Peter Wright

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright

Bericht door Fred Raket »

Lookout schreefCOLONNee dat zou wat zijn dat de sponsor gaat bepalen met welke pijlen Wright moet gaan gooien. :?
Misschien zal dartsjournalist(lid van dit forum) het eens aan hem moeten vragen hoe dit precies zit.
Nooit van commercie gehoord ?

Hij gooit nu weer met de 22g versie die langer zijn als de 24 en 26g, alleen de blauwe zijn nog niet online alleen naturel tungsten.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Peter Wright

Bericht door Lookout »

Wie dekt de misgelopen kosten dan de sponsor?
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright

Bericht door Fred Raket »

Lookout schreefCOLONWie dekt de misgelopen kosten dan de sponsor?
Het is een hype nu en daar slaan ze een slaatje uit, dat zie je zelf toch ook wel.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Peter Wright

Bericht door Lookout »

Op het WK speelde Wright met die bronze bommetjes,dat vond ie niks omdat Wright er voor zijn doen te weinig 180's mee gooide,dit is een van de redenen waarom Wright is overgegaan naar het testen van dunnere barrels.
Dat Wright moet wennen en mede daarom verschillende barrels test vindt ik op zich niet zo heel vreemd,want het zou wel heel toevallig zijn als Wright ineens met de juiste set voor de dag komt.
180's '16 79x
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Peter Wright

Bericht door Lookout »

Fred Raket schreefCOLON
Lookout schreefCOLONWie dekt de misgelopen kosten dan de sponsor?
Het is een hype nu en daar slaan ze een slaatje uit, dat zie je zelf toch ook wel.
Ik geloof er niet in dat een top 5 speler zich laat gebruiken door zijn sponsor en zich laat verplichten om iedere week met een nieuwe set darts te spelen zodat de sponsor meer inkomsten verdiend en Wright minder inkomsten krijgt door vroegtijdige uitschakeling in diverse toernooien,klinkt lekker logisch.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright

Bericht door Fred Raket »

Als een speler wat setjes probeerd, wordt dat normaal gesproken niet gelijk op de markt gebracht.
Er bestaan geloof ik nu al 12 setjes Wright in 1.5 jaar tijd. :lol:
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Peter Wright

Bericht door Lookout »

Fred Raket schreefCOLONAls een speler wat setjes probeert, wordt dat normaal gesproken niet gelijk op de markt gebracht.
Er bestaan geloof ik nu al 12 setjes Wright in 1.5 jaar tijd. :lol:
Zal Red Dragon niet het beste met Wright voor hebben dan :lol:
Peter Wright lijkt me zo'n gezellige gozer.
180's '16 79x
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Peter Wright

Bericht door cookie »

Lookout schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Lookout schreefCOLONWie dekt de misgelopen kosten dan de sponsor?
Het is een hype nu en daar slaan ze een slaatje uit, dat zie je zelf toch ook wel.
Ik geloof er niet in dat een top 5 speler zich laat gebruiken door zijn sponsor en zich laat verplichten om iedere week met een nieuwe set darts te spelen zodat de sponsor meer inkomsten verdiend en Wright minder inkomsten krijgt door vroegtijdige uitschakeling in diverse toernooien,klinkt lekker logisch.
Nee joh onzin dat sponsoren vanuit hun ivoren toren pijlen slingeren in het land van de dartspelers. Een sponsor gaat met de dartspelers op zoek naar het beste materiaal met dartspelers.. De sponsor ondersteunt en komt met ideetjes voor visuals en techniek en bespreekt met de spelers wat de mogelijkheden zijn.
Als een sponsor komt met een wurgcontract dan lopen alle spelers toch naar de sponsor met de beste voorwaarden.

Er zal geen sponsor zijn die mindere resultaten gaat compenseren met geld. Dan gaan sponsoren dus eigenlijk darten en is de essentie van het spelletje zoek. Op commissiebasis kan ik het me wel weer goed voorstellen. Geen vast bedrag voor sponsoring maar een flexibel bedrag.

Wright is gek en excentriek genoeg om met een kleur pijlen te komen die niemand anders heeft. En je hoort het hier al.. Wanneer er te weinig 180ers vallen dan wordt de barrel veranderd. Dat doet elke darter onafhankelijk van het niveau. De drive is beter worden en groeien!

Wanneer een speler ook durft mee te denken met een sponsor over nieuwe innovaties met pijlen is hij alleen maar meer geld waard en zal hij ook meer ontvangen. Sommige spelers zijn daardoor interessanter dan anderen?

