Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door ratm »

Topic voor alle ervaringen (positief en negatief) met het (ver)kopen/ruilen op Marktplaats

LET WEL: DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM DE PIJLEN DIE JIJ OP MP AANBIEDT, HIER TE PLAATSEN!
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Jarnowtjuh »

Ben ik de enige die dit gek vind?
http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr
Taylor Darts 25 gram en voor zo'n lage prijs...
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

22-24-26g, prijs is naar slijtage Jarno
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Zoek je nog een nieuw dartbordje ?

http://link.marktplaats.nl/m876455460" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONZoek je nog een nieuw dartbordje ?

http://link.marktplaats.nl/m876455460" onclick="window.open(this.href);return false;
LOL :lol:
I'll rest my case
Let's Play Darts!
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Fred Raket schreef:
Zoek je nog een nieuw dartbordje ?
Man o man o man....die vent is rijp voor levenslange opname op de afdeling zwaar gestoorden :D
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Chr1st2aan »

Ik hoop dat hij het over de pijltjes heeft die erbij zitten :P
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Kos »

Haha nieuw in de doos... ligt toch echt bovenop de doos. Of zal hij bedoelen dat hij het opnieuw in de doos heeft gedaan.
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door PJ74 »

http://link.marktplaats.nl/m878457831" onclick="window.open(this.href);return false;

hahaha 40 euro nieuw... :lol:
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

PJ74 schreefCOLONhttp://link.marktplaats.nl/m878457831" onclick="window.open(this.href);return false;

hahaha 40 euro nieuw... :lol:

Ik schaam me kapot voor deze maffe provincie genoot.
Om te janken gewoon :cry:
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Hier gaat het ook weer ge wel dig!!! op Marktplaats.
6 keer een bod op mijn darts en geen één die serieus is.
We blijven positief, maar het emmertje gaat langzaam vollopen...
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door bullieboy »

PJ74 schreefCOLONhttp://link.marktplaats.nl/m878457831" onclick="window.open(this.href);return false;

hahaha 40 euro nieuw... :lol:
Flights maken de dart :mrgreen:
Man hoe durven ze, te treurig voor woorden zeg
Let's Play Darts!
Mefra
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:06

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Mefra »

Ehm, iemand nog zin in zware pijlen voor de grap...damn, moet er zelf niet aan denken, maar voor het geld hoef je het niet te laten.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
McCoy Stealth 23g
Winmau Ted Hankey 23g
Harrows V-wing 21g
B&W Steve West 21g
Winmau Hi-Impact 21g
Harrows Diva 22g (vriendin)
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door PennyLanee »

Mefra schreefCOLONEhm, iemand nog zin in zware pijlen voor de grap...damn, moet er zelf niet aan denken, maar voor het geld hoef je het niet te laten.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zijn wel roestvrijstalen pijlen. Kan je ook mee gooien in de regen! TOP
Mefra
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:06

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Mefra »

PennyLanee schreefCOLON
Mefra schreefCOLONEhm, iemand nog zin in zware pijlen voor de grap...damn, moet er zelf niet aan denken, maar voor het geld hoef je het niet te laten.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zijn wel roestvrijstalen pijlen. Kan je ook mee gooien in de regen! TOP
Dat doe je ook zo vaak :P Lekker in je regenjas tegen de schuur aan zeker :D
McCoy Stealth 23g
Winmau Ted Hankey 23g
Harrows V-wing 21g
B&W Steve West 21g
Winmau Hi-Impact 21g
Harrows Diva 22g (vriendin)
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door PennyLanee »

Mefra schreefCOLONDat doe je ook zo vaak :P Lekker in je regenjas tegen de schuur aan zeker :D
Ja alleen moet je dan bij deze rvs pijlen nog een bord hebben wat in de regen kan hangen. Word een mooie winter, lekker buiten darten hahah! :lol:
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door bullieboy »

Mefra schreefCOLONEhm, iemand nog zin in zware pijlen voor de grap...damn, moet er zelf niet aan denken, maar voor het geld hoef je het niet te laten.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
LOL 44,5 gram een duitse bommenwerper is er niets bij :lol:
Let's Play Darts!
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Wie kan me helpen?

Ik heb op marktplaats een setje tweedehands Target 9Five Taylors te koop staan. De darts zijn naar mijn mening in hele goede staat.
Er zitten gloednieuwe 2x Target Taylor flights, 2x gloednieuwe Unicorn DMX Taylor flights bij en 2x gloednieuwe Target pinchgrip shafts met 2x reserve spare tops. Dit alles in een gloednieuw opbergmapje.

Ik heb verschillende biedingen gehad van 35 tot 50 euro, maar niet ééntje was serieus. Sommigen zijn zo beleefd dat ze keurig een mailtje terug sturen met de mededeling dat ze er toch vanaf zien. (Denk ik bij mezelf: Waarom bied je er dan op??) en de rest is blijkbaar van de aardbodem verdwenen, want daar hoor je niets meer van.

Besloten om het bieden er maar vanaf te halen en in de advertentie geschreven: serieuze interesse? even mailen.

Ook daar veel reacties, voornamelijk met de vraag: Wat wil je er voor hebben? Als ik dan mijn vraagprijs doorgeef krijg je of geen antwoord meer of ze komen met een bod waar je acuut de slappe lach van krijgt. Ik heb er eentje maar als antwoord teruggestuurd dat hij maar lekker door moet dromen... Ze komen ook vaak met de volgende vraag: Wil je ook ruilen? Liever niet, maar wat heb je eventueel te ruil? Stephen Bunting darts met een kleine bijbetaling. Ze wegen 15,5 gram. 15,5 gram?? Dat zijn geen Target Buntings, dat zijn die van A180 (12 pond nieuw) mmmmmz Nee daar beginnen we niet aan...

Laatste poging: Deze komt serieus over! Dit gaat eindelijk lukken! Tot de volgende vraag: Waar zijn de originele titanium shafts?? Ze staan niet op de foto.... NEE!! als ze niet op de foto staan zitten ze er vaak niet bij...Wederom geen succes...
Heb de beste man nog wel een tip gegeven: Bij dartswarehouse.nl hebben ze deze darts wel met originele shafts...Zijn wat duurder (99,95) maar dan heb je ook wat!

Marktplaats leuker kunnen ze het niet maken.....en de Target 9Five? Die ga ik maar in een glazen doosje doen ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Vaste prijs zonder bieden en geen tel. nummer plaatsen. Het duurt even maar je zult ze wel verkopen.
MP is tote Hose de laatste maanden ;)
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door RonG »

Bij mij dito.
heb 3 verschillende sets te koop staan op marktplaats. Allemaal darts uit wat duurdere segment.. (tussen €65 en €80,- aanschafwaarde)
Staan prijzen bij wat ik er voor wil hebben en dan nog met belachelijk bod komen of met de vraag of je wilt ruilen.
Pfff af en toe denk ik ook laat maar lekker in de kast liggen.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Kos
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 10:41

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Kos »

Ja kan jullue begrijpen maar ook de mensen die erop bieden. Waarom zou je veel bieden terwijl er sommige ook met een lager bod akkoord gaan. Echter dat ze dan weer niet terug reageren is frusterend. Laat dan op zn minst weten dat het gevraagde bedrag boven je budget is.

Overigens wil ik 9five ook nog een keer halen. Maar op dit moment zit ik er wat krapjes bij. December is al duur genoeg.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Lookout »

Ik snap best dat sommige mensen de 9 five voor 60 euro willen verkopen als je de barrel maanden geleden voor 100 heb gekocht.
Maar als die barrel (tijdelijk)gebruikt is dan is de aankoopwaarde van de barrel toch wel gehalveerd.
En aangezien ze nu 80 euro kosten mag je blij wezen dat je er hooguit 40 voor terug krijgt.
180's '16 79x
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door PennyLanee »

http://link.marktplaats.nl/m868370196" onclick="window.open(this.href);return false;"

Velen van jullie zochten deze dart toch?
Laatst gewijzigd door 1 op PennyLanee, in totaal 13 keer gewijzigd.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Kos schreefCOLONJa kan jullue begrijpen maar ook de mensen die erop bieden. Waarom zou je veel bieden terwijl er sommige ook met een lager bod akkoord gaan. Echter dat ze dan weer niet terug reageren is frusterend. Laat dan op zn minst weten dat het gevraagde bedrag boven je budget is.

Overigens wil ik 9five ook nog een keer halen. Maar op dit moment zit ik er wat krapjes bij. December is al duur genoeg.

Beste kerel,

Voor de duidelijkheid: Alle personen op één na (belachelijk bod) heb ik benaderd. Nogmaals ik ben van mening als ik een bod doe dat ik dat bedrag ook werkelijk er voor wilt betalen voor dat artikel.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Lookout schreefCOLONIk snap best dat sommige mensen de 9 five voor 60 euro willen verkopen als je de barrel maanden geleden voor 100 heb gekocht.
Maar als die barrel (tijdelijk)gebruikt is dan is de aankoopwaarde van de barrel toch wel gehalveerd.
En aangezien ze nu 80 euro kosten mag je blij wezen dat je er hooguit 40 voor terug krijgt.
Ik heb voor mijn darts inclusief alles meerdere keren een bod van 40 euro gehad en allemaal krabbelen ze op het laatste moment terug. Nee! Verkopen voor 20 euro dat willen ze allemaal en dan nog het liefst verzendkosten aangetekend inclusief...en als het echt mogelijk is nog een strik om het pakje...
Ik schat mijn darts in naar waarde en ik ben van mening dat 40 euro inclusief alle extra's en inclusief verzendkosten een schappelijke prijs is.
BUTTON_POST_REPLY