Wat zijn jullie verwachtingen? Ik zie Psv wel als favoriet voor de titel, vooral omdat ik Ajax niet heel geweldig vind. Feyenoord moet lekker mee kunnen draaien, ben best tevreden over de aankopen tot nu toe.
Je journalistieke kant moet je maar bij darts laten, dit slaat nergens opDartsjournalist schreefCOLONVoor mij is de lol van de seizoenstart helemaal verziekt door die jankende politieagenten. Ik vind het echt een schande dat zij keer op keer sportevenementen gebruiken om achter de rug van voetbalfans (en afgelopen zomer bijna ook wielerfans) hun zin door te drijven. Ze zouden moeten staken tijdens Prinsjesdag... Maar ja, daar hebben ze het lef niet voor.
Agenten, dienders, zijn er om het volk te dienen, zij worden dan ook betaald door belastinggeld van de bevolking. Dezelfde bevolking die de afgelopen jaren in een economische crisis heeft gezeten. Collectieve loonsverhoging is dan ook een zeldzaamheid, en het is dan ook onbegrijpelijk dat de politie nóg meer wil dan de loonstijging van 5%, plus een eenmalig zakcentje van 500 euro. Deze staking stinkt naar machtsmisbruik, bah.
Schending vrijheid van meningsuiting (demonstranten Koningsdag oppakken, en iemand die 'fuck de koning' riep aanhouden), machtsmisbuik (zie bovenstaande), doodslag (Arubaanse arrestant in Den Haag); politie is lekker bezig dit jaar.
Op naar speelronde twee, dan begint het nieuwe seizoen voor mij pas echt...
DutchTedHankey schreefCOLON
Je journalistieke kant moet je maar bij darts laten, dit slaat nergens op
Wat vind jij zo slecht aan de huidige aankopen dan? Dat Boetius weg is, is inderdaad erg jammer. Al heeft hij vorig jaar niets laten zien natuurlijk.Penguin schreefCOLON Aan het technische beleid is intussen geen touw meer vast te knopen
Zou een hele logische keuze zijnDartsjournalist schreefCOLONAls Gio slim is; verplaatst hij Kongolo weer naar de LB-positie, want Nelom is echt heel erg slecht.
gezien, weinig veranderdFred Raket schreefCOLONIemand als Voetbal Inside gekeken ?
Boycot slaat nergens op inderdaad. Clubs doen veel te moeilijk tegenwoordig. Extreem bang voor onrust. Aan de andere kant mag iedere club zelf weten aan wie ze wel of niet interviews geven.Dartsjournalist schreefCOLONWel goed dat ze het daar voor Krabbendam hebben opgenomen, die boycot slaat echt nergens op.
Jo / Rat, waar ben je?DutchTedHankey schreefCOLONHaha dat NAC zou wel even kampioen worden
Het beleid van de eigen jeugd bedoel ik. Er is nu alleen maar gekocht. Dat is een duidelijke trendbreuk.ratm schreefCOLONWat vind jij zo slecht aan de huidige aankopen dan? Dat Boetius weg is, is inderdaad erg jammer. Al heeft hij vorig jaar niets laten zien natuurlijk.Penguin schreefCOLON Aan het technische beleid is intussen geen touw meer vast te knopen
Oke dan begrijp ik wat je bedoelt. Op zich vind ik de aankopen niet zo slecht. Dat Boetius is vertrokken is erg jammer, wat mij betreft had het vasthouden van dat soort talenten prioriteit nummer 1 moeten zijn. Van Sleegers vind ik het vooral jammer dat hij geen kans heeft gehad. Jari Schuurman schijnt een enorm talent te zijn, hopelijk krijgt hij wel zijn kans ondanks al die middenveldersPenguin schreefCOLON Het beleid van de eigen jeugd bedoel ik. Er is nu alleen maar gekocht. Dat is een duidelijke trendbreuk.
Boëtius wilde niet verlengen, ik snap dat je dan geen andere keuze hebt dan hem nu te verkopen, maar ik vind het jammer dat Feyenoord niet meer heeft gedaan om hem te houden. Ze zullen hem niet goed genoeg gevonden hebben. Ik heb daar een andere mening over.
Ook Sleegers mag nu vertrekken. Daar zag ik het helemaal in zitten, dus ook dat vind ik onbegrijpelijk. Hij heeft niet eens een eerlijke kans gehad.
Met Gustafson moet ik ook nog maar zien wanneer die een kans gaat krijgen. Hij heeft 5 middenvelders voor zich en de trainer stelt er maar 3 op. Zo'n jongen moet je gewoon inbrengen als je een keer 3-0 voorstaat (al gebeurt dat maar zelden) zodat ie alvast wat minuten kan maken.
Wat een onzin. Alsof alle scheidsrechters zich er dan aan zouden houden. Grote clubs krijgen vaak het voordeel van de twijfel, altijd zo geweest.rproele schreefCOLONIs er nog iemand die geloof heeft in een eerlijk verloop van deze jaargang?
Na 3 rondes al zoveel dwalingen vooral van de scheidsrechters die echt wedstrijden beslissen?
Ik heb er een hard hoofd in dit seizoen.
Ik weet niet wie in Zeist echt de scepter zwaait maar die wil volgens mij de aankomende kampioen bepalen.
Ik wacht aankomend weekend gespannen af wie de voorkeur krijgt in de zondag wedstrijd.
Ik zal er voortaan onder schrijven als het sarcastisch bedoeld is. Ik weet heus wel dat alleen PSV door de KNVB wordt voorgetrokken.ratm schreefCOLONWat een onzin. Alsof alle scheidsrechters zich er dan aan zouden houden. Grote clubs krijgen vaak het voordeel van de twijfel, altijd zo geweest.rproele schreefCOLONIs er nog iemand die geloof heeft in een eerlijk verloop van deze jaargang?
Na 3 rondes al zoveel dwalingen vooral van de scheidsrechters die echt wedstrijden beslissen?
Ik heb er een hard hoofd in dit seizoen.
Ik weet niet wie in Zeist echt de scepter zwaait maar die wil volgens mij de aankomende kampioen bepalen.
Ik wacht aankomend weekend gespannen af wie de voorkeur krijgt in de zondag wedstrijd.
Ik hoop zeker dat ze doorgaan in de EL donderdag. Nederland kan wel wat punten gebruiken. Op zich moet het beide clubs ook wel lukken denk ik.