Wielrennen

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Nu het wegseizoen weer begint kunnen de wielerliefhebbers onder ons hier samen komen ;)
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Mathieu van der Poel jongste wereldkampioen ooit in het veldrijden. misschien niet de beste van de dag, want ik had graag gezien wat er had gebeurd als Wout van Aert geen pech had gehad. Maar als telt niet in de sport ;)
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Bericht door Henk »

Ondanks dat mooie wedstrijd om te volgen. Strijd om de andere podium plaatsen. En inderdaad een van Aert die erg sterk bleek, maar niet vrij van de nodige pech.

Misschien niet de beste, maar wel tot 2x toe weggereden. En uiteindelijk weinig fouten gemaakt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Leuk cancellara27. Zal hier ook zeker gaan posten.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wielrennen

Bericht door Dartsjournalist »

Die Lars van der Haar is ook niet goed snik hé, gat naar zijn eigen kopman proberen dicht te rijden. :roll:
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Dartsjournalist schreefCOLONDie Lars van der Haar is ook niet goed snik hé, gat naar zijn eigen kopman proberen dicht te rijden. :roll:
Hij zag dat Pauwels niet zo goed meer was en hij voelde zichzelf goed. daardoor kon hij wel gaan. Vooraf is ook afgesproken dat ze op elkaar mogen jagen als dit de concurrentie niet helpt.
Dat Wout van Aert nog terug kwam hadden ze zelf, en bijna niemand anders verwacht.
ik snap van der Haar dus wel al had het ook anders af kunnen lopen natuurlijk
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Elvis
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2014, 22:35

Re: Wielrennen

Bericht door Elvis »

Fiets van het voorjaar weer op mijn Trek 5500 oclv 120...

Iemand ook ervaringen met deze fiets trouwens? :-)
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Vandaag een dag op de bank en de koers kijken.
Nat wegdek dus als ze met 80 per uur de afdalingen van de Capo's nemen kan het wel eens gevaarlijk worden
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Gent-Wevelgem vandaag op de kalender.
Harde wind met veel waaiers. De organisatie zal nog wel wat kritiek krijgen over de omstandigheden en het niet neutraliseren van een stuk.
Op tv ziet het er in ieder geval heldhaftig uit
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Zit nu ook wielrennen te kijken, Leuk dat Belgische commentaar
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Wat een zootje zeg. 2 rijders zijn al aangereden door een auto.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

de laatste veertig kilometer gezien. jammer dat terpstra geen versnelling kom plaatsen...
volgauto zou dezelfde zijn. belachelijk dat zoiets kan gebeuren ookal zijn de meeste wegen erg smal en door alle groepjes ook chaotisch.

ik heb vast zin in volgende week
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Het is gewoon belachelijk, als die auto's hebben daar niks te zoeken. Jammer ja dat Terpstra 2e werd. volgendjaar 100e ronde van Vlaanderen btw.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Fred Raket schreefCOLONHet is gewoon belachelijk, als die auto's hebben daar niks te zoeken. Jammer ja dat Terpstra 2e werd. volgendjaar 100e ronde van Vlaanderen btw.
neutrale auto's horen wel bij de koers. zeker op de heuvels zijn ze nodig zodat er niet 22 auto's ook naar boven hoeven (2x)
Kristoff was gewoon sterk en je weet dat je kansloos bent tegen hem in een sprint
ik hoop dat de honderste weer ouderwets een gevecht wordt tussen Boonen en Cancellara, over de Muur. die mis ik toch echt in de koers
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

cancellara27 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONHet is gewoon belachelijk, als die auto's hebben daar niks te zoeken. Jammer ja dat Terpstra 2e werd. volgendjaar 100e ronde van Vlaanderen btw.
neutrale auto's horen wel bij de koers. zeker op de heuvels zijn ze nodig zodat er niet 22 auto's ook naar boven hoeven (2x)
Kristoff was gewoon sterk en je weet dat je kansloos bent tegen hem in een sprint
ik hoop dat de honderste weer ouderwets een gevecht wordt tussen Boonen en Cancellara, over de Muur. die mis ik toch echt in de koers
In een bocht moeten ze geen renner in willen halen, het was gewoon hectisch. waarschijnlijk is het ook dezelfde auto die eerder Sergent aanreed.
http://nos.nl/artikel/2028725-kristoff- ... deren.html
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

geen twijfel over mogelijk dat die auto hier zeker fout zat. Sowieso hebben renners altijd voorrang op auto's in de koers dus had dit nooit mogen gebeuren.
Ik hoop dat het de twee mannen niet zo achterna zal zitten als Hoogerland
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

cancellara27 schreefCOLONgeen twijfel over mogelijk dat die auto hier zeker fout zat. Sowieso hebben renners altijd voorrang op auto's in de koers dus had dit nooit mogen gebeuren.
Ik hoop dat het de twee mannen niet zo achterna zal zitten als Hoogerland
O, nee. Dat is me wat ja. Pff wat een zaak.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Ben benieuwd wat de Nederlandse mannen dit jaar zullen laten zien in de Tour.
Zal wel weer een eentonig verhaal worden met een Mollema die lang meegaat in de top 6 en uiteindelijk buiten de top 10 valt :o
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

Lookout schreefCOLONBen benieuwd wat de Nederlandse mannen dit jaar zullen laten zien in de Tour.
Zal wel weer een eentonig verhaal worden met een Mollema die lang meegaat in de top 6 en uiteindelijk buiten de top 10 valt :o
Ik denk dat Mollema het wel redelijk goed gaat doen. Lotto-Jumbo/Belkin/Rabo hebben op een of andere manier nooit tactisch goed gereden, wat bij Trek wel gebeurd. Ook heeft Mollema met Frank Schleck een goede meesterknecht die lang mee kan gaan. Bij Lotto moesten Gesink, Ten Dam en Mollema het zelf uit zoeken wat mij geen goede tactiek lijkt. Ik zie Mollema wel top 5 rijden als hij op zijn fiets blijft zitten.

Ik ben er in Utrecht wel bij in ieder geval :D
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

cancellara27 schreefCOLON
Lookout schreefCOLONBen benieuwd wat de Nederlandse mannen dit jaar zullen laten zien in de Tour.
Zal wel weer een eentonig verhaal worden met een Mollema die lang meegaat in de top 6 en uiteindelijk buiten de top 10 valt :o
Ik denk dat Mollema het wel redelijk goed gaat doen. Lotto-Jumbo/Belkin/Rabo hebben op een of andere manier nooit tactisch goed gereden, wat bij Trek wel gebeurd. Ook heeft Mollema met Frank Schleck een goede meesterknecht die lang mee kan gaan. Bij Lotto moesten Gesink, Ten Dam en Mollema het zelf uit zoeken wat mij geen goede tactiek lijkt. Ik zie Mollema wel top 5 rijden als hij op zijn fiets blijft zitten.

Ik ben er in Utrecht wel bij in ieder geval :D
En toch mis ik meer goede klimmers in die ploeg.
Wat als Frank wegvalt in de bergen wie neemt dan de rol als knecht op zich?
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wielrennen

Bericht door cancellara27 »

En toch mis ik meer goede klimmers in die ploeg.
Wat als Frank wegvalt in de bergen wie neemt dan de rol als knecht op zich?[/quote]

Arrendondo, die vorig jaar de bergtrui heeft geworden kan het zeker. Popovitj en Zubeldia zijn ook prima knechten. Cancellara zal na een mislukt voorjaar ook wel mee doen in de Tour en dus ook een goede knecht voor op het vlakke
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Mollema zit in een sterke ploeg dit en volgend jaar.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wielrennen

Bericht door Lookout »

Ik wist wel dat Cancellara en Schleck zijn ploegmaatjes waren,de rest ken ik niet zo goed.
Uitgaande van jou reactie Cancellara27 komt het wel goed met die ploeg,laten we het hopen.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Betancur en Quintana hebben grote kans vandaag op de etappe winst
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wielrennen

Bericht door Fred Raket »

Lieuwe Westra rijdt nog alleen op kop, met nu nog 10km te gaan in de afdaling
BUTTON_POST_REPLY