Commentaar Ned. darters/commentatoren

Overige topics die met darts te maken hebben
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Ranph »

''RTL7 zal live verslag doen van alle wedstrijddagen vanaf donderdag 18 december. De presentatie is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. Het commentaar wordt geleverd door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Niels de Ruiter en Ad van Gameren.''
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Frozzell »

themachine schreefCOLON
Ranph schreefCOLONIk zie net dat Ad van Gameren commetaar gaat geven. Voor de mensen die hem niet kennen. De stem van Sky Radio :)
Ad van Gameren? Are you serious?
Is dit een grap?
Die man heeft toch niets met darts en heeft er geen verstand van.
Dan heb ik nog 1000x keer liever Albert
Wie zegt dat hij er geen verstand van heeft. Misschien verrast hij ons wel.
themachine
Lid
BerichtenCOLON 282
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:01

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door themachine »

Frozzell schreefCOLON
themachine schreefCOLON
Ranph schreefCOLONIk zie net dat Ad van Gameren commetaar gaat geven. Voor de mensen die hem niet kennen. De stem van Sky Radio :)
Ad van Gameren? Are you serious?
Is dit een grap?
Die man heeft toch niets met darts en heeft er geen verstand van.
Dan heb ik nog 1000x keer liever Albert
Wie zegt dat hij er geen verstand van heeft. Misschien verrast hij ons wel.
Zou misschien wel kunnen ja.
Een Wilco van Schaikje :D
Zeer groot fan van James Wade, Raymond van Barneveld en Gary Anderson! Winnaar PC-Finals 2014; ALLERlaatste voorspelkampioen op Darts.NU!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Fred Raket »

Ranph schreefCOLONIk zie net dat Ad van Gameren commentaar gaat geven. Voor de mensen die hem niet kennen. De stem van Sky Radio :)
Ik ben benieuwd, ben geen fan van Sky radio btw :D
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLON
Ranph schreefCOLONIk zie net dat Ad van Gameren commentaar gaat geven. Voor de mensen die hem niet kennen. De stem van Sky Radio :)
Ik ben benieuwd, ben geen fan van Sky radio btw :D
Ik ook niet maar weet wel dat het in ieder geval een prettige stem is.
Dat is ook enige wat ik weet gfi of hij verstand heeft van darten
Let's Play Darts!
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Speedy180 »

Geen idee of ik dit in het goede topic zet, zo nodig kan dit verplaatst worden, maar dit leek me de meest logische...

Wat voor een pannekoek zit d'r naast Niels (ook een pannekoek trouwens, in elk geval op commentaar-gebied) in die commentaarcel van RTL??
Ik erger me al de hele middag aan dat vreselijke commentaar van beide heren... Ik herken de stem niet, vandaar dat ik het vraag...

En tot overmaat van ramp werden we vanmiddag ook nog eens opgezadeld met een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende pot tussen Pipe en Ryder... Qua niveau was het om te janken, maar het tempo was al helemaal dramatisch!! Kon nog maar net wakker blijven en ben in elk geval helemaal gesloopt nu... Ik wilde wel iets anders gaan doen tijdens die partij, maar toch trok RTL 7 steeds mijn interesse (geen idee waarom, het darts is nu nog werkelijk om te janken!) waardoor ik het, al is het met veel moeite, de hele middag heb volgehouden...

Vanavond Jacques en Frank maar weer richting de commentaarhut van RTL, als ik het voor het zeggen zou hebben...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door cancellara27 »

Naast Niels zit Ad van Gameren. Stem van Sky radio, verder zou ik niet weten wat hij met darts heeft
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Frozzell »

Speedy180 schreefCOLONGeen idee of ik dit in het goede topic zet, zo nodig kan dit verplaatst worden, maar dit leek me de meest logische...

Wat voor een pannekoek zit d'r naast Niels (ook een pannekoek trouwens, in elk geval op commentaar-gebied) in die commentaarcel van RTL??
Ik erger me al de hele middag aan dat vreselijke commentaar van beide heren... Ik herken de stem niet, vandaar dat ik het vraag...

