Fysieke dartwinkels in Nederland

Overige topics die met darts te maken hebben
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Dan mag Darts-World in Den Den Haag niet ontbreken!

2 banen om pijlen uit te proberen.12m2 aan pijlen en 3 muren vol (18m2) met flights, shafts en dergelijke.
Je mag rustig meerdere setjes (tegelijk) proberen zonder valse blikken.

10% korting wanneer je competitie gooit..

Ik kom er altijd met plezier. M'n meisje heeft er een met veel plezier haar eigen set bij elkaar geshopt. De glitters zitten nu van de barrel tot aan de flightprotector.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

Ruuds Darts-world staat hier vermeld cookie http://darts-talk.nl/viewtopic.php?f=3& ... cht#p12107" onclick="window.open(this.href);return false;
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONRuuds Darts-world staat hier vermeld cookie http://darts-talk.nl/viewtopic.php?f=3& ... cht#p12107" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Zag dat idd. Geef er hier graag een toelichting bij. Ohja en mijn cijfer:

Service: 7
Advies: 8
Assortiment: 8,5
Prijs: 7 (natuurlijk duurder dan online, maar je hebt altijd wat je nodig hebt zonder miskopen dankzij assortiment en advies. 10% korting is fijn voor leden)

Overall: 7,6
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Parappo »

Andys darts in Rotterdam en Sonnys darts ook in Rotterdam. Beide 1 grote snoepwinkel :shock: :D :D
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Kos »

Ben vandaag een dagje vrij en had niets te doen. Dus ik ben op weg naar Andy darts. Paar flights en shafts halen en misschien barney phase 5 23 gr. Testen. Alleen vind ik het zo lullig om ze wel te testen en ze dan online uit england bestellen .

Maar ben benieuwd
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Kos schreefCOLONBen vandaag een dagje vrij en had niets te doen. Dus ik ben op weg naar Andy darts. Paar flights en shafts halen en misschien barney phase 5 23 gr. Testen. Alleen vind ik het zo lullig om ze wel te testen en ze dan online uit england bestellen .

Maar ben benieuwd
Het is idd lullig. Je kan zeggen.. Ik heb hier 5 euro voor het testen, waardoor ik 12euro bespaar. Hartelijk dank!

Waarschijnlijk krijg je dan wel een eerlijke korting van 15%. De mogelijkheid om te testen is ook geld waard.

Je eigen geweten gaat boven je gierigheid :)
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Kos »

Naja ik wil ze hoe dan ook halen voor me collectie. Dus eigenlijk testen kan ik ook wel als ze geleverd zijn. Kan je ook op je gemak testen
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Kos schreefCOLONNaja ik wil ze hoe dan ook halen voor me collectie. Dus eigenlijk testen kan ik ook wel als ze geleverd zijn. Kan je ook op je gemak testen
Ja toch.. Of je vraagt of je ze mag testen zonder dat je wilt kopen. Dan is het aan de verkoper om je te overtuigen dat je ze toch moet halen. Hoef jij je niet lullig te voelen..
Meerkoet
Lid
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:17

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Meerkoet »

Hoezo zou je je lullig moeten voelen als je een setje test maar niet koopt?
Dan zeg je toch na een paar beurten, ja ik vind ze niet zo fijn gooien maar als ze wel fijn zouden gooien had ik ze er graag bij gehad. ;)
Fan van Dave Chisnall en Adrian Lewis
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Meerkoet schreefCOLONHoezo zou je je lullig moeten voelen als je een setje test maar niet koopt?
Dan zeg je toch na een paar beurten, ja ik vind ze niet zo fijn gooien maar als ze wel fijn zouden gooien had ik ze er graag bij gehad. ;)
Het is toch een gevoel van misbruik maken, al ben je niet verplicht tot kopen. Je kan het ook omdraaien..

Zijn ze fantastisch koop je ze wel, zijn ze matig dan haal je ze via internet :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

Als ik fysiek in een shop ben en pijlen heb die me bevallen, koop ik ze daar ook.
1e: Ik wil ze dan gelijk gaan gebruiken
2e: je hebt de mogelijkheid verschillende setjes te testen
3e: het zit niet in mij om (sneaky) de zaak te verlaten en ze dan voor €10,- €15,- ergens online te zoeken.
Je bent dan netjes bedient en dan kijk ik daar niet na.
Als ik vanachter mijn PC een setje zoek, kijk ik wel naar een goedkope set bij bekende shop.
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Kos »

Super winkel!

Groot assortiment, zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel.

Had van te voren gezegd dat ik geen pijlen ging kopen , en dat ik alleen de phase 5 in het echt wilde zien ipv een foto. maar heb toch 3 setjes mogen testen. Als ik ze maar gespreid over het bord gooide om schade te voorkomen.

Ik ga hier zeker nog een keer naartoe en dan koop ik wel een setje.
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Kos »

Enige nadeel is de prijs. Moest 17.25 betalen voor 5 setjes shafts en flights. Maar dit is dan ook target pro vision.

Snap de prijzen wel want een fysieke winkel moet ook zn kosten eruit zien te halen, maar de prijzen maken ze goed door de goede service.
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Chr1st2aan »

Kos schreefCOLONSuper winkel!

Groot assortiment, zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel.

Had van te voren gezegd dat ik geen pijlen ging kopen , en dat ik alleen de phase 5 in het echt wilde zien ipv een foto. maar heb toch 3 setjes mogen testen. Als ik ze maar gespreid over het bord gooide om schade te voorkomen.

Ik ga hier zeker nog een keer naartoe en dan koop ik wel een setje.
Netjes van die zaak dat je ze gewoon mag proberen.
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Kos schreefCOLONEnige nadeel is de prijs. Moest 17.25 betalen voor 5 setjes shafts en flights. Maar dit is dan ook target pro vision.

Snap de prijzen wel want een fysieke winkel moet ook zn kosten eruit zien te halen, maar de prijzen maken ze goed door de goede service.
Ja voor de leek is het ideaal.. Als je weet waar je mee gooit en geen advies zoekt dan zijn de prijzen idd pittig.

Uit elkaar gooien met 3 setjes is een grappig en opvallend advies! Nog nooit meegemaakt..

En de Phase 5?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLON
Kos schreefCOLONEnige nadeel is de prijs. Moest 17.25 betalen voor 5 setjes shafts en flights. Maar dit is dan ook target pro vision.

Snap de prijzen wel want een fysieke winkel moet ook zn kosten eruit zien te halen, maar de prijzen maken ze goed door de goede service.
Ja voor de leek is het ideaal.. Als je weet waar je mee gooit en geen advies zoekt dan zijn de prijzen idd pittig.

Uit elkaar gooien met 3 setjes is een grappig en opvallend advies! Nog nooit meegemaakt..

En de Phase 5?
Dus 180 score zat er niet in :lol:
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Kos schreefCOLONEnige nadeel is de prijs. Moest 17.25 betalen voor 5 setjes shafts en flights. Maar dit is dan ook target pro vision.

Snap de prijzen wel want een fysieke winkel moet ook zn kosten eruit zien te halen, maar de prijzen maken ze goed door de goede service.
Ja voor de leek is het ideaal.. Als je weet waar je mee gooit en geen advies zoekt dan zijn de prijzen idd pittig.

Uit elkaar gooien met 3 setjes is een grappig en opvallend advies! Nog nooit meegemaakt..

En de Phase 5?
Dus 180 score zat er niet in :lol:
Net als 60 :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLON
Net als 60 :)
Daar heb ik maar 1 pijl voor nodig ;)
Gebruikers-avatar
SvR1990
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2015, 09:25

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door SvR1990 »

Heeft er iemand ervaring met Prima Darts? Ziet er allemaal goed uit, alleen geen prijzen of voorraad op de website...

Is het marktconform of aan de dure kant?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

SvR1990 schreefCOLONHeeft er iemand ervaring met Prima Darts? Ziet er allemaal goed uit, alleen geen prijzen of voorraad op de website...

Is het marktconform of aan de dure kant?
Is een winkel en geen webshop voor zover ik weet. je zit ook in het juiste topic btw. ken meer winkels die geen online prijzen hanteren of voorraadstatus
Gebruikers-avatar
rubenbosman2
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:58

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door rubenbosman2 »

http://sportprijzen.nl/


De Amstel 68 te DRONTEN

fysieke winkel in Dronten, en hebben ook een dartafdeling.
Ik ben er een paar weken terug geweest en ze hebben niet echt nieuwe dingen meer "oude"pijltjes e.d.

Ik heb er wat flight's en shaft's gekocht.
Met vriendelijke groet,
Ruben
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door dunaart »

Nog even een toelichting over sonny's darts. Ik kom hier altijd met veel plezier naartoe vanuit Brabant. Er is genoeg keus! Zonder problemen kan je daar verschillende sets uitproberen op de 3 dartbanen die ze in de winkel hebben. Tevens ook keus in sportprijzen. Ken zo geen andere winkel met grotere keus bedenken. Verder is de service goed. Ze laten je rustig alles bekijken zonder in je nek te hijgen of ze je kunnen helpen. Kennis van producten hebben ze.

ik geef deze winkel een 9. 1 punt eraf omdat het altijd beter kan ;)
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

dunaart schreefCOLONNog even een toelichting over sonny's darts. Ik kom hier altijd met veel plezier naartoe vanuit Brabant. Er is genoeg keus! Zonder problemen kan je daar verschillende sets uitproberen op de 3 dartbanen die ze in de winkel hebben. Tevens ook keus in sportprijzen. Ken zo geen andere winkel met grotere keus bedenken. Verder is de service goed. Ze laten je rustig alles bekijken zonder in je nek te hijgen of ze je kunnen helpen. Kennis van producten hebben ze.

ik geef deze winkel een 9. 1 punt eraf omdat het altijd beter kan ;)
Dibo dartwinkel en DNS te Wezep kun je daar aan toevoegen
Alovenac
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 20:49

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Alovenac »

dunaart schreefCOLONNog even een toelichting over sonny's darts. Ik kom hier altijd met veel plezier naartoe vanuit Brabant. Er is genoeg keus! Zonder problemen kan je daar verschillende sets uitproberen op de 3 dartbanen die ze in de winkel hebben. Tevens ook keus in sportprijzen. Ken zo geen andere winkel met grotere keus bedenken. Verder is de service goed. Ze laten je rustig alles bekijken zonder in je nek te hijgen of ze je kunnen helpen. Kennis van producten hebben ze.

ik geef deze winkel een 9. 1 punt eraf omdat het altijd beter kan ;)
Goed dat je dit even post. Wilde net gaan vragen hoe de service in deze winkel is (en de kennis qua producten). Vertrouwen in mijn huidige Barney pijlen is er echt af en wil even in een fysieke winkel naar mijn worp laten kijken en zodoende ook echt een passend setje aan laten schaffen.

Zo te zien ben ik daar dan aan het goede adres?
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door dunaart »

Alovenac schreefCOLON
dunaart schreefCOLONNog even een toelichting over sonny's darts. Ik kom hier altijd met veel plezier naartoe vanuit Brabant. Er is genoeg keus! Zonder problemen kan je daar verschillende sets uitproberen op de 3 dartbanen die ze in de winkel hebben. Tevens ook keus in sportprijzen. Ken zo geen andere winkel met grotere keus bedenken. Verder is de service goed. Ze laten je rustig alles bekijken zonder in je nek te hijgen of ze je kunnen helpen. Kennis van producten hebben ze.

ik geef deze winkel een 9. 1 punt eraf omdat het altijd beter kan ;)
Goed dat je dit even post. Wilde net gaan vragen hoe de service in deze winkel is (en de kennis qua producten). Vertrouwen in mijn huidige Barney pijlen is er echt af en wil even in een fysieke winkel naar mijn worp laten kijken en zodoende ook echt een passend setje aan laten schaffen.

Zo te zien ben ik daar dan aan het goede adres?
Ik heb er geen negatieve ervaringen meegemaakt en stap er zonder aarzeling graag binnen! Denk dat je niet teleurgesteld zult zijn!
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
BUTTON_POST_REPLY