Voorspellingen spel 2018

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Voorspellingen spel 2018

Bericht door Buel »

Beste mensen,

Zoals (de meeste van) jullie weten organiseer ik al jarenlang voorspellingen. Ook in het nieuwe jaar ga ik hier met graagte met volle inzet mee door.
De momenten waarop/waarbij jullie voorspellingen kunnen verwachten zijn gelijk aan de afgelopen jaren
Dus: William Hill, Lakeside, The Masters, Premier League, UKOpen-Finals, WCoD, WMP, WGP, European Championships, GSoD, PC-Finals.
Aangevuld met het bekende bonusspel mbt Uk-open qualifiers, PC's en Eurotour
Alle voorspellingen zullen de bekende elementen bevatten. Allen met bonusvragen (waar ik probeer enige variatie aan te brengen) , het format zal wisselend zijn. De ene keer het volledige verloop voorspellen, de andere keer alle wedstrijden (dit zal het grote merendeel zijn) .Bij volledige (=alle wedstrijden) voorspellingen zal er ter beslissing bij een gelijke stand in de eindstand altijd een inschattingsvraag worden gesteld. Bij het volledige verloop eerst 1e ronde (immers dat is altijd volledige uitslag) en vervolgens kijken naar behaalde punten vanaf finale)
En uitsluitend in het geval van de UK-open fnals zal een "Noem een naam" variant gespeeld worden

Zelf zal ik me naast het bijhouden ook inzetten om jullie bij het plaatsen van geregelde tussenstanden ook te informeren over wat statistieken mbt het voorspellen. Ook dat item zal ik weer oppakken.

Tot slot nog 2 voorstellen om de voorspellingen nog iets spannender te maken:
1) Deelnemers in de top van de tussenstand voorspellen bij volledige voorspellingen de finale(dag) per PM
* 2) Ik maak een 2e Ranglijst. Die voor een jaar geldt. De top 8 per voorspellingentoernooi krijgt punten. Hieruit volgt aan het eind van het jaar (na de PC-Finals) een eindstand. De top uit die eindstand krijgt extra ponden voor de O.O.M.
Zo hebben we niet alleen een nr1 in de O.O.M., maar ook een kampioen van het jaar. Hij/zij krijgt ook een "*" in de O.O.M en een vermelding in het "champions voorspellingen-topic" .

* Wanneer dit doorgaat laat ik het ingaan per William Hill en zal ik exacte uitleg in een tussenstandtopic verwoorden.

Ter verzoek:
Mocht het voorkomen dat ik me vergist heb, of dat je denkt dat ik me vergist heb, laat het me weten. Liefst, zo mogelijk, met details. "Ik had zoveel x punten, maar volgens de eindstand zou ik er x moeten hebben" of kan het zij dat je je vergist hebt in deze (nummer) ronde. Of nog beter "Ik had volgens mij voor de volgende wedstrijden x punten moeten krijgen (en dan lijst je met wedstrijden en scores) " Dit maakt het voor mij makkelijker de fout op te sporen.
Hoe dan ook, ik zal altijd proberen om zo snel zaken op te lossen.

Dit wat betreft mn plannen voor het komend jaar.
Dank voor jullie deelname het afgelopen jaar en ik hoop jullie komend jaar weer terug te zien. Ik heb er zin in om weer een mooi voorspellingen-jaar te organiseren. Hoop dat jullie zin hebben om mee te doen!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Voorspellingen spel 2018

Bericht door Dartfantje »

1) Zelf ben ik altijd van het openbaar zijn met voorspellen, dus hopelijk is het geen probleem dat als ik onder die top val, het gewoon openbaar mag geplaatst worden. Soms doe ik dit ook snel via m'n mobiel, en dan is het nogal wat toegankelijker om het gewoon via de topics te doen ipv een persoonlijk bericht.

2) Zo'n jaarlijks klassement is een leuk idee, maar ik zou dat buiten de algemene OOM houden. Als je in de top van zo'n klassement staat, betekent dat dus dat je ook al aardig wat verdient hebt op de algemene OOM. Hierdoor zou je dus een extra beloning krijgen voor iets wat je eigenlijk al hebt gekregen, waardoor je gaat krijgen dat de top van de OOM zich nog meer gaat afscheiden van de rest zonder er iets voor te doen.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Voorspellingen spel 2018

Bericht door Buel »

Dartfantje schreefCOLON 24 Nov 2017, 16:17 1) Zelf ben ik altijd van het openbaar zijn met voorspellen, dus hopelijk is het geen probleem dat als ik onder die top val, het gewoon openbaar mag geplaatst worden. Soms doe ik dit ook snel via m'n mobiel, en dan is het nogal wat toegankelijker om het gewoon via de topics te doen ipv een persoonlijk bericht.

2) Zo'n jaarlijks klassement is een leuk idee, maar ik zou dat buiten de algemene OOM houden. Als je in de top van zo'n klassement staat, betekent dat dus dat je ook al aardig wat verdient hebt op de algemene OOM. Hierdoor zou je dus een extra beloning krijgen voor iets wat je eigenlijk al hebt gekregen, waardoor je gaat krijgen dat de top van de OOM zich nog meer gaat afscheiden van de rest zonder er iets voor te doen.
Ik zal op je beide opmerkingen ingaan met behulp van mn redenering.
1) Uiteraard mag het. Het is geen verplichting, het is een verzoek. Mn redenering was meer om beinvloeding te voorkomen. Echter, ik weet ook dat het naief is om te denken dat beinvloeding uit te sluiten is
2) Goed punt, van de andere kant is het bovenaan staan in de O.O.M. geen garantie dat diegeen de meeste zeges geboekt heeft.

Bedankt voor de feedback!!!!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY