Nederlandse darters

Overige topics die met darts te maken hebben
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Nederlandse darters

Bericht door cookie »

Rat schreefCOLONAha, nou.... Dan zijn we het ongeveer wel zo een beetje eens, ;-). Ik zit een plek of 6 avg hoger hehe.

Toernooiwinst komt nu voor velen nog te vroeg, ben ik best eens.

Maar om Barney, Vinnie en Jelle dit jaar geen kans te geven.... Benito....



Oei, oei, oei.... Dat is linke soep. :lol:
Ik heb het wel veilig gedaan hoor.. Zou het liefst Barney de top 10 doen en De Zwaan top 16. ;) Vinnie gaat helaas geen Major pakken.. Hij is niet steady genoeg op zijn dubbels.
Klaasen geef ik de grootste kans.. Die zie ik wel een goed weekend hebben en zo opeens met vertrouwen en vleugels ver komen. Een loting met Lewis en Wade en je staat ver.

Barneveld heeft mij serieus hoop gegeven tijdens het WK.. De manier hoe hij MvG en Smith pakte. Daarna Taylor op de PL. Ik had alleen wel gehoopt/verwacht dat hij tijdens de PL een tandje bij kon schakelen wanneer anderen hun niveau niet haalden. Dat hij deze versnelling mist, laat zien dat hij niet zijn eigen spel speelt. Hij is teveel met zijn tegenstander en omgeving bezig, waardoor hij nog geen gebruik maakt van 95% van zijn potentieel. Tegen top4 speelt hij als een top4 speler, tegen top 16 speelt hij als een top16 speler. Hier gaat hij het niet mee redden tijdens toernooien. Dit is voor het eerst dat ik niet meer 100% achter Barneveld sta. Zou zijn focus graag zien veranderen! Barney een Major zien winnen is mijn grote droom. Het WK zien winnen, zou ik hem zo gunnen. Word er nu al emotioneel van..
BUTTON_POST_REPLY