Raymond van Barneveld

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY

Komt Raymond van Barneveld terug in de top 5?

Peiling eindigt op 01 Jan 2015, 13:10

Nee, totaal afgeschreven
4
7%
Nee, de concurrentie is te goed
22
37%
Ja, zeker en vast
16
27%
Ja, maar dan moet er wel veel aan hem veranderen
16
27%
Geen mening
1
2%
 
Aantal stemmenCOLON 59

Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door rproele »

Frozzell schreefCOLONDie Barney. .....kan hij een vrij weekend hebben en dan gaat hij een demo toernooi gooien in Schotland.Het blijft een ondoorgrondelijke persoon.Ik kan het in ieder geval niet volgen.
Ach, Schotland os een beetje zijn 2e thuis :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Deel twee ;)


cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

rproele schreefCOLON
Frozzell schreefCOLONDie Barney. .....kan hij een vrij weekend hebben en dan gaat hij een demo toernooi gooien in Schotland.Het blijft een ondoorgrondelijke persoon.Ik kan het in ieder geval niet volgen.
Ach, Schotland os een beetje zijn 2e thuis :mrgreen:
Als we nu eens als een ondernemer denken..
Ik weet niet wanneer hij zijn deelname/prijzengeld krijgt van de PL, maar als hij een paar duizend euro kan/moet verdienen om deze maand beetje geld op zijn rekening te hebben.

Het is gelul dat hij nu elk vrij weekend op de bank moet zitten.

Hij moet nu zijn geld verdienen, want hij weet helemaal niet wat er over 10 jaar gebeurd. Hij moet nu zijn pensioen verdienen, dus ondanks de "zwaarte"van zijn werk/reizen moet hij er gewoon zijn. Soms is het niet een keuze..
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONDeel twee ;)


https://www.youtube.com/watch?v=tvr4CGiJJfc deze? :P

Wat is het toch fantastisch om zijn eerste Embassy winst te herbeleven. 5,5miljoen kijkers :shock:
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Frozzell »

cookie schreefCOLON
rproele schreefCOLON
Frozzell schreefCOLONDie Barney. .....kan hij een vrij weekend hebben en dan gaat hij een demo toernooi gooien in Schotland.Het blijft een ondoorgrondelijke persoon.Ik kan het in ieder geval niet volgen.
Ach, Schotland os een beetje zijn 2e thuis :mrgreen:
Als we nu eens als een ondernemer denken..
Ik weet niet wanneer hij zijn deelname/prijzengeld krijgt van de PL, maar als hij een paar duizend euro kan/moet verdienen om deze maand beetje geld op zijn rekening te hebben.

Het is gelul dat hij nu elk vrij weekend op de bank moet zitten.

Hij moet nu zijn geld verdienen, want hij weet helemaal niet wat er over 10 jaar gebeurd. Hij moet nu zijn pensioen verdienen, dus ondanks de "zwaarte"van zijn werk/reizen moet hij er gewoon zijn. Soms is het niet een keuze..
Kom op...... hij heeft 2 ton prijzengeld op de OOM. Die ranking geldt voor 2 jaar. Dat is een ton per jaar. En dan tel ik niet eens het prijzengeld van de PL en die lucratieve reisjes naar Dubai en dergelijke.
De tijd dat darters hun inkomen moesten verzekeren door het gooien van demo partijtjes is echt allang voorbij.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

En waar gaat hij dan van leven op zijn 57e?

Dit jaar en in 2020 heeft hij nog prima te eten. Daarna moet hij leven van de dingen die hij nu verdient.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLONEn waar gaat hij dan van leven op zijn 57e?

Dit jaar en in 2020 heeft hij nog prima te eten. Daarna moet hij leven van de dingen die hij nu verdient.
Daar hoef je je echt niet druk om te maken. Hij hoeft geen post meer te bezorgen ;)
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Calimero »

Frozzell schreefCOLON Kom op...... hij heeft 2 ton prijzengeld op de OOM. Die ranking geldt voor 2 jaar. Dat is een ton per jaar. En dan tel ik niet eens het prijzengeld van de PL en die lucratieve reisjes naar Dubai en dergelijke.
De tijd dat darters hun inkomen moesten verzekeren door het gooien van demo partijtjes is echt allang voorbij.
En vergeet zijn contract met Unicorn niet ;)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLON
cookie schreefCOLONEn waar gaat hij dan van leven op zijn 57e?

Dit jaar en in 2020 heeft hij nog prima te eten. Daarna moet hij leven van de dingen die hij nu verdient.
Daar hoef je je echt niet druk om te maken. Hij hoeft geen post meer te bezorgen ;)
Dat vind ik een flinke uitspraak.. Want?

Met een manager, trainer, reiskosten, hotels, eten en drinken kost naar mijn idee zo'n 100k per seizoen.

Haal er 42% belasting af en hij houdt 30-40k over per jaar. En hij weet dat hij minimaal 250k spaargeld moet hebben om na zijn 60e te eten tot AOW.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
cookie schreefCOLONEn waar gaat hij dan van leven op zijn 57e?

Dit jaar en in 2020 heeft hij nog prima te eten. Daarna moet hij leven van de dingen die hij nu verdient.
Daar hoef je je echt niet druk om te maken. Hij hoeft geen post meer te bezorgen ;)
Dat vind ik een flinke uitspraak.. Want?

Met een manager, trainer, reiskosten, hotels, eten en drinken kost naar mijn idee zo'n 100k per seizoen.

