Het Dartbord

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Jans-1987
Lid
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 17:12

Re: unicorn eclipse pro

Bericht door Jans-1987 »

Dartmat schreefCOLON
Jans-1987 schreefCOLONHallo, heeft er iemand ook dit probleem dat het ijzer uit het bord komt gezet? Zoja wat kan ik hieraan doen
Een kameraad van mij heeft dit ook bij zijn eclipse. Hij kan er inmiddels bijna zijn hand achter stoppen. De enige oplossing is gewoon een fatsoenlijk dartbord kopen. Terug proberen te slaan met een hamer is in ieder geval niet aan te raden.
Waarom raad je dat af?
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: unicorn eclipse pro

Bericht door Lookout »

Jans-1987 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
Jans-1987 schreefCOLONHallo, heeft er iemand ook dit probleem dat het ijzer uit het bord komt gezet? Zoja wat kan ik hieraan doen
Een kameraad van mij heeft dit ook bij zijn eclipse. Hij kan er inmiddels bijna zijn hand achter stoppen. De enige oplossing is gewoon een fatsoenlijk dartbord kopen. Terug proberen te slaan met een hamer is in ieder geval niet aan te raden.
Waarom raad je dat af?
In principe zijn dit wel degelijke borden die een half jaar mee kunnen,maar dit kan net zo goed met een duurder bord gebeuren.
Bekijk deze foto maar eens dit bord is 3 maanden oud en heeft me 70 euro gekocht.

Afbeelding
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: unicorn eclipse pro

Bericht door Dartmat »

Lookout schreefCOLON
Jans-1987 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
Jans-1987 schreefCOLONHallo, heeft er iemand ook dit probleem dat het ijzer uit het bord komt gezet? Zoja wat kan ik hieraan doen
Een kameraad van mij heeft dit ook bij zijn eclipse. Hij kan er inmiddels bijna zijn hand achter stoppen. De enige oplossing is gewoon een fatsoenlijk dartbord kopen. Terug proberen te slaan met een hamer is in ieder geval niet aan te raden.
Waarom raad je dat af?
In principe zijn dit wel degelijke borden die een half jaar mee kunnen,maar dit kan net zo goed met een duurder bord gebeuren.
Bekijk deze foto maar eens dit bord is 3 maanden oud en heeft me 70 euro gekocht.
Als een bord voor privégebruik maar een half jaar meegaat dan noem ik dat geen degelijk bord ;)

Ik raad het terugslaan af omdat je op die manier de spider kapot of bot slaat, je hem toch niet meer precies terugkrijgt zoals ie zat en hij daarna toch weer eruit komt.
glaciest
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 10:54

Re: Het Dartbord

Bericht door glaciest »

Goede reclame voor Unicorn gisteravond... Tijd voor de PDC weer over te stappen naar de eclipse pro, of een nieuwe sponsor te zoeken.
glaciest
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 10:54

Re: Het Dartbord

Bericht door glaciest »

glaciest schreefCOLONGoede reclame voor Unicorn gisteravond... Tijd voor de PDC weer over te stappen naar de eclipse pro, of een nieuwe sponsor te zoeken.
Tweet van Lewis hierover:

"Gotta say the unicorn HD boards nowhere near the quality of the pro eclipse, needs sorting out @UnicornDarts"

https://twitter.com/jackpot180/status/5 ... 4089059328" onclick="window.open(this.href);return false;
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Het Dartbord

Bericht door Lookout »

glaciest schreefCOLON
glaciest schreefCOLONGoede reclame voor Unicorn gisteravond... Tijd voor de PDC weer over te stappen naar de eclipse pro, of een nieuwe sponsor te zoeken.
Tweet van Lewis hierover:

"Gotta say the unicorn HD boards nowhere near the quality of the pro eclipse, needs sorting out @UnicornDarts"

https://twitter.com/jackpot180/status/5 ... 4089059328
Het bord was met name slecht in de halve finale,Lewis zal toch niet die tweet naar buiten hebben gebracht door de bounchers van Anderson,want dat ligt meer aan Gary dan aan het bord.
180's '16 79x
glaciest
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 10:54

Re: Het Dartbord

Bericht door glaciest »

Lookout schreefCOLON
glaciest schreefCOLON
glaciest schreefCOLONGoede reclame voor Unicorn gisteravond... Tijd voor de PDC weer over te stappen naar de eclipse pro, of een nieuwe sponsor te zoeken.
Tweet van Lewis hierover:

"Gotta say the unicorn HD boards nowhere near the quality of the pro eclipse, needs sorting out @UnicornDarts"
Het bord was met name slecht in de halve finale,Lewis zal toch niet die tweet naar buiten hebben gebracht door de bounchers van Anderson,want dat ligt meer aan Gary dan aan het bord.
Is tijdens de finale getweet in ieder geval.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Het Dartbord

Bericht door Dartmat »

Heeft de PDC voor de sponsoring van de borden en officieel contract met Unicorn en zo ja is ergens te lezen/vinden tot hoe lang dat contact nog loopt? Ik hoop dat ze gauw over kunnen stappen op een merk dat wel fatsoenlijke borden kan leveren.
Gebruikers-avatar
Johan
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2015, 10:43

Re: Het Dartbord

Bericht door Johan »

Dartmat schreefCOLONHeeft de PDC voor de sponsoring van de borden en officieel contract met Unicorn en zo ja is ergens te lezen/vinden tot hoe lang dat contact nog loopt? Ik hoop dat ze gauw over kunnen stappen op een merk dat wel fatsoenlijke borden kan leveren.
Yep hebben een exclusief contract tot 2017.
http://www.pdc.tv/news/article/ne94lh5x ... icorn-deal" onclick="window.open(this.href);return false;
23 gram Target Adrian Lewis silica
180's 2015: 12
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Het Dartbord

Bericht door Dartmat »

Johan schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONHeeft de PDC voor de sponsoring van de borden en officieel contract met Unicorn en zo ja is ergens te lezen/vinden tot hoe lang dat contact nog loopt? Ik hoop dat ze gauw over kunnen stappen op een merk dat wel fatsoenlijke borden kan leveren.
Yep hebben een exclusief contract tot 2017.
Ah oke, bedankt! Dat duurt nog even dus. Maarrrrr, ze geven op facebook en twitter vandaag toe dat het niet goed was/is en dat ze er aan gaan werken. Ik ben benieuwd...
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Het Dartbord

Bericht door cookie »

Beste darters,

Eindelijk komt er een dartbaan in de woonkamer.. Nu is het alleen nog zorgen voor goede verlichting zonder 4 spots aan het plafond te hangen. Wie heeft er tips?
Alovenac
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 20:49

Re: Het Dartbord

Bericht door Alovenac »

Unicorn heeft de Eclipse HD tijdelijk uit de Engelse webshops gehaald? Zowel bij DC als A180 niet meer te vinden of ligt dit aan mij
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Het Dartbord

Bericht door cancellara27 »

misschien was het beter geweest als halverwege het bord een keer gewisseld zou worden. Zeker met de grippunten van tegenwoordig slijt zo'n bord extreem snel.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Alovenac
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 20:49

Re: Het Dartbord

Bericht door Alovenac »

Net het Eclipse pro HD ontvangen, matige tot slechte afwerken van de kleur toch wel. Benieuwd hoelang het bord zelf mee gaat.

Kan ik bij Unicorn nog ergens klagen of een mail schrijven?
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Het Dartbord

Bericht door PennyLanee »

Alovenac schreefCOLONNet het Eclipse pro HD ontvangen, matige tot slechte afwerken van de kleur toch wel. Benieuwd hoelang het bord zelf mee gaat.

Kan ik bij Unicorn nog ergens klagen of een mail schrijven?
http://www.unicorn-darts.com/contact/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kreeg ik na een dag of 2/3 reactie
Alovenac
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 20:49

Re: Het Dartbord

Bericht door Alovenac »

PennyLanee schreefCOLON
Alovenac schreefCOLONNet het Eclipse pro HD ontvangen, matige tot slechte afwerken van de kleur toch wel. Benieuwd hoelang het bord zelf mee gaat.

Kan ik bij Unicorn nog ergens klagen of een mail schrijven?
http://www.unicorn-darts.com/contact/

Hier kreeg ik na een dag of 2/3 reactie
En welke oplossing kreeg je?
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Het Dartbord

Bericht door Kos »

Jurgen schreefCOLONVrijdag m'n bulls advantage trainer dartbord van Fred ontvangen. Wat een kleine vakjes zeg :o :D

Afbeelding

Haha wow. Heb al moeite met de bull laat staan op die haha
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Het Dartbord

Bericht door DirtySanchez »

Kos schreefCOLONHaha wow. Heb al moeite met de bull laat staan op die haha
De enkel bull raken wordt wel makkelijker zonder de dubbele te raken :mrgreen:

Leuk bord alleen zie ik het nut er niet van in om daar ook echt op te trainen, als je echt beter wilt worden door middel van training denk ik dat je juist beter een lekker gevoel na een training over moet houden, ipv nog meer te missen dan normaal!! :lol: :lol:
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Jurgen
Lid
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2014, 13:17

Re: Het Dartbord

Bericht door Jurgen »

Toch al een bull finish gegooid op dit bord :P Ik weet ook niet of het er beter van wordt, maar ik wil eens kijken of m'n focus hier beter van kan gaan worden. En het is wel een keer geinig om op zo'n bord te gooien :D
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Het Dartbord

Bericht door rproele »

Jurgen schreefCOLONToch al een bull finish gegooid op dit bord :P Ik weet ook niet of het er beter van wordt, maar ik wil eens kijken of m'n focus hier beter van kan gaan worden. En het is wel een keer geinig om op zo'n bord te gooien :D
Ik raakte ze op een gegeven moment beter op de trainer dan op gewone bord.
De dubbels is alleen wel lastiger.
normaal probeer je ze aan de binnenkant te raken, daar is dus nu niks.
grijzedraak
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 13:11

Re: Het Dartbord

Bericht door grijzedraak »

Heeft iemand enig idee of je met softtip darts ook op een normaal dartbord kunt gooien? Ik weet dat het wel kan, maar is dit slecht voor de pijlen/puntjes of het bord?
2015:
HS: 140 (2X)
HF: 88 (S8-D20-D20)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Het Dartbord

Bericht door Fred Raket »

grijzedraak schreefCOLONHeeft iemand enig idee of je met softtip darts ook op een normaal dartbord kunt gooien? Ik weet dat het wel kan, maar is dit slecht voor de pijlen/puntjes of het bord?

Je kunt het beste even punten voor steel tip in je barrel schroeven.
grijzedraak
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 13:11

Re: Het Dartbord

Bericht door grijzedraak »

Fred Raket schreefCOLON
grijzedraak schreefCOLONHeeft iemand enig idee of je met softtip darts ook op een normaal dartbord kunt gooien? Ik weet dat het wel kan, maar is dit slecht voor de pijlen/puntjes of het bord?

Je kunt het beste even punten voor steel tip in je barrel schroeven.
Dat is juist het hele probleem, steeltips beschadigen mijn laminaat dus zocht ik een alternatief, softtips. Nou als je die pijlen op dat bord gooit klinkt het alsof je een steen ertegenaan smijt, dat word hem dus ook niet. Vandaar de vraag of het met softtips op een normaal bord kan ;)
2015:
HS: 140 (2X)
HF: 88 (S8-D20-D20)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Het Dartbord

Bericht door Fred Raket »

grijzedraak schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
grijzedraak schreefCOLONHeeft iemand enig idee of je met softtip darts ook op een normaal dartbord kunt gooien? Ik weet dat het wel kan, maar is dit slecht voor de pijlen/puntjes of het bord?

Je kunt het beste even punten voor steel tip in je barrel schroeven.
Dat is juist het hele probleem, steeltips beschadigen mijn laminaat dus zocht ik een alternatief, softtips. Nou als je die pijlen op dat bord gooit klinkt het alsof je een steen ertegenaan smijt, dat word hem dus ook niet. Vandaar de vraag of het met softtips op een normaal bord kan ;)
Ja
grijzedraak
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 13:11

Re: Het Dartbord

Bericht door grijzedraak »

Fred Raket schreefCOLON
grijzedraak schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
grijzedraak schreefCOLONHeeft iemand enig idee of je met softtip darts ook op een normaal dartbord kunt gooien? Ik weet dat het wel kan, maar is dit slecht voor de pijlen/puntjes of het bord?

Je kunt het beste even punten voor steel tip in je barrel schroeven.
Dat is juist het hele probleem, steeltips beschadigen mijn laminaat dus zocht ik een alternatief, softtips. Nou als je die pijlen op dat bord gooit klinkt het alsof je een steen ertegenaan smijt, dat word hem dus ook niet. Vandaar de vraag of het met softtips op een normaal bord kan ;)
Ja
is dat dan schadelijk voor pijl of bord?
2015:
HS: 140 (2X)
HF: 88 (S8-D20-D20)
BUTTON_POST_REPLY