En tot overmaat van ramp werden we vanmiddag ook nog eens opgezadeld met een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende pot tussen Pipe en Ryder... Qua niveau was het om te janken, maar het tempo was al helemaal dramatisch!! Kon nog maar net wakker blijven en ben in elk geval helemaal gesloopt nu... Ik wilde wel iets anders gaan doen tijdens die partij, maar toch trok RTL 7 steeds mijn interesse (geen idee waarom, het darts is nu nog werkelijk om te janken!) waardoor ik het, al is het met veel moeite, de hele middag heb volgehouden...

Vanavond Jacques en Frank maar weer richting de commentaarhut van RTL, als ik het voor het zeggen zou hebben...
Ik vind dat nederlandse commentaar in het algemeen helemaal niks. Ik volg het darts al vanaf het allereerste wk .Ik ben engels commentaar gewend, met al zijn beleving. Zo hoort darts volgens mij te zijn. Voor het nederlandse darts is het goed dat het op de vaderlandse tv wordt uitgezonden, maar het kan allemaal veel beter
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Speedy180 »

Nouja, ik vind zelf Frank en Jacques 2 goede commentatoren...
Ik hoorde ze net zeggen dat bovengenoemde heren vanavond in dat commentaarhok zitten, Hier heerst dus een lichtelijke 'hoera-stemming'...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Rat »

Ik heb echt zelden problemen met het nl commentaar.

Moet wel eerlijk zeggen, heb in het verleden een ernstig sbs trauma opgelopen, dus ben al snel blij, lol.
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Vortex »

Rat schreefCOLON Moet wel eerlijk zeggen, heb in het verleden een ernstig sbs trauma opgelopen, dus ben al snel blij, lol.
:mrgreen:
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Eric B
Lid
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:21

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Eric B »

Hij zal best een aardig persoon zijn. Ik kijk alleen naar de darter MvG. Ik zie liever het gedrag van RvB.

Maar met verering bedoel ik met name het commentaar van Nieuwlaat en co. Zou iets objectiever mogen zijn.

Maar goed het blijft wel sportsentertainment!

Off topic, je reactie op Flight's andere merken, mee eens. :D
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Rat »

Ja ok, chauvinistisch commentaar moet je van houden. Maar je moet niet vergeten dat sjaak jarenlang saaie engelse potten heeft zitten verslaan. Soms niet aan te zien, tot diep in de nacht haha.

En geen nlers, dat kost rtl ook kijkers.

Dat snap ik best, als we het nu wel goed doen, dat ze daar extra de nadruk op leggen. Jack kent die mannen ook wel goed he, denk dat het dan moeilijk is om dat helemaal uit te sluiten in je commentaar.

Bij john part had en heeft ie dat ook nog steeds. Heb er zelf niet zoveel problemen mee. Smaak dingetje denk ik.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Fred Raket »

Sinds wanneer heeft Jelle dunnere pijlen voor betere scoringskansen ?
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Lookout »

Speedy180 schreefCOLONNouja, ik vind zelf Frank en Jacques 2 goede commentatoren...
Ik hoorde ze net zeggen dat bovengenoemde heren vanavond in dat commentaarhok zitten, Hier heerst dus een lichtelijke 'hoera-stemming'...
Ze kunnen allebei geen moment hun mond houden, praten over dingen die niets te maken hebben met de wedstrijd of de spelers, en die achterlijke quizvragen daar lacht zelfs mijn hond om :lol:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Arkasius »

Zaterdag zat die kneus van Rally report er commentaar te geven zo aan de stem te horen.
Heb me blauw geërgerd aan die gast.
Vind hem al niks bij Rally report en bij het darts wordt het er niet beter op.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Swedish Chef »

Fred Raket schreefCOLONSinds wanneer heeft Jelle dunnere pijlen voor betere scoringskansen ?
Sinds Mark Webster kans maakt om in de huidige vorm van Taylor, van Taylor te winnen....lol ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Commentaar Ned. darters/commentatoren

Bericht door Fred Raket »

Lookout schreefCOLON
Speedy180 schreefCOLONNouja, ik vind zelf Frank en Jacques 2 goede commentatoren...
Ik hoorde ze net zeggen dat bovengenoemde heren vanavond in dat commentaarhok zitten, Hier heerst dus een lichtelijke 'hoera-stemming'...
Ze kunnen allebei geen moment hun mond houden, praten over dingen die niets te maken hebben met de wedstrijd of de spelers, en die achterlijke quizvragen daar lacht zelfs mijn hond om :lol:
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY