Dart Apps - software

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Dart Apps - software

Bericht door Penguin »

Ik ben op zoek naar een (gratis) dartsteller app die gemiddelden, finishpercentage e.d bijhoudt. Ik heb nu Darts Scoreboard geinstalleerd en die is prima, alleen klopt het finishpercentage niet. Wanneer je op een 100+ finish staat en je gooit hem niet, dan gaat de app er vanuit dat je een pijl op een dubbel hebt gemist. En zo klopt het finishpercentage dus nooit.

Welke app vinden jullie prettig en weten jullie een app die het finishpercentage wel correct kan berekenen?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dart Apps - software

Bericht door Fred Raket »

n01, DartCalc, ezCricket al geprobeerd ?
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Re: Dart Apps - software

Bericht door Penguin »

Fred Raket schreefCOLONn01, DartCalc, ezCricket al geprobeerd ?
Inmiddels wel. Vind Darts Scoreboard nog steeds de mooiste. Vraag me alleen af of er een app is die het finishpercentage correct kan berekenen. De app zal iig een extra vraag moeten stellen als ik bijv. op 100 sta en 60 gooi. De app kan namelijk nooit weten of ik in die beurt een pijl op een dubbel heb gehad.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dart Apps - software

Bericht door Fred Raket »

Misschien is de site van Mick Hynes wat voor je; http://dartman.mickhynes.com/
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Weet iemand software om scores bij te houden voor de mac?

Speelde vroeger via n01 en dart2012??? Was software waar je bij Half it, tactics en wedstrijden kon doen. Daarbij werden ook je gegevens uit het verleden bijgehouden.

Wie kan me helpen!
Mefra
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:06

Re: Dart Apps - software

Bericht door Mefra »

Zelf gebruik ik pro-darter. Online gratis website waardoor je ook niet vast zit aan 1 bepaalde pc. Of het uitgebreid genoeg is voor sommigen weet ik niet
McCoy Stealth 23g
Winmau Ted Hankey 23g
Harrows V-wing 21g
B&W Steve West 21g
Winmau Hi-Impact 21g
Harrows Diva 22g (vriendin)
Gebruikers-avatar
Ritseflits
Lid
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2015, 18:03

Re: Dart Apps - software

Bericht door Ritseflits »

Fred Raket schreefCOLONMisschien is de site van Mick Hynes wat voor je; http://dartman.mickhynes.com/
Dit is een mooie site! danke!
Let the darts be with you!!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Mefra schreefCOLONZelf gebruik ik pro-darter. Online gratis website waardoor je ook niet vast zit aan 1 bepaalde pc. Of het uitgebreid genoeg is voor sommigen weet ik niet
Lijkt me voldoende! De website start alleen niet op.. te druk denk?


Extra toevoeging: Prima alternatief! Alles wat je nodig hebt en overal zijn statistieken in te zien. Ook leuk om te gebruiken wanneer je tegen vrienden wilt darten zonder bij elkaar in de buurt te zijn en zonder webcam.
Mefra
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:06

Re: Dart Apps - software

Bericht door Mefra »

cookie schreefCOLON
Mefra schreefCOLONZelf gebruik ik pro-darter. Online gratis website waardoor je ook niet vast zit aan 1 bepaalde pc. Of het uitgebreid genoeg is voor sommigen weet ik niet
Lijkt me voldoende! De website start alleen niet op.. te druk denk?


Extra toevoeging: Prima alternatief! Alles wat je nodig hebt en overal zijn statistieken in te zien. Ook leuk om te gebruiken wanneer je tegen vrienden wilt darten zonder bij elkaar in de buurt te zijn en zonder webcam.
Website start niet op? Nog nooit last van gehad. Je hebt eerst het homescreen waar je rechtsboven in moet loggen en daarna kom je pas in de "app", dus misschien dat je daar mee in de war bent?
McCoy Stealth 23g
Winmau Ted Hankey 23g
Harrows V-wing 21g
B&W Steve West 21g
Winmau Hi-Impact 21g
Harrows Diva 22g (vriendin)
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Dart Apps - software

Bericht door Arkasius »

Ik vind de pro-darter website ideaal.
Genoeg trainingsspellen gewoon 501 kunnen spelen.
En hij is ook goed bruikbaar op de tablet of smartphone.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
stony1965
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2015, 11:51

RE: Dart Apps - software

Bericht door stony1965 »

wie kan mij helpen aan een voorbeeld van een scorelijst /gemiddelde ,er zijn veel programma's voor op de pc maar ik kan nergens een voorbeeld lijst vinden, wie helpt mij hieraan.
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Dart Apps - software

Bericht door Henk »

Wat bedoel je precies?
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
stony1965
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2015, 11:51

Re: Dart Apps - software

Bericht door stony1965 »

een voorbeeld van een schrijflijst waar je per 3 pijlen de score noteert en dan aan het eind het gemiddelde kan uitreken
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Dart Apps - software

Bericht door Henk »

http://dartcounter.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; zou je bijvoorbeeld kunnen gebruiken.

Of als je perse wilt schrijven.
Gooi van beginscore naar 0. Tel het aantal beurten.
Deel beginscore door het aantal beurten.

Voorbeeld:
Beginscore: 501
Scores: 100,100,100,85,116 (= 5 beurten)

501/5=100,2 / beurt gemiddeld.
Of eventueel nogmaals delen door 3 wat vervolgens een gemiddelde van 33,4 / pijl geeft.

Succes!
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

stony1965 schreefCOLONwie kan mij helpen aan een voorbeeld van een scorelijst /gemiddelde ,er zijn veel programma's voor op de pc maar ik kan nergens een voorbeeld lijst vinden, wie helpt mij hieraan.
Pro-darter.com is ideaal. Je kan mooi je statistieken zien (waar deze ook echt kloppen door aanvullende vragen als: aantal pijlen nodig voor finish en aantal pijlen gegooid op dubbel). Ook fijn is dat je oude wedstrijden kan terugkijken met je wedstrijdstatistieken. Aantal 20+ 40+ 60+ etc scores, gemiddelde op scoren, gemiddelde op dubbels en eerste 9 pijlen.
Mefra schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Mefra schreefCOLONZelf gebruik ik pro-darter. Online gratis website waardoor je ook niet vast zit aan 1 bepaalde pc. Of het uitgebreid genoeg is voor sommigen weet ik niet
Lijkt me voldoende! De website start alleen niet op.. te druk denk?


Extra toevoeging: Prima alternatief! Alles wat je nodig hebt en overal zijn statistieken in te zien. Ook leuk om te gebruiken wanneer je tegen vrienden wilt darten zonder bij elkaar in de buurt te zijn en zonder webcam.
Website start niet op? Nog nooit last van gehad. Je hebt eerst het homescreen waar je rechtsboven in moet loggen en daarna kom je pas in de "app", dus misschien dat je daar mee in de war bent?
Dit inloggen ging idd prima.. Soms loopt het php vast, maar dat had mede te maken met instabiel internet. Inmiddels is dat opgelost.. Al mag van mij daar nog wel een oplossing voor worden bedacht net als bij Poker.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

RE: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Wie van jullie zit op pro-darter.com? Zoek nog mensen om tegen te gooien..

Voor wie het niet kent:
Via pro-darter.com kan je gratis via pc, tablet en smartphone je scores en statistieken bijhouden, maar nog belangrijker: Je kan tegen elkaar op afstand darten met en zonder webcam.

Laat hier horen wat jouw nickname is en laten we kijken of er een paar tegelijk online kunnen zijn.
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: RE: Dart Apps - software

Bericht door Nadyse »

cookie schreefCOLONWie van jullie zit op pro-darter.com? Zoek nog mensen om tegen te gooien..

Voor wie het niet kent:
Via pro-darter.com kan je gratis via pc, tablet en smartphone je scores en statistieken bijhouden, maar nog belangrijker: Je kan tegen elkaar op afstand darten met en zonder webcam.

Laat hier horen wat jouw nickname is en laten we kijken of er een paar tegelijk online kunnen zijn.
Lijkt me wel grappig, ik zal er eens induiken.
Maaruh je moet wel heel eerlijk zijn om zo te spelen zonder webcam :lol:
Hoppa
Mefra
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:06

Re: RE: Dart Apps - software

Bericht door Mefra »

Nadyse schreefCOLON
cookie schreefCOLONWie van jullie zit op pro-darter.com? Zoek nog mensen om tegen te gooien..

Voor wie het niet kent:
Via pro-darter.com kan je gratis via pc, tablet en smartphone je scores en statistieken bijhouden, maar nog belangrijker: Je kan tegen elkaar op afstand darten met en zonder webcam.

Laat hier horen wat jouw nickname is en laten we kijken of er een paar tegelijk online kunnen zijn.
Lijkt me wel grappig, ik zal er eens induiken.
Maaruh je moet wel heel eerlijk zijn om zo te spelen zonder webcam :lol:
Wie gaat er nou valsspelen met darten terwijl er niks te winnen valt... :?
McCoy Stealth 23g
Winmau Ted Hankey 23g
Harrows V-wing 21g
B&W Steve West 21g
Winmau Hi-Impact 21g
Harrows Diva 22g (vriendin)
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Dart Apps - software

Bericht door Nadyse »

Ik hoop dat de tegenstanders idd niet doen ;)
Hoppa
Gebruikers-avatar
Hodibeu
Lid
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 08:20

Re: Dart Apps - software

Bericht door Hodibeu »

Darts scoreboard is een gratis leuke app!
Helaas alleen te downloaden via android :x
Setup: Target Carrera C4 24g, Laro Shaft Short (black), Pentathlon Flight (red)
2013: 180 (25x) HF: 147
2014: 180 (62x) HF: 160
2015: 180 (11x) HF: 154
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Dart Apps - software

Bericht door IvanTheDarts180 »

Darts15 van dartssoftware werkt prima bij mij gebruik al tien jaar dit programma met de nieuwe versies elke keer
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: RE: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Mefra schreefCOLON
Nadyse schreefCOLON
cookie schreefCOLONWie van jullie zit op pro-darter.com? Zoek nog mensen om tegen te gooien..

Voor wie het niet kent:
Via pro-darter.com kan je gratis via pc, tablet en smartphone je scores en statistieken bijhouden, maar nog belangrijker: Je kan tegen elkaar op afstand darten met en zonder webcam.

Laat hier horen wat jouw nickname is en laten we kijken of er een paar tegelijk online kunnen zijn.
Lijkt me wel grappig, ik zal er eens induiken.
Maaruh je moet wel heel eerlijk zijn om zo te spelen zonder webcam :lol:
Wie gaat er nou valsspelen met darten terwijl er niks te winnen valt... :?
Het is verleidelijk doordat het zo makkelijk is te doen.. Je wilt toch het beste gemiddelde halen of niet verliezen. Misschien niet door even 40 punten extra te tellen, maar wel door een beurt met 3 missers even niet mee te tellen.. Of de eerste beurt, die toch maar 26 bleek te zijn, te zien als ingooien. Ach.. Je doet er niks aan en het is ook flauw.
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Dart Apps - software

Bericht door Tim »

Vandaag Darts14 ge'upgrade naar Darts15. Erg uitgebreid en overzichtelijk darts-software voor op de laptop/pc.

Moet ik nu na 100 legs opnieuw registreren? (Denk van niet aangezien alle gegevens van Darts14 automatisch in Darts15 kwamen te staan.)

En werkt de bekende 'Jacco' registratie code nog steeds?
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dart Apps - software

Bericht door cookie »

Tim schreefCOLONVandaag Darts14 ge'upgrade naar Darts15. Erg uitgebreid en overzichtelijk darts-software voor op de laptop/pc.

Moet ik nu na 100 legs opnieuw registreren? (Denk van niet aangezien alle gegevens van Darts14 automatisch in Darts15 kwamen te staan.)

En werkt de bekende 'Jacco' registratie code nog steeds?
Darts15 is er niet voor de Mac toch?
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Dart Apps - software

Bericht door Tim »

cookie schreefCOLON
Tim schreefCOLONVandaag Darts14 ge'upgrade naar Darts15. Erg uitgebreid en overzichtelijk darts-software voor op de laptop/pc.

Moet ik nu na 100 legs opnieuw registreren? (Denk van niet aangezien alle gegevens van Darts14 automatisch in Darts15 kwamen te staan.)

En werkt de bekende 'Jacco' registratie code nog steeds?
Darts15 is er niet voor de Mac toch?
Dat weet ik niet. Op hun site (ff googlen op Darts15) wordt echter alleen gesproken Windows. Misschien kun je het gewoon proberen te downloaden? Ik heb verder geen ervaring met een Mac(book).
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
BUTTON_POST_REPLY