Unicorn producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Unicorn producten

Bericht door Jarnowtjuh »

Is de gewone P3 van Anderson nog wel te krijgen?
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Unicorn producten

Bericht door Calimero »

Staan niet meer in de catalogus... echter wel de P3 met dat blauwe randje vooraan (zelfde barrel verder)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Jarnowtjuh schreefCOLONIs de gewone P3 van Anderson nog wel te krijgen?
Ja, tot de voorraad op is.

Nu met blauwe ring als WorldChampion serie, verder gelijk compleet in verpakking als alle WC serie.
De limited is iets anders qua inscriptie en verpakking
Calimero schreefCOLONStaan niet meer in de catalogus... echter wel de P3 met dat blauwe randje vooraan (zelfde barrel verder)
Idd, de rest is als purist te verkrijgen ook bij RvB trouwens.
HunterPM
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2015, 12:03

Re: Unicorn producten

Bericht door HunterPM »

En ook geen Anastasia meer bij Unicorn?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

HunterPM schreefCOLONEn ook geen Anastasia meer bij Unicorn?
Ze heeft pas getekend bij Monster barrels design en L-Style
HunterPM
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2015, 12:03

Re: Unicorn producten

Bericht door HunterPM »

Aha. Dat wist ik nog niet. Van Jelle Klaassen al wel, dat hij naar monster darts was gegaan.

Ik ben benieuwd met welke darts ze gaat gooien
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

Zitten toch wel wat opvallende interessante producten tussen vind ik...:

- Anderson WC nu in 4 gewichten.
- Veel darts nu als purist dus goedkoper.
- Verschillende darts nu tevens in Tungsten uitvoering. Oa (weer) de Irina Armstrong! 8-) Zo ook de K. Andersons. Die lijken me erg fijn maar vond ze als Golden wat prijzig.
- Adam Paxton darts zou ik wel willen hebben.
- De Neon darts zijn mooi en lijken me erg fijn, maar zullen ook wel duur zijn. Alternatief zijn de Red Dragon Scorpions.
- De Ultracore darts zijn leuk bedacht maar vraag me ook af of je niet merkt dat het allemaal 'losse' delen zijn. Gemiste kans lijkt me dat het type barrel/grip niet verwisselbaar is zoals bij I-darts. Nu is het meer wat voor de frontgripper.
- Softflex shafts nu in meer kleuren.
- Leuke retro Poly-flights met de Unicorn en regenboog!

Ben ook erg benieuwd naar de afmetingen van de nieuwe pijlen...
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
He-man
Lid
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:24

Re: Unicorn producten

Bericht door He-man »

Iemand ervaring met de Unicorn 1937 Silver Comet? En zijn die flights ook later nog los verkrijgbaar?
9bffca5cdafc46b6915de58c2d07ff30.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Denial is NOT a river in Egypt
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

He-man schreefCOLONIemand ervaring met de Unicorn 1937 Silver Comet? En zijn die flights ook later nog los verkrijgbaar?
Ik heb er geen ervaring mee maar heb die shafts/flights wel eens ergens los te koop gezien. Leuke pijlen voor de verzameling!
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Unicorn producten

Bericht door rproele »

Weer netjes geholpen door de firma Unicorn.
Door een snoeiharde bouncer op het ijzer was een punt van me GA P3 21gr naar binnen geschoten voor +-5mm.
Opsturen bleek de schacht inderdaad beschadigd.
Gisteren netjes een nieuwe set mogen ontvangen uit coulance.
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Unicorn producten

Bericht door Parappo »

rproele schreefCOLONWeer netjes geholpen door de firma Unicorn.
Door een snoeiharde bouncer op het ijzer was een punt van me GA P3 21gr naar binnen geschoten voor +-5mm.
Opsturen bleek de schacht inderdaad beschadigd.
Gisteren netjes een nieuwe set mogen ontvangen uit coulance.
Dat is klasse zeg!!! Top van ze.
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Roodbeen
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Roodbeen »

Hallo, een vraagje: zitten er in de Phase 5 (Taylor) standaard 32mm punten?

Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Unicorn producten

Bericht door Parappo »

Roodbeen schreefCOLONHallo, een vraagje: zitten er in de Phase 5 (Taylor) standaard 32mm punten?

Alvast bedankt.
Meestal 35mm
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Roodbeen
Lid
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:53

Re: Unicorn producten

Bericht door Roodbeen »

Ok, bedankt!
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

Deel 2 van de Unicorn 2016 release wordt 1 oktober bekent gemaakt:

Afbeelding
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Unicorn producten

Bericht door remcowaleboer »

Tim schreefCOLONDeel 2 van de Unicorn 2016 release wordt 1 oktober bekent gemaakt:

Afbeelding
Misschien ook Barney phase 5 natural??????
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Unicorn producten

Bericht door rproele »

remcowaleboer schreefCOLON
Tim schreefCOLONDeel 2 van de Unicorn 2016 release wordt 1 oktober bekent gemaakt:

Afbeelding
Misschien ook Barney phase 5 natural??????
Zou een slimme zet zijn, als je alle problemen met de zwarte coating bekijkt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

Ook een mooie target verpakking :D

Afbeelding
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Unicorn producten

Bericht door Rat »

Nog steeds geen oranje phase 5. Komen ze nu weer aan met blauw.

Aanfluiting!
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

Rat schreefCOLONNog steeds geen oranje phase 5. Komen ze nu weer aan met blauw.

Aanfluiting!
Oranje Phase 5 zou wel cool zijn jah!! :D
Waarschijnlijk komen ze wel in natural tungsten...
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Unicorn producten

Bericht door remcowaleboer »

Tim schreefCOLON
Rat schreefCOLONNog steeds geen oranje phase 5. Komen ze nu weer aan met blauw.

Aanfluiting!
Oranje Phase 5 zou wel cool zijn jah!! :D
Waarschijnlijk komen ze wel in natural tungsten...
Ik heb nu zomaar het idee dat unicorn het alleen bij de blauwe Andersons houdt en voor de rest met niks nieuws komt. Ik hoop dat ik het mis heb
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Unicorn producten

Bericht door eikie »

Dat softe gedoe, die sentimentaliteit...
Unicorn Darts! Nog zoiets!

Luister mensen, ik hou van darts, daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan! Maar ik hou van mooie darts, met gevoel ontworpen darts door hun baasje die hun dartskunsten meester zijn EN bereid zijn daar MOEITE voor te doen! DAAR hou ik van.
Mooie darts troosten mij, als ik het moeilijk heb.

En ik had het moeilijk die eerste dag van oktober 2015, ik weet het nog heel goed; ik zit op internet, ik zie een Twitter aankondiging staan: PREMIERE! Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: PREMIERE! NIEUWE DARTS! Was ik aan toe! Ik was toe om getroost te worden door MOOIE NIEUWE DARTS.

Ik zoek de site op.! Ik steek verdomme nog veel tijd in het typen van juiste url..! Ik kom op die site...Ik open het PREMIERE bericht... ÉÉN SET SMURFENBLAUWE DARTS VAN EEN SCHOTSE DARTER!
Ongeinspireerde BAGGER! Dat had NIETS met nieuwe darts te maken! Darts maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek, kwijlend een bestaand setje van een darter overschilderen in smurfenblauw!

Je zal een Raymond van Barneveld zijn, weet je wel, gezwoegd hebben op een mooie nieuwe ORANJE dart...en dan gaan die MAFKETELS! WANT DAT ZIJN HET! Die maken het KAPOT! en waarom? waarom? omdat ze lui zijn!
Te lui om te innoveren, wat elke dartsfabrikant doet, maar nee hoor: ik werk bij Unicorn! alles wat ik doe is toch wel leuk!
Ja, met zo'n instelling blijf je Zwakzinnig! vind je het gek?!
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Unicorn producten

Bericht door Tim »

Hahaha!! Mooi gesproken Eikie!!

Ik vind die blauwe Andersons wel mooi maar begrijp je ergens wel hoor!

De marketingjongens van Unicorn gaan wel erg ver in het uitmelken van hun succesnummer Gary Anderson en zijn Phase 3 pijlen. En ik zou het ook triest vinden als die Smurfblauwe pijl het enigste is wat onthuld is/wordt...

Ik heb Edward Lowy (van Unicorn) op een Engels forum gevraagd of de natural Barney Phase 5 binnenkort uitgebracht wordt. Hij quotte mijn vraag en antwoordde: 'Watch this space!' Nu is mijn Engels niet zo heel goed maar hieruit maak ik op dat de kans groot is dat die pijlen er gaan komen. Of begrijp ik het totaal verkeerd?
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Unicorn producten

Bericht door Swedish Chef »

eikie schreefCOLONDat softe gedoe, die sentimentaliteit...
Unicorn Darts! Nog zoiets!

Luister mensen, ik hou van darts, daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan! Maar ik hou van mooie darts, met gevoel ontworpen darts door hun baasje die hun dartskunsten meester zijn EN bereid zijn daar MOEITE voor te doen! DAAR hou ik van.
Mooie darts troosten mij, als ik het moeilijk heb.

En ik had het moeilijk die eerste dag van oktober 2015, ik weet het nog heel goed; ik zit op internet, ik zie een Twitter aankondiging staan: PREMIERE! Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: PREMIERE! NIEUWE DARTS! Was ik aan toe! Ik was toe om getroost te worden door MOOIE NIEUWE DARTS.

Ik zoek de site op.! Ik steek verdomme nog veel tijd in het typen van juiste url..! Ik kom op die site...Ik open het PREMIERE bericht... ÉÉN SET SMURFENBLAUWE DARTS VAN EEN SCHOTSE DARTER!
Ongeinspireerde BAGGER! Dat had NIETS met nieuwe darts te maken! Darts maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek, kwijlend een bestaand setje van een darter overschilderen in smurfenblauw!

Je zal een Raymond van Barneveld zijn, weet je wel, gezwoegd hebben op een mooie nieuwe ORANJE dart...en dan gaan die MAFKETELS! WANT DAT ZIJN HET! Die maken het KAPOT! en waarom? waarom? omdat ze lui zijn!
Te lui om te innoveren, wat elke dartsfabrikant doet, maar nee hoor: ik werk bij Unicorn! alles wat ik doe is toch wel leuk!
Ja, met zo'n instelling blijf je Zwakzinnig! vind je het gek?!
Als je nou met iets origineels kwam en niet Hansje Teeuwen nadeed, vond ik het misschien nog grappig ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Unicorn producten

Bericht door eikie »

Swedish Chef schreefCOLON
eikie schreefCOLONDat softe gedoe, die sentimentaliteit...
Unicorn Darts! Nog zoiets!

Luister mensen, ik hou van darts, daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan! Maar ik hou van mooie darts, met gevoel ontworpen darts door hun baasje die hun dartskunsten meester zijn EN bereid zijn daar MOEITE voor te doen! DAAR hou ik van.
Mooie darts troosten mij, als ik het moeilijk heb.

En ik had het moeilijk die eerste dag van oktober 2015, ik weet het nog heel goed; ik zit op internet, ik zie een Twitter aankondiging staan: PREMIERE! Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: PREMIERE! NIEUWE DARTS! Was ik aan toe! Ik was toe om getroost te worden door MOOIE NIEUWE DARTS.

Ik zoek de site op.! Ik steek verdomme nog veel tijd in het typen van juiste url..! Ik kom op die site...Ik open het PREMIERE bericht... ÉÉN SET SMURFENBLAUWE DARTS VAN EEN SCHOTSE DARTER!
Ongeinspireerde BAGGER! Dat had NIETS met nieuwe darts te maken! Darts maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek, kwijlend een bestaand setje van een darter overschilderen in smurfenblauw!

Je zal een Raymond van Barneveld zijn, weet je wel, gezwoegd hebben op een mooie nieuwe ORANJE dart...en dan gaan die MAFKETELS! WANT DAT ZIJN HET! Die maken het KAPOT! en waarom? waarom? omdat ze lui zijn!
Te lui om te innoveren, wat elke dartsfabrikant doet, maar nee hoor: ik werk bij Unicorn! alles wat ik doe is toch wel leuk!
Ja, met zo'n instelling blijf je Zwakzinnig! vind je het gek?!
Als je nou met iets origineels kwam en niet Hansje Teeuwen nadeed, vond ik het misschien nog grappig ;)
Hans Teeuwen is mijn held hoor ;) Ik heb al zijn shows gezien :mrgreen: Denk laat ik eens een parodie op de Josti band maken!
BUTTON_POST_REPLY