Toernooien, Hoe-Wat-Waar ?

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Ik ben een beginner, wat te doen ?

Bericht door Swedish Chef »

Pietjepuk180 schreefCOLONIk ga jullie advies opvolgen en binnenkort een toernooi opzoeken!

13 februari staat er een leuk toernooi op de planning bij mij in de buurt, ik ga er eens een poging wagen!
Is dat toevallig de 'Open Deltarent'?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Pietjepuk180
Lid
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2016, 11:26

Re: Ik ben een beginner, wat te doen ?

Bericht door Pietjepuk180 »

Swedish Chef schreefCOLON
Pietjepuk180 schreefCOLONIk ga jullie advies opvolgen en binnenkort een toernooi opzoeken!

13 februari staat er een leuk toernooi op de planning bij mij in de buurt, ik ga er eens een poging wagen!
Is dat toevallig de 'Open Deltarent'?
Neen volgensmij heet het Sportpub Ranking. Doen elk kalenderjaar 10toernooitjes volgensmij en als je er minimaal 5 van meespeelt kwalificeer je jezelf voor de finaledag als ik het goed begreep van de site. Ik woon in Zeeland dus aanbod is vrij beperkt
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Ik ben een beginner, wat te doen ?

Bericht door Swedish Chef »

Pietjepuk180 schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
Pietjepuk180 schreefCOLONIk ga jullie advies opvolgen en binnenkort een toernooi opzoeken!

13 februari staat er een leuk toernooi op de planning bij mij in de buurt, ik ga er eens een poging wagen!
Is dat toevallig de 'Open Deltarent'?
Neen volgensmij heet het Sportpub Ranking. Doen elk kalenderjaar 10toernooitjes volgensmij en als je er minimaal 5 van meespeelt kwalificeer je jezelf voor de finaledag als ik het goed begreep van de site. Ik woon in Zeeland dus aanbod is vrij beperkt
Ligt eraan waar in Zeeland je woont, Open Deltarent en Achthuizen ranking zijn op Goeree-Overflakkee en in Roosendaal wordt ook veel gedart dacht ik ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Dimitri
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2016, 19:08

Re: Dutch Darts Masters 2015

Bericht door Dimitri »

Weet iemand nog hoe laat de laatste wedstrijd was afgelopen (op vrijdag/zaterdag)? Het duurt normaal tot 23:00, maar kan het ook ver uitlopen?
Ik ga met een vriend 13 februari naar dit toernooi. En ik zou graag willen weten of we de laatste trein van 23:47 van station Venray naar Nijmegen dan nog halen.

Anders moeten we een hotel in de buurt gaan boeken.

Misschien niet de beste plek om dit te vragen, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik het anders moet vragen.
BUTTON_POST_REPLY