darts gestolen

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Heb ik vanavond lekker partijtje gegooid met mijn nieuwe darts, die ik gisteren heb ontvangen.
Afbeelding
Ik moest even naar wc, ik kom terug darts pleiten, heel de kroeg afgezocht.
Gewoon mijn nieuwe darts weg en niemand die van iets wist natuurlijk.
Bah wat ontzettend laag ben echt kwaad :evil: en ben er werkelijk doodziek van.
Dat hij/zij er maar heel gelukkig mee mag worden.
Let's Play Darts!
Donny23
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 12:58

Re: darts gestolen

Bericht door Donny23 »

bullieboy schreefCOLONHeb ik vanavond lekker partijtje gegooid met mijn nieuwe darts, die ik gisteren heb ontvangen.
Afbeelding
Ik moest even naar wc, ik kom terug darts pleiten, heel de kroeg afgezocht.
Gewoon mijn nieuwe darts weg en niemand die van iets wist natuurlijk.
Bah wat ontzettend laag ben echt kwaad :evil: en ben er werkelijk doodziek van.
Dat hij/zij er maar heel gelukkig mee mag worden.
he bullieboy

Zulke mensrn zijn het doodschoppen niet wasrd die dat doen stumperige mensen klote man weer nieuw setje aanschaffen dus?
target stephen bunting 12gram
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Donny23 schreefCOLON
bullieboy schreefCOLON Heb ik vanavond lekker partijtje gegooid met mijn nieuwe darts, die ik gisteren heb ontvangen.
Ik moest even naar wc, ik kom terug darts pleiten, heel de kroeg afgezocht.
Gewoon mijn nieuwe darts weg en niemand die van iets wist natuurlijk.
Bah wat ontzettend laag ben echt kwaad :evil: en ben er werkelijk doodziek van.
Dat hij/zij er maar heel gelukkig mee mag worden.
he bullieboy

Zulke mensrn zijn het doodschoppen niet wasrd die dat doen stumperige mensen klote man weer nieuw setje aanschaffen dus?
Ja zit weinig anders op, maar zal wel even moeten wachten.
M'n vrouw ziet me aankomen :shock:
Let's Play Darts!
Donny23
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 12:58

Re: darts gestolen

Bericht door Donny23 »

Js dat snap ik maar wel balen niet meer via ruil te verkrijgen dan wordt je vrouw ook niet boos of dat je op de bank moet slapen :lol:
target stephen bunting 12gram
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Donny23 schreefCOLONJs dat snap ik maar wel balen niet meer via ruil te verkrijgen dan wordt je vrouw ook niet boos of dat je op de bank moet slapen :lol:
Zeker balen vooral omdat het lekker liep met die darts
En op de bank slapen doe ik niet hoor gaat zij maar op de bank liggen ;)
Let's Play Darts!
Donny23
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 12:58

Re: darts gestolen

Bericht door Donny23 »

bullieboy schreefCOLON
Donny23 schreefCOLONJs dat snap ik maar wel balen niet meer via ruil te verkrijgen dan wordt je vrouw ook niet boos of dat je op de bank moet slapen :lol:
Zeker balen vooral omdat het lekker liep met die darts
En op de bank slapen doe ik niet hoor gaat zij maar op de bank liggen ;)
Je hebt gelijk hopelijk kun je ze nog krijgen toch ik heb nou world champion golden john lowe 21 gram bevallen me goed
target stephen bunting 12gram
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: darts gestolen

Bericht door Jowinho »

Heb dat ook ooit eens meegemaakt. En sindsdien laat ik mijn darts nooit meer onbewaakt achter. Is echt klote dit
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Jowinho schreefCOLONHeb dat ook ooit eens meegemaakt. En sindsdien laat ik mijn darts nooit meer onbewaakt achter. Is echt klote dit
Weet je, ik kom er al zo lang. Het voelt zo vertrouwd nog nooit is er zoiets gebeurd. Maar ja ik heb weer een wijze les geleerd.
Let's Play Darts!
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: darts gestolen

Bericht door eikie »

Ik laat mijn darts nooit onbeheerd liggen, sinds er een aantal personen hun darts zijn ontvreemd. Alleen als ik competitie speelde liet ik ze wel eens op de tafel van ons team liggen. Erg zonde dat je de golden Lloyds kwijt bent Bullie. Hopelijk komen ze nog boven water. Hebben ze geen camera's in die tent waar je aan het darten was?
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

eikie schreefCOLONIk laat mijn darts nooit onbeheerd liggen, sinds er een aantal personen hun darts zijn ontvreemd. Alleen als ik competitie speelde liet ik ze wel eens op de tafel van ons team liggen. Erg zonde dat je de golden Lloyds kwijt bent Bullie. Hopelijk komen ze nog boven water. Hebben ze geen camera's in die tent waar je aan het darten was?
Nope helaas geen camera's, die komen echt niet meer boven water vrees ik
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: darts gestolen

Bericht door Dartmat »

Dikke naaistreek. Ik zou ook woedend zijn, bah bah wat een zielige mensen. Ik laat nooit mijn pijlen alleen liggen, ook al is het vertrouwd. Met het team hebben we ook afgesproken dat er altijd iemand aan tafel is en als het niet anders kan de pijlen van ons even bij houdt.
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Dartmat schreefCOLONDikke naaistreek. Ik zou ook woedend zijn, bah bah wat een zielige mensen. Ik laat nooit mijn pijlen alleen liggen, ook al is het vertrouwd. Met het team hebben we ook afgesproken dat er altijd iemand aan tafel is en als het niet anders kan de pijlen van ons even bij houdt.
Ja inderdaad heel zielige mensen, maar neem maar van me aan dat ik ze vanaf nu nooit meer onbeheerd laat liggen. dacht eerst die komen wel weer boven water. Ken iedereen daar goed, maar heb me kennelijk toch in iemand vergist.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: darts gestolen

