Voorspellingen dartsjaar 2019

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Voorspellingen dartsjaar 2019

Bericht door Buel »

Beste mensen,

Zoals de meeste van jullie weten organiseer ik al jarenlang voorspellingen.
Hoewel ik het deelnemertal zie teruglopen en vaste deelnemers vaak niet terugzie heb ik voldoende vertrouwen en zin om er ook in 2019 mee door te gaan. Ja, ik weet het...het is pas begin oktober. Toch ben ik nu al aan het denken over plannen voor 2019. Voor wat betreft de toernooien en de hoeveelheid van de voorspellingen zal er weinig tot geen verschil zijn met de afgelopen jaren, hooguit met de aanpak. (nieuwe vragen, meer mogelijkheden om bonuspunten te verdienen enzovoort)

Over enkele weken zal ik een conceptagenda maken (lees: aangeven of er poule of voorspellingen worden gespeeld). Bi de specifieke toernooien zelf zal ik dan later de regels uit de doeken doen.

Ik stuur dit nu al omdat ik jullie van harte wil uitnodigen om mee te denken. Met name bonus-/beslissingsvragen bij gelijke stand en/of puntenverdeling) Mail/pm of stuur me gerust een tweet (dartfanaat op twitter). Ook op Facebook ben ik bereikbaar
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Voorspellingen dartsjaar 2019

Bericht door Choco115 »

Buel schreefCOLON 04 Okt 2018, 12:06 Beste mensen,

Zoals de meeste van jullie weten organiseer ik al jarenlang voorspellingen.
Hoewel ik het deelnemertal zie teruglopen en vaste deelnemers vaak niet terugzie heb ik voldoende vertrouwen en zin om er ook in 2019 mee door te gaan. Ja, ik weet het...het is pas begin oktober. Toch ben ik nu al aan het denken over plannen voor 2019. Voor wat betreft de toernooien en de hoeveelheid van de voorspellingen zal er weinig tot geen verschil zijn met de afgelopen jaren, hooguit met de aanpak. (nieuwe vragen, meer mogelijkheden om bonuspunten te verdienen enzovoort)

Over enkele weken zal ik een conceptagenda maken (lees: aangeven of er poule of voorspellingen worden gespeeld). Bi de specifieke toernooien zelf zal ik dan later de regels uit de doeken doen.

Ik stuur dit nu al omdat ik jullie van harte wil uitnodigen om mee te denken. Met name bonus-/beslissingsvragen bij gelijke stand en/of puntenverdeling) Mail/pm of stuur me gerust een tweet (dartfanaat op twitter). Ook op Facebook ben ik bereikbaar
Ik ben hartstikke blij dat je dit forum levendig houdt Buel, en al zit ik nog maar sinds februari op dit forum weet ik nu al dat ik in 2019 zeker door zal gaan met voorspellen
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Voorspellingen dartsjaar 2019

Bericht door Buel »

2019 is inmiddels een paar dagen oud.

Ik heb er zin in om dit jaar (en hopelijk nog vele jaren hierna) diverse voorspellingen te organiseren.
Helaas kan ik niet op voorhand aangeven welke van de 7 resterende (immers William Hill is afgesloten , en is het spel rondom Lakeside inmiddels geopend) zo dadelijk te benoemen grote toernooien met volledige voorspellingen worden gespeeld en welke in poule-formaat. Ik kan wel garanderen dat het merendeel volledig voorspeld zal worden.

De 7, resterende, grote toernooien zijn: The Masters, Premier League, World Match Play, World Grand Prix, GrandSlamofDarts, European Championships, PcFinals. Deze 7, aangevuld met WilliamHill en Lakeside tellen mee voor onze O.O.M. en voor het overall-jaarklassement.
Daarnaast wordt er ook een spel rondom het UK-Open en een spel rondom de Euro- en Protour gespeeld. Momenteel aan het nadenken hoe deze vorm te geven, het 2e spel open ik later deze week

Terugkerende items tijdens de voorspellingen zijn:
* bonusvragen
* bonus-/strafpunten
* inschattingsvragen ter bepaling winnaar bij gelijke Eindstand
* Winnaar voorspellingen toernooi krijgt * achter naam in O.O.M.
* Winnaar Voorspellingen jaarklassement 2019 krijgt "*" achter naam in O.O.M.

Voorts zal ik me ook meer toeleggen op statistieken. Zeker bij de PL. Hoe ik dat wil/ga vormgeven meld ik bij de voorspellingen zelf

Hoop dat ik ook dit jaar weer op jullie deelname kan en mag rekenen en dat (nieuwe) leden zich melden als nieuwe deelnemer.
Vragen, suggesties, op- of aanmerkingen Laat het me weten.
SUCCES allemaal!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY