MvG - einde dominantie?

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

MvG - einde dominantie?

Bericht door The Runner »

Michael van Gerwen beleeft misschien zijn moeilijkste jaar sinds tijden op TV toernooien lijkt het. Ondanks dat hij op de vloer goed presteert, ligt hij er voor de tweede keer dit jaar er al in de eerste ronde uit op een major. Is zijn dominante tijdperk voorbij of is het een periode en staat hij er binnenkort weer?

Het kan natuurlijk een aantal oorzaken hebben, jong gezin, druk reisschema, een vormdipje.

Voor het darten goed wanneer hij minder dominant is, maar toch hoop ik dat hij weer in zijn oude vorm komt
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Snakebitemaster »

Laat die dominantie maar lekker wegblijven.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Ronn »

Einde dominantie ? Dat denk ik niet. Door de laatste jaren alles te winnen verdwijnt de gretigheid en dus ook de concentratie. Dan volgt er zo'n periode zoals nu. Dit verschijnsel zie je in alle sporten. Hij komt wel weer op niveau.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Buel »

Ronn schreefCOLON 22 Jul 2018, 12:24 Einde dominantie ? Dat denk ik niet. Door de laatste jaren alles te winnen verdwijnt de gretigheid en dus ook de concentratie. Dan volgt er zo'n periode zoals nu. Dit verschijnsel zie je in alle sporten. Hij komt wel weer op niveau.
Kan me wat de vraagstelling betreft hierbij voor 100% aansluiten.

Ik ben Nederlander, maar dat betekent niet dat ik per definitie voor de nederlander ben in een wedstrijd.
Ook bij de WMP heb/had ik MvG niet op het lijstje staan van de winnaars, echter ook niet bij de verliezers in 1e ronde.

Dubbel gevoel. Enerzijds Jammer, anderzijds krijgen we nu mogelijk een "nieuwe" winnaar.
Vroegtijdige uitschakeling van een hooggeplaatste speler is jammer, maar gooit het toernooi tegelijkertijd open. Immers als je vorige week de vraag had gesteld wie wint WMP 2018, had het gros MvG gezegd.
Naar aanleiding hiervan ga ik ook in het WMP- board een topic openen
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Fred Raket »

Zoals ik al eerder zei; Als je papa wordt, is het moeilijker om 'De beste' te blijven. Maar de afgelopen wedstrijden waren ook niet echt van belang.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Snakebitemaster »

Fred Raket schreefCOLON 23 Jul 2018, 14:59 Zoals ik al eerder zei; Als je papa wordt, is het moeilijker om 'De beste' te blijven. Maar de afgelopen wedstrijden waren ook niet echt van belang.
Kijk dat wordt er nu altijd gezegd als hij verliest. World matchplay is het twee na grootste toernooi. Hij wint niet in Vegas niet in Shanghai en hier niet.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Fred Raket »

Snakebitemaster schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON 23 Jul 2018, 14:59 Zoals ik al eerder zei; Als je papa wordt, is het moeilijker om 'De beste' te blijven. Maar de afgelopen wedstrijden waren ook niet echt van belang.
Kijk dat wordt er nu altijd gezegd als hij verliest. World matchplay is het twee na grootste toernooi. Hij wint niet in Vegas niet in Shanghai en hier niet.
Voor als je het nog niet wist. ik ben verre van Fan van MvG, maar reageer wel zvm neutraal. Ik zie ook geen reden om hem 'zomaar' te beschermen in wel opzicht ook. Dus dit aan mij hangen is niet de juiste keuze.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door molly »

Ik denk dat hij beter met pensioen kan gaan. Hij heeft het niet meer. Iedereen gaat hem verslaan dit jaar. Ik voorzie een carrière achter de schermen bij RTL7
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door rproele »

molly schreefCOLON 23 Jul 2018, 20:07 Ik denk dat hij beter met pensioen kan gaan. Hij heeft het niet meer. Iedereen gaat hem verslaan dit jaar. Ik voorzie een carrière achter de schermen bij RTL7
Als is het maar als geste naar Wright.
Kan hij misschien ooit zijn wens werkelijk maken.
Moeten wel ook Anderson, Cross, Wade van Barneveld etc met pensioen gaan.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door molly »

rproele schreefCOLON 23 Jul 2018, 23:47
molly schreefCOLON 23 Jul 2018, 20:07 Ik denk dat hij beter met pensioen kan gaan. Hij heeft het niet meer. Iedereen gaat hem verslaan dit jaar. Ik voorzie een carrière achter de schermen bij RTL7
Als is het maar als geste naar Wright.
Kan hij misschien ooit zijn wens werkelijk maken.
Moeten wel ook Anderson, Cross, Wade van Barneveld etc met pensioen gaan.
Wright is een geweldige darter, de rest is redelijk.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: MvG - einde dominantie?

Bericht door Rat »

:lol:
BUTTON_POST_REPLY