Co Stompé

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Co Stompé

Bericht door Dartmat »

Oei oei, Cootje is een witteboordencrimineel. Dat wordt nog meer schnabbelen en nog meer sponsors op je kraag om dat recht te breien...
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Co Stompé

Bericht door Dartsjournalist »

Dartmat schreefCOLON 21 Aug 2017, 15:55 Oei oei, Cootje is een witteboordencrimineel. Dat wordt nog meer schnabbelen en nog meer sponsors op je kraag om dat recht te breien...
Dat worden wellicht optredens in programma's als Adam Zkt Eva, Expeditie Robinson en Sterren Springen (bestaat dat nog?) :D
Twitter: @PVDarts180
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Co Stompé

Bericht door Erwin27 »

Het gaat niet gebeuren, maar zou RTL geen afstand moeten nemen van de fraude van de familie Stompé en Co niet meer uitnodigen?
Bij de NOS is Boogerd bijvoorbeeld niet meer welkom.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Co Stompé

Bericht door Dartsjournalist »

Erwin27 schreefCOLON 21 Aug 2017, 17:32 Het gaat niet gebeuren, maar zou RTL geen afstand moeten nemen van de fraude van de familie Stompé en Co niet meer uitnodigen?
Bij de NOS is Boogerd bijvoorbeeld niet meer welkom.
Tuurlijk gaat dat niet gebeuren.
Laatst gewijzigd door 1 op Dartsjournalist, in totaal 21 keer gewijzigd.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Co Stompé

Bericht door De Beste »

Watskeburt?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Co Stompé

Bericht door Dartsjournalist »

De Beste schreefCOLON 21 Aug 2017, 18:09Watskeburt?
Aanklacht is belastingfraude.


Afbeelding

:lol:
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Co Stompé

Bericht door rproele »

Erwin27 schreefCOLON 21 Aug 2017, 17:32 Het gaat niet gebeuren, maar zou RTL geen afstand moeten nemen van de fraude van de familie Stompé en Co niet meer uitnodigen?
Bij de NOS is Boogerd bijvoorbeeld niet meer welkom.
En dan wel die Danny Nelissen aan tafel.
Een nog grotere leugenaar.🤣🤣🤣🤣
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Co Stompé

Bericht door rproele »

Is dit niet gewoon een doortrapte manier om van zijn vrouw af te komen?
Trouwringen al verkocht en geen geld meer te halen, dus ook geen alimentatie :lol: :lol: :lol:
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Co Stompé

Bericht door DanMan »

Ach...Het lijkt me ook niet gemakkelijk als je een bepaalde levensstandaard gewend bent om het dan met minder te moeten doen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Co Stompé

Bericht door Rat »

Co gaat Q-school doen in januari, :D .
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Co Stompé

Bericht door Ronn »

Meen je niet !
Laatst gewijzigd door 3 op Ronn, in totaal 11 keer gewijzigd.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Co Stompé

Bericht door Ronn »

Laatst gewijzigd door 1 op Ronn, in totaal 11 keer gewijzigd.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Co Stompé

Bericht door ratm »

Haha wat goed :D Ben benieuwd of hij het haalt want na een paar jaar "stil" zitten wordt je niet beter.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Co Stompé

Bericht door Dartmat »

Zal wel niets worden. Net als bij 9 van de 10 vergane glorie darters die het nog eens gaan proberen.
Zou wel leuk zijn als hij weet te verrassen, dat wel.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Co Stompé

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON 11 Dec 2017, 11:00 Zal wel niets worden. Net als bij 9 van de 10 vergane glorie darters die het nog eens gaan proberen.
Zou wel leuk zijn als hij weet te verrassen, dat wel.
Buiten dat om, kon na zijn overstap terug naar de BDO ook niet imponeren.
Je zou verwachten dat hij daar meteen wel me kon doen om titels, maar ook daar was het niks.

Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen, maar met 5Nederlanders in de top 20-25 doen we al aardig mee toch.
En misschien dat de jongere generatie wat beter weet door te komen nu de beginkriebels weg zijn.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Co Stompé

Bericht door DeDeen »

Hij heeft aangegeven niet per se voor een tourcard te gaan, maar hij wil European Tour qualifiers, Challenge Tours en UK Open qualifiers kunnen gooien.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Co Stompé

Bericht door Rat »

Mensen onderschatten onze Co zo verschrikkelijk he.......

Komaan !!!!
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Co Stompé

Bericht door Swedish Chef »

Rat schreefCOLON 12 Dec 2017, 17:31 Mensen onderschatten onze Co zo verschrikkelijk he.......

Komaan !!!!
Want? Volgens mij is realisme wat anders dan onderschatten.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Co Stompé

Bericht door Dartmat »

Swedish Chef schreefCOLON 13 Dec 2017, 11:34
Rat schreefCOLON 12 Dec 2017, 17:31 Mensen onderschatten onze Co zo verschrikkelijk he.......

Komaan !!!!
Want? Volgens mij is realisme wat anders dan onderschatten.
Inderdaad. Ik ben normaal gesproken net zo chauvinistisch als Rat maar Co is voor de grote prestaties echt wel afgeschreven. Prima dat hij het doet met de Challenge tour als reden, maar daar zien we niks van en wat is het achterliggende doel? Zo'n vetpot is die tour nou ook weer niet.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Co Stompé

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 13 Dec 2017, 14:52
Swedish Chef schreefCOLON 13 Dec 2017, 11:34
Rat schreefCOLON 12 Dec 2017, 17:31 Mensen onderschatten onze Co zo verschrikkelijk he.......

Komaan !!!!
Want? Volgens mij is realisme wat anders dan onderschatten.
Inderdaad. Ik ben normaal gesproken net zo chauvinistisch als Rat maar Co is voor de grote prestaties echt wel afgeschreven. Prima dat hij het doet met de Challenge tour als reden, maar daar zien we niks van en wat is het achterliggende doel? Zo'n vetpot is die tour nou ook weer niet.
Hij vindt het spelletje gewoon leuk. Wat voor gedachtes moet je er verder bij hebben?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Co Stompé

Bericht door Rat »

Swedish Chef schreefCOLON 13 Dec 2017, 11:34
Rat schreefCOLON 12 Dec 2017, 17:31 Mensen onderschatten onze Co zo verschrikkelijk he.......

Komaan !!!!
Want? Volgens mij is realisme wat anders dan onderschatten.
Dat zogenaamde realisme hier haha..... mag ik er even op wijzen dat in de jaren Barney niks won en hij afgeschreven werd, haalde daarna halve finales bij wk, winnaar grand slam, MVG ging het niet worden, Jelle kwam scorend te kort, jan dekker kan er niks van, benito is niet goed genoeg, etc etc... dat het ook altijd om realisme ging.

En daarbij vermeldend dat er gezegd werd dat ik dat alleen beweerde omdat dat Nederlanders waren dat die spelers het heel goed tot super goed gaan doen. Niks van waar natuurlijk, ging om het talent, wat er wel degelijk was. En wat er gelukkig voor hun en ons ook uit gekomen is.

En dat geldt ook nog steeds voor Co, daar ben ik van overtuigd. Die kan gewoon hele leuke resultaten weg zetten in die euro toernooien. Het is wel ff af wachten wat er nog van zijn spel over is. Maar ik geloof dat Co een paar leuke jaren tegemoet gaat.

En dat gun ik hem van harte!


Ps. Ik ben wel degelijk super chauvinistisch hoor. Maar buiten Mareno Michels heb ik verder bijna geen Nederlanders genoemd waarvan ik dacht dat wordt er eentje. Ja, Kist... toch wereldkampioen he... maar goed, we zullen zien, het zou wel lachen zijn he als Co ineens met iedereen de vloer aan veegt, :lol: .
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Co Stompé

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON 13 Dec 2017, 15:49
Dartmat schreefCOLON 13 Dec 2017, 14:52
Swedish Chef schreefCOLON 13 Dec 2017, 11:34
Rat schreefCOLON 12 Dec 2017, 17:31 Mensen onderschatten onze Co zo verschrikkelijk he.......

Komaan !!!!
Want? Volgens mij is realisme wat anders dan onderschatten.
Inderdaad. Ik ben normaal gesproken net zo chauvinistisch als Rat maar Co is voor de grote prestaties echt wel afgeschreven. Prima dat hij het doet met de Challenge tour als reden, maar daar zien we niks van en wat is het achterliggende doel? Zo'n vetpot is die tour nou ook weer niet.
Hij vindt het spelletje gewoon leuk. Wat voor gedachtes moet je er verder bij hebben?
De PDC is toch iets meer voor de spelers die er serieuze bedoelingen mee hebben, de BDO is perfect geschikt voor spelers die het spelletje leuk vinden. Dat zal toch niet zijn voornaamste reden zijn om weer terug te gaan naar de PDC? Want bij de BDO is het leuker, dat waren de woorden van Stompé zelf.

Maar het is ook geen kritiek ofzo he, hij moet lekker doen wat ie wil en ik hoop dat ie meteen een tourkaart pakt. Ik ben gewoon benieuwd naar de gedachtegan van zo'n besluit.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Co Stompé

Bericht door Fred Raket »

Laat Co gewoon. Hij zal echt niet uit zijn een top10 speler te worden. Dat lijken sommige te verwachten van iedereen die Q- School gaat spelen. Co heeft andere interessen bij zijn deelname
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Co Stompé

Bericht door Rat »

Co gaat in principe alleen de euro toenooien doen. En de uk open wil die halen geloof ik. En verder kijkt die wel. Gaat het goed, mag die in meer toernooien mee doen en wie weet pakt die er daar dan ook een paar van mee.

Meer zal het niet zijn. Tenzij het supergoed gaat natuurlijk.
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Co Stompé

Bericht door dreski »

Bron Nu.nl

Relletje
Stompé werd zelf vorige week nog stevig van repliek gediend door een zeer geïrriteerde Van der Voort. Stompé had in zijn rol als analyticus bij RTL7 gezegd dat de Purmerender zijn rugproblemen vaak als excuus gebruikt. Dat leidde tot een relletje waarbij Van der Voort hem "achterbaks" en "een lul" noemde.

"Ik heb hem niet meer gesproken, maar het is ook niet mijn probleem", zegt Stompé nu. "Van der Voort hoort bij de mensen die totaal niet interessant voor me zijn. We gaan elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen, maar dan zijn we professioneel genoeg."

De voormalig trambestuurder staat nog steeds achter de kritiek die hij had op Van der Voort. Hij neemt de uitspraken van zijn landgenoot bovendien met een korreltje zout.

"Ik blijf bij mijn mening. Bovendien had Van der Voort een aardig slokje op en was hij gefrustreerd toen hij zijn uitspraken deed, dus ik zit er totaal niet mee."

Als hij vincent niet interessant vindt moet hij gewoon zijn bek houden. Hij maakt zich volstrekt belachelijk met deze uitspraken. Op de TV was hij niet zo stoer. Daar had hij dit moeten zeggen. Wat een droeftoeter.
BUTTON_POST_REPLY