Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Beste vrienden,

Ik ben benaderd op marktplaats door een zekere IT GURU.
Hij wilde een setje kopen, omdat hij dezelfde darts gebruikte. Helaas was hij één van zijn eigen darts kwijt geraakt en hij moest morgen een belangrijke wedstrijd spelen. Of ik de darts direct wilde versturen, hij zou me een print screen van de betaling opsturen.

Hem uitgelegd dat ik niet verstuur op vertoon van een printscreen en toen hoorde ik niets meer. Na een dag of 5 een mail gestuurd waarom ik geen reactie meer kreeg op mijn mail waarop ik te horen kreeg dat hij geen interesse meer had. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Doe ermee wat je wilt ;)
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Der Kaiser »

Je maakt wat mee op marktplaats. Voorlopig gaat het nog goed gelukkig maar je moet blijven opletten.

Laatst iemand die wel wilde ruilen en het zou opsturen. De communicatie vooraf was al wat vreemd dus ik wacht gewoon af totdat ik zijn pijlen ontvangen heb. Na een week nog steeds niks, mailtje verstuurd en geen reactie. Vanmiddag eindelijk een reactie terug dat hij toch liever niet wilde ruilen! Dus kijk inderdaad uit, zitten rare gasten tussen.
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Mensen, nogmaals voor iedereen:

Gebruiker "Jan" 4 jaar lid.. koopt je darts op om te verkopen. Hij biedt de meest belachelijk lage prijs voor je darts.

Gebruiker JL zou ik ook voorzichtig mee zijn. Ik heb op een gegeven moment de deal afgeblazen nadat ik al 6 dagen zat te wachten op betaling.

Een gewaarschuwd persoon telt voor twee.. Doe ermee wat je wilt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Jbakker, Ik zou het op prijs stellen dat je een ruilpartner laat weten of de deal doorgaat of niet. wees duidelijk en eerlijk onder elkaar.
Het ging in deze niet via het forum dus plaats ik het hier omdat het om een gerespecteerd mede lid gaat.
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Parappo »

eikie schreefCOLONMensen, nogmaals voor iedereen:

Gebruiker "Jan" 4 jaar lid.. koopt je darts op om te verkopen. Hij biedt de meest belachelijk lage prijs voor je darts.

Gebruiker JL zou ik ook voorzichtig mee zijn. Ik heb op een gegeven moment de deal afgeblazen nadat ik al 6 dagen zat te wachten op betaling.

Een gewaarschuwd persoon telt voor twee.. Doe ermee wat je wilt.
JL zou bij mij langskomen om een aantal sets op te halen. Ik wist al via Fred dat het geen zuivere koffie was. Zou je gewoon een paar uur voor thuis blijven. Hij is niet geweest en ook geen contact meer erna.
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

JL is een ordinaire oplichter. Blijkt nu maar weer.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Nieuwste Lewis nu al te-koop:http://link.marktplaats.nl/m957598849
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Tim »

Fred Raket schreefCOLONNieuwste Lewis nu al te-koop:http://link.marktplaats.nl/m957598849
Ik verwachtte de Gen3 maar wauw... Het blijkt zelfs om de Gen4 te gaan! Is best een mooi pijltje geworden, toch..?!? :lol:
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Niet alleen bovenstaand, maar heb toch het gevoel dat er velen 24/7 onder invloed zijn. Kan wel een boek gaan schrijven onderhand. :lol:
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door rproele »

Fred Raket schreefCOLONNiet alleen bovenstaand, maar heb toch het gevoel dat er velen 24/7 onder invloed zijn. Kan wel een boek gaan schrijven onderhand. :lol:
Zo iets als deze: http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Denkt dus alles voor niks te kunnen ontvangen, aangezien met verpakken en versturen je al een paar euro kwijt bent, die hij dus niet denkt te hoeven betalen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

eikie schreefCOLONBeste vrienden,

Ik ben benaderd op marktplaats door een zekere IT GURU.
Hij wilde een setje kopen, omdat hij dezelfde darts gebruikte. Helaas was hij één van zijn eigen darts kwijt geraakt en hij moest morgen een belangrijke wedstrijd spelen. Of ik de darts direct wilde versturen, hij zou me een print screen van de betaling opsturen.

Hem uitgelegd dat ik niet verstuur op vertoon van een printscreen en toen hoorde ik niets meer. Na een dag of 5 een mail gestuurd waarom ik geen reactie meer kreeg op mijn mail waarop ik te horen kreeg dat hij geen interesse meer had. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Doe ermee wat je wilt ;)
Ook bekend als Ramon, waar op darts.nu ook over geklaagd werd
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

rproele schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONNiet alleen bovenstaand, maar heb toch het gevoel dat er velen 24/7 onder invloed zijn. Kan wel een boek gaan schrijven onderhand. :lol:
Zo iets als deze: http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Denkt dus alles voor niks te kunnen ontvangen, aangezien met verpakken en versturen je al een paar euro kwijt bent, die hij dus niet denkt te hoeven betalen.
Volgens mij heeft deze pipo mij ooit benaderd voor een setje darts. Hij zei ik betaal maar zoveel voor jouw darts, want ik moet mijn benzinegeld ook betalen :D Tja, wat moet je daar dan mee he? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door PJ74 »

Ik ben van de week ook weer eens benaderd door de heer Ramon P.
Of ik de pijlen wilde versturen als ik een printscreen van de betaling had gezien.
Nadat ik terug gemaild had, dat ik de pijlen pas verstuur als het geld op mijn rekening staat, geen enkele reactie meer gehad.

Wees gewaarschuwd.
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
Gebruikers-avatar
Bitterbal
Lid
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2015, 22:02

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Bitterbal »

PJ74 schreefCOLONIk ben van de week ook weer eens benaderd door de heer Ramon P.
Of ik de pijlen wilde versturen als ik een printscreen van de betaling had gezien.
Nadat ik terug gemaild had, dat ik de pijlen pas verstuur als het geld op mijn rekening staat, geen enkele reactie meer gehad.

Wees gewaarschuwd.
Herkenbaar precies hetzelfde gehad met deze persoon. Hij had de pijlen namelijk de volgende dag nodig.
Mijn Setup:


Mijn Setup:
Bulls Germany: Luc Peters 22 gram
Bulls Germany: B-Grip-2 TTB Mint Shafts Short
Bulls Germany: DragonFlights
Winmau 41mm Re-Grooved point

Favoriete speler: Andy "the Viking" Fordham
Favoriete dubbel: 18
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Der Kaiser »

Iemand toevalig ervaring met ene Barry Joosten uit Ede?
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door eikie »

Sorry, geen ervaring mee
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Der Kaiser »

.
Laatst gewijzigd door 1 op Der Kaiser, in totaal 13 keer gewijzigd.
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

eikie schreefCOLONJL is een ordinaire oplichter. Blijkt nu maar weer.
Zijn huidige account is opgeheven door Marktplaats van wege frauduleuze handelingen. Van de week nog actief als Blauwe of Bauke en zocht Paul Nicholson pijlen. Hij heeft ook geboden op James Wade pijlen heb ik gehoord.

Lid kwam uit Oss btw.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door rproele »

Fred Raket schreefCOLON
eikie schreefCOLONJL is een ordinaire oplichter. Blijkt nu maar weer.
Zijn huidige account is opgeheven door Marktplaats van wege frauduleuze handelingen. Van de week nog actief als Blauwe of Bauke en zocht Paul Nicholson pijlen. Hij heeft ook geboden op James Wade pijlen heb ik gehoord.

Lid kwam uit Oss btw.
Zal gaan om Geert Baum, zoals hij op marktplaat actief was.
Dit is overigens bij nader onderzoek iemand geweest waar onze Rat als ik me niet vergis ook nog een verleden mee heeft gehad.
Ik was in de onderhandeling voor zijn set Painter 20gr, maar heb nooit zijn adres ontvangen voor een ruil-deal.
Google doet wonderen en kom je op het zelfde adres uit waar volgens mij Rat al eens ook op uit kwam.
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door arjen438 »

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
zijn deze tafels echt gemaakt of is dit zelf fabricage?
is hier ook een artikel over o.i.d?

gr arjen
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door PJ74 »

http://link.marktplaats.nl/m967335977" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat zouden die "toebehoeren" kosten? :lol:
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door rproele »

Dan probeer je je darts te verkopen, maar zelfs bij Neerlands bekendste darter heb je nog geen idee welke dart je hebt????
Hij gooit niet met deze, is de P1 en geen 3, en Barney gooit met de P5, en dan is de P1 ook alleen in oneven gewichten....
Onwetendheid of desinteresse??

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

Je kunt ook Bull's Shark als Barneveld phase2 aanbieden:http://link.marktplaats.nl/m973074849
9 van de 10 x zegt men zo heb ik ze ook gekocht
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Fred Raket »

PJ74 schreefCOLONhttp://link.marktplaats.nl/m967335977" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat zouden die "toebehoeren" kosten? :lol:
:lol:
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Verkoop/ruil dartpijlen op Marktplaats

Bericht door Der Kaiser »

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fi ... n=ASQ_MAIL" onclick="window.open(this.href);return false;

Dacht ga even testen. Hij vraagt voor dit setje 25 euro, is als nieuw. Voor een setje van MvG vraagt hij 60 euro, allemaal origineel.

Geen geld toch :D
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
BUTTON_POST_REPLY