Bericht door cancellara27 »

Laten we dan maar hopen dat we ze toch nog terug kunnen vinden op marktplaats of iets vergelijkbaars. Jammer dat dit soort mensen bestaan
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: darts gestolen

Bericht door eikie »

Alle mogelijke online prikborden in de gaten houden komende weken. Marktplaats, lokale prikborden, tweedehands.nl etc.. wie weet is hij/zij zo stom om met jouw darts te gaan darten in die lokatie.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: darts gestolen

Bericht door Fred Raket »

Helaas vliegen er nog steeds eksters in bepaalde gelegenheden.

Ik ben bij een NDB ranking toernooi ook mijn darts kwijtgeraakt. Ga je vrijwillig een potje schrijven en gebeurt je dit :oops:

Naast mij moest een Brabantse topper die ook bij de vrouwtjes geliefd was gooien, met alle aanhang erbij. mijn maatje (15) bewaarde mijn Bull's pack
met een setje Weißmann Cotter 18g en Leo Laurens. aan de andere kant moest geloof ik Rick Hofstra gooien ook daar stond ineens 20 man te kijken. mijn maatje moest zijn 1e ronde gooien en werd al vaker omgeroepen, ik zei wacht maar ik ben zo klaar. zoals je weet heeft een schrijver 9 van 10 x nergens plek en ook hier stond ik met 2 stiften te kijken.....
Ik ben klaar en geef het wedstrijdbriefje af en ga snel achter mijn maatje aan naar bord 18,( ik schreef op bord 63). Ik zeg geef me etui maar hier.....
Om een lang verhaal koprt te houden, mijn etui was weg en de NDB werkte niet mee :evil:

Ook Gerry Walters (mr.datadart) kon niks voor me betekenen omdat ik nog maar Hfl 50,- bij me had.
Mijn 2e ronde met veel frustratie gegooid met de 23g Lim van mijn maatje en dat werd niks. dit is ook mijn laatste NDB geweest die ik zelf heb gespeeld.
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: darts gestolen

Bericht door PennyLanee »

Gewoon triest, geen andere woorden voor sorry
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: darts gestolen

Bericht door Arkasius »

Jakkes wat een narigheid gewoon van andermans spullen afblijven.
Dit is nu precies de reden waarom ik altijd de spullen dicht bij me hou tijdens het darten of na het darten.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Gebruikers-avatar
Molosser
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:19

Re: darts gestolen

Bericht door Molosser »

Erik,

Dit is lekker rot, zeg! Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af! Ik heb daar zo'n hekel aan! :evil:
Dartspeler in team The Molossers (DBMN, NDB), eerste divisie.

Facebook: dennis.maas.10
Twitter: @dennismaas1989
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Molosser schreefCOLONErik,

Dit is lekker rot, zeg! Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af! Ik heb daar zo'n hekel aan! :evil:
Ja dat is het zeker, ben ondertussen al weer wezen darten, heel gek maar als er iemand ging gooien ging ik kijken met welke darts. Maar stel ik denk DAT zijn mijn darts heb geen poot om op te staan, Ik kan never nooit bewijzen dat ze van mij zijn.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Molosser
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:19

Re: darts gestolen

Bericht door Molosser »

bullieboy schreefCOLON
Molosser schreefCOLONErik,

Dit is lekker rot, zeg! Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af! Ik heb daar zo'n hekel aan! :evil:
Ja dat is het zeker, ben ondertussen al weer wezen darten, heel gek maar als er iemand ging gooien ging ik kijken met welke darts. Maar stel ik denk DAT zijn mijn darts heb geen poot om op te staan, Ik kan never nooit bewijzen dat ze van mij zijn.
Je moet inderdaad oppassen met iemand beschuldigen. De kans dat iemand met het zelfde type pijl gooit is aanwezig! :cry:
Dartspeler in team The Molossers (DBMN, NDB), eerste divisie.

Facebook: dennis.maas.10
Twitter: @dennismaas1989
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: darts gestolen

Bericht door Fred Raket »

De kans is zeer klein dat iemand in zijn regio met dezelfde pijlen gooit. Bij mij ben je dan echt aan het verkeerde adres
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONDe kans is zeer klein dat iemand in zijn regio met dezelfde pijlen gooit. Bij mij ben je dan echt aan het verkeerde adres
Ik acht die kans ook niet groot inderdaad, als ik ze had gezien had ik zeker praatje gaan maken.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: darts gestolen

Bericht door Fred Raket »

bullieboy schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONDe kans is zeer klein dat iemand in zijn regio met dezelfde pijlen gooit. Bij mij ben je dan echt aan het verkeerde adres
Ik acht die kans ook niet groot inderdaad, als ik ze had gezien had ik zeker praatje gaan maken.

Als je mij ziet zijn het 18 gram :lol:
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: darts gestolen

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLON
bullieboy schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONDe kans is zeer klein dat iemand in zijn regio met dezelfde pijlen gooit. Bij mij ben je dan echt aan het verkeerde adres
Ik acht die kans ook niet groot inderdaad, als ik ze had gezien had ik zeker praatje gaan maken.

Als je mij ziet zijn het 18 gram :lol:
Zal mijn weegschaal meenemen ;)
Let's Play Darts!
BUTTON_POST_REPLY