Justin van Tergouw

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 707
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Justin van Tergouw

Bericht door Dartfantje » 15 Jun 2018, 12:01

Justin van Tergouw is pasgeleden 18 jaar geworden, maar heeft al langer dispensatie van de NDB om bij de volwassenen mee te doen. Nu speelt hij alleen sindsdien vrijwel geen grote (inter)nationale toernooien meer. De eerste NDB ranking bij de volwassenen won hij gelijk (nadat hij op de dag zelf besliste mee te doen), speelde er daarna nog ééntje en sindsdien niks meer. Na de Lakeside jeugd finale in januari heeft hij ook in het BDO-circuit niks meer gedaan, behalve het German Open en Denmark Open in april, waar de resultaten prima waren te noemen.

Snap niet dat je met zo'n talent op het oog niks doet. Ik weet dat hij onderhand een nieuwe manager/begeleider heeft (naam mag nog niet genoemd worden geloof ik), maar sinds hij gescheiden is met Co Stompe gebeurt er niet veel meer. Misschien heeft het te maken met (weer) zijn schouder, maar heb niet het idee dat dit het probleem is. Komend weekend is hij er ook niet in Selsey, waar het England National Singles en England Open wordt gespeeld. Van alleen maar thuis trainen zal je niet veel beter worden denk ik zo...

Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Justin van Tergouw

Bericht door The Runner » 15 Jun 2018, 12:47

Zal hij ook niet gewoon naar school moeten?
25 gram Target Carrera C3
Extra Short Deflectagrip Shafts Groen
Target Vision Flames White

DanMan
Lid
BerichtenCOLON 516
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Justin van Tergouw

Bericht door DanMan » 15 Jun 2018, 16:26

Hij heeft ook nog aan een paar Development Tours mee gedaan.
Laatste op 27 mei als ik het goed heb.

BUTTON_POST_REPLY