Online dartwinkels

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Online dartwinkels

Bericht door remcowaleboer »

Even mijn ervaring met sonnysdarts volgens het schema van Fred.

CONTACT: -4 Erg eigenwijs, als hij het niet
kan winnen gaat ie je
uitschelden en zeggen dat je
de boel probeert te belazeren

PRIJS: -1 Te hoge prijs in vergelijking met
de waarde.

VERPAKKING: 0 Gewoon een normale
envelop

AFHANDELING/VERZENDING: 0 Na 3 dagen
binnen

GELEVERDE WAARDE: -8 Met 1 woord te
omschrijven
'Waardeloos'
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Online dartwinkels

Bericht door The Runner »

Ik ben zelf ook een paar keer bij Sonnysdarts geweest en vind dat het personeel niet erg kundig is. Ik was er laatst met een teamgenoot die op zoek was naar nieuwe pijlen. Hij gooide met Bulls shark 25 gram. Daar werd toen wel naar gevraagd, maar niet naar zijn wensen qua grip en hoe hij zijn pijl beethoudt. Eerst werd de Carrera C3 getest, waar ik zelf ook mee gooi, maar dat zag er niet goed uit, daarna de Barney fase 4, dat ging beter, dus die maar gedaan.

Toen ik er kwam om mijn punten te vervangen en vertelde dat met die grippunten mijn bord snel kapot ging, stond ze me raar aan te kijken, zei ze dat dat raar was, het was toch vingergrip?

Ik vind dus de kundigheid wel tegenvallen, wat je toch wel mag verwachten in een dartwinkel!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Online dartwinkels

Bericht door Lookout »

remcowaleboer schreefCOLON
gijsbos schreefCOLONZeelanddarts zeer goede winkel
Is inderdaad een zeer goede winkel.
Alleen best vreemd dat ZEELANDdarts in SNEEK zit.
Er bestaat ook een dartshop Utrecht in Friesland :D
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door Fred Raket »

Vanwege een geschil om 10 setjes flights en shafts van nog geen €15,- heeft Dartscorner vandaag besloten mijn account te sluiten.
Het geschil is van vorig jaar juni geloof ik. Tja ;)
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door dreski »

Fred Raket schreefCOLONVanwege een geschil om 10 setjes flights en shafts van nog geen €15,- heeft Dartscorner vandaag besloten mijn account te sluiten.
Het geschil is van vorig jaar juni geloof ik. Tja ;)
Wat was precies het probleem?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door Fred Raket »

dreski schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONVanwege een geschil om 10 setjes flights en shafts van nog geen €15,- heeft Dartscorner vandaag besloten mijn account te sluiten.
Het geschil is van vorig jaar juni geloof ik. Tja ;)
Wat was precies het probleem?
Ze hadden verkeerde flights en shaft geleverd. Ik heb netjes de order teruggestuurd maar is daar nooit ontvangen. Ik heb geen vergoeding geëist niks, alleen wou ik de juiste artikelen ontvangen. Ze wouden niet de juiste artikelen sturen voor dat mijn complete order bij hun binnen was.nadien nog vaker besteld en netjes ontvangen, maar gisteren werd ik na bestelling niet doorgelinkt om te betalen en kreeg vanmorgen van Gary een mailtje dat mijn account opgeheven is.
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Online dartwinkels

Bericht door Chr1st2aan »

Wat een kneuzen zijn dat dan, hoeveel heb je er wel niet besteld in jaren tijd. en dan doen ze moeilijk om een paar euro wat ze misschien niet ontvangen hebben. prutsers
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
boppeslach
Lid
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2014, 07:03

Re: Online dartwinkels

Bericht door boppeslach »

hallo dart-liefhebbers

heeft iemand van jullie ervaring met het "bedrijf"goedkoopdarten.nl(online-dartshop)
heb zelf ruim 2 weken terug een bestelling van darts daar gedaan (moest worden besteld
/levertijd 8a10 dagen), maar heb tot op heden niets ontvangen
wat mij eigenlijk nog meer zorgen baart is het feit dat ik het bedrijf totaal niet kan
benaderen, niet telefonisch en ook niet via de mail
er kan betaald worden via ideal maar weet niet of ik het nog een keer ga doen
bij dit bedrijf

vraag wie van jullie kent dit bedrijf en heeft dezelfde hierboven beschreven ervaring ??
Target Tony O'Shea 26 gram (G1)
Favoriete spelers : RvB,James Wade,Daryl Guerney
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door dreski »

Als je de winkel wil benaderen krijg je deze url

http://www.mijnwebwinkel.nl/webwinkel-gesloten/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat iemand even snel een webwinkel is begonnen en na 10 dagen met de noorderzon is vertrokken.
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door dreski »

dreski schreefCOLONAls je de winkel wil benaderen krijg je deze url

http://www.mijnwebwinkel.nl/webwinkel-gesloten/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat iemand even snel een webwinkel is begonnen en na 10 dagen met de noorderzon is vertrokken.
Adres is van Royenlaan 42B Ziet er uit als een gewoon woonhuis.
https://www.google.nl/maps/@53.196267,6 ... 7A8qzQ!2e0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door dreski »

dreski schreefCOLON
dreski schreefCOLONAls je de winkel wil benaderen krijg je deze url

http://www.mijnwebwinkel.nl/webwinkel-gesloten/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat iemand even snel een webwinkel is begonnen en na 10 dagen met de noorderzon is vertrokken.
Adres is van Royenlaan 42B Ziet er uit als een gewoon woonhuis.
https://www.google.nl/maps/@53.196267,6 ... 7A8qzQ!2e0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bel eens een paar buren op.

http://www.nummerzoeker.com/?pc=9721ES& ... =10&sort=5" onclick="window.open(this.href);return false;
boppeslach
Lid
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2014, 07:03

Re: Online dartwinkels

Bericht door boppeslach »

dreski schreefCOLON
dreski schreefCOLON
dreski schreefCOLONAls je de winkel wil benaderen krijg je deze url

http://www.mijnwebwinkel.nl/webwinkel-gesloten/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Ziet er niet goed uit. Het lijkt erop dat iemand even snel een webwinkel is begonnen en na 10 dagen met de noorderzon is vertrokken.
Adres is van Royenlaan 42B Ziet er uit als een gewoon woonhuis.
https://www.google.nl/maps/@53.196267,6 ... 7A8qzQ!2e0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bel eens een paar buren op.

http://www.nummerzoeker.com/?pc=9721ES& ... =10&sort=5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt voor je reactie .....shop is aleens eerder ff uit de lucht geweest, maar helemaal geen reactie geven
is echt LAAG heb dit nog nooit eerder met een dartshop meegemaakt
staat ook een "like"bij de vrouw vd shop heeft ook op n hoog nivo gedart ...jaja wie is dat dan ??
Target Tony O'Shea 26 gram (G1)
Favoriete spelers : RvB,James Wade,Daryl Guerney
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Online dartwinkels

Bericht door Lookout »

Ik betaal liever iets meer geld bij een erkend bedrijf dan goedkoop uit zijn bij een onbekend bedrijf. ;)
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Online dartwinkels

Bericht door Chr1st2aan »

Lookout schreefCOLONIk betaal liever iets meer geld bij een erkend bedrijf dan goedkoop uit zijn bij een onbekend bedrijf. ;)
Mee eens, begrijp zelf helaas niet waarom mensen bij een bepaalde dartshop iets kopen terwijl er zóveel betrouwbare (buitenlandse) shops zijn. Uiteraard moet elk startend bedrijf ooit zijn eerste pijltjes verkopen, maar als vaak iets té goedkoop is is het vaak vragen om problemen.
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Online dartwinkels

Bericht door Kos »

Te duur is ook niet goed haha. Zat vanmiddag voor barney phase 5 23 gr te kijken. In shop uit engeland zou ik 46 euro betalen en hier in nederland 85 euro.

Dan maar liever paar dagen extra wachten.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door Fred Raket »

Kos schreefCOLONTe duur is ook niet goed haha. Zat vanmiddag voor barney phase 5 23 gr te kijken. In shop uit engeland zou ik 46 euro betalen en hier in nederland 85 euro.

Dan maar liever paar dagen extra wachten.

£46.- is geen €46,- ;)
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Online dartwinkels

Bericht door Kos »

Fred Raket schreefCOLON
Kos schreefCOLONTe duur is ook niet goed haha. Zat vanmiddag voor barney phase 5 23 gr te kijken. In shop uit engeland zou ik 46 euro betalen en hier in nederland 85 euro.

Dan maar liever paar dagen extra wachten.

£46.- is geen €46,- ;)

Dat weet ik maar toch is die barney 48 euro excl btw, maar dat is nog steeds goedkoper dan 85 excl btw
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door Fred Raket »

€85,- is inclusief btw, maar nog €22,- duurder als overseas.
Gebruikers-avatar
Johan
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2015, 10:43

Re: Online dartwinkels

Bericht door Johan »

boppeslach schreefCOLONhallo dart-liefhebbers

heeft iemand van jullie ervaring met het "bedrijf"goedkoopdarten.nl(online-dartshop)
heb zelf ruim 2 weken terug een bestelling van darts daar gedaan (moest worden besteld
/levertijd 8a10 dagen), maar heb tot op heden niets ontvangen
wat mij eigenlijk nog meer zorgen baart is het feit dat ik het bedrijf totaal niet kan
benaderen, niet telefonisch en ook niet via de mail
er kan betaald worden via ideal maar weet niet of ik het nog een keer ga doen
bij dit bedrijf

vraag wie van jullie kent dit bedrijf en heeft dezelfde hierboven beschreven ervaring ??
Bedrijf bestaat nu volgens mij helemaal niet meer ,zijn website, Twitter en Facebook pagina's lijken te zijn verwijderd
Bedrijf heeft zich in mei 2014 uitgeschreven bij de KVK en in januari 2015 weer ingeschreven
Las een paar weken geleden op FB dat er iets op persoonlijk vlak was gebeurd (geen idee wat )

Van wat ik op internet heb kunnen vinden staat het bedrijf bij de KVK ingeschreven op het adres:
Roer 49, 9733AG Groningen (industrieterrein Lewenborg-Noord) en blijkbaar op de Van Royenlaan 42/B

https://bedrijvenarchief.nl/bedrijf/519 ... tennl.html
http://bedrijven24.com/goedkoopdartennl ... -groningen (staat een 06 nummer bij)

Hier kun je eventueel (betaald) persoonlijke/adres gegevens aanvragen bij de KVK
https://diensten.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS ... 2640460000

Echt schandelijk zoiets,hoop dat je snel contact kan leggen met ze en je geld of de producten krijgt

Heb er zelf overigens nooit iets besteld.
23 gram Target Adrian Lewis silica
180's 2015: 12
TMD
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2015, 09:04

Re: Online dartwinkels

Bericht door TMD »

Fred Raket schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONLekker zeg...... Magic Darts, like Magic krijg je zomaar andere pijlen............. :evil:
Bestel je Raymond van Barneveld TripleB (de oude) en krijg je Grandslam 3B

Afbeelding

Afbeelding

Magicdarts zegt dat ze de juiste pijlen hebben gestuurd en zien geen verschil.
Hij maakt excuus dat de oude foto op hun site stond en zegt dat aan te passen.

Het blijkt dus dat ze niet begrijpen dat iemand de oude serie zocht en die ook op de site te zien is/was.
pijlen zijn pijlen lijkt hun gedachte.

Jammer dat er zulke bedrijven bestaan die niet het verschil zien tussen verschillende barrels.

weer een shop waar een streep doorheen kan !
Beste Fred,

Spijtig dat u zo reageert op dit forum voor iemand anders.
U had namens de klant naar ons gemaild en we hebben samen met u en de klant een passende oplossing proberen te zoeken.
We hebben samen met de betreffende klant reeds een passende oplossing gevonden, we hebben namelijk de helft van het aankoopbedrag retour gestuurd.Daarbij kwam de klant uit Engeland en was dit voor hem de passende oplossing. We hebben een week lang dagelijks contact gehad.
Ter verduidelijking:
Er stond idd een nog een oude foto op de site. Dit is reeds aangepast. De fabriek had een nieuwe look/naam/verpakking gegeven aan de darts.
De nieuwe foto's had de fabriek toen nog niet verstuurd naar ons.
De fabriek heeft de buiten afmetingen aangehouden van de oude triple B's. En ja iets wat in een nieuw jasje word gestoken zal er anders uitzien en is niet exact hetzelfde. Zoekt een klant een speciaal product, dan zorgen we daarvoor en geven we graag advies waar nodig.
Raymond van Barneveld heeft zelf met deze nieuwe Triple B gegooid en voelde geen verschil en vond ze er strakker uitzien volgens de fabriek!
De klant is bij ons altijd koning en u mag altijd zonder opgaaf van reden de producten retour sturen binnen 14 dagen (zie onze voorwaarden).
Allen veel dartsplezier!
TheMagicDarts
Laatst gewijzigd door 1 op TMD, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Online dartwinkels

Bericht door Fred Raket »

Klopt, Dat ben ik vergeten te vermelden. er is €15,- terugbetaald, en zo is het geschil gesloten.

Mijn excuus dat ik dat niet heb gemeld.
frank1981
Lid
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 06:43

Re: Online dartwinkels

Bericht door frank1981 »

Frieslanddarts

Contact: goed. je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent je bestelling :D
Prijs: redelijk
Verzending. goed. woensdag besteld donderdag binnen
verpakking. goed.
website. goed. staat netjes aangegeven wat er op voorraad is.
Laatst gewijzigd door 1 op frank1981, in totaal 3 keer gewijzigd.
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

Zijn ze duur dat je voor je bestelling moet lenen? ;-)
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re:

Bericht door Kos »

Henk schreefCOLONZijn ze duur dat je voor je bestelling moet lenen? ;-)
:lol:
Jozjo180
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2015, 00:38

Re: Online dartwinkels

Bericht door Jozjo180 »

Paar keer wat bij Puredarts besteld. Top! Goede prijzen en er wordt bij bekende merken extra flights/shafts meegeleverd. Binnen een week binnen, een keer zelfs op zondag besteld en op woensdag in huis.
Als je ze een vraag per mail stuurt niet altijd antwoord of heel kortaf maar dit zegt niks over de betrouwbaarheid.
BUTTON_POST_REPLY