Unicorn producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Ik zou even nieuwe punten laten zetten, of deze opnieuw. dan kun je gelijk zien of het gat even diep is etc
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Unicorn producten

Bericht door Parappo »

CyberCow schreefCOLONIk weet niet of het hier op de juiste plaats staat maar ik heb een probleem met mijn dartpijlen. Wil dit graag zelf oplossen omdat ik anders de pijlen misschien wel een tijdje kwijt ben en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Er is één punt korter dan de andere twee. Vraag mij af of de ene punt te ver erin gegaan is door het gooien of die andere punten eruit komen vanzelf? Punten staken voorheen even ver uit de barrel al heb ik ze nooit opgemeten hoe lang ze precies zijn geweest. zijn voorheen Hieronder een afbeelding van mijn pijlen. Pijlen zijn iets meer dan een half jaar oud en maak gebruik van de punten die erin zaten toen ik de pijlen kocht.

Afbeelding
Gewoon naar een lokale dartshop gaan en punten laten vervangen. Is binnen 10 minuutjes gedaan. Punten kunnen er weleens uitkomen. Maar aannemelijker is dat de punt er iets verder in is gegaan na een bouncer oid
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Unicorn producten

Bericht door CyberCow »

Bedankt voor de snelle reacties. Ik was al bang dat mijn pijlen kapot waren. Heb wel eens gehoord dat als eenmaal de punten een keer zijn vervangen het allemaal niet meer zo stevig is en ze vaak er scheef ingezet worden. Hoe is jullie ervaring daarmee? Neem ook aan dat ze de punten kunnen vervangen voor de orginele Unicorn punten en niet een of ander huismerk wat steeds uit het bord valt? Maar mocht het allemaal opgelost kunnen worden door de punten te vervangen dan ga ik ze niet opsturen. Heb ze gekocht bij een webshop die hier niet in de buurt zit en breng ze dan wel naar een goede winkel voor die 10 euro.

@FastFred: Mocht het niet allemaal even diep zijn wat kan ik daar dan het beste aan doen. Of is dat een productiefout en moet ik dan de garantie gaan claimen. Het zijn best wel dure pijlen vind ik zelf.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

CyberCow schreefCOLONBedankt voor de snelle reacties. Ik was al bang dat mijn pijlen kapot waren. Heb wel eens gehoord dat als eenmaal de punten een keer zijn vervangen het allemaal niet meer zo stevig is en ze vaak er scheef ingezet worden. Hoe is jullie ervaring daarmee? Neem ook aan dat ze de punten kunnen vervangen voor de orginele Unicorn punten en niet een of ander huismerk wat steeds uit het bord valt? Maar mocht het allemaal opgelost kunnen worden door de punten te vervangen dan ga ik ze niet opsturen. Heb ze gekocht bij een webshop die hier niet in de buurt zit en breng ze dan wel naar een goede winkel voor die 10 euro.

@FastFred: Mocht het niet allemaal even diep zijn wat kan ik daar dan het beste aan doen. Of is dat een productiefout en moet ik dan de garantie gaan claimen. Het zijn best wel dure pijlen vind ik zelf.
De meeste dartshops zijn Unicorn dealer. neem anders zelf even een satéprikker mee. als je hulp nodig hebt met Unicorn, PM me dan maar.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartfantje »

Afbeelding

Is er iemand die me kan helpen met het vinden/identificeren van deze flight, het liefst in standaard-formaat. Onlangs kwam ik deze tegen in een cafe toen ik moest gooien met de gedachte dat deze ook vast wel op het internet te vinden zijn. Nou, mooi niet dus en ik kan het gewoon niet vinden. Op de bovenstaande afbeelding staat trouwens de tekst unicorn, maar volgens mij zijn deze ook te vinden in een uitvoering met een verwerking van het unicorn logo waarbij de kleurensamenstelling hetzelfde is en dat was ook wat ik zag hangen in het café.

Voordat mensen alvast zeggen van 'ga ff naar dat cafe toe'. Het was bij een uitwedstrijd op ongeveer een half uur rijden en ik heb geen auto ;)

Alvast bedankt :D
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Volgens mij alleen in pear verkocht, in elk geval niet in andere vorm gezien
Gebruikers-avatar
ObelixBilly
Lid
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 10:15

Re: Unicorn producten

Bericht door ObelixBilly »

:o
Laatst gewijzigd door 1 op ObelixBilly, in totaal 4 keer gewijzigd.
"Ton-eighties for show and doubles for dough."

GRANDSLAM Goldline RvB Ghostgrip 90%tungsten 22 gr. ,
DESIGNA medium
Personalised flights 100 micron ;)
:o
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

bwah , ik heb zelf setje standaard liggen. pm me je adres maar dan gooi ik hem op de post.
het wordt tijd voor een bril denk ik :lol:
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartfantje »

Bedankt voor het aanbod, maar het is niet meer nodig. Heb ze na opnieuw een speurtocht nu wel kunnen vinden. Weinig dartshops die het (online) aanbieden, maar ze bestaan nog wel :D

Dit zijn ze:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Unicorn producten

Bericht door De Beste »

Zijn nog mooie dingen ook.....en mooie flights zijn best wel zeldzaam.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

@ Dartfantje, Dat zijn niet de flights uit je foto van Youtube. die jij post zijn metalic glad, en de anderen hebben een profiel ;)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Unicorn producten

Bericht door rproele »

Kom op zeg, dat het gebeurd is al erg genoeg.
Maar dat je eigen merk shafts niet in je eigen merk barrels passen?????
De darts zijn eigenlijk altijd perfect van Unicorn, maar ze hebben zoveel problemen met hun shafts.
IMG_20170225_113304.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Erwin26 »

Wat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Erwin26 schreefCOLONWat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
barrelmodel sigma als 6 en Lowe Hero als 5
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Erwin26 »

Fred Raket schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONWat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
barrelmodel sigma als 6 en Lowe Hero als 5
Oké bedankt freddy, nu kan ik een setje 2ehands kopen de phase 5 rosso, maar er zijn zoveel verschillende is dat alleen verschil in kleur? Of zijn er andere verschillen ?
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Unicorn producten

Bericht door Arkasius »

Erwin26 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONWat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
barrelmodel sigma als 6 en Lowe Hero als 5
Oké bedankt freddy, nu kan ik een setje 2ehands kopen de phase 5 rosso, maar er zijn zoveel verschillende is dat alleen verschil in kleur? Of zijn er andere verschillen ?
In de Phase 5 zit het verschil alleen in de coating dus geen verschil in de barrel behalve het kleurtje.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Erwin26 »

Arkasius schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONWat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
barrelmodel sigma als 6 en Lowe Hero als 5
Oké bedankt freddy, nu kan ik een setje 2ehands kopen de phase 5 rosso, maar er zijn zoveel verschillende is dat alleen verschil in kleur? Of zijn er andere verschillen ?
In de Phase 5 zit het verschil alleen in de coating dus geen verschil in de barrel behalve het kleurtje.

Oké dank je kleur zegt mij niet zo veel dus dat wordt hem
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Unicorn producten

Bericht door CyberCow »

Erwin26 schreefCOLON
Arkasius schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONWat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
barrelmodel sigma als 6 en Lowe Hero als 5
Oké bedankt freddy, nu kan ik een setje 2ehands kopen de phase 5 rosso, maar er zijn zoveel verschillende is dat alleen verschil in kleur? Of zijn er andere verschillen ?
In de Phase 5 zit het verschil alleen in de coating dus geen verschil in de barrel behalve het kleurtje.

Oké dank je kleur zegt mij niet zo veel dus dat wordt hem
Het lijkt 1 kleur maar het zijn er twee voor de blauwe variant. Voor en achterkant voor zover je daarover kan spreken zijn verschillende kleuren. Is dat bij de rosso ook?
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Erwin26 »

CyberCow schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLON
Arkasius schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Erwin26 schreefCOLONWat is het verschil tussen de phase 5 en phase 6?
Laatst met een setje phase 5 gegooid dat beviel wel. Nu kwam ik een setje tegen op mp dat is de phase 6 vandaar mijn vraag.
barrelmodel sigma als 6 en Lowe Hero als 5
Oké bedankt freddy, nu kan ik een setje 2ehands kopen de phase 5 rosso, maar er zijn zoveel verschillende is dat alleen verschil in kleur? Of zijn er andere verschillen ?
In de Phase 5 zit het verschil alleen in de coating dus geen verschil in de barrel behalve het kleurtje.

Oké dank je kleur zegt mij niet zo veel dus dat wordt hem
Het lijkt 1 kleur maar het zijn er twee voor de blauwe variant. Voor en achterkant voor zover je daarover kan spreken zijn verschillende kleuren. Is dat bij de rosso ook?
Geen idee het ging mij er om dat er geen verschil in barrels zit , heb laatst met zwarte gegooid dat beviel wel. Als zijn ze roze ze moeten het zelfde zijn
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
Erwin26
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Erwin26 »

Dit zijn ze :D
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Wie de laatste dubbel gooit wint!

Hf 144 , 170
180 "17" 16x
15 darter , 18 darter
Darts taylor gen 3 24gram
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Rosso, Black, Gold is gewoon kleur van de coating. de latere modellen hebben coating in de grip
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Unicorn producten

Bericht door Speedy180 »

Zojuist heb ik de digitale catalogus van Unicorn eens bestudeerd, aangezien de nieuwe productlijn vandaag gelanceerd werd...
Al weken gonst het van de geruchten op Social Media... Gaat Barney het merk Unicorn verlaten?
Het begon met een afbeelding, waarop de nieuwe Target-releasedatum bekend werd gemaakt, met toch wel érg oranje accenten waardoor het gerucht over het contracteren van een Nederlander bij Target de wereld in geholpen werd ...
Vervolgens een oplettende kijker, die het Target-logo dacht te herkennen op een doos, die te zien is in Barney zijn videoclip en na het bestuderen van de catalogus voor 2017, ben ik wel zo ongeveer overtuigd...

Barney gaat Unicorn waarschijnlijk verruilen voor (dus zéér waarschijnlijk) Target...

In de catalogus van Unicorn voor 2017 staat werkelijk niet één Barney-gerelateerde afbeelding meer... Niet van een flight, niet van één van zijn pijlen en zelfs staat hij op de laatste pagina niet meer tussen het lijstje waarin je kunt terugvinden welke spelers in welke range terug te vinden zijn, zoals 'World Champion', 'Contender' enz. enz...

Nu nog eventjes twee weken wachten tot de nieuwe Target-lijn gelanceerd word en dan weten we het écht zeker!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Dartmat »

Dan lijkt 1 + 1 inderdaad 2 ja.

Verder weinig verheffende release van Unicorn. Niets bijzonders eigenlijk qua materiaal. Daarnaast nog eens: Anderson kan eventjes niet verder uitgemolken worden wegens gebrek aan grote toernooiwinsten, ander groot uithangbord van Barneveld gaat weg. Dan blijft er ook niet veel over om mee te promoten.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Unicorn producten

Bericht door remcowaleboer »

Dartmat schreefCOLONDan lijkt 1 + 1 inderdaad 2 ja.

Verder weinig verheffende release van Unicorn. Niets bijzonders eigenlijk qua materiaal. Daarnaast nog eens: Anderson kan eventjes niet verder uitgemolken worden wegens gebrek aan grote toernooiwinsten, ander groot uithangbord van Barneveld gaat weg. Dan blijft er ook niet veel over om mee te promoten.
RvB Phase 5 natural zijn nu te koop onder de naar Core XL striker en RvB Phase 3 onder de naam T95
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Petert87
Lid
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2014, 10:29

Re: Unicorn producten

Bericht door Petert87 »

Ook Dirk van Duijvenbode is niet meer terug te vinden in de catalogus. Wellicht dat hij mee gaat naar Target?
BUTTON_POST_REPLY