Cristo Reyes

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Cristo Reyes

Bericht door Arkasius »

Zou wel leuk zijn idd.
Wat meer niet britten en nederlanders zou alleen maar een aanwinst zijn voor Planet darts.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Cristo Reyes

Bericht door Erwin27 »

Ik ken de regels niet exact, maar volgens mij voldoet Reyes niet aan de voorwaarden om een Tour Card te krijgen. Dan moet je volgens mij al een PDPAmember zijn, en moet je aan een minimaal aantal wedstrijden hebben meegedaan. Dat is volgens mij niet het geval.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Cristo Reyes

Bericht door DeDeen »

Erwin27 schreefCOLONIk ken de regels niet exact, maar volgens mij voldoet Reyes niet aan de voorwaarden om een Tour Card te krijgen. Dan moet je volgens mij al een PDPAmember zijn, en moet je aan een minimaal aantal wedstrijden hebben meegedaan. Dat is volgens mij niet het geval.
Hij moet dus member worden om hem te kunnen ontvangen. En een minimaal aantal wedstrijden staat er niet voor.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Cristo Reyes

Bericht door Erwin27 »

Ja, maar lijkt er wel op dat hij de Q-School moet doen wil hij een Tour Card krijgen. Tenzij de regels voor 2015 gewijzigd zijn..
Tour Cards for 2014 will be awarded to the following players:
Top 64 x PDPA Members from the PDC Order of Merit (having competed in at least 10 events which are counted on the PDC Order of Merit during the preceding two years) following the completion of the 2013/14 World Championship.
24 x Tour Card holders from 2013 Q School
4 x semi-finalists from the 2014 Lakeside Championship (this invitation will cease from 2015)
2 x top ranked players not otherwise qualified for a Tour Card from the 2013 Challenge Tour Order of Merit
1 x top ranked player from the 2013 Scandinavian Order of Merit
Remaining players to complete the 128 to come from 2014 Q School
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Cristo Reyes

Bericht door DeDeen »

Inderdaad, die regel nog nooit gezien. Dan wordt het lastig voor hem inderdaad. Verwacht niet dat ie Q-School gaat gooien.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Cristo Reyes

Bericht door Peter66 »

Erwin27 schreefCOLONJa, maar lijkt er wel op dat hij de Q-School moet doen wil hij een Tour Card krijgen. Tenzij de regels voor 2015 gewijzigd zijn..
Tour Cards for 2014 will be awarded to the following players:
Top 64 x PDPA Members from the PDC Order of Merit (having competed in at least 10 events which are counted on the PDC Order of Merit during the preceding two years) following the completion of the 2013/14 World Championship.
24 x Tour Card holders from 2013 Q School
4 x semi-finalists from the 2014 Lakeside Championship (this invitation will cease from 2015)
2 x top ranked players not otherwise qualified for a Tour Card from the 2013 Challenge Tour Order of Merit
1 x top ranked player from the 2013 Scandinavian Order of Merit
Remaining players to complete the 128 to come from 2014 Q School
Zoiets dacht ik al...hoop evengoed dat-ie 'm haalt
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Cristo Reyes

Bericht door Erwin27 »

Misschien nog wel een probleem van Reyes als hij er over nadenkt om in Engeland te gaan darten. Hij kan blijkbaar geen woord Engels. Dat kan toch enigszins een belemmering zijn als hij er voor zou kiezen om profdarter te worden in Engeland. Kist kan misschien ook geen Engels, maar die heeft nog genoeg landgenoten om zich heen om zich mee te vermaken tijdens een weekendje darts. Maar voor Reyes wordt het dan wel eenzaam als hij de taal niet kent.
Gebruikers-avatar
Xanthochroid
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2014, 16:53

Re: Cristo Reyes

Bericht door Xanthochroid »

Erwin27 schreefCOLONMisschien nog wel een probleem van Reyes als hij er over nadenkt om in Engeland te gaan darten. Hij kan blijkbaar geen woord Engels. Dat kan toch enigszins een belemmering zijn als hij er voor zou kiezen om profdarter te worden in Engeland. Kist kan misschien ook geen Engels, maar die heeft nog genoeg landgenoten om zich heen om zich mee te vermaken tijdens een weekendje darts. Maar voor Reyes wordt het dan wel eenzaam als hij de taal niet kent.
Antonio Alcinas heeft ook een tourcard, dan heeft hij iig nog een iemand om mee te converseren :).
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Cristo Reyes

Bericht door Erwin27 »

Die raakt hem kwijt volgens mij. Niet in top 64 van de OOM.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Cristo Reyes

Bericht door Peter66 »

Volgens de website van de PDC krijgt Reyes een tourkaart, o.a. doordat Burnett wegvalt
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Cristo Reyes

Bericht door bullieboy »

Peter66 schreefCOLONVolgens de website van de PDC krijgt Reyes een tourkaart, o.a. doordat Burnett wegvalt
Kijk eens aan dat is heel leuk voor Cristo Reyes. Wel jammer voor Richie Burnett, maar ja dat heeft Richie aan zichzelf te danken.
Let's Play Darts!
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Cristo Reyes

Bericht door Erwin27 »

Ook zonder Burnett had hij een kaart gekregen. ;)
BUTTON_POST_REPLY