Planning voorspellingen 2017

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Planning voorspellingen 2017

Bericht door Buel »

Beste leden,

Bij deze mn planning wat betreft de voorspellingen voor 2017
15 december 2016 - 2 Januari 2017: William Hill Championship (Volledige voorspellingen)
7-15 januari: Lakeside (Poule)
28/29 januari The Masters (Poule)
2 februari t/m 18 mei: Premier League (Volledige voorspellingen)
Vanaf 3 februari: Grote Protour/UKopen Qualifiers/ Europese Tour spel (noem 2 namen....)
3 t/m 5 maart: UK open Finals (noem een naam)
1-4 juni: World Cup (Poule variant)
22-30 Juli: World Match Play (Volledige voorspellingen)
1-7 oktober: World Grand Prix (Volledige voorspellingen)
27-29 oktober: European Championships (poule)
11-19 november: Grand Slam of Darts (Volledige voorspellingen)
24-26 november: Player Championships Finals (Poule)
December 2017 Finder Masters (Poule)

Ik zal even het jaar doorlopen.
Ik heb ervoor gekozen om een aantal poules (volledig voorspellen van het verloop) en volledige voorspellingen (elke ronde voorspellen) te plannen. Daarnaast vraag ik voortaan om 2 namen te noemen bij het grote pro-tour spel. Dit om ook andere namen te zien. In de OP voor dit spel, dat ik begin 2017 plaats, meer info.
Overigens zullen de poule-varianten meer bonusvragen kennen.

Ook in 2017 zal ik "gesplitste sessies" vertalen naar de deadlines. Met andere woorden wanneer bijvoorbeeld deel 1 van de 2e ronde op maandagavond en deel 2 op dinsdagavond wordt gespeeld hoef je ook pas op dinsdag voor deel 2 te voorspellen/te wijzigen.
Wel zal ik toezien op handhaven van de deadline van de voorspellingen. Voorspellingen na verstrijken van de deadline zullen, tenzij anders aangegeven, niet worden meegeteld. Ik doe dat niet om streng te zijn, maar om de gelegenheid te krijgen om jullie op de hoogte te brengen hoe er voorspeld is. Door middel van een zogenaamd "statistieken-overzicht". Zeker bij de PL en andere volledige voorspellingen levert dat vaak best interessante resultaten op. Denk dan aan vragen als: Wat is de meest genoemde uitslag?, welke wedstrijd werd als meest spannend gezien? Wie werd het meest als winnaar genoemd?, Wie werd het meest genoemd als z'n tegenstander? enzovoort.

Ook in 2017 zal de prijzenpot voor onze O.O.M. conform de prijzenpot van het echte toernooi zijn. Wel zal er aangevuld worden met de verdiende bonusponden.
Er valt in 2017 weer veel en genoeg te voorspellen en ik hoop jullie ook nu weer goed van dienst te zijn.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: Planning voorspellingen 2017

Bericht door thedartist »

Super hoor Buel dat je weer er zoveel werk insteekt :!:
Ziet er goed en gelikt uit

Keep up the good work zou mijn leermeester Cookie zeggen.
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Planning voorspellingen 2017

Bericht door Rat »

Elke keer als ik dit zo zie, dan doet het nog steeds pijn, die reset van de stand.

Jarenlange inzet, plezier en geschiedenis zo weg gevaagd.
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Planning voorspellingen 2017

Bericht door jackpot »

Ziet er mooi uit maar voor mij persoonlijk hoeft de bdo er niet bij zoals laikside ik vind de bdo qua spel en publiek erg saai. Ik volg daar ook helemaal niks van maar als het er wel bij zit tuurlijk geen probleem jij steekt er erg veel tijd in.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
BUTTON_POST_REPLY