Grand slam of Darts 2015

BUTTON_POST_REPLY
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Grand slam of Darts 2015

Bericht door DeDeen »

Inmiddels zijn de criteria voor deelname aan de GSOD 2015 bekend gemaakt door de PDC.
En ja hoor, Martin Adams heeft weer keurig een uitnodiging gehad. :lol:

http://www.pdc.tv/news/article/11kcr4z4 ... n-criteria" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Onderstaande is door ratm toegevoegd
GROUP A
(1) Michael van Gerwen
Kim Huybrechts
Steve West
Mark Oosterhuis

GROUP B
(8) Ian White
Jelle Klaasen
Steve Beaton
Martin Adams

GROUP C
(5) Adrian Lewis
Michael Smith
Wayne Jones
Andy Fordham

GROUP D
(4) Peter Wright
Dave Chisnall
Mervyn King
Scott Mitchell

GROUP E
(2) Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Andy Boulton
Larry Butler

GROUP F
(7) James Wade
Keegan Brown
Mark Webster
Michael van der Horst

GROUP G
(6) Robert Thornton
Terry Jenkins
Johnny Clayton
Geert de Vos

GROUP H
(3) Phil Taylor
Rowby John Rodriguez
Robbie Green
Martin Phillips
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door DutchTedHankey »

Nu Hankey nog :D
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Adams zal die uitnodiging vast en zeker met grote blijdschap accepteren haha. Alleen op voorwaarde dat het publiek met tape over de mond en de handen vastgebonden in de zaal zit.

Wel mooi dat ze nog steeds plaats houden voor BDO spelers, dat maakt het toernooi speciaal. Ook goed dat het vanaf nu ook voor de ranking meetelt, wat niet rankingtoernooien zijn er al meer dan genoeg.
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Calimero »

er komt een kwalificatie toernooi voor gsod vanuit de NDB
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Kijk, dit zijn goede berichten! Vorig jaar zeiden ze nog alleen de lakeside kampioen uit te nodigen maar het worden dus 8 BDO-spelers! Das nog meer dan de meeste vorige keren. Goede ontwikkeling! Dit houdt het toernooi speciaal. (anders had het zelfs van de kalender af gemogen wat mij betreft)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

ratm schreefCOLONKijk, dit zijn goede berichten! Vorig jaar zeiden ze nog alleen de lakeside kampioen uit te nodigen maar het worden dus 8 BDO-spelers! Das nog meer dan de meeste vorige keren. Goede ontwikkeling! Dit houdt het toernooi speciaal. (anders had het zelfs van de kalender af gemogen wat mij betreft)
Toen zeiden ze ook dat ze een kwalificatietoernooi gingen houden voor spelers die geen tourkaart hebben (acht plaatsen), dus dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

Ik denk dat Adams die uitnodiging gaat accepteren, anders hadden ze hem niet uitgenodigd.
Twitter: @PVDarts180
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Calimero »

https://youtu.be/jDQb4ga_2QI

dat wordt een mooi toernooi, publiek vs Adams
Laatst gewijzigd door 1 op Calimero, in totaal 16 keer gewijzigd.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Historisch!

Martin Adams @wolfiedarts
Here it is from the Wolf's Mouth. I will be accepting the invitation to play in the Singha Beer Grand Slam Of Darts.
Twitter: @PVDarts180
Royco1
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 15:29

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Royco1 »

Darts News meld op twitter en Facebook dat Adams de uitnodiging heeft geaccepteerd.

Edit: Zie net dat het al gemeld is.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door cancellara27 »

Michael Smith is teleurgesteld omdat de regels vaak zouden veranderen als het hem zou betreffen...
Bron: Twitter.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLON
ratm schreefCOLONKijk, dit zijn goede berichten! Vorig jaar zeiden ze nog alleen de lakeside kampioen uit te nodigen maar het worden dus 8 BDO-spelers! Das nog meer dan de meeste vorige keren. Goede ontwikkeling! Dit houdt het toernooi speciaal. (anders had het zelfs van de kalender af gemogen wat mij betreft)
Toen zeiden ze ook dat ze een kwalificatietoernooi gingen houden voor spelers die geen tourkaart hebben (acht plaatsen), dus dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

Ik denk dat Adams die uitnodiging gaat accepteren, anders hadden ze hem niet uitgenodigd.
4 ipv 1 is wel degelijk iets anders. Winnaar winmau en world trophy uitnodigen een hele verbetering. En 8 bdo-ers is lang geleden
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLONHistorisch!

Martin Adams @wolfiedarts
Here it is from the Wolf's Mouth. I will be accepting the invitation to play in the Singha Beer Grand Slam Of Darts.
Wauw, dat we dit nog mogen meemaken! Als zelfs hij zich over zijn aversie heen kan zetten is er nog hoop dat het ooit weer goed komt tussen de beide bonden! (zonder dat het per se 1 bond wordt hoor, dat hoeft ook niet)
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

ratm schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
ratm schreefCOLONKijk, dit zijn goede berichten! Vorig jaar zeiden ze nog alleen de lakeside kampioen uit te nodigen maar het worden dus 8 BDO-spelers! Das nog meer dan de meeste vorige keren. Goede ontwikkeling! Dit houdt het toernooi speciaal. (anders had het zelfs van de kalender af gemogen wat mij betreft)
Toen zeiden ze ook dat ze een kwalificatietoernooi gingen houden voor spelers die geen tourkaart hebben (acht plaatsen), dus dat komt ongeveer op hetzelfde neer.

Ik denk dat Adams die uitnodiging gaat accepteren, anders hadden ze hem niet uitgenodigd.
4 ipv 1 is wel degelijk iets anders. Winnaar winmau en world trophy uitnodigen een hele verbetering. En 8 bdo-ers is lang geleden
Ik bedoel in vergelijking met de verandering die ze in eerste instantie voor ogen hadden. Dat was BDO wereldkampioen + kwalificatietoernooi (8 plaatsen) voor spelers zonder PDC tour card. ( http://www.pdc.tv/news/article/1fe2pwst ... -confirmed )
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLON Ik bedoel in vergelijking met de verandering die ze in eerste instantie voor ogen hadden. Dat was BDO wereldkampioen + kwalificatietoernooi (8 plaatsen) voor spelers zonder PDC tour card. ( http://www.pdc.tv/news/article/1fe2pwst ... -confirmed )
Klopt, maar ik bedoel meer van 1 naar 4 plus het feit dat er nu echt over bdo-ers wordt gesproken ipv spelers zonder tourcard. Zo wordt het weer een echt tof toernooi!

Organiseert de bdo dit mee oid? (want dat zou verklaren waarom Adams nu wel mee doet) Of organiseren ze die twee kwalificatie toernooien waar 4 bdo spelers uito moeten komen? Of weet nog niemand dit?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

BDO organiseert die twee kwalificatietoernooien, al krijgt de NDB een grote rol natuurlijk bij het kwalificatietoernooi in NL.


Hoop wel dat we alleen bekende namen uit de PDC Qualifier krijgen. Ik denk niet dat iemand op, met alle respect, spelers als Terry Temple, Brian Woods en Mark Hylton zit te wachten.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartmat »

Dartsjournalist schreefCOLONBDO organiseert die twee kwalificatietoernooien, al krijgt de NDB een grote rol natuurlijk bij het kwalificatietoernooi in NL.


Hoop wel dat we alleen bekende namen uit de PDC Qualifier krijgen. Ik denk niet dat iemand op, met alle respect, spelers als Terry Temple, Brian Woods en Mark Hylton zit te wachten.
Daar ben ik niet bang voor, er zijn genoeg top 32 spelers die buiten de boot vallen en zich via die qualifier moeten plaatsen.

Gunstig dat het niet-UK toernooi in Nederland plaatsvindt, dat betekent meer Nederlandse deelnemers en een grotere kans op twee Nederlanders voor die twee plaatsen.
kosmetdesnor
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2015, 13:56

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door kosmetdesnor »

Wolfie en het publiek haha. Zal waarschijnlijk ook weer de eerste en de laatste keer zijn dat hij meedoet.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door cancellara27 »

https://audioboom.com/boos/3286760-here ... ts#t=1m58s" onclick="window.open(this.href);return false;
hier een audiofragment van Wolfie. Hij zal geen last hebben van het publiek want dat is hij gewend van exhibitions...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
KenzoFernandes
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:09

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door KenzoFernandes »

We hebben in Assen zo lopen lachen om zn reactie op een publiek dat 50x minder deed dan een pdc publiek zou doen. Adams kon niks hebben
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door rproele »

Met andere woorden, weer een toernooi naar de klote omdat Adams meedoet :mrgreen: :mrgreen: .
Ach, dan maar hopen dat ie tegen Barney Taylor King Klaassen van Gerwen of Anderson moet.
Of een Lewis bv.
En dan snoeihard op zijn klote gaat omdat hij dit soort mannen jaren als minderwaardig heeft neergezet.

Durfde geen wedstrijd tegen de PDC kampioenen aan en had geen goed woord over voor overstappers.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door ratm »

Jaren lang zeuren we dat hij niet mee wil doen, nu doet hij mee en is het weer niet goed! Ik ben erg blij dat hij mee doet. Aan zingend publiek kan hij vast wel wennen, zeker omdat hij het van te voren weet. Hopelijk behandelen ze hem wel met een beetje respect. Ben benieuwd hoe ver hij komt. Maakt het toernooi echt wel interessanter vind ik. En ik ben ab-so-luut geen Adams fan. Integendeel, vind het een hele nare man en geen grote kampioen. Maar wel een hele goede darter, eerlijk = eerlijk.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door cancellara27 »

wat mij betreft hoeven ze hem niet anders te behandelen dan iedere andere speler. Gewoon zingen. Of dat nou voor of tegen hem is, hij wist waar hij aan begon en straks zal hij er hopelijk niet over zeuren. En ik denk ook niet dat hij dat zal doen.
Ik vind het mooi voor het spelletje dat Adams dit toch doet, ookal is het omdat de BDO hem vroeg.
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door rproele »

ratm schreefCOLONJaren lang zeuren we dat hij niet mee wil doen, nu doet hij mee en is het weer niet goed! Ik ben erg blij dat hij mee doet. Aan zingend publiek kan hij vast wel wennen, zeker omdat hij het van te voren weet. Hopelijk behandelen ze hem wel met een beetje respect. Ben benieuwd hoe ver hij komt. Maakt het toernooi echt wel interessanter vind ik. En ik ben ab-so-luut geen Adams fan. Integendeel, vind het een hele nare man en geen grote kampioen. Maar wel een hele goede darter, eerlijk = eerlijk.
Ik heb het niet over het wel of niet meedoen, dit is een samenloop door hoe hij is.
Zoals je zelf al aangaf, nare man (nette omschrijving van je eerlijk=eerlijk), ging het mij om zijn uiting over de PDC en dan voornamelijk enkele overstappers, Barney op plaats 1 en later de groep King, Klaassen, VvdV en MvG.
Altijd van de toren schreeuwen dat je de kampioen bent, maar nooit onderling voor de eer durven spelen, maw deze man is geen eer aan te behalen, zoals je al aangeeft GEEN groot kampioen.
Dat het een goede constante speler is, gemiddelde vaak tegen de 100 aan, helemaal gelijk, is ook niks op aan te merken.
Maar attitude, uitstraling, arrogantie, en last but not least, dat schijnheilige voor de camera, bleh bleh, ik zie hem dan ook graag tegen de spelers wie hij al die jaren heeft lopen afzeiken, snoeihard onderuit gaan.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Sporting Bet geeft hem in ieder geval geen schijn van kans, 50/1 voor de eindzege. Ik zie hem zelf maximaal de tweede ronde halen en dat hangt dan af van zijn poule.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand slam of Darts 2015

Bericht door rproele »

Dartsjournalist schreefCOLONSporting Bet geeft hem in ieder geval geen schijn van kans, 50/1 voor de eindzege. Ik zie hem zelf maximaal de tweede ronde halen en dat hangt dan af van zijn poule.
Vind die 3 uit de poule al teveel van het goede
BUTTON_POST_REPLY