Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Lookout »

RonG schreefCOLONVind het wel een dingetje.

Iemand kan hele goede ervaringen met een bepaalde shop hebben en is erg tevreden en daar tegenover staat weer iemand die de dezelfde zaak tot de grond afbreekt door een geschil.

Ben altijd voorzichtig met shops te (ver)oordelen.

Gr. Ron
Een zaak mag van mij best beoordeeld worden over een levering die wel of niet is aangekomen.
Hetzelfde gebeurt hier met personen,als mijn pakketje niet aankomt dan wordt je ook veroordeeld toch?
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Domiolierook schreefCOLONIk heb zojuist een mail gehad waarin mcdarts aangeeft het geld over te maken naar mij. Want hij wilde eerst postnl afwachten maar dit schiet niet op aldus mcdarts.


King custom kwamen ook van mcdarts en die waren achteraf ook niet zo best.
Tel alles bij elkaar op en trek je conclussie.
En..?
Domiolierook
Lid
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:01

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Domiolierook »

Fred Raket schreefCOLON
Domiolierook schreefCOLONIk heb zojuist een mail gehad waarin mcdarts aangeeft het geld over te maken naar mij. Want hij wilde eerst postnl afwachten maar dit schiet niet op aldus mcdarts.


King custom kwamen ook van mcdarts en die waren achteraf ook niet zo best.
Tel alles bij elkaar op en trek je conclussie.
En..?

Excuus niet meer aan gedacht. Geld was gister binnen!
Dus goed opgelost door mcdarts!!.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Domiolierook schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Domiolierook schreefCOLONIk heb zojuist een mail gehad waarin mcdarts aangeeft het geld over te maken naar mij. Want hij wilde eerst postnl afwachten maar dit schiet niet op aldus mcdarts.


King custom kwamen ook van mcdarts en die waren achteraf ook niet zo best.
Tel alles bij elkaar op en trek je conclussie.
En..?

Excuus niet meer aan gedacht. Geld was gister binnen!
Dus goed opgelost door mcdarts!!.
Toch handig zo'n dart forum ;)
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Ik hou nog even een slag om de arm, maaaar ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik als ervaren ruiler bij de beer ben gedaan...
Tot dinsdag blijf ik schietgebedjes houden, maar dan zal het duveltje in me los gaan en zal ik zo mijn maatregelen gaan nemen zoals Youp dit ooit verwoorde in zijn "Ikea Stapelbedden" sketch ;)
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Kos »

Het is niet op marktplaats maar in de grootste dartcafe van Roosendaal. Unicorn gripper 23 gr. Te koop voor 47 euro. Moest best wel lachen toen ik dat zag.
Aangezien ze voor 19.90 pond te koop zijn op verschillende sites.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door rproele »

Hij had ze eerst voor 90euro staan, wil je het hier plaatsen is hij tenminste nog wat gezakt.
Nog steeds duurder dan een nieuwe set bij sommige shops, maar ja.
Deze set is verder wel uniek:
Uit de tijd dat de PDC nog niet zo groot was en de BDO maatgevend was.
Taylor nog bij Unicorn zat en met de denk ik Phase2 gooide, dus rechte barrel.
Maar met een vooruitziende blik dus al destijds ergens een Target set op de kop getikt, met pixelgrip en al.

Hoe weten we dit?

Deze set was destijds blijkbaar omgerekend: 49.99euro.....

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Lookout »

2 x mee gegooid en dan al verkopen uhhhmmm ja natuurlijk.
Net alsof je na 2 x gooien weet dat de pijlen niet bij je passen.
Wil je een beetje overweg kunnen met deze pijlen dan ben je wel een paar weken/maanden verder.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Chr1st2aan »

Lookout schreefCOLON2 x mee gegooid en dan al verkopen uhhhmmm ja natuurlijk.
Net alsof je na 2 x gooien weet dat de pijlen niet bij je passen.
Wil je een beetje overweg kunnen met deze pijlen dan ben je wel een paar weken/maanden verder.

Nou dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik weet echt wel na een half uur gooien of een pijl mij wel of niet bevalt. Heb genoeg pijlen verkocht of geruild na een paar keer gooien omdat het niet mijn pijlen zijn.
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

rproele schreefCOLONHij had ze eerst voor 90euro staan, wil je het hier plaatsen is hij tenminste nog wat gezakt.
Nog steeds duurder dan een nieuwe set bij sommige shops, maar ja.
Deze set is verder wel uniek:
Uit de tijd dat de PDC nog niet zo groot was en de BDO maatgevend was.
Taylor nog bij Unicorn zat en met de denk ik Phase2 gooide, dus rechte barrel.
Maar met een vooruitziende blik dus al destijds ergens een Target set op de kop getikt, met pixelgrip en al.

Hoe weten we dit?

Deze set was destijds blijkbaar omgerekend: 49.99euro.....

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Lol, zelf prijsje in guldens geplakt
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Lookout »

Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLON2 x mee gegooid en dan al verkopen uhhhmmm ja natuurlijk.
Net alsof je na 2 x gooien weet dat de pijlen niet bij je passen.
Wil je een beetje overweg kunnen met deze pijlen dan ben je wel een paar weken/maanden verder.

Nou dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik weet echt wel na een half uur gooien of een pijl mij wel of niet bevalt. Heb genoeg pijlen verkocht of geruild na een paar keer gooien omdat het niet mijn pijlen zijn.
Dan heb je er weinig verstand van want zo werkt het dus echt niet.
Ik ga het je ook niet uitleggen want je schijnt het toch allemaal zo goed te weten.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Chr1st2aan »

Lookout schreefCOLON
Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLON2 x mee gegooid en dan al verkopen uhhhmmm ja natuurlijk.
Net alsof je na 2 x gooien weet dat de pijlen niet bij je passen.
Wil je een beetje overweg kunnen met deze pijlen dan ben je wel een paar weken/maanden verder.

Nou dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik weet echt wel na een half uur gooien of een pijl mij wel of niet bevalt. Heb genoeg pijlen verkocht of geruild na een paar keer gooien omdat het niet mijn pijlen zijn.
Dan heb je er weinig verstand van want zo werkt het dus echt niet.
Ik ga het je ook niet uitleggen want je schijnt het toch allemaal zo goed te weten.

Nee jouw mening is leidend zeg :lol: . Misplaatste post.

Je moet altijd wennen aan pijlen, maar je kunt best vrij snel weten of iets je pijl is of niet. Het is hetzelfde als met wandelschoenen (daar heb ik overigens nog meer verstand van...) als het niet gelijk lekker zit, kán het nog wel lekker gaan zitten, maar eigenlijk moet het gelijk goed voelen.
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Lookout »

Dus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Chr1st2aan »

Lookout schreefCOLONDus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
Dat zeg ik helemaal niet, ik geef aan dat je wel vrij snel weet of een pijl je wel of niet bevalt. Je weet wel, grip,gewicht enz. niets over score oid.

Maargoed, jouw mening , mijn mening, maar heb wel het fatsoen om dit te respecteren ipv zo uit de hoogte te doen.

Zand erover? Mooi :)
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door nig4nag »

Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLONDus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
Dat zeg ik helemaal niet, ik geef aan dat je wel vrij snel weet of een pijl je wel of niet bevalt. Je weet wel, grip,gewicht enz. niets over score oid.

Maargoed, jouw mening , mijn mening, maar heb wel het fatsoen om dit te respecteren ipv zo uit de hoogte te doen.

Zand erover? Mooi :)
mooi gesproken :mrgreen:
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Lookout »

Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLONDus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
Dat zeg ik helemaal niet, ik geef aan dat je wel vrij snel weet of een pijl je wel of niet bevalt. Je weet wel, grip,gewicht enz. niets over score oid.

Maargoed, jouw mening , mijn mening, maar heb wel het fatsoen om dit te respecteren ipv zo uit de hoogte te doen.

Zand erover? Mooi :)
Toen ik met de phase 5 begon te gooien voelde de grip niet lekker aan,het gewicht voelde veelste zwaar,de side loader was totaal nieuw voor mij,verandering van een dunne barrel naar een dikke barrel viel me zwaar.

De eerste 2 weken voelde de barrel vreemd aan,niets leek te lukken wat ik ook probeerde,veel frustraties.
Dit zou dan hoogstwaarschijnlijk het moment voor jou zijn geweest om ze te verkopen.
Maar ik ben doorgegaan met deze barrel en na een maand kwamen ineens de resultaten,partijen die ik simpel ging winnen met gemiddeldes van en rond de 70/80 terwijl ik met dunne barrels net de 60 aantikte.
Dus oordeel niet te snel...want van twee keer gebruik maken van een barrel en vervolgens verkopen is complete waanzin.
180's '16 79x
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Kos »

Fred Raket schreefCOLON
rproele schreefCOLONHij had ze eerst voor 90euro staan, wil je het hier plaatsen is hij tenminste nog wat gezakt.
Nog steeds duurder dan een nieuwe set bij sommige shops, maar ja.
Deze set is verder wel uniek:
Uit de tijd dat de PDC nog niet zo groot was en de BDO maatgevend was.
Taylor nog bij Unicorn zat en met de denk ik Phase2 gooide, dus rechte barrel.
Maar met een vooruitziende blik dus al destijds ergens een Target set op de kop getikt, met pixelgrip en al.

Hoe weten we dit?

Deze set was destijds blijkbaar omgerekend: 49.99euro.....

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Lol, zelf prijsje in guldens geplakt
Haha idd. 109 gulden voor betaald en willen verkopen voor 70 euro xd
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

eikie schreefCOLONIk hou nog even een slag om de arm, maaaar ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik als ervaren ruiler bij de beer ben gedaan...
Tot dinsdag blijf ik schietgebedjes houden, maar dan zal het duveltje in me los gaan en zal ik zo mijn maatregelen gaan nemen zoals Youp dit ooit verwoorde in zijn "Ikea Stapelbedden" sketch ;)

Ik ben sinds vandaag als een engeltje zo blij :roll: omdat de pijltjes met 5 dagen vertraging gearriveerd zijn :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Chr1st2aan »

Lookout schreefCOLON
Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLONDus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
Dat zeg ik helemaal niet, ik geef aan dat je wel vrij snel weet of een pijl je wel of niet bevalt. Je weet wel, grip,gewicht enz. niets over score oid.

Maargoed, jouw mening , mijn mening, maar heb wel het fatsoen om dit te respecteren ipv zo uit de hoogte te doen.

Zand erover? Mooi :)
Toen ik met de phase 5 begon te gooien voelde de grip niet lekker aan,het gewicht voelde veelste zwaar,de side loader was totaal nieuw voor mij,verandering van een dunne barrel naar een dikke barrel viel me zwaar.

De eerste 2 weken voelde de barrel vreemd aan,niets leek te lukken wat ik ook probeerde,veel frustraties.
Dit zou dan hoogstwaarschijnlijk het moment voor jou zijn geweest om ze te verkopen.
Maar ik ben doorgegaan met deze barrel en na een maand kwamen ineens de resultaten,partijen die ik simpel ging winnen met gemiddeldes van en rond de 70/80 terwijl ik met dunne barrels net de 60 aantikte.
Dus oordeel niet te snel...want van twee keer gebruik maken van een barrel en vervolgens verkopen is complete waanzin.
Dat is alleen maar mooi als je het geduld er wel voor hebt. En zelfs je stijl er voor wilt aanpassen om er wel goed mee te kunnen gooien. Nu ligt het uiteraard ook wel een beetje aan het niveau. Hoe beter je bent hoe minder je last hebt van verschillende soorten pijlen. (Bijv. Een Wright)
Nu ben ik een waardeloze Darter (gemiddelde vN rond de 50/55, en dat is niet per pijl hehehe) . En ik vind het leuk om verschillende pijlen te proberen, dus als het me niet bevalt dan ga ik op zoek naar de volgende.

Maar als ze je nu bevallen dan is dat perfect toch, juist omdat je er mee bent doorgegaan
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
Stevie
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 15:46

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Stevie »

nig4nag schreefCOLON
Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLONDus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
Dat zeg ik helemaal niet, ik geef aan dat je wel vrij snel weet of een pijl je wel of niet bevalt. Je weet wel, grip,gewicht enz. niets over score oid.

Maargoed, jouw mening , mijn mening, maar heb wel het fatsoen om dit te respecteren ipv zo uit de hoogte te doen.

Zand erover? Mooi :)
mooi gesproken :mrgreen:
Begint een klassiekertje te worden alexander :lol:

Ik ben het overigens met christiaan eens, je voelt meteen of iets goed voelt of niet.
Tuurlijk kan het soms veranderen, maar dat zijn uitzonderingen.
nig4nag
Lid
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:49

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door nig4nag »

Stevie schreefCOLON
nig4nag schreefCOLON
Chr1st2aan schreefCOLON
Lookout schreefCOLONDus als ik twee keer een half uur met een type pijl gooi(die ik nieuw gekocht hebt) en ik gooi in die twee keer een gemiddelde van 30 dan ligt het dus aan de pijl en niet aan jezelf :lol:
Ik gooi me hele leven al met dunne barrels maar sinds een maand gooi ik met dikkere barrels en dan zou ik gelijk wonderen moeten verwachten volgens jou :lol:
Dat zeg ik helemaal niet, ik geef aan dat je wel vrij snel weet of een pijl je wel of niet bevalt. Je weet wel, grip,gewicht enz. niets over score oid.

Maargoed, jouw mening , mijn mening, maar heb wel het fatsoen om dit te respecteren ipv zo uit de hoogte te doen.

Zand erover? Mooi :)
mooi gesproken :mrgreen:
Begint een klassiekertje te worden alexander :lol:

Ik ben het overigens met christiaan eens, je voelt meteen of iets goed voelt of niet.
Tuurlijk kan het soms veranderen, maar dat zijn uitzonderingen.
ik verander al van pijlen als ik er naar kijk :lol:
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Ranph »

Iemand ervaring met Ricardo uit Dieren?
Gebruikers-avatar
Titanium
Lid
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2015, 04:32

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Titanium »

Ranph schreefCOLONIemand ervaring met Ricardo uit Dieren?
Gok deze ad:http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr

En nee maar zou dan zoveel mogelijk gegevens vragen van hem. En eventueel mijnpolitie.nl gebruiken of als jij zijn gegevens hebt deze te googlen en kijken of er iets bekend is van deze persoon.
I ain't afraid of life...Life is afraid of me!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door rproele »

Oke, maar dit volg ik dus echt niet.
Je zet eerst een ad op MP 5 sets met totaalprijs 150euro.
Als je dan dus geen reacties krijgt en ze dus niet verkoopt, pas je dus je prijs aan naar:

?????
http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door rproele »

Even terugkomend op het MC Darts verhaal.
Helaas was ik ten tijde van het voorval ook verwikkeld in een ruildeal met MC Darts.
Heeft een hele tijd geduurd, echter had dit grotendeels een oorzaak in het feit dat mijn gewenste darts niet voorradig waren.
Ging om de Unicorn Anderson Phase3 23gr die aangepast zouden worden naar 21gr.
Helaas waren deze darts na het overweldigende succes op het WK natuurlijk nergens vandaan te halen.

Hoewel er misschien in de communicatie wat geschillen waren, voornamelijk over de stand van zaken is dit al met al toch netjes opgelost.
Het kan gebeuren dat zendingen verschoven worden, alleen vond ik het dan netter dit door te krijgen ipv niks laten horen.
Uiteindelijk is het denk ik ook bij hun uiteindelijk wel doorgedrongen dat het misschien in toekomstige gevallen beter is dit door te geven.
Ook hebben ze als verontschuldiging een aanvulling gedaan van wat sets flights en shafts, iets wat niet zo maar vanzelfsprekend is dus een aardige +puntje.

Uiteindelijk ben ik dus zowel met de afhandeling als de darts op het eerste oog compleet tevreden.
Nu alleen nog kijken of de darts me daadwerkelijk ook zo bevallen als ik op voorhand heb gehoopt.
20150303_190233.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
BUTTON_POST_REPLY