore.

Unicorn Managing Director Edward Lowy is delighted to see the partnership continue for many years. "That Gary should put together back-to-back World titles is testament to this 'Great Scot'. An on-form Gary Anderson is an unstoppable force of nature on the oche and we are thrilled the partnership with Unicorn has been so fruitful."

"I remember joking with Gary when he joined us back in 2011 as a Maestro Premier, that our World Champion category is the easiest to join - after all, you only have to win one match!"

In a little over a year, Anderson has won four 'Majors' adding the Premier League and Players Championship titles to his World Championship triumphs and he remains one of the most popular players with a huge global darting fan base.

Anderson steps up the defence of his Premier League crown on home soil on Thursday with a big double-header against Adrian Lewis and Peter Wright in Glasgow.



Pffff aandachtzoekers
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartfantje »

Loop maar door mensen, niks aan de hand dus
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartmat »

Haha zei ik toch. Niks bijzonders zoals altijd als ze een grote aankondiging beloven. :|
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

Pffff... Wat een lachertje zeg!! :lol:
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Afbeelding
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Unicorn producten

Bericht door The Runner »

Fred Raket schreefCOLONAfbeelding
Ben benieuwd waarop dit is gebaseerd
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartmat »

Dat was ook mijn eerste gedachte, wat waren de criteria, waar hebben ze op gelet?

Ik denk dat ze in ieder geval niet gekeken hebben naar de borden ;)
HITMAN
Lid
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2016, 02:04

Re: Unicorn producten

Bericht door HITMAN »

Iemand tips om de flights wat vaster te krijgen op de gripper 3 shafts?
Met bijgeleverde ringetjes en zelfs met titanium rings van target zitten de flights maar losjes..

Bij voorbaad dank, groetjes ;)
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

HITMAN schreefCOLONIemand tips om de flights wat vaster te krijgen op de gripper 3 shafts?
Met bijgeleverde ringetjes en zelfs met titanium rings van target zitten de flights maar losjes..

Bij voorbaad dank, groetjes ;)
Hoe dik zijn de flights die je gebruikt? 100 micron of dikker werkt bij mij ook niet icm de gewone Gripper 3 shafts. De uiteinden vd shafts staan dan verder open waardoor de flights losser zitten.

Misschien bied een flightpunch de oplossing...
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
HITMAN
Lid
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2016, 02:04

Re: Unicorn producten

Bericht door HITMAN »

Hoi Tim bedankt voor reactie,
gebruik meastro unicorn maar met dikke zoals dunne flights zitten ze maar losjes..
Best jammer gebruik Unicorn Bob Anderson darts en shafts van andere merken sluiten niet mooi af op barrel.
flight punsh misschien een idee ja, werkt dat goed?

Gr
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Unicorn producten

Bericht door Jurgen »

Ik gebruik zelf geen unicorn shafts, maar target pro grip i.c.m. de flightpunch van target en de dikkere ringen van target. De flights zitten ramvast en ik kan me niet herinneren dat er de afgelopen half jaar 1 uitgevlogen is ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

HITMAN schreefCOLONHoi Tim bedankt voor reactie,
gebruik meastro unicorn maar met dikke zoals dunne flights zitten ze maar losjes..
Best jammer gebruik Unicorn Bob Anderson darts en shafts van andere merken sluiten niet mooi af op barrel.
flight punsh misschien een idee ja, werkt dat goed?

Gr
In het topic over flights en shafts vind je meer info
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Unicorn versterkt hun team met nieuwe aanwas:

Two of the most highly rated young talents in the sport have signed for the World’s leading darts manufacturer. Chris Dobey and Adam Hunt join the Unicorn stable as the company continues to build for the future. Significantly it also extends the close bond between Unicorn and Tommy Gilmour, the Scottish promoter, because the whole of ‘Team Gilmour’ is now onboard at Team

http://www.unicorn-darts.com/news/2016/ ... icorn.aspx
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Unicorn producten

Bericht door CyberCow »

HITMAN schreefCOLONHoi Tim bedankt voor reactie,
gebruik meastro unicorn maar met dikke zoals dunne flights zitten ze maar losjes..
Best jammer gebruik Unicorn Bob Anderson darts en shafts van andere merken sluiten niet mooi af op barrel.
flight punsh misschien een idee ja, werkt dat goed?

Gr
Ik gebruik de Flightpunsh al een tijdje en werkt super. Het is wel zo met de gripper 3 dat het ringetje wat hoger op de shaft komt te zitten waardoor er wat tussenruimte kan ontstaan. Dit vergroot de kans op de robin hood wel maar er zijn ook dunnere ringetjes te verkrijgen wat dat probleem weer opvangt.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Unicorn producten

Bericht door The Runner »

Ik vind dit bord er maar goedkoop uitzien...
unicorn-eclipse-hd2-dartbord.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Unicorn producten

Bericht door cookie »

De Bullseye schijnt groter te zijn.. meer 100+ finishes dus
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Unicorn producten

Bericht door Parappo »

Vind em.er top uit zien. Hd1 was ook ok mi.
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Unicorn producten

Bericht door cookie »

Nu ik er beter naar kijk lijkt het wel dat dit bord alleen voor de tv is gemaakt. Het Unicorn logo zit wel heel strak op de d20.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Unicorn producten

Bericht door DanMan »

Ik vind hem wel strak uitzien.
Zal de prijs ook naar zijn...
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Unicorn producten

Bericht door DanMan »

cookie schreefCOLONNu ik er beter naar kijk lijkt het wel dat dit bord alleen voor de tv is gemaakt. Het Unicorn logo zit wel heel strak op de d20.
Dat hebben ze allemaal wel.
Verschil met deze is, dat het logo los staat van de cijfers, waar deze elkaar normaal overlappen.
Voor de ogen is het m.i. minder storend op deze manier en volgens Unicorn kun je zo beter focussen op het scoren.
Kan ik me wel in vinden, want ik vind het echt rustiger ogen.
BUTTON_POST_REPLY