Dartflights bedrukken

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
SvR1990
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2015, 09:25

Dartflights bedrukken

Bericht door SvR1990 »

goedemiddag,

Ik kon helaas nog geen onderwerp vinden over het bedrukken van dartflights. Ik hoop dat jullie ervaringen met bedrukkende partijen kunnen en/of willen delen. Zo kan iedereen de beste partij kiezen voor het bedrukken van hun flights.

Ik heb zelf ooit een keer besteld bij http://www.mijndartshop.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;, zij waren zeer klantvriendelijk maar de kwaliteit liet helaas te wensen over. Alle flights verschilden mbt hoogte van de logo, daarnaast was het niet heel scherp. De prijs was gewoon marktconform.

Ik hoor graag jullie meningen en/of ervaringen, ik ben binnenkort weer van plan om te bestellen.

Groet,
SvR
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door Tim »

Ik heb er geen ervaring mee maar bij Red Dragon kun je ze ook laten drukken en daar heb je veel opties en mogelijkheden. Bijvoorbeeld op de vier zijden verschillende afbeeldingen of zelfs eigen foto's op de flights laten drukken...

https://www.reddragondarts.com/flightdesigner/" onclick="window.open(this.href);return false;

Op YouTube heb ik eens een begeleidende video gezien over het hoe en wat... Succes!
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door Ronn »

Ik heb ooit flights laten bedrukken bij Dutch Dart Import. Zie avatar'.http://i61.tinypic.com/f251qc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Je kan kiezen uit standaard of strong flights, waarbij strong volgens mij 100 micron dik is. Ik was/ben er tevreden over. De flights worden alleen 2 zijdig bedrukt.
http://www.darts-import.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door 6 op Ronn, in totaal 7 keer gewijzigd.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door Fred Raket »

Tim schreefCOLONIk heb er geen ervaring mee maar bij Red Dragon kun je ze ook laten drukken en daar heb je veel opties en mogelijkheden. Bijvoorbeeld op de vier zijden verschillende afbeeldingen of zelfs eigen foto's op de flights laten drukken...

https://www.reddragondarts.com/flightdesigner/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Op YouTube heb ik eens een begeleidende video gezien over het hoe en wat... Succes!
Nadyse heeft er ook flights laten maken. Ik ga er ook flights laten maken(als ik er uit ben wat mijn ontwerp word) :lol:
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door Jarnowtjuh »

Kent iemand een site waar je Big Wing dartflights kan bedrukken?
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door remcowaleboer »

Jarnowtjuh schreefCOLONKent iemand een site waar je Big Wing dartflights kan bedrukken?
R4X is volgens mij zelfde maat als Big Wing van unicorn
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door Tim »

remcowaleboer schreefCOLON
Jarnowtjuh schreefCOLONKent iemand een site waar je Big Wing dartflights kan bedrukken?
R4X is volgens mij zelfde maat als Big Wing van unicorn
Wat Remco zegt klopt volgens mij ook. De standaard Red Dragon flights hebben tevens dezelfde maat. Via de site van RD kun je ook flights laten drukken met zeer uitgebreide opties. Helemaal naar eigen design en zelfs op de vier zijden verschillende opdrukken. Check het maar eens op hun site.... Succes!
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Dartflights bedrukken

Bericht door Jarnowtjuh »

Tim schreefCOLON
remcowaleboer schreefCOLON
Jarnowtjuh schreefCOLONKent iemand een site waar je Big Wing dartflights kan bedrukken?
R4X is volgens mij zelfde maat als Big Wing van unicorn
Wat Remco zegt klopt volgens mij ook. De standaard Red Dragon flights hebben tevens dezelfde maat. Via de site van RD kun je ook flights laten drukken met zeer uitgebreide opties. Helemaal naar eigen design en zelfs op de vier zijden verschillende opdrukken. Check het maar eens op hun site.... Succes!

Dankuuuuuu! Zal ik doen!
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
BUTTON_POST_REPLY