Plaatsing voor Lakeside

Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONKwalificeren voor het pdc wk is in theorie ook niet duur of ingewikkeld. Dat kan zelfs op 1 avondje. Kwestie van gewoon het West Europese kwalificatietoernooitje winnen. Veel heel erg goede spelers zijn dan al geplaatst en er doen ook niet een heel groot aantal spelers mee. Je moet natuurlijk wel een aardig pijltje kunnen gooien want het zijn geen koekenbakkers, maar in principe is dit een goedkope en snelle manier van kwalificeren.
Dan kan het voor Lakeside op 2 daagjes. Een Open winnen en vervolgens via het kwalificatietoernooi kwalificeren.
Via C-toernooitjes Lakeside halen, gaat je niet lukken, je zult toch ook op A-toernooien punten moeten pakken.
Ja, ik wist het niet zeker, maar ik dacht al dat er voor Lakeside ook zo'n dergelijk kwalificatietoernooi was. Maar of je daar ook zomaar aan mee kunt doen wist ik niet. Is geloof ik ook niet beperkt voor een bepaalde regio, maar voor iedereen toch?

Hoe dan ook, zijn er bij beide bonden meerdere wegen die naar Rome leiden. Alleen moet je bij beiden sowieso een aardig niveau kunnen gooien, anders gaat het je echt niet lukken, zeker ook niet bij de BDO.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door cookie »

Is er nergens een duidelijke website te vinden over "the road to lakeside"? Zit nu alles te bekijken op NDB en BDO maar kom hier slecht uit. Nu weet ik ook niet waar precies op te zoeken..
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLONIs er nergens een duidelijke website te vinden over "the road to lakeside"? Zit nu alles te bekijken op NDB en BDO maar kom hier slecht uit. Nu weet ik ook niet waar precies op te zoeken..
Wat wil je weten dan?
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door Jowinho »

O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door cookie »

Thanks Jowinho! Top!

Hoeveel punten is er in de afgelopen jaren nodig geweest om op de Lakeside te geraken?
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door Dartfantje »

Fordham mist Lakeside op 1 wedstrijd. Verliest van Veenstra met 4-3 na 2x tops te hebben gemist op het ijzer en mist Lakeside dus op een minimaal verschil
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door Dartmat »

Jammer! Erg vreemd ook dat dat nu al vast staat, 4 maanden van te voren.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door Speedy180 »

Ik kan helaas de linkjes niet openen, dus ik kan niet zien wie wel, wie niet, ik krijg dan namelijk een error, maar als het inderdaad zo is dat Fordham Lakeside gaat missen op 2 gemiste dubbels, dan vind ik dit wel heel erg zonde! Ik had hem heel erg graag nog een keer willen zien performen op het Lakeside-podium... Ik hoop niet dat dit een éénmalige poging was om Lakeside nog eens te halen...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Plaatsing voor Lakeside

Bericht door ratm »

Speedy180 schreefCOLON
Ik kan helaas de linkjes niet openen, dus ik kan niet zien wie wel, wie niet, ik krijg dan namelijk een error, maar als het inderdaad zo is dat Fordham Lakeside gaat missen op 2 gemiste dubbels, dan vind ik dit wel heel erg zonde! Ik had hem heel erg graag nog een keer willen zien performen op het Lakeside-podium... Ik hoop niet dat dit een éénmalige poging was om Lakeside nog eens te halen...
Dat hij er zo dichtbij zat moet hem wel vertrouwen geven om het te blijven proberen
BUTTON_POST_REPLY