Harrows producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Harrows producten

Bericht door RonG »

Hoe zijn de ervaringen met de Harrows Retina Flights?
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Harrows producten

Bericht door Fred Raket »

Goed. Ik heb de rode op de Durrants zitten. Dartmat gebruikt ze ook geloof ik
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Harrows producten

Bericht door RonG »

Thx Fred,

Vind ze wel mooi.
Zijn even dik (100 micron) als de Target Vision die ik nu heb.
Ga ze wel proberen.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Harrows producten

Bericht door Dartmat »

Haha ja ik ben inderdaad fan van de Retina's. Gewoon erg mooie flights die lang genoeg mee gaan. Ik heb zowel de nieuwe (dus met de kleur aan de buitenkant en zwart aan de binnenkant) als de eerste versies. Qua kwaliteit natuurlijk geen verschil, maar ik vind de eerste versies mooier. De nieuwe lijken iets transparanter. Maar goed, da's niet het belangrijkste aan een flight natuurlijk.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Harrows producten

Bericht door cookie »

Ik ben echt van de oude stempel.. Gooi al jaren met witte nylon shafts met witte RX4.

Wat zijn die eerste versie van de Retina's mooi zeg! Wat zijn verschillen tussen deze qua afmetingen/oppervlakte etc?

Ga denk toch even een switch maken. Denk dat het geel zwart gaat worden. Zelf ben ik geen voorstandig van flights in de kleuren die ook op het bord zitten zoals zwart, groen en rood. Hierdoor het gevoel dat niet altijd duidelijk het doel zie wanneer mijn pijl ervoor zit.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Harrows producten

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLONIk ben echt van de oude stempel.. Gooi al jaren met witte nylon shafts met witte RX4.

Wat zijn die eerste versie van de Retina's mooi zeg! Wat zijn verschillen tussen deze qua afmetingen/oppervlakte etc?

Ga denk toch even een switch maken. Denk dat het geel zwart gaat worden. Zelf ben ik geen voorstandig van flights in de kleuren die ook op het bord zitten zoals zwart, groen en rood. Hierdoor het gevoel dat niet altijd duidelijk het doel zie wanneer mijn pijl ervoor zit.
Afbeelding
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Harrows producten

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLON
cookie schreefCOLONIk ben echt van de oude stempel.. Gooi al jaren met witte nylon shafts met witte RX4.

Wat zijn die eerste versie van de Retina's mooi zeg! Wat zijn verschillen tussen deze qua afmetingen/oppervlakte etc?

Ga denk toch even een switch maken. Denk dat het geel zwart gaat worden. Zelf ben ik geen voorstandig van flights in de kleuren die ook op het bord zitten zoals zwart, groen en rood. Hierdoor het gevoel dat niet altijd duidelijk het doel zie wanneer mijn pijl ervoor zit.
Afbeelding
Super, duidelijker kan niet! Dank je wel.. Dan blijf ik nog even bij de RX4 ;)
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Harrows producten

Bericht door Ronn »

Ik heb de Harrows supergrip flights eens nader bekeken en er wat over opgezocht en vergeleken met de Target Vision pro 100 flights. Beide zijn even groot en beide zijn 100 micron dik. Echter de Harrows supergrip hebben een 1 cm brede strook in de lengte van de flight die iets verdikt lijkt en tevens een voelbare 'visgraat' heeft. ( Op onderstaande foto te zien tussen de door mij aangebrachte rode lijnen. ) Omdat ik Whizlock caps gebruik kwam ik hier achter. Met de Harrows flights krijg ik de cap haast niet over de shaft heen doordat het uiteinde van de shaft nu dus verder open staat, terwijl dit met de Target probleemloos lukt. Door deze verdikking en 'visgraat' klemt hij dus automatisch beter in de shaft. (In feite is de flight daar dus 125 of 150 micron ) De Harrows Supergrip flights zijn dan ook zwaarder dan de Target Vision pro 100 flights. De Supergrip weegt 0,70 gram en de Target weegt 0.63 gram. Overall zijn de Harrows supergrip prima flights.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Uitleg van Harrows:: Deze nieuwe Harrows flights zijn het product van nieuwe technieken en samenstellingen die speciaal voor deze 100 micron gemetalliseerde flights ontworpen zijn. Dankzij dit uniek productieproces wordt een zogenaamde 10mm brede centrale "Supergrip Zone" gecreeërd. Dit zorgt voor meer precisie en langere levensduur. 
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Harrows producten

Bericht door Dartmat »

De tractorband ja, althans zo noem ik hem :mrgreen:
Fijne flight maar wel erg stug. Hij voelt dikker aan dan dat hij is. Nu heb ik zelf nooit last van flights die eraf vallen, dus voor mij hebben deze flights geen toegevoegde waarde.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Harrows producten

Bericht door Dartmat »

Spannund! Ik haal hem maar vast omhoog, dinsdag nieuwe product-launch! 8-)
Harrows Darts @HarrowsDarts 13m
Next Tuesday will see Harrows largest launch of new products ever. Keep an eye on our Facebook and Twitter accounts throughout the day..
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Harrows producten

Bericht door Dartmat »

Nieuwe pijl nr. 1:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Harrows producten

Bericht door Watikjebrom »

Grippy dart! Ben benieuwd naar de rest van de nieuwe producten. Harrows is de laatste jaren aardig aan de weg aan het timmeren (wat ook wel nodig was imho)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Harrows producten

Bericht door Dartmat »

Rapide. Ringed en Knurled:

Afbeelding

Afbeelding

Beetje standaardpijltjes i.m.o. de Cobalt ziet er aparter uit.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Harrows producten

Bericht door Fred Raket »

Mooie pijlen die cobalt serie
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Harrows producten

Bericht door Dartmat »

Elite en Sonic serie:

Afbeelding

Afbeelding

En iets wat velen thuis met een blok hout of piepschuim ofzo maken:

Afbeelding


Wtf is dit dan? Nog even en we kunnen op walvissen jagen met die rare punten van tegenwoordig...

Afbeelding
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Harrows producten

Bericht door jackpot »

Harrows Max Air 1800 heeft iemand ervaring met deze flights? ik heb ze vanmiddag besteld voor nog meer balans
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Harrows producten

Bericht door Ronn »

jackpot schreefCOLONHarrows Max Air 1800 heeft iemand ervaring met deze flights? ik heb ze vanmiddag besteld voor nog meer balans
Vraag eens aan Terry Jenkins. ;)

http://www.dartstalk.nl/viewtopic.php?f ... 6d1#p28111" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
BUTTON_POST_REPLY