Mensur Suljović

Topics over dartspelers
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Mensur Suljović

Bericht door cookie »

Ik ken iemand die dit kan vanaf 50cm van het bord. Ook best knap ;)

Enige reden die ik kam bedenken is dat andere tripples slecht liepen en hij 2X de 1 wou wegpoetsen
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Mensur Suljović

Bericht door Schiavoni »

DanMan schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON9-darter Suljovic op de Bulls Super League Darts, via 170-170-161:
http://www.dartfreakz.nl/blog/darts-alg ... bulls-sld/

Nu nog wachten op de 3x 161 :P
...18 over :D

3x 167 bedoel je ;)
Ja, 3x 167 bedoelde ik, haha.

Maargoed, is wel een mooie manier om het op die manier te doen, maar daarnaast ook niet heel slim. Tegenstander stond op 183 dus als hij de bull mistte en single bull gooide, hield hij 25 over. Tegenstander zet er met 1 triple in zijn beurt, toch wel weer druk op.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Mensur Suljović

Bericht door cookie »

Schiavoni schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON9-darter Suljovic op de Bulls Super League Darts, via 170-170-161:
http://www.dartfreakz.nl/blog/darts-alg ... bulls-sld/

Nu nog wachten op de 3x 161 :P
...18 over :D

3x 167 bedoel je ;)
Ja, 3x 167 bedoelde ik, haha.

Maargoed, is wel een mooie manier om het op die manier te doen, maar daarnaast ook niet heel slim. Tegenstander stond op 183 dus als hij de bull mistte en single bull gooide, hield hij 25 over. Tegenstander zet er met 1 triple in zijn beurt, toch wel weer druk op.
Je weet dat je nog minimaal 3 pijlen gaat krijgen.. Dan zou ik ook wel even voor de eer en de flow gaan. Suljovic heeft sowieso een wat eigen manier van keuzes maken :) Je zou eerder van hem verwachten dat hij hem weg zou zetten op d14 met zijn 9e pijl ;)
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Mensur Suljović

Bericht door Schiavoni »

cookie schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
Schiavoni schreefCOLON9-darter Suljovic op de Bulls Super League Darts, via 170-170-161:
http://www.dartfreakz.nl/blog/darts-alg ... bulls-sld/

Nu nog wachten op de 3x 161 :P
...18 over :D

3x 167 bedoel je ;)
Ja, 3x 167 bedoelde ik, haha.

Maargoed, is wel een mooie manier om het op die manier te doen, maar daarnaast ook niet heel slim. Tegenstander stond op 183 dus als hij de bull mistte en single bull gooide, hield hij 25 over. Tegenstander zet er met 1 triple in zijn beurt, toch wel weer druk op.
Je weet dat je nog minimaal 3 pijlen gaat krijgen.. Dan zou ik ook wel even voor de eer en de flow gaan. Suljovic heeft sowieso een wat eigen manier van keuzes maken :) Je zou eerder van hem verwachten dat hij hem weg zou zetten op d14 met zijn 9e pijl ;)
Ja, dat is ook zo. Maar ik doelde eerder op de manier waarvoor hij gekozen heeft. Als hij voor de normale weg gaat en hij mist de 9-darter, dan staat hij normaal gesproken nog steeds op een dubbel.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Mensur Suljović

Bericht door cookie »

Ja, dat is ook zo. Maar ik doelde eerder op de manier waarvoor hij gekozen heeft. Als hij voor de normale weg gaat en hij mist de 9-darter, dan staat hij normaal gesproken nog steeds op een dubbel.[/quote]
Heb je een punt inderdaad. Al denk je daar als het goed is niet over na.. 9 of 11 darts lijkt mij niet iets om mee bezig te zijn.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Mensur Suljović

Bericht door Schiavoni »

cookie schreefCOLON Heb je een punt inderdaad. Al denk je daar als het goed is niet over na.. 9 of 11 darts lijkt mij niet iets om mee bezig te zijn.
Michael Smith gaat gooien voor de 9e-darter, terwijl Taylor na 9 darts al op D8 staat :P
https://www.youtube.com/watch?v=z-6V3p33DzI
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Mensur Suljović

Bericht door DanMan »

Mensur staat toch ook niet bekend als groot rekenwonder?
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Mensur Suljović

Bericht door cookie »

Niet in zijn legs idd.. Komt vaak op de Boogey nummers uit.

Wel in het rekenen op richting zijn dubbels. T15 D14 etc.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Mensur Suljović

Bericht door Jacco »

cookie schreefCOLONNiet in zijn legs idd.. Komt vaak op de Boogey nummers uit.

Wel in het rekenen op richting zijn dubbels. T15 D14 etc.
Ik dacht dat hij hem juist geregeld opzettelijk op dubbel 14 zette, omdat dat zijn favoriete dubbel was.
Dartfreak(z.nl)
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Mensur Suljović

Bericht door DanMan »

Jacco schreefCOLON
cookie schreefCOLONNiet in zijn legs idd.. Komt vaak op de Boogey nummers uit.

Wel in het rekenen op richting zijn dubbels. T15 D14 etc.
Ik dacht dat hij hem juist geregeld opzettelijk op dubbel 14 zette, omdat dat zijn favoriete dubbel was.
Dat bedoelt cookie dus ook. Dat het rekenen richting dubbel 14 wel goed gaat.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Mensur Suljović

Bericht door Jacco »

DanMan schreefCOLON
Jacco schreefCOLON
cookie schreefCOLONNiet in zijn legs idd.. Komt vaak op de Boogey nummers uit.

