De Darts-Talk HF bingo

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Bart »

Schiavoni schreefCOLON
T14-T20-D11 (Deze was lucky, aanen de eerste pijl op de T11 was bedoeld)
Afbeelding
Ook een strakke finish, voor deze ronde kan hij helaas niet mee... ;)
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Bart schreefCOLONOok een strakke finish, voor deze ronde kan hij helaas niet mee... ;)
Heb ik nu verkeerd geteld? Haha. Ik tel het na en kom uit op....124 :P
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Bart »

Schiavoni schreefCOLON
Bart schreefCOLONOok een strakke finish, voor deze ronde kan hij helaas niet mee... ;)
Heb ik nu verkeerd geteld? Haha. Ik tel het na en kom uit op....124 :P
Jij gooit ze ook zo snel achter elkaar, lol
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

De nominaties
1. Bart T17-T17-D16
2. Bart T11-T17-Bull
3. Fred T18-T20-D10
4. Fred T19-T15-D16

De winnaar is geworden: Bart, met zijn T17-T17-D16. Netjes gedaan Bart!
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Bart »

Bedankt Schiavoni! Ik maak gebruik van de nieuwe regel. Ik vind deze hieronder van jou creatiever.
Schiavoni schreefCOLON T20-D19-D18
Afbeelding
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Oke Bart, thnx!

De volgende finish is: 106

De deadline voor deze finish is maandag 23:59. Veel succes!
Laatst gewijzigd door 1 op Schiavoni, in totaal 11 keer gewijzigd.
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Bart »

Net even een kwartiertje staan gooien, na 5 minuten kwam ik in zon flow dat ik eigenlijk niet meer kon missen. Gewoon zeker weten dat je gaat raken wat je wilt raken. Zo lekker is dat. Ga nu een serie kijken dus ben gestopt, wel echt super veel zin om morgen weer verder te gooien.

Mijn eerste inzending: T11 - T11 - Tops

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dartman
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2015, 09:57

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Dartman »

Hier een "standaard" 106 -> T18 - 12 - D20
2016-03-11 20.48.18.jpg
ps. hoe krijgen jullie die foto "groter"in het bericht?.... :?
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
jaar 2016: 180 - 16 HF - 158
favoriete bezigheid: karper vissen :shock:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Fred Raket »

Dartman schreefCOLONHier een "standaard" 106 -> T18 - 12 - D20
2016-03-11 20.48.18.jpg
ps. hoe krijgen jullie die foto "groter"in het bericht?.... :?
uploaden en plaatsen via http://postimage.org/
kies voor link direct en plaatst die tussen [img]...[/img] ;)
Gebruikers-avatar
Dartman
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2015, 09:57

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Dartman »

een kleine test....
Afbeelding
jaar 2016: 180 - 16 HF - 158
favoriete bezigheid: karper vissen :shock:
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Mooie finish Bart! 2x T11 en Tops is een mooie om mee te beginnen! @Dartman. Begin je altijd op 106 op de 18? Ik begin vrijwel altijd op T20.

T18-D1-Bull
Afbeelding

Overige
1. S18-T16-D20
2. S17-T19-D16
3. S18-D19-Bull
4. T3-T19-D20
5. T17-S17-D19
6. S18-T20-D14
7. S20-T18-D16
8. S2-T18-Bull
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Fred Raket »

T20-S14-D16 ga ik voor "normaal"
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Tim »

Schiavoni schreefCOLONMooie finish Bart! 2x T11 en Tops is een mooie om mee te beginnen! @Dartman. Begin je altijd op 106 op de 18? Ik begin vrijwel altijd op T20.

T18-D1-Bull
Afbeelding

Overige
1. S18-T16-D20
2. S17-T19-D16
3. S18-D19-Bull
4. T3-T19-D20
5. T17-S17-D19
6. S18-T20-D14
7. S20-T18-D16
8. S2-T18-Bull
Die heb je vanavond allemaal 'eventjes' gegooid?! :shock: :roll:

Misschien een idee om per ronde per persoon maximaal twee inzendingen te doen. Dan krijgen meer leden de kans om zelf iets leuks te bedenken, dit uit te gooien en te posten... :idea:
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Tim schreefCOLON Die heb je vanavond allemaal 'eventjes' gegooid?! :shock: :roll:

Misschien een idee om per ronde per persoon maximaal twee inzendingen te doen. Dan krijgen meer leden de kans om zelf iets leuks te bedenken, dit uit te gooien en te posten... :idea:
Niet op de hele avond, ik had ongeveer 45 minuten gegooid. Maar het is in veel gevallen 'slechts' 1 trippel en 1 dubbel, dus dat valt wel mee (in ieder geval ik vind het niet al te moeilijk, haha).

Ja, dat is een goed idee. Maar ik heb die finishes niet voor niets in een url staan, ik vond ze niet zo hoogstaand, dus vandaar.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

D18-D19-D16
Afbeelding

D13-D20-D20
Afbeelding

D19-D19-D15
Afbeelding

D18-D18-D17
Afbeelding

D17-D17-D19
Afbeelding

T20-T2-D20
Afbeelding

T15-T7-D20
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dartman
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2015, 09:57

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Dartman »

Schiavoni schreefCOLON@Dartman. Begin je altijd op 106 op de 18? Ik begin vrijwel altijd op T20.
Het hangt er vanaf hoe mijn dubbels lopen. Als de D16 goed loopt ga ik via de 20, loopt die niet zo lekker dan ga ik vaak richting tops en dan zou ik op 106 via de 18 gaan.

Mag ik vragen wat je gemiddelde ongeveer is Schiavoni? Als ik zie hoe vaak jij 3 pijltjes (verspreid over het bord) raakt waar je ze wil hebben, zul je ook wel vaak de 180 raken in een half uurtje of niet ;)

@ de rest, Denk ook dat de regel van 2 uploads per bingo getal doorgevoerd moet worden. Je zet dan alleen je 2 beste finishes erop, en laten we eerlijk zijn, niet iedereen gooit 8 tot 10 van deze finishes in een uurtje :D

Zo kan iedereen mee blijven doen en is wel zo leuk.
jaar 2016: 180 - 16 HF - 158
favoriete bezigheid: karper vissen :shock:
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Dartman schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON@Dartman. Begin je altijd op 106 op de 18? Ik begin vrijwel altijd op T20.
Het hangt er vanaf hoe mijn dubbels lopen. Als de D16 goed loopt ga ik via de 20, loopt die niet zo lekker dan ga ik vaak richting tops en dan zou ik op 106 via de 18 gaan.

Mag ik vragen wat je gemiddelde ongeveer is Schiavoni? Als ik zie hoe vaak jij 3 pijltjes (verspreid over het bord) raakt waar je ze wil hebben, zul je ook wel vaak de 180 raken in een half uurtje of niet ;)

@ de rest, Denk ook dat de regel van 2 uploads per bingo getal doorgevoerd moet worden. Je zet dan alleen je 2 beste finishes erop, en laten we eerlijk zijn, niet iedereen gooit 8 tot 10 van deze finishes in een uurtje :D

Zo kan iedereen mee blijven doen en is wel zo leuk.
Aha oke. Maar met T20-S6 kom je nog steeds op Tops uit, maar je moet dan natuurlijk wel eerst de T20 raken. Met S18-T16 kom je ook op Tops uit, maar die T18-S12 natuurlijk ook.

Gemiddelde weet ik zo ongeveer niet, maar ik zat eerst vaak rond de 75-80. Heb ook wel eens een set van 100 gemiddeld gegooid (3 legs), maar toen zat ik op mijn piek tot nu toe. Als ik me teveel met gemiddeldes ga bezig houden, dan daalt mijn niveau, haha.
Aantal 180-ers houd ik ook niet meer zo bij. Ik weet wel dat ik toevallig niet zo heel lang geleden er ongeveer 10 in een half uurtje had. Ik ben alleen weer wat op zoek naar motivatie en deze bingo zorgt ervoor dat ik vaker aan het bord ga staan. Daarom zou het jammer zijn als je er maar met 2 mee mag doen.
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Tim »

@Schiavoni:

Eerst zeg je dat het een goed idee is om 2 inzendingen per persoon ronde te doen en vervolgens plaats je weer een hele reeks verschillende finishes.

Het is natuurlijk fijn dat de bingo motiverend voor jou werkt. Anderzijds werkt het misschien demotiverend voor andere leden als steeds één persoon zo'n 15 inzendingen binnen een dag plaatst.

Blijf anders gewoon de finishes oefenen, maar plaats dan je mooiste twee van de hele reeks. Zo krijgen meer leden de kans om hun bedachte combi te gooien voordat ie al geplaatst is.

Ik denk dat bovenstaande het bingo-spel ten goede komt. Het wordt laagdrempeliger om mee te doen. Niet iedereen gooit op hetzelfde niveau als jij... ;)
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door cookie »

Haha even wat motivatie gevonden.. als je dat gemiddelde haalt moet je je nek uit steken en op weg naar Lakeside gaan. Met of zonder tv..
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Tim schreefCOLON@Schiavoni:

Eerst zeg je dat het een goed idee is om 2 inzendingen per persoon ronde te doen en vervolgens plaats je weer een hele reeks verschillende finishes.

Het is natuurlijk fijn dat de bingo motiverend voor jou werkt. Anderzijds werkt het misschien demotiverend voor andere leden als steeds één persoon zo'n 15 inzendingen binnen een dag plaatst.

Blijf anders gewoon de finishes oefenen, maar plaats dan je mooiste twee van de hele reeks. Zo krijgen meer leden de kans om hun bedachte combi te gooien voordat ie al geplaatst is.

Ik denk dat bovenstaande het bingo-spel ten goede komt. Het wordt laagdrempeliger om mee te doen. Niet iedereen gooit op hetzelfde niveau als jij... ;)
Ja klopt, is ook wel een goed idee. Echter is er verder nog niks besloten. Is niet zo dat een persoon de regels beslist...

Ik had het idee om dat vanaf de volgende ronde te doen. Maarja, anderzijds wel jammer natuurlijk, maar ik snap de insteek wel.
cookie schreefCOLONHaha even wat motivatie gevonden.. als je dat gemiddelde haalt moet je je nek uit steken en op weg naar Lakeside gaan. Met of zonder tv..
Ja, het ging best lekker ;p Voor Lakeside gaan is onbegonnen werk als je geen sponsor hebt en de toernooien niet goed af kunt gaan (vervoer, financieel). Ver reizen voor een best of 5 vind ik best zonde van de tijd. Anderzijds is het wel een mogelijkheid. Internationale toernooien dichtbij, zoals Dutch Open, HAL en Belgie/Duitsland, ga ik wel eens heen.
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Tim »

Schiavoni schreefCOLON
Tim schreefCOLON@Schiavoni:

Eerst zeg je dat het een goed idee is om 2 inzendingen per persoon ronde te doen en vervolgens plaats je weer een hele reeks verschillende finishes.

Het is natuurlijk fijn dat de bingo motiverend voor jou werkt. Anderzijds werkt het misschien demotiverend voor andere leden als steeds één persoon zo'n 15 inzendingen binnen een dag plaatst.

Blijf anders gewoon de finishes oefenen, maar plaats dan je mooiste twee van de hele reeks. Zo krijgen meer leden de kans om hun bedachte combi te gooien voordat ie al geplaatst is.

Ik denk dat bovenstaande het bingo-spel ten goede komt. Het wordt laagdrempeliger om mee te doen. Niet iedereen gooit op hetzelfde niveau als jij... ;)
Ja klopt, is ook wel een goed idee. Echter is er verder nog niks besloten. Is niet zo dat een persoon de regels beslist...

Ik had het idee om dat vanaf de volgende ronde te doen. Maarja, anderzijds wel jammer natuurlijk, maar ik snap de insteek wel.
Daar heb je gelijk in. Ik heb het idee voorgelegd bij de spelleider.
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Henk »

Nogmaals, respect voor het gemak waarop jij je finishes gooit Schiavoni! Tevens gaaf dat deze bingo je motiveert om meer te gaan gooien. Het is zonde als je dat niet kan laten zien, maar ook jammer voor de "mindere goden" als jij in een half uurtje gooien alle mogelijke opties er al in smijt ;).

Vandaar dat ik de regels wat heb uitgebreid, hopelijk zoveel mogelijk naar een ieder zijn tevredenheid.
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door cookie »

Ja, het ging best lekker ;p Voor Lakeside gaan is onbegonnen werk als je geen sponsor hebt en de toernooien niet goed af kunt gaan (vervoer, financieel). Ver reizen voor een best of 5 vind ik best zonde van de tijd. Anderzijds is het wel een mogelijkheid. Internationale toernooien dichtbij, zoals Dutch Open, HAL en Belgie/Duitsland, ga ik wel eens heen.
Haha ik heb wel echt zitten genieten van al jouw finishen! Heerlijk :)

Het is ook niet op reis voor een bo5, maar voor een deelname aan een mooi toernooi. Maar net wat je doel is..

Veel plezier met alle trainingen!
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Schiavoni »

Deze ronde zit er weer op. Hierbij de nominaties:

1. Bart T11-T11-D20
2. Dartman T18-S12-D20

Het panel heeft zich over de finishes beraad en is tot de volgende winnaar gekomen:
Bart

Ik kan niks anders zeggen dat ik het een strakke finish vind! Ben sowieso wel fan van 2x dezelfde triple en dan een dubbel. Gefeliciteerd Bart!
(en ik zal me in de volgende ronde beperken tot maximaal 2 finishes...)

@ Henk. Bedankt voor het compliment. Is inderdaad jammer, maar dan zou ik ze wel vaker gaan posten in het uitgooi-topic. Dus dan zal ik me inhouden tijdens de volgende rondes :P
@ cookie. Thnx. Ze gingen inderdaad super deze ronde. Aha, ja op die manier kun je het ook bekijken. Dat is eigenlijk wel de insteek.
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: De Darts-Talk HF bingo

Bericht door Bart »

Tanks Schiavoni!! Next: 129

Game on!
BUTTON_POST_REPLY