Ik denk wel dat het altijd lastig is voor spelers om na een paar maanden testen en paar maanden te gooien de keuze te maken om van pijlen te veranderen.

Ik vind het fantastisch om de zaak Wright en Bunting te volgen en te zien welke keuzes er qua materiaal worden gemaakt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright

Bericht door Fred Raket »

Hoe je het went of keert, RD en Wright slaan gewoon een slaatje nu.

Whitlock is op de achtergrond ook bezig met pijlen wisselen en die worden ook niet gelijk uitgebracht
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Peter Wright

Bericht door Frozzell »

[quote="Lookout"]Op het WK speelde Wright met die bronze bommetjes,dat vond ie niks omdat Wright er voor zijn doen te weinig 180's mee gooide,dit is een van de redenen waarom Wright is overgegaan naar het testen van dunnere barrels.
Dat Wright moet wennen en mede daarom verschillende barrels test vindt ik op zich niet zo heel vreemd,want het zou wel heel toevallig zijn als Wright ineens met de juiste set voor de dag komt.[/quote

voor die bommetjes had hij volgens mij ook best slanke pijlen.
Hij is gaan experimenteren, daar is op zich niets mis mee. Alleen is hij een beetje doorgeslagen en nu ziet hij door de bomen het bos niet meer.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Peter Wright

Bericht door ratm »

Frozzell schreefCOLON Hij is gaan experimenteren, daar is op zich niets mis mee. Alleen is hij een beetje doorgeslagen en nu ziet hij door de bomen het bos niet meer.
Eens, hij is enorm doorgeslagen en volgens mij komt het expirimenteren ook vanuit zichzelf. Toch ben ik het ook wel met Fred eens dat de sponsor hem waarschijnlijk ook wel heel erg aanmoedigd om te wisselen. Zeker als ze iedere nieuwe set weer op de markt brengen.
arjen438
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 23:14

Re: Peter Wright

Bericht door arjen438 »

Afbeelding

kwam deze tegen op het internet.
peter nog zonder zen haar gedaan :mrgreen:
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Peter Wright

Bericht door Lookout »

Van een fris smal gezicht naar een bol rond gezicht :)
En dan doel ik met name op King.
180's '16 79x
Frozzell
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:04

Re: Peter Wright

Bericht door Frozzell »

Nog steeds dat wisselen van materiaal. Nu weer die dunne punten. Waarom, ik heb nooit kunnen constateren dat bij hem veel bouncers voorkomen of dat pijlen uit het bord vallen. Voor Benito zouden die rare punten misschien best een uitkomst kunnen bieden. Wright is gewoon nog steeds maar wat aan het klooien.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Peter Wright

Bericht door Dartsjournalist »

Gooide gister anders wel zeer sterk, vooral op de dubbels. En je kan ook niet zeggen dat het wisselen van materiaal veel invloed heeft op z'n prestaties want hij heeft dit jaar ''gewoon'' al twee Pro Tour-titels en de finale van de UK Open gehaald.
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Peter Wright

Bericht door ratm »

Begrijp er ook niks van. Dat wisselen is vaak een teken van onzekerheid en meestal zakken dat soort spelers vanzelf weg. Maar voorlopig lijkt Wright de uitzondering op de regel te zijn
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Peter Wright

Bericht door kosmetdesnor »

Wright is gewoon een veelzijdige darter haha
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Peter Wright

Bericht door DanMan »

Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Peter Wright met spoed naar het ziekenhuis

Bericht door TheHawk »

Niet zo mooi voor hem, ben benieuwd wat die mankeert?
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Peter Wright met spoed naar het ziekenhuis

Bericht door ratm »

:( Niet fijn. Sowieso geen lekkere voorbereiding voor hem zo natuurlijk maar ben ook erg benieuwd wat het is (en hoe ernstig)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Peter Wright

Bericht door The Runner »

Het WK zonder Snakebite wordt wat kleurloos... hopelijk knapt hij snel op!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Peter Wright

Bericht door Ronn »

Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright

Bericht door Fred Raket »

Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Peter Wright

Bericht door Fred Raket »

Peter Wright heeft afgelopen weekend weer goed staan te spelen. Naar het schijnt met de 20g Elements.

Gooide tegen sterk spelende Wade 102gem, en in de 80% op de dubbel en stond 4-7 voor tegen MvG in de finale. (wat 8-7 werd)

Hoop dat ie deze darts nu blijft gebruiken, en weer gaat winnen in de PL.

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY