Benito van de Pas

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

Ronn schreefCOLONIk hoorde van de week op tv zeggen dat hij na het wk met andere darts zou gaan proberen.
Zou het probleem van die erg schuin staande darts in het bord van Benito, die de vele bouncers en blokkerende triples veroorzaken, niet gewoon verholpen kunnen worden door kleinere flights te gebruiken ?
Hierdoor zouden in theorie zijn darts meer horizontaal komen te staan. ( ik weet dat het ook met je stijl te maken heeft)
Gevolg zou zijn dat hij minder op de draad gooit en minder vaak triples blokkeert.
zelfde pijlen wat verder naar voren vasthouden
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: ronn

Bericht door DeDeen »

Ronn schreefCOLONIk hoorde van de week op tv zeggen dat hij na het wk met andere darts zou gaan proberen.
Zou het probleem van die erg schuin staande darts in het bord van Benito, die de vele bouncers en blokkerende triples veroorzaken, niet gewoon verholpen kunnen worden door kleinere flights te gebruiken ?
Hierdoor zouden in theorie zijn darts meer horizontaal komen te staan. ( ik weet dat het ook met je stijl te maken heeft)
Gevolg zou zijn dat hij minder op de draad gooit en minder vaak triples blokkeert.
Geloof me, met kleinere flights flikkeren al zijn pijlen het bord uit. Dan zitten ze nog veel losser en dit is eigen ervaring.
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Benito van de Pas

Bericht door Bart »

Ik dacht in zijn laatste wedstrijd te zien dat zijn pijlen rechter in het bord stonden. Wel erg losjes. Iemand anders dat ook opgevallen of leek het maar zo?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Benito van de Pas

Bericht door The Runner »

Bart schreefCOLONIk dacht in zijn laatste wedstrijd te zien dat zijn pijlen rechter in het bord stonden. Wel erg losjes. Iemand anders dat ook opgevallen of leek het maar zo?
Alleen in het begin van de wedstrijd stineen de pijlen nog erg omhoog, later, toen hij beter stond te gooien, stonden ze wat rechter
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

Mooi WK. jammer dat ie Anderson in wereld vorm trof vandaag, Maar zijn spel was goed.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Benito van de Pas

Bericht door Ronn »

Fred Raket schreefCOLON 16 Dec 2017, 20:52 'Ik word er gek van' http://www.rtl7darts.nl/video/2642/ik_word_er_gek_van/
Een paar posts hieronder hadden we het verleden jaar tijdens de WK ook al over de bouncers en scheefstaande darts van Benito.
Het speelt dus al veel langer dan een paar maanden.
Ik mag aannemen dat Benito en XQ max dit probleem met zijn nieuwe darts(setup) weten op te lossen.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

Ik ben benieuwd waar Benito mee gaat gooien
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Benito van de Pas

Bericht door Swedish Chef »

Fred Raket schreefCOLON 18 Dec 2017, 12:26 Ik ben benieuwd waar Benito mee gaat gooien
Dartpijlen denk ik.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Benito van de Pas

Bericht door no score »

Swedish Chef schreefCOLON 18 Dec 2017, 14:35
Fred Raket schreefCOLON 18 Dec 2017, 12:26 Ik ben benieuwd waar Benito mee gaat gooien
Dartpijlen denk ik.
Ik denk ik maak 'm niet want te flauw, moest ik er toch om lachen :lol:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

Swedish Chef schreefCOLON 18 Dec 2017, 14:35
Fred Raket schreefCOLON 18 Dec 2017, 12:26 Ik ben benieuwd waar Benito mee gaat gooien
Dartpijlen denk ik.
Misschien wel werpsterren :lol:
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Benito van de Pas

Bericht door Swedish Chef »

no score schreefCOLON 18 Dec 2017, 14:37
Swedish Chef schreefCOLON 18 Dec 2017, 14:35
Fred Raket schreefCOLON 18 Dec 2017, 12:26 Ik ben benieuwd waar Benito mee gaat gooien
Dartpijlen denk ik.
Ik denk ik maak 'm niet want te flauw, moest ik er toch om lachen :lol:
;) ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Benito van de Pas

Bericht door DeDeen »

Het ligt niet aan zijn materiaal, maar aan de worp.
Met deze worp kan het met geen enkele pijl stabiel gooien.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

DeDeen schreefCOLON 18 Dec 2017, 16:16 Het ligt niet aan zijn materiaal, maar aan de worp.
Met deze worp kan het met geen enkele pijl stabiel gooien.
Dat zei ik eerder ook al, andere grip dan vallen ze anders in het bord.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Benito van de Pas

Bericht door Swedish Chef »

DeDeen schreefCOLON 18 Dec 2017, 16:16 Het ligt niet aan zijn materiaal, maar aan de worp.
Met deze worp kan het met geen enkele pijl stabiel gooien.
Jelle heeft zijn worp ook veranderd en heeft er (soms...) succes mee, hopelijk lukt het Benito ook.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Benito van de Pas

Bericht door Ronn »

Weet iemand welke darts Benito nu gebruikt ?
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

nieuw setje voor hem gemaakt is het verhaal
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Benito van de Pas

Bericht door Ronn »

iig staan deze darts wel netjes in het bord. Nu zijn niveau nog omhoog.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Benito van de Pas

Bericht door Dartmat »

Niet gekwalificeerd voor het WK en daarmee einde tourkaart voor Benito. In een paar jaar tijd van top 16 naar niets meer, zo zonde.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Benito van de Pas

Bericht door The Runner »

Dartmat schreefCOLONNiet gekwalificeerd voor het WK en daarmee einde tourkaart voor Benito. In een paar jaar tijd van top 16 naar niets meer, zo zonde.
Ja, die is hard gevallen! Heb zijn spel nooit mooi gevonden, maar wil jammer dat het zo heeft moeten lopen voor hem. Hopelijk komt hij er weer bovenop
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Benito van de Pas

Bericht door Choco115 »

Tsja, ik weet het niet zo, met zijn manier van gooien. Hij heeft er natuurlijk een tijdje ontzettend goed mee gespeeld, maar dat kon hij dus niet lang volhouden. Denk dus persoonlijk dat hij zijn stijl waar mogelijk moet aanpassen, want het talent dat heeft ie wel.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Benito van de Pas

Bericht door Fred Raket »

Choco115 schreefCOLONTsja, ik weet het niet zo, met zijn manier van gooien. Hij heeft er natuurlijk een tijdje ontzettend goed mee gespeeld, maar dat kon hij dus niet lang volhouden. Denk dus persoonlijk dat hij zijn stijl waar mogelijk moet aanpassen, want het talent dat heeft ie wel.
Nieuwe pijlen drama
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Benito van de Pas

Bericht door ybabl »

Zonde ja. Maar goed, hij is nog jong. Heeft nog tijd om zich terug te knokken. Klaasen die zich niet plaats vind ik opmerkelijker. Na zijn halve finale heeft hij echt nooit meer wat laten zien. Komt dat puur door blessures?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Benito van de Pas

Bericht door K1990 »

Ik blijf het toch jammer vinden dat heel wat goeie spelers niet hebben mogen meedoen aan het wk dit ten koste van heel wat exoten.

Ik heb het eens nagekeken en er deden 11 spelers niet mee die voor het wk in de top 64 stonden ( wat op dat moment nog betekend dat je goed genoeg bent voor een tourkaart te behouden). Dit ten nadele van spelers die gewoon niet goed genoeg zijn ( ik heb bv de wedstrijd gezien van Huybrechts die tegen een Chinees moest spelen die dan 72 gemiddeld gooit).

Hierdoor verliezen deze spelers cruciaal prijzengeld voor hun tourkaart en dus professionele carrière, dat is niet correct vind ik.

Die eerste ronde van het wk duurt gewoon te lang en is van een te laag niveau. Laat gewoon de top 64 van de order meedoen aan het wk.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Benito van de Pas

Bericht door ybabl »

K1990 schreefCOLON 04 Jan 2021, 14:51 Ik blijf het toch jammer vinden dat heel wat goeie spelers niet hebben mogen meedoen aan het wk dit ten koste van heel wat exoten.

Ik heb het eens nagekeken en er deden 11 spelers niet mee die voor het wk in de top 64 stonden ( wat op dat moment nog betekend dat je goed genoeg bent voor een tourkaart te behouden). Dit ten nadele van spelers die gewoon niet goed genoeg zijn ( ik heb bv de wedstrijd gezien van Huybrechts die tegen een Chinees moest spelen die dan 72 gemiddeld gooit).

Hierdoor verliezen deze spelers cruciaal prijzengeld voor hun tourkaart en dus professionele carrière, dat is niet correct vind ik.

Die eerste ronde van het wk duurt gewoon te lang en is van een te laag niveau. Laat gewoon de top 64 van de order meedoen aan het wk.
Ja, eens. Al vind ik het vanuit PDC-oogpunt ook wel weer begrijpelijk. Als je er echt een mondiale sport van wil maken heb je een internationaal deelnemersveld nodig. In China zien ze denk ik liever een Chinees die 72 gemiddeld gooit dan een Van de Pas die met 92 kans maakt om een rondje verder te komen.
BUTTON_POST_REPLY