Haal er 42% belasting af en hij houdt 30-40k over per jaar. En hij weet dat hij minimaal 250k spaargeld moet hebben om na zijn 60e te eten tot AOW.

Waar haal je dit vandaan of waar baseer je dit op ?
Jij vraagt waar hij na zijn 57e van moet leven toch ?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Ik zal het even uitleggen voor mensen die het niet weten of begrijpen.

Raymond van Barneveld is een bedrijf. Dus hij moet zien voor dat hij (stopt) met darten dat het bedrijf goed draait en dat er genoeg werk is nadat hij stopt, aan demo's etc. net als John Lowe en Bristow zeg maar.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLONIk zal het even uitleggen voor mensen die het niet weten of begrijpen.

Raymond van Barneveld is een bedrijf. Dus hij moet zien voor dat hij (stopt) met darten dat het bedrijf goed draait en dat er genoeg werk is nadat hij stopt, aan demo's etc. net als John Lowe en Bristow zeg maar.
Hij gaat het zeker makkelijker hebben dan een Stompe.

In Engeland kan hij ook zeker wel tot zijn 80e worden uitgenodigd. Hij wil ook andere jongens begeleiden naar de top, dus daar zal vast ook wel wat mee te halen zijn.

Neemt niet weg dat hij het wel moet verdienen nu het kan, en niet zomaar voor de chill kan thuisblijven met een filmpje. Dat was het punt...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

cookie schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONIk zal het even uitleggen voor mensen die het niet weten of begrijpen.

Raymond van Barneveld is een bedrijf. Dus hij moet zien voor dat hij (stopt) met darten dat het bedrijf goed draait en dat er genoeg werk is nadat hij stopt, aan demo's etc. net als John Lowe en Bristow zeg maar.
Hij gaat het zeker makkelijker hebben dan een Stompe.

In Engeland kan hij ook zeker wel tot zijn 80e worden uitgenodigd. Hij wil ook andere jongens begeleiden naar de top, dus daar zal vast ook wel wat mee te halen zijn.

Neemt niet weg dat hij het wel moet verdienen nu het kan, en niet zomaar voor de chill kan thuisblijven met een filmpje. Dat was het punt...
Dat zeg ik ook in mijn post. waar het thuisblijven vandaan komt weet ik niet. kan die reactie niet terugvinden.

Maar jou reactie met je AOW en inkomen is gewoon vreemd. Hoop dat je nu globaal begrijpt hoe het zit, zal het niet moeilijker maken dan het is :)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Lookout »

Is het een geruststelling om te weten dat Raymond na zijn 60 ste nog zijn huur kan betalen?
180's '16 79x
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

Fred Raket schreefCOLON
Dat zeg ik ook in mijn post. waar het thuisblijven vandaan komt weet ik niet. kan die reactie niet terugvinden.

Maar jou reactie met je AOW en inkomen is gewoon vreemd. Hoop dat je nu globaal begrijpt hoe het zit, zal het niet moeilijker maken dan het is :)
Ben me zeker bewust dat het een bedrijf is, aangezien ik zelf ook ondernemer ben :)

De reactie over thuisblijven, was n.a.v. reacties op zijn deelname bij Shetland Darts Masters.
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Watikjebrom »

Positief interview met De Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/va ... n=whatsapp" onclick="window.open(this.href);return false;

Weet iemand welk telprogramma hij gebruikt? Ziet er wel strak uit!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Ranph »

Als je ziet dat een Low, Bristow en een George ook nu iedere week demo's kunnen gooien, en volgens mij ook wel een redelijk zakcentje hebben, Moet dat voor Raymond helemaal wel te doen zijn.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartsjournalist »

Ik geloof dat dat programma DartsForWindows heet. @Watikjebrom
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Rat »

Wie is die jongen die met Barney aan het speren is? Uit zijn team?

Zou ik ook wel eens een middagje willen doen, samen lekker door speren met Raymond. ;-)
masterdarter
Lid
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:03

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door masterdarter »

Rat schreefCOLONWie is die jongen die met Barney aan het speren is? Uit zijn team?

Zou ik ook wel eens een middagje willen doen, samen lekker door speren met Raymond. ;-)
Dat is Jeffrey de zwaan
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door DeDeen »

masterdarter schreefCOLON
Rat schreefCOLONWie is die jongen die met Barney aan het speren is? Uit zijn team?

Zou ik ook wel eens een middagje willen doen, samen lekker door speren met Raymond. ;-)
Dat is Jeffrey de zwaan
En Mike Zuydwijk komt ook voorbij.
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Watikjebrom »

Dartsjournalist schreefCOLONIk geloof dat dat programma DartsForWindows heet. @Watikjebrom
Thx!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Watikjebrom schreefCOLONPositief interview met De Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/va ... n=whatsapp

Weet iemand welk telprogramma hij gebruikt? Ziet er wel strak uit!
Zit goed in ze vel zo te zien, mooi.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Rat »

Thanks mates!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door cookie »

[*]
Rat schreefCOLONWie is die jongen die met Barney aan het speren is? Uit zijn team?

Zou ik ook wel eens een middagje willen doen, samen lekker door speren met Raymond. ;-)
Je kan op maandag in goudenregenbar in den haag kijkje nemen. Hij is er vaak bij..

Zijn team heet Jupiter Stars. Even schema volgen op http://www.dswn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY