Hoe Online aankopen te doen !

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Materiaal en techniek Chat

Bericht door dunaart »

Dartman schreefCOLON
dunaart schreefCOLON24 grams Fred Raket. Ik heb ze zojuist besteld en betaald met paypal. Hoop dat de verwerking vlotjes gaat en ze snel kan showen.
Had jij al wat gehoord Dunaart? Ik heb ze 14 dagen geleden darts bij red dragon besteld en betaald, maar nog niets ontvangen. Heb vandaag via de mail contact met ze gehad en ze vertelden mij dat het verzenden in enkele gevallen wel eens 20 werkdagen kon duren, da's dus een maand...
Als ik over 2 weken nog niets ontvangen heb, zouden we weer even contact hebben.
Heb er spijt van dat ik met paypal betaald heb. Ze moeten nog steeds het bedrag van me rekening af schrijven. Na contact hebben te gehad hebben ze me verteld dat dit 6 tot 10 dagen kan duren. Dan wordt het pas doorgesluisd naar RD. Als de levertijd idd zo lang duurt dan ga ik de order annuleren. Volgens RD waren ze op voorraad. Ik was in de veronderstelling dat ze alleen vanaf de RD dragon site besteld kon worden maar ik heb ze in de vitrine gezien bij Sonny's in Rdam. Ik wacht nog even deze week af en ga ik contact opnemen.
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
Dart
Lid
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2016, 12:38

Re: Hoe Online aankopen te doen !

Bericht door Dart »

Koop over de hele aardbol online. Via ebay uit China, Hongkong ed, duurt het gemiddeld tussen de 15-20 werkdagen. Veel gereedschap bestel ik in Duitsland en gemiddeld binnen vijf werkdagen. Bestellingen uit de UK normaliter ook binnen anderhalve week op de mat.

Creditcard is gekoppeld aan paypal en dat geeft mijn inziens geen vertraging.
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Hoe Online aankopen te doen !

Bericht door Diesel »

Vandaag ook een bestelling gedaan in de UK, betaling via creditcard. Ben benieuwd wanneer de bestelling binnen is.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Robskuh
Lid
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2015, 22:08

Re: Online dartwinkels

Bericht door Robskuh »

Is het alleen mogelijk om met een creditcard te betalen in de Engelse webshops ?
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Online dartwinkels

Bericht door Tim »

Robskuh schreefCOLONIs het alleen mogelijk om met een creditcard te betalen in de Engelse webshops ?
Ik gebruik altijd Paypal. Erg makkelijk en veilig online betalingen doen.
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
100enjammer
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2016, 13:52

Re: Hoe Online aankopen te doen !

Bericht door 100enjammer »

Met PayPal betaald, account aangemaakt en via Ideal geld opgezet.
Levering op maandagavond besteld bij DC, op dinsdag week erna in de bus. :D
BUTTON_POST_REPLY