Wel in het rekenen op richting zijn dubbels. T15 D14 etc.
Ik dacht dat hij hem juist geregeld opzettelijk op dubbel 14 zette, omdat dat zijn favoriete dubbel was.
Dat bedoelt cookie dus ook. Dat het rekenen richting dubbel 14 wel goed gaat.
O, niet goed gelezen; ik zag D15, D14 en om de een of andere reden concludeerde ik dat hij daar 'per ongeluk' op uitkwam.
Dartfreak(z.nl)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Mensur Suljović

Bericht door cookie »

Haha het was ook een waardeloze zin weer van mijn kant.

Idd bedoelde ik dat Suljovic wel goed rekent tijdens het uitgooien.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Mensur Suljović

Bericht door Peter66 »

Wat een klasbak is dit geworden. Linke tegenstander voor bijna iedereen
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Mensur Suljović

Bericht door eikie »

Wright gaat hier een zware klus aan hebben als hij deze vorm door zet. Mensur speelt een ijzersterk toernooi
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Mensur Suljović

Bericht door Dartfantje »

Kijkend naar de ranglijst voor ná het aankomende WK, staat Suljovic nu al 7e. Wint hij zometeen van Wright en Wade verliest nu van MVG, dan staat hij zelfs 6e voor de start van 2017. Wint hij het toernooi, gaat hij zelfs Phil Taylor voorbij en dus naar plek 5.

Premier League kan de PDC en/of Sky niet meer omheen bij deze man. Er zijn ook geen redenen te bedenken zoals bij Wade een paar jaar geleden om hem niet mee te laten doen en zelf zal hij toch ook geen nee gaan zeggen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Mensur Suljović

Bericht door Dartmat »

Ik vind het werkelijk een ontzettend heel erg verschrikkelijke speler om naar te kijken, maar echt respect voor wat hij dit jaar gepresteerd heeft. Echt heel erg knap.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Mensur Suljović

Bericht door The Runner »

Dartmat schreefCOLONIk vind het werkelijk een ontzettend heel erg verschrikkelijke speler om naar te kijken, maar echt respect voor wat hij dit jaar gepresteerd heeft. Echt heel erg knap.
Sluit ik me geheel bij aan
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Mensur Suljović

Bericht door Dartsjournalist »

Twitter: @PVDarts180
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Mensur Suljović

Bericht door Speedy180 »

Dartmat schreefCOLONIk vind het werkelijk een ontzettend heel erg verschrikkelijke speler om naar te kijken, maar echt respect voor wat hij dit jaar gepresteerd heeft. Echt heel erg knap.
Absoluut mee eens! Verschrikkelijk om naar te kijken, maar wat staat deze man te gooien de laatste tijd!! Wat een klasbak! Op resultaten dus ABSOLUUT verdiend als hij dus ook daadwerkelijk PL gaat spelen (waarschijnlijk wel dus), maar mocht ik de line up voor de Premier League moeten/mogen samenstellen kwam meneer Sullefiets zeker niet op mijn 10-namen-tellende lijstje te staan! Ook een Justin Pipe zou ik, als ik de beslissing zou moeten maken, zeker geen uitnodiging sturen... In mijn ogen gewoon niet aantrekkelijk om naar te kijken... En dat is toch wel een beetje waar het om draait binnen de Premier League...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Mensur Suljović

Bericht door Calabrian »

Ik snap niet waarom men niet graag naar Mensur kijkt.
Omdat hij niet op de "juiste" manier gooit? Wat een onzin. Vind het juist inspirerend dat je op je eigen manier ook gewoon bij de beste kunt horen.

Verder geniet ik van zijn passie voor de sport. Hij moet alleen ni leren minder respect te hebben en gaan inzien dat men wat meer respect voor hem moet hebben.
Kan niet wachten tot hij premier league speelt. Beter dan een wright, chisnall, Smith die allemaal toch als invulling meedoen. Winnen gaan ze toch niet. Mensur zie ik wel stunten.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Mensur Suljović

Bericht door Schiavoni »

Calabrian schreefCOLONIk snap niet waarom men niet graag naar Mensur kijkt.
Omdat hij niet op de "juiste" manier gooit? Wat een onzin. Vind het juist inspirerend dat je op je eigen manier ook gewoon bij de beste kunt horen.

Verder geniet ik van zijn passie voor de sport. Hij moet alleen ni leren minder respect te hebben en gaan inzien dat men wat meer respect voor hem moet hebben.
Kan niet wachten tot hij premier league speelt. Beter dan een wright, chisnall, Smith die allemaal toch als invulling meedoen. Winnen gaan ze toch niet. Mensur zie ik wel stunten.
Waarom zouden zij niet winnen en Suljovic wel? Wright en Chisnall hebben op meerdere majors in een finale gestaan. Allebei zelfs in een WK-finale! Suljovic zijn beste resultaat op een WK is de laatste 16. Daarnaast staat Wright al een tijd in de top-5 en Suljovic staat sinds kort pas in de top 10.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Mensur Suljović

Bericht door De Beste »

Zo is het.
BUTTON_POST_REPLY