Unicorn producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Unicorn producten

Bericht door RonG »

Grippunten. Die trekken het sisal stuk.
Daar is geen een merk tegen bestand.
Speel je met normale gladde punten dan zal je echt zien dat de slijtage minder hard gaat.
Alles slijt en gaat kapot de een wat sneller dan de ander dat is een feit.
Persoonlijk vind ik ook dat Unicorn het vlugst verrot is.
Had eerst een blade 4, nu een Bulls advantage 3 , slijten naar mijns inzien even hard, hoewel het Bulls bord iets harder is.
Regelmatig draaien dan hersteld bord ook beter.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Stefanovg
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2016, 17:16

Re: Unicorn producten

Bericht door Stefanovg »

CyberCow schreefCOLONIk gebruik als dartbord de Winmau Blade 4 DC maar de ring van de Unicorn HD2 is wel een hele mooie met dat zwart. Lijkt het net of de cijfers los op het bord zitten. Weet iemand of je die ring los kan kopen? Ik ben namelijk niet vanplan om een dartbord te kopen alleen voor de ring.
Heb de HD2 nu 2 weken en is een prima bord. Echter ben ik geen fan van de cijfers.
Een vriend van me liet zijn pijl verkeerd los en toen raakte hij de 1 van de 18. Cijfer gebroken..

Snap dat er niet vol op die cijfers gegooid kan worden maar als die na 1 keer erop gooien gelijk kapot gaat vind ik een slecht teken..
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Unicorn producten

Bericht door CyberCow »

Stefanovg schreefCOLON
CyberCow schreefCOLONIk gebruik als dartbord de Winmau Blade 4 DC maar de ring van de Unicorn HD2 is wel een hele mooie met dat zwart. Lijkt het net of de cijfers los op het bord zitten. Weet iemand of je die ring los kan kopen? Ik ben namelijk niet vanplan om een dartbord te kopen alleen voor de ring.
Heb de HD2 nu 2 weken en is een prima bord. Echter ben ik geen fan van de cijfers.
Een vriend van me liet zijn pijl verkeerd los en toen raakte hij de 1 van de 18. Cijfer gebroken..

Snap dat er niet vol op die cijfers gegooid kan worden maar als die na 1 keer erop gooien gelijk kapot gaat vind ik een slecht teken..
Bedankt voor je reactie maar vond de cijfers juist mooi. Maar wil niet altijd zeggen dat mooi ook gelijk stevig is. Door deze reactie ga ik nog maar eens even twijfelen of ik zo'n ring wel wil hebben.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Unicorn producten

Bericht door rproele »

Waarom gooit Unicorn alles op de Ultra Core ineens?
Naast de standaard is deze ook in de Sigma range en zelfs sommige spelers darts.
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Unicorn producten

Bericht door CyberCow »

Heeft er iemand ervaring met deze pijlen: http://www.unicorn-darts.com/range/dart ... black.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; Ik wil ze graag aan gaan schaffen om een beetje in de tuin te gooien. Helaas heb ik geen ruimte om binnen in huis te kunnen gooien en wil toch niet afhankelijk zijn om altijd naar het caf'e te moeten. Voor buiten vind ik het zonde om met mijn goede set pijlen te gooien (Unicorn Phase 5 blue 24gram + Target pixel grip titanium gen2) omdat ze dan kapot kunnen vallen op de stenen bij een bouncer. Wil daarom ook kiezen voor 26 gram omdat je buiten ook last kan hebben van de wind. Is er iemand die die pijlen ook heeft en er wat over kan vertellen. Alvast bedankt voor het antwoord.
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Unicorn producten

Bericht door arjen438 »

remcowaleboer schreefCOLON
Kazuya17 schreefCOLONGisteren competitie gespeeld op een nieuwe eclipse HD2,
Kwaliteit is nog altijd bedroevend slecht. Erg zonde duur bord dat zo snel versleten is :( . Hou het wel bij de Blade4 8-)
Ik gooi nu iets meer dan een maand op een Eclipse HD2, prima kwaliteit, niks mis mee, stukken beter dan de vorige HD en pro
hoe is het bord nu?
wil graag ook zo'n bord maar was helemaal niet tevreden over de hd1.
heb nu bull's advantage III maar die is ook niet veel beter als de hd1.
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Unicorn producten

Bericht door remcowaleboer »

arjen438 schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
Kazuya17 schreefCOLONGisteren competitie gespeeld op een nieuwe eclipse HD2,
Kwaliteit is nog altijd bedroevend slecht. Erg zonde duur bord dat zo snel versleten is :( . Hou het wel bij de Blade4 8-)
Ik gooi nu iets meer dan een maand op een Eclipse HD2, prima kwaliteit, niks mis mee, stukken beter dan de vorige HD en pro
hoe is het bord nu?
wil graag ook zo'n bord maar was helemaal niet tevreden over de hd1.
heb nu bull's advantage III maar die is ook niet veel beter als de hd1.
Aardig versleten. Maar ik gooi er wel 2-3 uur per dag op met grippunten.
Ik denk dat je beter een nieuwe Winmau blade 5 kan nemen.
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Unicorn producten

Bericht door arjen438 »

remcowaleboer schreefCOLON
arjen438 schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
Kazuya17 schreefCOLONGisteren competitie gespeeld op een nieuwe eclipse HD2,
Kwaliteit is nog altijd bedroevend slecht. Erg zonde duur bord dat zo snel versleten is :( . Hou het wel bij de Blade4 8-)
Ik gooi nu iets meer dan een maand op een Eclipse HD2, prima kwaliteit, niks mis mee, stukken beter dan de vorige HD en pro
hoe is het bord nu?
wil graag ook zo'n bord maar was helemaal niet tevreden over de hd1.
heb nu bull's advantage III maar die is ook niet veel beter als de hd1.
Aardig versleten. Maar ik gooi er wel 2-3 uur per dag op met grippunten.
Ik denk dat je beter een nieuwe Winmau blade 5 kan nemen.
ja dat denk ik ook ga ik daar wel voor.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Unicorn producten

Bericht door DeDeen »

Unicorn gripper 3 shafts. Wat een bizarre troep is dat zeg. Ze breken al wanneer je de flights te hard aandrukt. Ongelooflijk dat zo'n bedrijf, zulke troep verkoopt.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Unicorn producten

Bericht door Ronn »

DeDeen schreefCOLONUnicorn gripper 3 shafts. Wat een bizarre troep is dat zeg. Ze breken al wanneer je de flights te hard aandrukt. Ongelooflijk dat zo'n bedrijf, zulke troep verkoopt.
Ik ben ook geen fan van Unicorn shafts. Naar mijn mening kun je beter Bull's of Designa nylon shafts of Target pro grip en Harrows supergrip nemen.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Unicorn producten

Bericht door De Beste »

Target Pro Grip, voor mij dé topshaft.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Unicorn producten

Bericht door Rat »

Ik heb echt alles wel geprobeerd. Kwa shafts dan, inclusief ringetjes ed.

Maar het fijnst vind ik gewoon die gebroken witte nylon shafts. Zonder ringetjes ed. Niet dat harde plastic, maar zijn een beetje, tsja, hoe zeg je dat... buigzaam? Houden de flights goed vast, breken haast nooit, alleen waar ze de flight vast houden breekt een hoekje af. Maar dat heb je bij alle andere shafts ook. Behalve die phase 5 phil wellicht. Maar dat vind ik van die slappe dingen. En aluminiums verbuigen.

Ik zou zeggen, een barrel, shaft en een flight, en verder zo weinig mogelijk, liefst geen fratsen. Zoals ringetjes, protectors, rubber bij de punt ed... Lekker simpel houden, is ook het goedkoopst, en dat is mooi meegenomen, ;-)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Unicorn producten

Bericht door DeDeen »

Heb nu lekker wat setjes Cosmo. Kost wat meer, maar ook gewoon 30x beter.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Unicorn producten

Bericht door RonG »

Hier ook van alles uitgeprobeerd, van allerlei merken, Harrows, Unicorn, Bulls, Target, enz. in alle vormen en maten. Roterend, flexibel, harde, zachte, metaal...........
Maar alles had wel een of andere mankement of iets wat me uiteindelijk tegen stond.. Snel afbreken, flights niet goed vast houden of snel krom, noem maar op.

Ik ben tot nu bijzonder verrast van de nieuwe carbon-titanium shafts van Target.
Gooi er sinds september mee en tot nu maar 1 shaft stuk gegaan en dat was ook nog via heel ongelukkige bouncer en verkeerd op vloer terecht komen. Maar tot nu geen enkele klacht.

target-darts-carbon-ti-shafts.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Unicorn producten

Bericht door DeDeen »

RonG schreefCOLONHier ook van alles uitgeprobeerd, van allerlei merken, Harrows, Unicorn, Bulls, Target, enz. in alle vormen en maten. Roterend, flexibel, harde, zachte, metaal...........
Maar alles had wel een of andere mankement of iets wat me uiteindelijk tegen stond.. Snel afbreken, flights niet goed vast houden of snel krom, noem maar op.

Ik ben tot nu bijzonder verrast van de nieuwe carbon-titanium shafts van Target.
Gooi er sinds september mee en tot nu maar 1 shaft stuk gegaan en dat was ook nog via heel ongelukkige bouncer en verkeerd op vloer terecht komen. Maar tot nu geen enkele klacht.

target-darts-carbon-ti-shafts.jpg
Die zien er ook goed uit, prijs is ook best netjes nog. Als mijn Cosmo voorraad op is maar eens proberen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Unicorn producten

Bericht door Rat »

Ja, idd, Ron, mooie shaftjes.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

De borden houden zich weer super, echt goede reclame voor de wereldwijde kijkers
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Unicorn producten

Bericht door De Beste »

En cijfers op de verkeerde positie op het bord. Daar kan Unicorn niet direct wat aan doen, maar hun naam staat er wel boven.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Unicorn producten

Bericht door cookie »

Het is gewoon raar dat die nummers verplaatst kunnen worden.. Ik zie daar echt totaal niet de meerwaarde van in.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Unicorn producten

Bericht door De Beste »

Je kunt eens een enkel cijfer vervangen ipv de hele ring als er een cijfer afbreekt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Unicorn producten

Bericht door Fred Raket »

De Beste schreefCOLONJe kunt eens een enkel cijfer vervangen ipv de hele ring als er een cijfer afbreekt.
Al jaren grijze ring gehad, zonder problemen. Toen wit, wat iets beter te zien is voor sommige, maar die dikke en afneembare cijfers slaat nergens op.
(nee, ik verdedig Unicorn niet meer) ;)
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Unicorn producten

Bericht door TheSorrow »

Fred Raket schreefCOLON
De Beste schreefCOLONJe kunt eens een enkel cijfer vervangen ipv de hele ring als er een cijfer afbreekt.
Al jaren grijze ring gehad, zonder problemen. Toen wit, wat iets beter te zien is voor sommige, maar die dikke en afneembare cijfers slaat nergens op.
(nee, ik verdedig Unicorn niet meer) ;)
Groot gelijk :P paar dagen geleden bij Evans tegen Smith was de 17 dubbel en dwars aanwezig, schan-da-lig :lol: :roll:
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Unicorn producten

Bericht door PieBus »

Los van de kwaliteit van het Unicorn - bord want deze discussie hebben we al gehad...

Maar ik had gewoon graag geweten of tijdens het wk iedere wedstrijd met een nieuw bord gestart wordt?
Bestaat daar een regel voor? Wordt dit op andere tornooien ook gedaan? ...
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Unicorn producten

Bericht door Parappo »

PieBus schreefCOLONLos van de kwaliteit van het Unicorn - bord want deze discussie hebben we al gehad...

Maar ik had gewoon graag geweten of tijdens het wk iedere wedstrijd met een nieuw bord gestart wordt?
Bestaat daar een regel voor? Wordt dit op andere tornooien ook gedaan? ...
Tv toernooien is iedere wedstrijd nieuw bord
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Unicorn producten

Bericht door CyberCow »

Ik weet niet of het hier op de juiste plaats staat maar ik heb een probleem met mijn dartpijlen. Wil dit graag zelf oplossen omdat ik anders de pijlen misschien wel een tijdje kwijt ben en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Er is één punt korter dan de andere twee. Vraag mij af of de ene punt te ver erin gegaan is door het gooien of die andere punten eruit komen vanzelf? Punten staken voorheen even ver uit de barrel al heb ik ze nooit opgemeten hoe lang ze precies zijn geweest. zijn voorheen Hieronder een afbeelding van mijn pijlen. Pijlen zijn iets meer dan een half jaar oud en maak gebruik van de punten die erin zaten toen ik de pijlen kocht.

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY