Problemen omtrent postbezorging

Overige topics die met darts te maken hebben
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Lookout »

nig4nag schreefCOLON
Lookout schreefCOLONDenk je dat ik soms op me achterhoofd gevallen ben?

maakt niet uit wat je denk
maar ik ga niks meer ruilen met jou of iets verkopen aan jou .
ik hou niet van mensen die liegen . ik ben er klaar mee
Leg het me eens uit want ik volg je even niet.
Waar heb ik over gelogen?
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Kunnen jullie verder kibbelen via PB ?



De Friesche post verricht wonderen lijkt het. Zaterdag in Franeker en maandag in ......
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Lookout »

[quote="Fred Raket"]Kunnen jullie verder kibbelen via PB ?



De Friesche post verricht wonderen lijkt het. Zaterdag in Franeker en maandag in

PostNL heeft de pijlen die ik geleverd zou krijgen 5 dagen vastgehouden en uiteindelijk als pakketje afgeleverd.Mijn vrouw heeft de pijlen MAANDAG in ontvangst genomen...Ik heb het hem nu 3x uitgelegd en als hij mij niet gelooft is dat zijn probleem.
180's '16 79x
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door nig4nag »

Lookout schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONKunnen jullie verder kibbelen via PB ?



De Friesche post verricht wonderen lijkt het. Zaterdag in Franeker en maandag in

PostNL heeft de pijlen die ik geleverd zou krijgen 5 dagen vastgehouden en uiteindelijk als pakketje afgeleverd.Mijn vrouw heeft de pijlen MAANDAG in ontvangst genomen...Ik heb het hem nu 3x uitgelegd en als hij mij niet gelooft is dat zijn probleem.

laat maar jij hebt je pijl en ik mijn pijlen fijne dag gr
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Lookout »

Niks laat maar je gaat niet mij en me vrouw afschilderen als leugenaars terwijl je helemaal niet weet wat de waarheid is.Als ik tegen jou zeg dat de pijlen maandag zijn afgeleverd dan heb je dat maar te geloven dat het zo is.En wat heb ik er eigenlijk aan om te liegen over de datum dat ze afgeleverd zijn?Je zet jezelf compleet voor lul gozer!!

Hetzelfde om mij een email te sturen dat de pijlen van mij in een vreselijke staat verkeren.
Terwijl ik je een foto heb gestuurd die je 500% kan inzoomen :lol:
Je ging akkoord...sterker nog je had de keuze tussen diverse andere pijlen en je koos voor deze.
Ga dan niet achteraf mij lopen lastig vallen met je onzinnige email berichten waar zelf mijn hond hard om gelachen heeft.
Laatst gewijzigd door 2 op Lookout, in totaal 7 keer gewijzigd.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Afbeelding
Bram1900
Lid
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:26

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Bram1900 »

Moderators, kunnen jullie dit topic sluiten? Het gaat nergens heen en is duidelijk een persoonlijke kwestie.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Watikjebrom schreefCOLONIk heb momenteel ook een mooi akkefietje met PostNL. Darts verkocht via MP en als geregistreerd brievenbuspakketje verstuurd. Vorige week woensdag afgegeven op het postkantoor en nog steeds niet bezorgd. Met de track and trace code kan ik zien dat het pakket wel is aangenomen door postnl maar verder ontbreekt ieder spoor. Vandaag maar eens een klacht aangemeld. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
Dat is vervelend zeg. Ergens is men vergeten te scannen lijkt het. Ik had kortgeleden dat mijn pakje geregistreerd stond met mijn adres als retour adres en het adres van ontvanger als oorspronkelijk adres. Dan word het vaag he en ik had gelijk de geadresseerde aan de haak via mail. gelukkig was die niet van kwade doen en is mijn pakje netjes de volgende dag bezorgd. als de geadresseerde kwaad had willen doen, was het moeilijk geworden. Hoop dat je pakje snel opduikt. het gebeurt vaker dat de tracktracé niet bijgehouden wordt maar het pakje wel afgeleverd is.
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door kosmetdesnor »

Fred Raket schreefCOLONAfbeelding
Nominatie voor post van het jaar!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Als je na Donderdag 16:00u geregistreerd gaat posten, kies dan voor Postnl en niet voor DHL of Kiala want dan ontvang je je pakje pas op dinsdag.
Eric B
Lid
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:21

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Eric B »

Overwoog/overweeg ooit ook te gaan ruilen, maar als ik lees wat een gezeur dit kan opleveren. :?:

On Topic, vraagje aan de man met wellicht de meeste ervaring, Fred, kun je een foto laten zien van hoe jij je pakketjes ingepakt verzend.

Wellicht leerzaam voor ons allen. :idea:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Eric B schreefCOLONOverwoog/overweeg ooit ook te gaan ruilen, maar als ik lees wat een gezeur dit kan opleveren. :?:

On Topic, vraagje aan de man met wellicht de meeste ervaring, Fred, kun je een foto laten zien van hoe jij je pakketjes ingepakt verzend.

Wellicht leerzaam voor ons allen. :idea:

Koop gewoon bij de Action bubbelenveloppen. 5st a €0,89. en breed doorzichtig plakband. Print het adres uit wat je ruilpartner stuurt of zorg dat het duidelijk leesbaar met zwart of blauw te lezen is.(stift). INdien de enveloppe te groot is vouw je het netjes dubbel en plak de randen netjes af met tape.
0-100g = 3 postzegels ( 3 barrels in puntenblokje)
100-250g= 4 postzegels ( 3 barrels in doosje of complete verpakking)

Geregistreerd verzenden kost € 3,95 bij Postnl (brievenbuspakje) en bij DHL en Kiala via een service punt van hun(word ook daar bezorgd)
Eric B
Lid
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:21

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Eric B »

Fred Raket schreefCOLON
Eric B schreefCOLONOverwoog/overweeg ooit ook te gaan ruilen, maar als ik lees wat een gezeur dit kan opleveren. :?:

On Topic, vraagje aan de man met wellicht de meeste ervaring, Fred, kun je een foto laten zien van hoe jij je pakketjes ingepakt verzend.

Wellicht leerzaam voor ons allen. :idea:

Koop gewoon bij de Action bubbelenveloppen. 5st a €0,89. en breed doorzichtig plakband. Print het adres uit wat je ruilpartner stuurt of zorg dat het duidelijk leesbaar met zwart of blauw te lezen is.(stift). INdien de enveloppe te groot is vouw je het netjes dubbel en plak de randen netjes af met tape.
0-100g = 3 postzegels ( 3 barrels in puntenblokje)
100-250g= 4 postzegels ( 3 barrels in doosje of complete verpakking)

Geregistreerd verzenden kost € 3,95 bij Postnl (brievenbuspakje) en bij DHL en Kiala via een service punt van hun(word ook daar bezorgd)
Is het niet wijs de bubbelenveloppe volledig met de doorzichtige tape te omwikkelen (over de adressticker)?

Mocht eerder dit jaar darts terugsturen naar GB. Op het postagentschap een bubbelenveloppe gekocht en daarin de originele enveloppe met inhoud. Niet aangetekend verstuurd, geen beste kwaliteit bubbelenveloppe. Daarna de hele week in de zenuwen of mijn pakketje zou aankomen.

Gelukkig aangekomen. :oops:
Marciiano
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2015, 14:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Marciiano »

Mijn bestelling bij PMDarts is niet aangekomen en via de track en trace staat hij op bezorgd maar hier niks ontvangen morgen maar ff bellen met PostNL waar mijn pakketje is :(
180's 2016: 53
Hoogste Finish 2016: 152
Marciiano
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2015, 14:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Marciiano »

Marciiano schreefCOLONMijn bestelling bij PMDarts is niet aangekomen en via de track en trace staat hij op bezorgd maar hier niks ontvangen morgen maar ff bellen met PostNL waar mijn pakketje is :(
Update: Pakket kon niet bezorgd worden met de post, is nu aangeboden bij de pakketdienst waardoor het 3 tot 5 werkdagen zou duren als het goed is van de week mijn pakketje binnen.
180's 2016: 53
Hoogste Finish 2016: 152
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Elk poststuk kan 3-5 werkdagen duren. Postnl streeft erna om - vandaag ingeleverd, morgen bezorgd - te halen.
De afzender behoort contact te houden met Postnl mocht er iets mis zijn. Je belt btw met een callcenter die een beleid voert van Postnl.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Post voldoende frankeren en geen kerstzegels plakken !

3 barrels in puntenblokje in bubbelenveloppe = 3 postzegels de rest 4 postzegels tot 250g daarboven 5 postzegels

denk er aan dat de brievenbussen weer versmalt worden tegen vuurwerk.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Houd rekening met 1 a 2 dagen vertraging nu
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Diesel »

Als een pakket enige waarde heeft dan kies ik er meestal voor om te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Dat heeft een paar voordelen. Ik hoef niet bang te zijn dat een postbode het pakket afgeeft bij de buren of op een verkeerd adres en ik hoef ook niet thuis te zijn op het moment van bezorging. Ideaal.

Ander voordeel is dat de postbode niet gevlogen is als je toevallig even de deur niet snel genoeg kan openen en je daardoor dan nog een dag langer moet wachten.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Vanwege gladde wegen is er geen post bezorgd in regio Groningen en Friesland. Post uit die richting is ook vertraagd
Gebruikers-avatar
Bitterbal
Lid
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2015, 22:02

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Bitterbal »

Vandaag nog geen post in Friesland.
Mijn Setup:


Mijn Setup:
Bulls Germany: Luc Peters 22 gram
Bulls Germany: B-Grip-2 TTB Mint Shafts Short
Bulls Germany: DragonFlights
Winmau 41mm Re-Grooved point

Favoriete speler: Andy "the Viking" Fordham
Favoriete dubbel: 18
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Fred Raket »

Bitterbal schreefCOLONVandaag nog geen post in Friesland.

Hier is een kaart waar vertraging is van PostNL zelf: http://www.postnl.nl/klantenservice/bez ... bezorging/
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Diesel »

Bestelling gedaan bij een dartshop, via track & trace kon ik zien dat PostNL vandaag zou gaan bezorgen tussen 13.30 en 15.30 uur. Ben hiervoor thuis gebleven, net ging ik weer even via track en trace kijken en nu staat het bezorgmoment op morgen tussen 12.00 en 14.00.

Voor Jan lul thuisgebleven dus, en morgen is hier niemand thuis om dat pakket te ontvangen, donderdag ook niet.....gewoon rot service van PostNL.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Diesel »

Diesel schreefCOLONBestelling gedaan bij een dartshop, via track & trace kon ik zien dat PostNL vandaag zou gaan bezorgen tussen 13.30 en 15.30 uur. Ben hiervoor thuis gebleven, net ging ik weer even via track en trace kijken en nu staat het bezorgmoment op morgen tussen 12.00 en 14.00.

Voor Jan lul thuisgebleven dus, en morgen is hier niemand thuis om dat pakket te ontvangen, donderdag ook niet.....gewoon rot service van PostNL.
Contact gezocht met PostNL en die zeggen dat afzender het pakket middags heeft aangemeld en dat daardoor direct een bezorgmoment zichtbaar wordt via PostNL, maar vervolgens heeft afzender het pakket te laat aangeleverd op het postkantoor waardoor het vandaag niet bij mij bezorgd kan worden.

Baal er flink van.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Problemen omtrent postbezorging

Bericht door Diesel »

Raar bedrijf dat PostNL. Ik heb mijn pakket opeens toch nog binnen. Volgens track&trace ontvang ik het pakket morgen pas. Volgens PostNL ligt mijn pakket NU in Zwolle. Ondertussen heb ik mijn Snakebites al in de T20 hangen.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
BUTTON_POST_REPLY